ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/03/2019 10:55 AM

Easton

"Ik weet niet tot hoe ver mijn geheugen is verwijderd." Zei ik tegen haar "volgens mijn doctor moet ik het rustig aan doen en in stapjes doen anders maak ik mezelf gek.. En ik word nu al gek."  Als ze vraagt of ik de goeie dingen wil herinneren schud ik mijn hoofd "ik kan net zo goed opnieuw beginnen." Waarom was ik zo koppig.. bang dat de ik van toen der tijd een stomp op zijn smoel verdiend." Ik denk dat ik beter nu naar huis kan gaan voordat mijn ouders Mathias een kogel door zijn kop schieten." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/03/2019 05:28 PM

Alvira
Ik had al snel in de gaten dat hij er niet over wilde praten. Ik besloot er ook maar over op te houden en keek naar hem. 'Prima, ik breng je thuis.' zei ik en hielp hem overeind waarna ik naar de auto liep. Ik was er sneller dan hem en hield de deur open. 'Schiet eens op slome.' zei ik plagerig en keek hoe hij naar de auto strompelde met moeite. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/03/2019 06:28 PM

Easton

"Ik ben niet sloom!" Protesteerde ik terwijl ze me liet lachen. Wat een vreemd gevoel bij me wekte. Eenmaal thuis kwam ik Mathias tegen in de keuken "Saia is er toch niet?" Vroeg ik hem snel en moeizaam ik strompelde naar de koelkast voor een fles water. Terwijl ik aan hem kon zien dat hij hij happy was zeker net seks gehad ofzo.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/03/2019 09:32 PM

Mathías
Ik zat op het keukeneiland een zak chips leeg te eten en keek op als Easton binnen kwam. 'Zo te zien ben je al wat mobieler.' zei ik met een lachje. 'Saia is er niet nee. Ze moest naar huis. We hebben elkaar al de hele middag opgehouden. Waar was jij eigenlijk? Ik ging naar je kamer toen ik thuis kwam, maar je was er niet.'zei ik en bekeek hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/03/2019 09:46 PM

Easton

Ik trok een smerig gezicht en kreeg kippenvel bij het denken aan hoe ze die middag hadden gespendeerd." Effe weg" zei ik kort af ik nam een slokje van mijn flesje spa en besloot toen maar toch te vragen of ik Alvira wel kan vertrouwen "kan ik.." Ik stopte halverwege mijn zin bij geroffel en zag toen de oudste Hugues binnenkomen "Joshua."

Joshua Hugues

Ik kwam de keuken binnen en zag mijn 2 broertjes Easton leek wel op een kreupelpoot en Mathias mijn domme onderdanige broertje leek iets vrolijker dan de laatste keer. Ik ben Joshua Hugues de oudste in huizen Hugues en studeer op een universiteit genaamd State zodat ik mijn vaders business kan overnemen. Sinds het overlijden van mijn moeder waren mijn gedachtes alleen maar bij studeren en mijn moeders wensen vervullen. Maar toen ik nog op de elite school zat was dat helemaal niet zo "Wat doe jij hier?" Vroeg Easton met een grijns zo breed dat ik er soms van moet walgen want ik weet dat hij zichzelf forceerde. Ik had namelijk zijn Charlotte geneukt en toen was hij helemaal uit zijn slof geschoten "vader zei dat je grof gedrag vertoond en hij je wilt verbannen naar Barcelona dus ik kom effe polshoogte nemen." Mijn blik ging vervolgens naar Mathias "neuk je nog steeds met iedereen, ben je nog steeds verslaafd aan drugs liefste broertje." Een gemene grijns kwam op mijn gezicht terecht "staat je ziekte je nog in de weg?" 

Joshuaaa

tumblr_n58tnlYhky1rxxq54o1_500.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/03/2019 10:34 PM

Mathías
Als Joshua binnen kwam verdween mijn lach meteen. Vroeger als klein jongetje keek ik erg op tegen Joshua. Toen we ouder werden werd onze band ook meteen minder. Ik was blij dat hij ging studeren. Zelfs toen mam stierf bleef hij weg, wat mij eigenlijk alleen maar bozer op hem maakte. 'Dan heeft Pa pech, want Easton is zijn zoon niet.' zei ik tegen hem. 'En jou hebben we al helemaal niet nodig.' zei ik en kwam van het aanrecht af. Ik legde de zak chips weg en keek hem aan. 'Als je je had geïnteresseerd in mijn leven had je geweten dat ik een vaste vriendin heb.'zei ik en ging verder maar niet in op het aids gedeelte en het drugs gedoe. 'Wanneer ga je weer terug naar die patser Uni van je?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/04/2019 09:06 AM

Easton

Er stond argwaan in me "Mathias heeft gelijk hij is mijn vader niet en jij ook niet." Joshua bekeek me alsof ik een hulpeloos jongetje was." Je hebt mij wel nodig want ik weet van je daden in Barcelona" als hij begin over Barcelona kijk ik hem fel aan "Wat weet jij?" 

Joshua

"Ik weet  ook van Alvira Charlotte is dus niet de enige die we gemeenschappelijk hebben."  Was hij vergeten dat state in Barcelona is "had ze maar geweten dat je mijn broertje bent" zei ik met een glimlach. Ik zag de woede in zijn ogen  maar het werd gedempt door zijn geheugen verlies." En wat dan nog je tijd is voorbij hier in Madrid je bent oud en irritant.. vroeger kon je mij en Mathias nog de kop inslaan maar nu niet meer.. we zijn nu de baas." 
Zei hij geïrriteerd terwijl hij een stuk volwassener was geworden maar dat kinderachtige nog is gebleven. Mijn blik glee naar Mathias "fijn om jullie weer te zien beste broertjes." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/04/2019 07:06 PM

Mathías
Ik fronste als Joshua Alvira benoemde. Joshua kon haar toch helemaal niet? Alvira kon Joshua ook niet? What de fuck? 'Zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, dus wanneer ga je weer?'vroeg ik hem. 'Aangezien je daar toch zo goed in bent.' Het frustreerde me dat er nu dingen speelde die ik zelfs niet wist. Als hij nu ook nog zou vertellen Saia te kennen had ik zijn hersens in geslagen. 


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/04/2019 07:17 PM

Easton

Joshua haalde het bloed vanonder mijn nagels vandaan. Toen ik nog niet zo hecht met hem was wat ik nu ook niet ben wist hij mijn leven altijd zeur te maken. Hij mocht mijn moeder niet en mij al helemaal niet Mathias zag mij eerder als zijn broer dan hem en dat heeft altijd tussen hem en zijn vader gezeten volgens mijn moeder." Ik weet niet wat je deal met haar is maar dat kan me weinig schelen" opperde ik voordat hij iets in me triggerede en dat was een en al woede. Ik pakte mijn krukken en strompelde de keuken uit.


Joshua
Ik keek Easton grijnzend na en bekeek Mathias." Voel je weer er buiten gelaten broertje?" Vroeg ik met een pruillipje "maak je niet druk voor jou staat ook nog wat te wachten." Ik liep de keuken grijnzend uit en was blij dat pa me terug had geroepen naar huize Hugeus. Effe weer rangorde stellen. 

Ts 
Saia
Ik kwam aan op het Hugues terrein en zag Alvira's Mercedes ook staan. Dat moest me denken Easton ging weer voor het eerst naar school. Ik liep naar de voordeur en belde aan als de deur word open getrokken door een oudere Mathias die halfnaakt is. Blijf ik automatische staren "hallo wie hebben we hier?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/04/2019 08:09 PM

Alvira
Ik liep over de gangen richting de kamer van Easton. Ik had nog niemand gehoord of gezien, wat me verbaasde aangezien ik al aan de late kant was. Ik klopte op de deur en liep vervolgens binnen. Ik hoorde water lopen in de badkamer. 'Easton?! Ik dacht misschien wil je niet alleen aankomen op school. Mathías gaat waarschijnlijk als altijd met die hoer mee.'zei ik en ging op de rand van zijn bed zitten. Ik ging even door mijn losse haar en haalde diep adem. 

Mathías
Ik haalde een hand door mijn nog vochtige haar en probeerde mijn stropdas wat rechter te trekken. Het lukte niet echt dus ik liet het maar gefrustreerd gaan en liep naar beneden waar ik Joshua bij de deur zag bij Saia. Ik zag Saia haar reactie wat me nog harder irriteerde. Ik stootte langs Joshua. 'Iemand die je niet wilt en hoeft te kennen. Hij flikkert snel genoeg op.'zei ik en trok haar aan haar hand mee naar de limo voor Joshua zijn gore bek open kon trekken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum