Mijn vrienden weten dat (...)

1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Mijn vrienden weten dat (...)

from EternalLove on 11/09/2015 08:01 PM

En ze zijn mij gewoon van dat topje aan het duwen. :)

Reply Edited on 11/12/2015 08:21 PM.

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:11 PM

En ze zijn mij gewoon van dat topje aan het duwen. :)

Dat is facking lullig

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:15 PM

Dat is facking lullig

Het is allemaal mijn schuld, ik doe alles fout, ik kan geen goede vriendin zijn, ik zorg er zelf voor dat 't allemaal slechter gaat, mensen zijn mijn gedrag en mijzelf beu. Echt geweldig.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:17 PM

Het is allemaal mijn schuld, ik doe alles fout, ik kan geen goede vriendin zijn, ik zorg er zelf voor dat 't allemaal slechter gaat, mensen zijn mijn gedrag en mijzelf beu. Echt geweldig.

Dat is allemaal onzin, zij kunnen geen goede vrienden zijn omdat ze je van het puntje afduwen. Maar jij bent een goede vriendin, je probeert voor iedereen te zijn

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:19 PM

Dat is allemaal onzin, zij kunnen geen goede vrienden zijn omdat ze je van het puntje afduwen. Maar jij bent een goede vriendin, je probeert voor iedereen te zijn

Irl niet meer omdat iedereen daar constant met mijn voeten speelde. Ben een echte bitch geworden tegen over mijn vrienden, omdat ik weet dat dit zou gebeuren

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from rosa13k on 11/09/2015 08:21 PM

Het is allemaal mijn schuld, ik doe alles fout, ik kan geen goede vriendin zijn, ik zorg er zelf voor dat 't allemaal slechter gaat, mensen zijn mijn gedrag en mijzelf beu. Echt geweldig.

Denk even niet zo engatief na! moet alles jou schuld zijn? nee! doe je alles fout? vast niet alles! kan je een goede vriendin zijn? tuurlijk kan je dat, kijk zelf eens hoe je een goede vriendin bent voor sommige hier op Hello Model! zorg je er zelf voor dat alles slechter gaat? nee joh, je hebt alleen een beetje steun nodig voor vrienden, maar als dat niet gebeurt gaat het juis slecht... je gedrag? je gedrag hier is een vriendschappelijke gedrag en ik denk echt dat je dit allemaal ook gewoon in de echte leven kunt weten soms! Wees een beetje vrolijk Edwina 
Ik wed dat je een heel goede vriendin kan zijn voor mensen en je geeft super goed advies en tips aan mensen! (er waren zelfs topics gemaakt op Hello Model over jou! weet je nog?!) 

Mijn punt is: JE BENT EEN GEWELDIGE MEID! 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply Edited on 11/09/2015 08:22 PM.

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:26 PM

Denk even niet zo engatief na! moet alles jou schuld zijn? nee! doe je alles fout? vast niet alles! kan je een goede vriendin zijn? tuurlijk kan je dat, kijk zelf eens hoe je een goede vriendin bent voor sommige hier op Hello Model! zorg je er zelf voor dat alles slechter gaat? nee joh, je hebt alleen een beetje steun nodig voor vrienden, maar als dat niet gebeurt gaat het juis slecht... je gedrag? je gedrag hier is een vriendschappelijke gedrag en ik denk echt dat je dit allemaal ook gewoon in de echte leven kunt weten soms! Wees een beetje vrolijk Edwina Ik wed dat je een heel goede vriendin kan zijn voor mensen en je geeft super goed advies en tips aan mensen! (er waren zelfs topics gemaakt op Hello Model over jou! weet je nog?!) Mijn punt is: JE BENT EEN GEWELDIGE MEID!

De dingen die ik zonet opsomde waren dingen die mijn vrienden zeiden tegen mij. Was ik tegen hun uitgevlogen dat ze gerust een beetje eerder dat mochten zeggen, was het van "Je loopt toch altijd al zo snel vies." Werd ik daarbij nog eens uitgedaagd omdat ik zogezegd geen hulp durf te zoeken.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:27 PM

Irl niet meer omdat iedereen daar constant met mijn voeten speelde. Ben een echte bitch geworden tegen over mijn vrienden, omdat ik weet dat dit zou gebeuren

Nou, dan moeten ze dat wel weten en jij deed dit ter bescherming van jezelf. Jij bent geen slechte vriendin, zij zijn fake friends. Jij bent een geweldige vriendin, jij hebt je best gedaan maar omdat zij met e voeten speelden heb jij jezelf beschermt.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:31 PM

Nou, dan moeten ze dat wel weten en jij deed dit ter bescherming van jezelf. Jij bent geen slechte vriendin, zij zijn fake friends. Jij bent een geweldige vriendin, jij hebt je best gedaan maar omdat zij met e voeten speelden heb jij jezelf beschermt.

Dat kan hun niet meer schelen omdat zij ook hun "problemen" hebben...

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from rosa13k on 11/09/2015 08:33 PM

De dingen die ik zonet opsomde waren dingen die mijn vrienden zeiden tegen mij. Was ik tegen hun uitgevlogen dat ze gerust een beetje eerder dat mochten zeggen, was het van "Je loopt toch altijd al zo snel vies." Werd ik daarbij nog eens uitgedaagd omdat ik zogezegd geen hulp durf te zoeken.

Edwina! als je dit allemaal gelooft, all dit onzin dan denk ik dat ik ga ontploffen  
Serieus! Edwina, je bent een top-meid en ik zou er alles voor over hebben om jou nooit te kwetsen en nooit kwijt te raken als een goede vriendin! je hebt een hart van goud, dat vind ik echt, en dat heb de meeste op Hello Model ook! All die dingen die je vrienden zeiden is onzin! geloof het niet! Dat zijn geen echte vrienden met een hart van goud, en dat hoeft niet perse, maar ik vind dat gewoon echt geen vriend/vriendin als diegene je zo ziet! En als jij zo denkt en je zeker bent dat het waar is en dat je het ook zo vind dan vind ik best, maar als je dat niet denkt negeer het gewoon! 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum