O || The arrogant guy and the shy girl

1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 06/08/2017 08:27 PM

Met Supermodelkaty.

Ik : Leila Jordan  -  17  -  Nederlands  -  Verlegen  -  Behulpzaam

Leila_Jordan_1.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/08/2017 08:44 PM

Remi Delatour
Fijn weer een dag op mijn privé school, alleen hier zitten de rijke mensen op school waaronder ik. Ik loop een beetje door de school met mijn vrienden, mensen gaan aan de kant voor ons omdat mijn ouders het invloed rijkste zijn. Ik kijk een beetje rond, glinlach ren beetje en zo lopen we naar het goede lokaal. Ik plof achteraan neer en begin met James een praatje over de nieuwste Iphone. 'Ja, mijn pa regelt een nieuwe voor mij.' Antwoord ik op James zijn vraag of ik zelf voor die Iphone moet regelen of mijn pa of ma het doet. James knikt goedkeurend, 'nice hoor, ik moet nog even kijken maar ik kan het zelf gelukkig gewoon makkelijk betalen.' zegt hij dan. Ik knik. 'Ja, gozer ik had niet anderd verwacht je zit hier niet voor niets op deze school.'

Foto komt nog

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 06/08/2017 08:44 PM.

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 06/08/2017 10:02 PM

Leila
"Leila! Kom onmiddelijk naar beneden! Straks ben je te laat voor je eerste schooldag!" schreeuwt mijn moeder onderaan de trap. "Jaha!" antwoord ik met een zucht. Ik kijk nog eens in de spiegel. Een jaar lang moet ik naar een nieuwe school, zodat mijn vader hier zijn job kan uitoefenen. Daardoor draag ik dan ook chiquere kledij, aangezien ik naar een privéschool ga. Mijn ouders vonden het zo nodig om mijn garderobe te vernieuwen dat ik er nu zo anders uitzie dan voorheen. Na nog een laatste zucht ga ik naar beneden, waar mijn moeder klaarstaat met de autosleutels in haar hand. "Ik breng je naar school vandaag", zegt ze met een glimlach. Ik knik en stap naar buiten. Het voelt heel raar om nu in Engeland te zijn en ik hoop dat het maar snel gaat wennen. 
Verlegen stap ik mijn nieuwe klaslokaal binnen. Er zitten al een aantal leerlingen te kletsen, maar een docent is niet te zien. Gelukkig is mijn engels goed gevorderd en versta ik vrijwel alles wat ze zeggen, inclusief over mij. Ik ergens op de voorlaatste rij zitten, in de hoop dat ik zo niet te veel opval. Ik kijk rondom me en merk hoe anders het hier wel niet is. Ik heb Britten altijd al geweldig gevonden om hun perfecte accent, maar nu ik het zo hoor uit monden van nog perfectere mensen, voel ik me vreselijk. Hoe moet ik dit gaan overleven?

Leila_Jordan_2.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/08/2017 10:23 PM

Remi
Ineens komt er eennieuw meisje de klas in lopen. Ze valt mij meteen op omdat ik natuurlijk iedereen in de klas ken en iedereen van de gehele school kent mij, dus ik mag dan ook zometeen de eerste zijn om dat meisje te leren kennen. Het meisje gaat precies voor mij zitten en meteen valt James stil, James word altijd verlegen als het om meisjes gaat. Ik begin te lachen en kijk naar James, meteen geeft hij mij de blik dat ik stil moet zijn. Ik kijk naar het meisje en buig mij voorover over de tafel en tik haar op haar schouder. 'Hey, ben jij nieuw hier of ben jij overgeplaatst vanuit een andere klas?' Vraag ik dan benieuwd. Ik kijk naar haar. Ze ziet er goed uit, draagt goede kleding en ze heeft een een vriendelijk gezicht. 'Ik ben Remi, aangenaam. Als je mijn naam goed onthoud en gewoon normaal doet tegen mij dan komt het wel goed hier op school.' Vertel ik met een grijns. 'Hoe heet jij, babe?' ik laat mijn bad boy kant toch een beetje omhoog komen omdat de meeste meisjes daar toch op vallen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 06/09/2017 09:23 AM

Leila 
Ik draai me verschrikt om als er iemand op mijn schouders tikt. Ik kijk in de ogen van een knappe jongen, maar daar mag ik me niet door laten afleiden. Hij begint meteen een praatje te maken, alsof hij dat al honderd keer heeft gedaan. Alsof ik het zoveelste meisje ben die hij probeert in te palmen. "Ja ik ben nieuw hier. Ik kom eigenlijk uit Nederland", zeg ik met een glimlach. De toon waarop hij tegen me spreekt maakt meteen duidelijk dat hij hier veel te zeggen heeft, dat kan ik ook afleiden uit zijn woorden. Ik bijt zachtjes op mijn lip en wil een opmerking geven op het feit dat hij me 'babe' noemt, maar laat het er gewoon bij. "Ik ben Leila", zeg ik dan met zo'n zelfverzekerde glimlach mogelijk, zijn vorige woorden negerend. Ik laat mijn blik afgleiden van zijn gezicht naar de jongen die naast hem zit. "En jij bent?" vraag ik vriendelijk. Nu ik toch aan de praat ben geraakt, kan ik maar beter zo veel mogelijk nieuwe vrienden maken. De blikken van enkele meisjes uit de klas staan strak op me gericht en ik hoor hen dingen fluisteren. 'Hier moet je niet naar luisteren, blijf gewoon jezelf' zeg ik tegen mezelf, het ongemakkelijke gevoel dat ze me geven negerend. Het bad boy karakter van Remi valt niet meteen af te lezen op het gezicht van de andere jongen, die ziet er eerder verlegen uit.. Maar schijn kan bedriegen dus ik kan toch beter op mijn hoede blijven. 

Leila_Jordan_3.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/09/2017 02:50 PM

Remi
'Dus we hebben hier een mooie knappe hollandse dame, genaamd Leila. Dat is wel weer eens iets anders hier op school. Dan vraagt ze naar James zijn naam, meteen kijkt James naar mij en ik kijk dan naar Leila. 'Dit is James, hij vind het lastig als hij door een bloedmooi meisje word aangesproken maar dat trekt nog wel weg.' Ik kijk naar James, zijn roodheid zakt weg en knikt stoer. James is soms echt een stumpertje, maar hij mag er zijn. Ik kijk weer naar Leila. 'Zal ik je straks een rondleiding geven door de school? Dan weet je meteen alle geheimen van deze school.' Zeg ik dan en kijk Leila afwachtend aan. Waarschijnlijk wil ze wel een rondleiding, maar zij is ook wel een beetje een pittige dame dus het kan maar zo wezen dat ze het af wijst. Ik kijk even door de klas, meiden kijken nu al jarloers en bitcherig naar Leila en mij. Ik grijns naar ze en al snel draaien ze zich om als ze door hebben dat ik ze heb betrapt. Zo, nu letten ze minder op Leila en mij en hebben wij meer prive.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 06/09/2017 06:02 PM

Leila
Ik begin zacht te blozen bij zijn woorden. Zo word ik namelijk niet elke dag genoemd. Ik trek kort mijn wenkbrauw op als James (dat is blijkbaar zijn naam) niet zelf antwoord, maar al snel begin ik weer zacht te blozen door zijn woorden. "Bij mij moet je echt niet verlegen zijn", verzeker ik hem met een lieve glimlach. Nog voor ik kan antwoorden op zijn vraag, waarover ik toch even moet nadenken, volg ik zijn blik door de klas. Meteen kijken alle meiden weg als Remi naar hen kijkt. Blijkbaar is hij een gewilde jongen met een bepaalde arrogantie. Ik slik en lik over mijn lippen. "Ja, lijkt me fijn. Ik weet helemaal niet waar ik heen moet", zeg ik met een zucht. "Enkel als ik jullie niet stoor. Ik kan zelf ook wel op zoektocht gaan", vul ik mezelf snel aan. Ik wil hen helemaal niet tot last zijn. Waarschijnlijk hebben ze wel veel vrienden (en vriendinnen natuurlijk) met wie ze liever rondlopen dan met een meisje wiens naam ze nog maar net kennen. Meteen begin ik mijn antwoord in vraag te trekken. Misschien kan ik maar beter zoeken naar een vrouwelijke gids? Ik wil niet al vanaf de eerste dag een label krijgen dat ik achter Remi en James aanzit. Mijn gezicht moet nu wel heel bedenkelijk staan, dus begin ik snel te glimlachen richten de twee jongens.

Leila_Jordan_4.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/11/2017 07:10 PM

Remi
Leila zegt tegen James dat hij niet zo verlegen hoeft te zijn. En dan beantwoord ze eindelijk mijn vraag. Het lijkt haar fijn, maar steeds meer begint ze te twijfelen want ze wil ons niet storen. Ik kijk haar met een oprechte glimlach aan. 'Tuurlijk kan ik je wel rondleiden en dat stoort mij niet. Als ik er geen tijd voor heb waarom zou ik je dan vragen of ik je kan rondleiden?' Ik kijk naar Leila. James loopt naar zijn plek en pakt zijn rugzak en komt naast mij zitten. De docente komt binnen lopen en kijkt meteen naar Leila, ze komt naar Leila toelopen en begint een gesprekje. Meteen kijken James en ik elkaar aan en beginnen te lachen. Onze docente wil graag bij alle jongeren horen dus ze wil door iedereen aardig gevonden worden. 'Tuurlijk ze heeft nu de kans om een vriendin te krijgen die bij de jongere hoort.' Zegt James fluisterend terwijl hij naar Leila en de docente kijkt. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 06/11/2017 07:50 PM

Leila
Ik knik maar, omdat ik weet dat hij gelijk heeft. Het is superaardig van hem dat hij dit wilt doen, zeker omdat we daarnet al zulke vreemde blikken kregen. James gaat zijn rugzak halen en ik volg zijn bewegingen, tot ik merk dat er een vrouw binnenkomt. Ze komt meteen naar me toe gewandeld met een enorme glimlach om haar lippen. Zodra ze bij me staat begint ze een heel gesprek. Af en toe kan ik eens iets over mezelf zeggen, maar voor de rest ratelt ze maar door en kan ik er niet alles van verstaan. Het laatste begrijp ik in ieder geval wel. Ik draai me kort om op mijn stoel om iets tegen de jongens te fluisteren. "Is het normaal dat ze met me wilt lunchen zodat ik niet alleen hoef te zijn?" fluister ik waarbij ik een beetje raar kijk. Het idee alleen al om met een docente te lunchen... Ik begrijp het dat ze haar leerlingen goed wilt kennen, zeker wanneer er iemand nieuw in de klas komt, maar dat gaat er toch een beetje over. "Ik hoop maar dat ik tegen die tijd iemand anders heb gevonden", lach ik zacht. Ik draai me weer om en glimlach lief naar haar als ze vooraan in de klas naar me staat te kijken. 

Leila_Jordan_5.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/12/2017 10:02 AM

Remi
Als de docente terug naar haar bureau loopt draait Leila zich om en vraagt of hethet normaal is dat de docente met haar wilt lunchen. Ik kijk naar Leila en knik grijzend. 'Ja, zij wil graag bij de jongeren horen en als er een nieuw iemand is in de klas wil ze zo snel mogelijk aardig door diegene gevonden worden en hoopt zo vrienden te worden met de leerling.' Antwoord ik dan. 'Je mag wel bij ons komen zitten, maar dat zien we straks wel.' Antwoord ik als ze zegt dat ze hoopt dat ze dan wel iemand anders heeft gevonden om mee te lunchen. De docente blijft Leila in de gaten te houden. 'Leila, een voordeel hier aan is dat je elke les gewoon met elkaar kan "overleggen" zonder dat zij het erg vind, want ze wil graag door iedereen leuk gevonden worden.' Ik kijk naar Leila en dan even naar de docente, natuurlijk glimlacht ze naar ons en dan vraagt ze of Leila naar boren kan komen om iets over zich zelf te vertellen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum