Mijn vakantie

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Mijn vakantie

from Abrikoosje on 07/25/2016 04:07 PM

Ik heb de eerste week van de zomervakantie doorgebracht in Zandvoort aan zee. Samen met mijn zus (Essielovesyou) mijn broertje en mijn ouders natuurlijk. We hebben echt een super leuk weekje gehad en we hebben ook hele leuke dingen gedaan. We ziij lekker wezen shoppen ( I love it ) En zoals gewoonlijk kwamen we met super veel kleren thuis toch Essie. We zijn ook lekker wezen eten in restaurantje en ik moet toegeven het was echt zooo super lekker!! We zijn ook nog een dagje naar Hoofddorp geweest en daar hebben we ook super veel kleren gekocht. Een pikatu T-shirt gekocht en mijn zus ook. Ben er nu al verliefd op  en natuurlijk nog veel meer kleren. We hadden een huisje gehuurt en die stond tegenover de zee. Mijn ouders hadden echt een prachtig uitzicht namelijk de zee. Mijn zus en ik verwachten ook een heel mooi uitzicht aan het andere kant van het huis. Misschien dat we de duinen konden zien. Maar wij hadden echt zoveel geluk. We keken uit op een parkeerplaats en een watertoren. Alhoewel... de watertoren was nog best mooi. We hadden daar echt zo'n mooi huisje met een balkon. En elke keer als we daar zaten, en er mensen langskwamen.... keken ze even omhoog. Ik heb ook super lekker in de zee gezwommen behalve woensdag omdat ze wind verkeerd stond. Er lagen alleen maar kwallen op het strand en dat zag er zo vies uit omdat ze zo groot waren. Maar voor de rest kon ik wel lekker zwemmen omdat het daar bloedheet was. Je kon niet eens fijn in het dorp lopen omdat het zo warm was. Maar toch heb ik een super leuke week gehad en ik ga zeker nog genieten van de andere 5 weken!! Iedereen super veel plezier op vakantie, laat even weten waar jullie heen gaan als jullie op vakantie gaan temminste  xxx

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: Mijn vakantie

from EssieLovesYou on 07/25/2016 04:12 PM

Het was heel leuk. En wat die kleren betreft, dat viel nog best wel mee

spreuk.png

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Mijn vakantie

from Abrikoosje on 07/25/2016 04:23 PM

Het was heel leuk. En wat die kleren betreft, dat viel nog best wel mee

Normaal komen we met super veel kleren thuis en dat is gewoon niet normaal haha. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Mijn vakantie

from Writer4ever on 07/25/2016 04:33 PM

Klinkt leuk! 
Hahah hopelijk geraakte alle kleren nog in de koffer om terug naar huis te gaan ;)
Ik ga helemaal op het einde van de vakantie (ik vertrek 22 augustus) naar Gran Canaria en ik kan echt niet wachten! Al hoop ik ook nog wat andere dingen te doen in de vakantie want tot nu toe ziet het er een beetje saai uit tot mijn vakantie
Heb jij nog andere leuke dingen gepland? 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Mijn vakantie

from Abrikoosje on 07/25/2016 06:01 PM

Klinkt leuk! Hahah hopelijk geraakte alle kleren nog in de koffer om terug naar huis te gaan ;) Ik ga helemaal op het einde van de vakantie (ik vertrek 22 augustus) naar Gran Canaria en ik kan echt niet wachten! Al hoop ik ook nog wat andere dingen te doen in de vakantie want tot nu toe ziet het er een beetje saai uit tot mijn vakantie Heb jij nog andere leuke dingen gepland?

Klinkt super leuk, veel plezier alvast. Ik heb tot nu toe nog niks anders gepland maar misschien komt dat nog wel ;) 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: Mijn vakantie

from EssieLovesYou on 07/26/2016 03:03 PM

Klinkt super leuk, veel plezier alvast. Ik heb tot nu toe nog niks anders gepland maar misschien komt dat nog wel ;)

IJS ETEN IN DUITSLAND!!!!

spreuk.png

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Mijn vakantie

from Abrikoosje on 07/26/2016 03:24 PM

IJS ETEN IN DUITSLAND!!!!

Ohja dat gaan we ook nog doen, en we gaan vast nog wel meer dingen doen. Maar ik heb ook met een paar vriendinnen afgesproken en dat soort dingen.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Mijn vakantie

from Beertje7 on 08/12/2016 09:06 PM

Klinkt als een leuke vakantie  Veel plezier in Duitsland 

Ik ben voor het eerst naar Italië geweest   

Chrisje.jpg

Reply

Yomo

23, male

  Level 8

Posts: 3

Re: Mijn vakantie

from Yomo on 08/15/2016 12:01 AM

TO  lazy to read
 

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vakantie

from Violet. on 08/15/2016 12:15 AM

TO lazy to read

IK BEDOELDE NORMAAL REAGEREN

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum