O || In love with a stranger

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/06/2017 08:27 PM

Met Writer4ever.

Ik : Skyler Moore  -  17  -  nieuwsgierig  -  onafhankelijk 

Skyler_Moore_1.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/06/2017 08:42 PM

Jack Hoover // 19 // Zanger van 'Originals' // Bekendste van de groep // Rustig // Geduldig
http://www.ciaomodels.com/wp-content/uploads/2015/12/CiaoModels711.jpg

Jack
Ik ben blij als ik eindelijk toe ben aan mijn welverdiende vakantie. Het jammeren is dat er natuurlijk wel bodyguards mee moeten. Dat komt namelijk omdat ik de zanger van een badje ben, Orginials genaamd. Twee jaar geleden werd ik ontdekt door mijn covers op YouTube. De producer had ook enkele andere jongens ontdekt. Luke (drummer), George (gitarist) en Holden (ook zanger). Hij besloot om ons samen in een band te stoppen en eigenlijk hadden we meteen succes. Nu, anderhalf jaar na de eerste grote hit, zijn we nog steeds op ons toppunt. Dit is mijn vakantie voordat we op wereldtour vertrekken. En oh ja, we zijn Brits. De bodyguards gaan gelukkig wel oo een afstand mee, ze zitten wel in hetzelfde hotel maar laten me zoveel mogelijk met rust. Het vliegtuig is nu zo al een 2 uur in de lucht en ik vind het toch wel bijna tijd dat we gaan landen. Het is een vijfsterren hotel op Ibiza, die natuurlijk niet al te bekend is. Ik hoop zo dat er zo weinig mogelijk fans rondlopen. Ik heb echt wel even rust nodig.

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/06/2017 10:12 PM

Skyler
Vandaag is het mijn eerste volledige dag op Ibiza. We zijn gisterenavond laat geland en zijn vrijwel meteen in bed gekropen. Deze ochtend ben ik al vroeg op en begin ik mijn koffer uit te laten, tot grote ergernis van mijn kleine broertjes, Kian (6 jaar) en Michael (9 jaar). Het is mijn eerste keer op Ibiza en zou graag al meteen op verkenning gaan, maar neen, ik moet eerst mee met het gezin om te gaan ontbijten. Voordat we vertrekken naar het buffet trek ik een bikini aan onder mijn topje en shortje, zodat ik daarna meteen een stoel kan uitzoeken en een duik kan nemen. "Skyler, let jij op je broers bij het buffet? Dan kunnen je moeder en ik al een plekje zoeken", zegt mijn vader. "Jaha pap", antwoord ik met een glimlach. Zelf pak ik allerlei lekkers, ga naar de tafel en eet het zo snel mogelijk op. Van mam moet ik naar de balie gaan om te vragen naar handdoeken die we extra lenen voor bij het zwembad. "Daarna mag ik wel meteen op verkenning toch?" vraag ik met lieve oogjes. "Wees voorzichtig!" roept mijn vader me na als ik wel snel weg gelopen ben. Met een zucht wandel ik het gebouw uit richting de balie. Een meisje van 17 zou toch wat meer vrijheid mogen hebben? Neen, ik hang altijd vast aan mijn broertjes, want ik mag geen slecht voorbeeld zijn. Zo gaat het altijd in België en zelfs hier heb ik er nog last van. Ik ben alleen te goed om het maar te blijven pikken, maar zo slecht is het nog niet. Mijn broertjes zijn geen ettertjes en zijn zelfs heel lief voor me. Mijn ouders zijn dan wel streng (en dat is soms maar beter ook), ze geven wel om me. Ik zie net een busje op de eigendom van het hotel rijden als ik in de buurt van de balie kom. Er komen waarschijnlijk weer nieuwe toeristen aan. Ik blijf naar het busje kijken totdat ik achter een vrouw sta. Ik hoor haar in het Frans vragen naar handdoeken en krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht als ik zie dat de man haar niet verstaat. Ik ga naast haar staan en vraag voor zowel mezelf als haar familie een stapel handdoeken. "You're welcome!" glimlach ik naar de vrouw. Ik ga snel aan de kant als ik merk dat er nu echt een aantal toeristen achter me staan. Ik kijk nog een keer over mijn schouder en schuif dan mijn zonnebril op mijn neus. Tijd om het domein te verkennen.

Skyler_Moore_31.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 06/10/2017 10:49 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/07/2017 09:59 PM

Jack
Als we net op de grond staan komt Jerry naar me toe, een van de bodyguards. "Vermom je want er zijn veel toeristen op de luchthaven." Ik zucht en kijk hem verveeld aan. Ik haat het om me te moeten vermommen. Snel zet ik een zonnebril en een muts op. Omdat ik in eerste klas zit, als bijna een van enige, mag ik als eerste uitstappen. Ik snel naar binnen toe. Ik ben al lang blij dat ik zelf niet op die bagage moet staan wachten. Ik wordt naar een busje geleid en neem rustig plaats op de achterbank. Het is met geblindeerde ramen dus kan ik in alle rust mijn zonnebril weer afzetten. Ik had gelezen dat het hotel wel een eindje van de luchthaven was. Zo jammer, ik haat lang in de auto of op het vliegtuig zitten, ook al ben ik het wel al gewoon. Ik neem m'n mobiel uit mijn achterzak en ook mijn oortjes. Het wordt hiphop muziek. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd tegen de hoofdsteun. 
"Jack, we are at the hotel" De stem van Jerry wekt me. Blijkbaar was ik in slaap gevallen. Er verschijnt automatisch een glimlach om mijn lippen. Ik heb hier zoveel zin in. Ik zet opnieuw mijn zonnebril op en trek mijn muts goed. Achter Bart en Jerry loop ik naar binnen toe. "I'll do the check-in" zeg ik en kijk hun serieus aan. Ik kan er niet tegen dat ze altijd alles voor me willen doen. Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Als we aan de balie arriveren zie ik dat er net een hele boel mensen aangekomen zijn. Ik schuif achteraan aan en wacht geduldig tot ik eindelijk aan de beurt ben. "Jack Hoover" zeg ik als ze naar mijn naam vragen. Ik zie hoe het meisje achter de balie me met grote ogen aankijkt maar haar toch in houdt. "Room 125" zegt ze en geeft nog een hele uitleg over animatie en alle andere dingen. Als ze klaar is neem ik mijn spullen en ga op zoek naar mijn kamer zonder te wachten op Bart en Jerry om zien waar zij verblijven. 

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/08/2017 02:51 PM

Skyler
Ik kies een ligbedje uit bij het zwembad, wel een beetje onder de palmbomen aangezien ik me nog niet ingesmeerd heb. Misschien moet ik dat maar eerst gaan doen. Ik ga dus eerst weer opweg naar onze kamer, daar kan ik de spullen pakken die ik nodig kan hebben. In de lift neem ik de kaart voor de deur al uit mijn achterzak. '225' staat er in sierlijke letters, waardoor ik weet dat ik bij onze kamer ben aangekomen. Snel zoek ik mijn spullen bij elkaar. Een haarelastiekje doe ik op mijn pols, in een strandtas stop ik een boek, mijn mobiel met oortjes, zonnebrandcrème en voor de zekerheid nog een klein handdoekje. Zodra ik alles heb ga ik weer opweg naar het zwembad. Aan de balie neem ik enkele brochures mee waarin zowel activiteiten buiten als binnen het hotel beschreven staan. Zodra ik mijn stoel weer gevonden heb, trek ik mijn topje en broekje uit en begin ik me in te smeren. De zon brandt al op mijn huid, ondanks dat het nog niet zo laat is. Met een zucht ga ik liggen. Dit is het goede leven. Even geen gezeur aan mijn hoofd. Straks komt de rest van mijn gezin en kan ik waarschijnlijk de hele tijd met mijn broerjtes in het water zitten om mee te spelen met hun spelletjes. Ik neem mijn boek en zet mijn zonnebril op. 
Ik heb geen idee hoe laat het is, of ik eigenlijk wel echt geslapen heb. Maar het lijkt alsof ik een eeuwigheid heb geslapen. Aan de drukte te merken moet het nu wel middag zijn. Ik vermoed bijna etenstijd. Als ik om me heen kijk zie ik dat mijn broers aan het spelen zijn en dat ook mijn ouders in het zwembad zitten. Ze hebben me in ieder geval niet gemist, dat is duidelijk. Ik stop mijn boek weer in de tas en sta op. Dit korte dutje heeft me eigenlijk wel goed gedaan. Ik ben nu helemaal klaar voor iets actiefs. Ik sta wat om me heen te kijken aan de rand van het zwembad, niet goed wetend wat te doen. Ik voel me redelijk bekeken zo, met een open ruimte die voor me ligt en mijn huid die nog bleek is van het zonneloze België. Voor ik het goed en wel besef lig ik in het zwembad. Eerst weet ik niet wie me er geduwd heeft, maar zodra ik weer boven water kom, zie ik zowel Kian als Michael grijnzend staan. "Kom hier dat ik jullie te pakken krijg!" roep ik met een grijns op mijn gezicht. Ze beginnen alle 2 te lopen en ik kruip zo snel ik kan uit het zwembad. Ze weten allebei heel goed dat ik hen nog te pakken ga krijgen, is het niet nu, dan is het later of op een andere manier. Ik loop voorzichtig achter hen aan, met mijn ogen die de omgeving scannen. Ik moet uitkijken dat ik niet val over een bal, een schoen of een ligbed, maar toch loop ik tegen iemand aan. "I'm sorry!" roep ik achter me, zonder goed te zien tegen wie ik het had, maar wel in het engels aangezien ik hier nog maar weinig belgen heb gehoord. Ik heb hier dan ook helemaal geen tijd voor, ik zag net Kian binnen handbereik. Binnen 2 passen heb ik hem te pakken, til ik hem op en loop met hem naar het zwembad. Met een smekende blik kijkt hij me aan. Pap staat met een luchtbedje dus gooi ik hem daar voorzichtig op. 

Skyler_Moore_32.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 06/10/2017 10:50 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/08/2017 09:30 PM

Jack
Als ik mijn kamer gevonden heb ga ik meteen aan de slag om al mijn kleren uit te pakken en in de kasten te hangen. Ik wil zo weinig mogelijk tijd hieraan verspillen, zodat ik snel naar haar zwembad kan. Ik neem snel een foto in de spiegel die ik later misschien op instagram kan zetten. Maar ik heb beslist dat ik niet aan social media ga doen de hele tijd dat ik op Ibiza ben. Ik kies een zwembroek uit en trek er een tanktop op aan. Ik werp nog een blik in de spiegel en leg mijn haren nog even goed. Ik neem zonnecrème, mijn mobiel en oortjes mee in een tas en ga naar het zwembad toe. Gelukkig is het rond de middag en gaan er veel mensen wat eten waardoor er stoeltjes zijn vrijgekomen. Ik kies er eentje niet tussen te veel volk staat. Het zwembad ziet er zo verleidelijk uit. Ik trek de tanktop alweer uit en beslis om mezelf maar snel even met zonnecrème in te smeren, niet dat ik snel last heb van verbranden. Ik ben zo een gelukzak wiens huid redelijk snel bruin wordt en de stage van verbranden meestal overslaat. Aangezien de zonnebrand eerst wat in moet trekken voordat ik het zwembad in kan ga ik liggen en zet wat muziek op. Opnieuw kies ik voor hiphop muziek. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zonnestralen op mijn lichaam en het geluid van water en spelende kinderen. Eindelijk ontspanning. 
Als ik voel dat mijn huid niet meer plakt vind ik het wel tijd geworden om een duik te nemen. Ik sta op en loop korter naar de rand van het zwembad. Het valt me meteen op dat er redelijk wat volk inzit. Ik zet mijn zonnebril op aangezien de zon redelijk hard weerkaatst op het water. Plots loopt er iemand tegen me aan. Ik kijk om en hoor nog "I'm sorry." Ik heb niet echt een idee wie het was, niet dat het me echt uitmaakt. Dat krijg nou eenmaal als ze zoveel volk rondloopt. Ik voel voorzichtig met mijn voet aan het water. Gelukkig is het niet zo koud, een aangename temperatuur. Ik ga zitten en laat me geleidelijk aan in het water zakken. Dit doet verdomd goed. Al is het water toch wel net iets kouder als je er helemaal in zit. Ik leg mijn ellebogen op de rand en leun er een beetje op terwijl ik naar de andere mensen in het zwembad kijk die plezier aan het maken zijn. Ik zie vooral veel kindjes, zo schattig. En dan valt mijn oog op een meisje dat mijn haar broertjes aan het spelen is. Ze ziet er helemaal niet lelijk uit. Er verschijnt automatisch een kleine glimlach om mijn lippen maar ik dwing mezelf om verder rond te kijken. Ik ben hier namelijk niet om een vriendin te vinden. Nee, dat zou niet goed zijn voor mijn carrière een vriendin. Al denk ik daar anders over, als ik nu eenmaal verliefd wordt dan is dat maar zo.
Jack_xx.jpg

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/08/2017 09:53 PM

Skyler
Zodra Kian in het water ligt, laat ik mezelf er ook voorzichtig inzakken. Ik hou van mijn rust en persoonlijke ruimte, maar ik kan niet ontkennen dat ik het wel eens leuk vind om gek te doen met mijn gezin. Soms wordt het een beetje te gek, op zo'n momenten houd ik me liever aan de zijlijn. Gelukkig kunnen mijn ouders nog rekenen op de kinderlijkheid van mijn broertjes. Pap gaat een bal halen zodat we die kunnen overgooien en in tussentijd laat ik me een beetje ronddobberen. Ik kijk achterom en zie aan de rand een persoon die me bekend voorkomt. Het is de jongen waar ik net tegenliep. Ik twijfel of ik naar hem toe moet gaan om mijn excuses nogmaals aan te bieden, maar ik glimlach enkel naar hem en draai me dan weer om, zodat niemand van mijn familie het gezien kon hebben. Mijn broertjes plagen me altijd met jongens, terwijl mijn ouders superstreng zijn en me liever zouden opsluiten. Pap komt terug met een bal en gooit deze in mijn richting. Ik vang hem op en gooi hem meteen richting Kian. Hij zag dit jammer genoeg niet aankomen en krijgt de bal tegen zijn hoofd. "Skyler! Let eens op wil je!" roept mijn moeder. Ik rol met mijn ogen en knik enkel als reactie. Zeggen dat het niet zo erg is zal haar alleen maar meer opwinden. Zo spelen we een tijdje, zonder dat mam meedoet, totdat de bal bij haar terechtkomt. Natuurlijk kan ze niet zo goed richten, waardoor de bal helemaal de verkeerde kant opgaat. Ik kijk achter me en zie dat hij bij de jongen beland is. Snel zwem ik er achteraan. "Het spijt me zo, mijn moeder kan niet goed richten zoals je wel gemerkt hebt", ratel ik in het nederlands. "Nogmaals sorry", zeg ik waarna ik snel wegzwem om het niet nog meer ongemakkelijk te maken. "Ik denk dat het eens tijd wordt om te gaan eten", zegt mam als ik naast haar kom zwemmen. "Ik heb nog niet zo'n honger, gaan jullie maar alvast. Ik kan later wel nog iets vinden", zeg ik met een zwakke glimlach. Na enkele seconden van twijfel besluit mijn moeder me toch alleen achter te laten en vertrekken ze met z'n vieren naar het buffet. Ik kijk hen na totdat ze wegzijn en ga dan opzoek naar de bal zodat ik deze bij mjin stoel kan leggen. Ik trek me op aan de rand van het zwembad en probeer er zo charmant mogelijk uit te komen. Met de bal onder mijn arm wandel ik weer naar mijn stoel.

Skyler_Moore_33.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/09/2017 10:07 PM

Jack
Ik heb ondertussen mijn ogen gesloten en geniet van de zon op mijn lichaam en toch het frisse water om me heen. Plots voel ik dat het water rondom me omhoog spatst dus open ik mijn ogen. Er licht een bal voor me. Ik frons even en neem hem op, maar zie niet direct iemand van wie hem kan zijn. Uiteindelijk zie ik toch het meisje van daarnet dat naar me toe komt zwemmen. Ik geef haar de bal en glimlach. Ze zit wat in een andere taal tegen me te zeggen maar ik versta er niets van. Alleen dat ze 'sorry' zegt maar dan de r anders uitspreekt, wat wel schattig overkomt. Ik kijk haar na totdat ze weer bij haar broertjes is. Dan besluit ik om wat rond te zwemmen want de hele tijd langs de kant hangen is ook maar saai. Terwijl zie ik dat heel haar gezin vertrekt en ze uiteindelijk alleen overblijft en naar haar stoel gaat. Maar ik heb het al snel gehad met zwemmen en beslis dat het tijd is om wat te gaan eten. Ik heb gezien dat ze hier zo een poolbar hebben waar ze 's middags ook wat snacks geven, dus ga ik daar maar even kijken. Het ziet er allemaal wel lekker uit, maar ook heel erg ongezond.All-in hotels vind ik altijd zo zalig, je kan alles gewoon nemen en hoeft voor niets te betalen. Ik ga terug opzoek naar mijn ligbed en passeer daardoor langs dat meisje. Waarom valt ze me toch de hele tijd op? Ik plof neer en begin genietend van de hamburger te eten. Ik kijk nog wat naar de spelende kinderen in het water. Waar is de tijd dat ik nog zo zorgeloos in het zwembad kon spelen. In de verte zie ik Jerry en Bart lopen. Ik twijfel even kort of ik naar hen zou wuiven maar doe het toch niet, ze zullen me wel al lang gezien hebben. Gelukkig blijven ze volgens afspraak op een afstandje. Ik ga weer helemaal liggen en neem een grote slok van mijn cola. Zo een typische hotel cola, meer water en ijsblokken dan iets anders. Maar dat maakt het vakantiegevoel wel harder. Ik leg het ligbed volledig plat zodat ik op mijn buik kan gaan liggen. Opnieuw gebruik ik mijn oortjes en speel wat muziek af. Eigenlijk is het best saai om alleen op vakantie te zijn. Ik lig nog maar een halve dag aan het water en verveel me nu al. Je bent de hele tijd op jezelf en hebt niemand om een praatje tegen te doen. Op het moment dat ik dat dacht, besliste ik meteen dat ik wel tegen mensen wou gaan praten en vrienden maken. Ik ben al blij dat niemand me hier kent of nog niet herkend heeft. Ik check even of ik een berichtje heb van iemand van de band, want zij zijn ook allemaal op vakantie. Maar we werden verplicht om aparte bestemmingen te kiezen omdat we anders te snel herkend/betrapt zouden worden. Ik trek een foto van het zwembad en stuur deze door naar hen op snapchat. Ook zie ik dat ik soort gelijke foto's van hen allemaal ontvangen heb. Ik wens ze snel nog allemaal veel plezier en zet mijn mobiel dan weer uit. Want eigenlijk ging ik geen social media gebruiken zo lang ik hier was.
Jack.jpg

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/10/2017 01:46 PM

Skyler
Ik zie de jongen van net ook uit het zwembad komen en naar de poolbar wandelen. Wanneer hij terugkomt met een hamburger doe ik maar snel of ik aan het lezen ben. Mijn geratel van daarnet moet niet echt charmant geweest zijn en misschien zelfs voor hem niet verstaanbaar. Het lijkt me een goed idee of zelf ook maar zoiets ongezonds te halen en niet naar het buffet te gaan. De verleiding om daar veel meer te nemen dan nodig is, is erg groot, dus blijf ik maar hier. Ik sta op van mijn stoel, trek mijn slippertjes aan en wandel naar de poolbar. Ik neem wat frietjes en enkele snacks die erbij liggen en ook wat water. De frisdranken in een all-inhotel zijn nu niet bepaald van topkwaliteit, niet dat ik er nooit van drink, maar voor nu kan ik me zo wel redden. Ik wandel voorzichtig terug naar mijn ligbed zodat ik niks zou laten vallen. Er rennen kinderen om me heen, wat het extra lastig maakt. Ik slaak een opgeluchte zucht als ik mijn plek bereik zonder vlekken te hebben gemaakt. Soms kan ik best onhandig zijn, dus ben ik blij dat er niks over me heen is gekomen. Ik ga voorzichtig zitten in kleermakerszit en zet het bord voor me. Ik zet mijn zonnebril op mijn hoofd aangezien ik mijn stoel wat meer in de schaduw geschoven heb. Mijn blik zoekt de jongen van net en ik vind hem al snel, waarna ik net zo snel weer wegkijk. Ik laat mijn blik wel nog een tweede keer naar hem gaan. Zou hij hier alleen zijn? Hij ziet er in ieder geval volwassen genoeg uit. Ik heb hem nog niet zien praten met iemand, maar dat wilt niks zeggen. Wat zou ik dat graag eens willen doen... Even weg zonder mijn ouders en de drukte achter me laten. We hebben al afgesproken met onze vriendengroep dat als we volgend jaar afstuderen, we samen op vakantie vertrekken. Maar voor deze vakantie, nee dat mocht nog niet. Al zijn er wel al enkelen die het dit jaar ook al gaan doen. Nadat ik gegeten heb, in een snel tempo zodat ik voor de jongen zou klaar zijn, sta ik op. Ik trek snel mijn topje over mijn hoofd en strijk het wat glad om de vouwen eruit te krijgen, omdat ik mezelf anders wel erg bloot vind en trek opnieuw mijn slippers aan. Voordat ik richting zijn stoel vertrek haal ik diep adem. Ik ben hier niet gekomen om enkel op een stoeltje te liggen, ik wil ook nieuwe vrienden maken. Dat het een knappe jongen is... dat is toevallig. Ik vertrek richting zijn stoel en net als ik er bijna ben, zie ik mijn broertjes die komen aanrennen. Ik maak meteen rechtsomkeer en wandel zo snel ik kan weer richting mijn ogen stoel. Ik hoop maar dat de jongen me niet heeft gezien, want hoe raar zou dat zijn overgekomen. Voor de eerste momenten durf ik hem toch niet meer zo snel aan te kijken vrees ik. Hoe dom was ik ook om te denken dat ik vanaf de eerste dag de vrijheid al had om even zonder die kleine speelvogels rond te lopen. Het is elke vakantie al zo geweest dat ik in het begin moet meespelen, maar daarna maken ze nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en kan ik meer op mijn gemakje doen wat ik wil. Niet alles natuurlijk, ik moet altijd in de buurt blijven van mijn ouders. "Waar zijn mam en pap?" vraag ik aan Michael. "Die gingen wandelen", antwoord hij afwezig. Ik knik en pak de zonnebrandcrème. "Zal ik jullie insmeren?" vraag ik met een glimlach. Kian komt meteen voor me zitten en Michael probeert voor te steken. "Rustig aan, iedereen komt aan de beurt", lach ik. Ik spuit wat op hun ruggen, armen, benen, buikjes en uiteindelijk ook wat in hun gezicht, wat ze natuurlijk niet leuk vinden. "Ga nu maar even spelen. Als jullie me nodig hebben, ik ben hier", zeg ik lief.

 Skyler_Moore_34.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/10/2017 05:00 PM

Jack
Ik kruis mijn armen er ga dan zijlinks er met mijn hoofd op liggen. Plots zie ik het meisje weer, ze komt richting mij gewandeld. Er verschijnt automatisch een kleine glimlach om mijn lippen. Maar ze maakt rechtsomkeer en ik ben opnieuw verward. Ze is wel een beetje raar. Gelukkig heb ik mijn zonnebril op en kan ze niet zien dat ik haar aan het aanstaren ben. Ik volg nu zowat alles wat ze doet. Tegen haar broertjes praten, ze insmeren. En dan vertrekken haar broertjes weer. Ik denk trouwens dat het haar broertjes zijn, maar weet het niet zeker. Voorlopig zie ik geen oudere in de buurt en is ze weer eventjes alleen. Ik ga rechtop zitten en denk even na over hoe ik subtiel iets kan gaan halen waardoor ik 'toevallig' langs haar door ga. Misschien wou ze daarnet wat komen zeggen maar zag ze de jongetjes en ging te daarom weer terug? Dan kan ik haar nu de kans geven om wel wat te zeggen. Ik beslis om maar gewoon opnieuw drinken te gaan halen. Snel drink ik de cola die ik nog staan heb uit en sta op. Heel even twijfel ik weer, maar dwing mezelf om het toch te doen. Ik wandel richting de poolbar en als ik voorbij haar zetel kom kijk ik naar haar en glimlach, al weet ik niet of ze het gezien heeft. Snel wandel ik door. Aan de bar bekijk ik even de mogelijkheden, omdat ik geen zin heb in nog een cola. Uiteindelijk kies ik voor de rasberry slush. Even denk ik na, zou ik nog wel terug langs haar wandelen? Ik beslis het niet te doen. Dan wordt het alleen maar gênant. Dus neem ik een omweg naar mijn ligbed. Als ik er ben ga ik zitten in kleermakerszit. Als ik terugdenk aan wat ik net heb gedaan vind ik mezelf echt een loser. Waarom ga ik eigenlijk niet gewoon met haar praten? Maar ze sprak een andere taal en wie weet verstaat ze wel geen Engels. Ik schud mijn hoofd en probeer aan iets anders te denken. Ik neem een grote slok van de slush, gevolgd door een brainfreeze. Als ik hier zo alleen zit is het eerlijk gezegd moeilijk om niet op mijn sociale media te gaan kijken. Ik zet het ligbed weer rechter en ga achtertegen zitten, kijken naar de spelende kindjes in het water. Als ik kindjes zie krijg ik soms echt al zin om zelf kinderen te hebben, al ben ik daar natuurlijk nog veel te jong voor, maar het lijkt me gewoon leuk. Ik moet kort lachen om mijn eigen gedachten.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum