O || Forbidden Love (18+)

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

O || Forbidden Love (18+)

from Writer4ever on 04/04/2016 07:50 PM

Samen met Leena6

Ik: Allison Parker | 17 | Verlegen | Kleine kring goede vrienden


Jij: jongen + prachtig begin ;)

Reply Edited on 04/23/2016 03:18 PM.

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O || Forbidden Love

from Leena6 on 04/04/2016 08:16 PM

Luke Adams // 22 // Leerkracht Engels // 

foto komt later ;)
-----------------------

Luke

Ik sta voor de spiegel en ga even met men hand door men haar. Mijn eerste dag als leerkracht . Ik had geluk gehad , want ik vond direct werk op een school dicht bij mij. Ik pak mijn rugzak. Vluchtig kijk ik in het rond . 'Sleutels..' mompel ik in mezelf. 'ah.' ik zie mijn sleutels op de kast en steek ze snel in mijn zak. Ik open de deur en laat hem met een klap achter me dichtvallen.
Ik kom niet veel later aan bij het kantoor van de directeur. Ik klop op de deur en wacht tot ik iets hoor om binnen te gaan. 'Binnen.' hoor ik een paar seconden later. Ik open de deur en loop naar binnen. 'Meneer Adams , welkom in onze school.' de directeur schudt me de hand en ik ga op de stoel voor zijn bureau zitten. Na nog een paar dingen te overlopen geeft hij me mijn rooster. 'De rest weet u al.' zegt hij uiteindelijk. 'Hier is de sleutel van u bakje in de leeraarskamer.' Hij overhandigd me een kleine sleutel en ik neem het dankbaar aan. 'Veel succes verder .' We staan recht , schudden elkaar nog eens de hand en dan vertrek ik uit het kantoor.

0e2ba1c0eb0db7001ca3836552b69935.jpg

Reply Edited on 04/05/2016 09:54 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Forbidden Love

from Writer4ever on 04/04/2016 08:34 PM

Allison
Het is de eerste schooldag van mijn laatste jaar. Ik ben zo blij dat ik nog maar 1 jaar moet en dan ik hier dan eindelijk weg ben. Omdat we oud genoeg zijn is er niet meer zo een heel gedoe rond de klassenverdeling. Je moet gewoon je gaan aanmelden aan het secretariaat, zij geven dan je rooster en het lokaal waar je vandaag heen moet. Het is namelijk vandaag een soort 'kennismakingsdag'. Dus dat doe ik maar. Want ik ben best wel benieuwd naar mijn klassenleraar. Mijn klas is sowieso dezelfde als vorig jaar en daar ben ik wel blij mee. Ik kwam namelijk goed overeen met de mensen uit mijn klas. De eerste blik die ik werp op de mensen op het schoolplein doet me meteen denken aan de jaarlijkse traditie. De eerste schooldag is namelijk een soort van modeshow, iedereen doet zijn mooiste kleding aan. Ik doe daar niet aan mee. Ik weet van mezelf dat mijn kledingstijl niet de normaalste is, maar daar zit ik niks mee in. Ik ben wie ik ben. ALs ik ben aangemeld kijk ik grondig naar mijn rooster. Het valt eigenlijk best goed mee. Onderaan staat het lokaal voor vandaag, in een vaart ga ik ernaar toe aangezien ik het gevoel heb dat ik al vrij laat ben. 
(Kleding op de foto is de kleding die ze draagt)

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O || Forbidden Love

from Leena6 on 04/04/2016 08:57 PM

Luke

Ik baan me een weg tussen de leerlingen en loop het leraarslokaal binnen. De leraren die er aanwezig zijn begroeten me hartelijk en zeggen me waar mijn bakje is. Ik ga zitten op een stoel en neem een map met allemaal lijsten van leerlingen eruit. Sommige leerkrachten kijken vlug even mee en geven me wat advies bij bepaalde leerlingen. Ze zeggen me direct , bij degene waar ze les aan hebben gegeven , wie de grootste monden hebben . Ik heb mezelf voorgenomen al de namen van mijn leerlingen door te nemen. Ik was niet ingedeeld als klassenleraar , want ik was net nieuw.
Na een paar keer doorbladeren van de lijsten en de namen te lezen kan ik er wel al een deeltje onthouden en besluit dan te gaan zoeken naar de klassen waar ik lesgeef zodat ik morgen niet verloren loop of een tijd te laat ben omdat ik het niet kon vinden.

0e2ba1c0eb0db7001ca3836552b69935.jpg

Reply Edited on 04/05/2016 09:55 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Forbidden Love

from Writer4ever on 04/05/2016 09:06 PM

Allison
In de gang kom ik een jongen tegen die ik nog nooit eerder heb gezien. Hij ziet er te oud uit om een leerling te zijn, maar is best wel knap. Misschien is het een nieuwe leerkracht. Hij ziet eruit alsof hij wat zoekt. "Kan ik je helpen?" vraag ik als ik een beetje korter bij hem ben. Er komen wel vaker stagairs bij ons langs, maar aangezien hij niet rondloopt met een vaste leerkracht vermoed ik dat hij echt gewoon nieuw is. Dat komt niet zo vaak voor. 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O || Forbidden Love

from Leena6 on 04/05/2016 09:21 PM

Luke

Ik kijk op het papier en kijk zoekend in het rond. Ik heb echt een enorm irritant lessenrooster want ik moet van de ene kant van de school helemaal naar de andere kant .  "kan ik je helpen?" hoor ik opeens dicht bij me. Ik kijk op en zie een blond meisje naast me staan. Ik glimlach even en kijk haar snel aan. "Ik ben de klassen aan het zoeken waar ik aan les geef , anders loop ik morgen verloren." zeg ik even terwijl ik nog is om me heen kijk. "Alleen vind ik deze klas niet." Ik laat het zien op mijn papier en hoop dat ze me kan helpen. Het lijkt alsof ik haar al heb gezien , misschien op een van de lijsten die ik daarnet heb doorbladerd.

0e2ba1c0eb0db7001ca3836552b69935.jpg

Reply Edited on 04/05/2016 09:55 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Forbidden Love

from Writer4ever on 04/05/2016 09:36 PM

Allison
Ik kijk naar het papiertje dat hij aan me toont. Zijn stem klinkt trouwens ook wel best leuk. "Oh dat is hier niet zover vandaan. Aan he eind van deze gang ga je naar links en dan is het het vierde lokaal rechts," zeg ik met een glimlach. Terwijl ik naar het lokaal keek heb ik nog wat opgemerkt. "Kan het dat ik les van u heb? Welk vak geeft u?" Ik besef dat ik misschien wat veel vragen in een keer stel, dus hou ik me in. Eigenlijk sta ik verstelt van mezelf dat ik dit zomaar durf te zeggen tegen hem, want normaal ben ik helemaal niet zo rechtuit. Ik heb wel vaker het probleem dat er jongens tegen me beginnen en dat ik volledig dichtklap. Ik heb het laatste jaar wat proberen te doen tegen mijn verlegenheid en ik denk dat het toch wel een soort van gelukt. 

 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O || Forbidden Love

from Leena6 on 04/05/2016 09:50 PM

Luke

Ik volg goed mee met haar uitleg. Gelukkig , dat is weer al een klas minder zoeken. Ineens begint ze wat vragen te stellen en ik kijk haar even glimlachend aan. "Dat kan zijn , in welke klas zit je?" antwoord ik terwijl ik nog is naar mijn lessenrooster kijk. "Ik geef een geweldig vak dat je teweten zult komen als ik misschien aan je lesgeef." Ik zie ondertussen een aantal leerlingen in een vaart naar hun klas lopen om toch neit telaat te zijn. "Moet jij trouwens niet naar je klas?" ik kijk haar aan en wacht op een antwoord.

0e2ba1c0eb0db7001ca3836552b69935.jpg 

Reply Edited on 04/05/2016 09:56 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Forbidden Love

from Writer4ever on 04/05/2016 10:00 PM

Allison
Ik glimlach klein. "In welke klas ik zit? Dat zal je wel te weten komen als je les aan me geeft," herhaal ik hem een soort van en lach er een beetje mee. Wanneer hij dat zegt besef ik dat ik inderdaad eigenlijk naar mijn klas toe moet. "Ohja, moet rennen, tot later misschien." Net wanneer ik weg ben besef ik dat dat niet het beleefdste gesprek was. Normaal moet je altijd afstandelijk doen tegen je leerkrachten en meestal lukt dat ook nog wel omdat ze toch oud zijn, maar als de leerkracht niet zo heel veel ouder is dan jou, dat praat gewoon makkelijker. Ik een snelle pas loop ik naar mijn lokaal toe. Er is alleen nog een plaatsje vooraan in de klas. "Fijn dat jij er ook bent Allison," zegt meneer Bakkers. Ik glimlach verontschuldigend en ga zitten. 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: O || Forbidden Love

from Leena6 on 04/05/2016 10:18 PM

Luke

Ik grinnik als ze dat zegt en kijk haar even na wanneer ze naar haar klas loopt. Wanneer ze niet meer in zicht is loop ik de weg op waar ze zei dat de klas was en uiteindelijk vind ik hem ook. Ik loop nog zeker een uur in het rond tot ik alle klassen waar ik les geef heb gevonden , ze hadden duidelijk tekort aan een leerkracht engels want ik gaf echt in heel wat klassen les. Uiteindelijk loop ik terug naar het leeraarslokaal en ga ergens aan de lange tafel in het midden van de kamer zitten. Ik open de map met de lijsten van leerlingen en begin er terug in te bladeren tot ik het meisje van daarnet tegen kom. Ze zit dus in mijn klas , ach ja dan ken ik er al eentje.

0e2ba1c0eb0db7001ca3836552b69935.jpg 

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum