ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 07:27 PM

Saia

Ik kwam thuis en zag dat iedereen op Three's feestje was. Ik twijfelde om te gaan maar iets zei me dat ik moest gaan. Ik kwam overeind en begon me op te tutten. Three was mijn ex maar we waren gewoon goed met elkaar eenmaal daar op het feest ging de aandacht in een rap tempo naar mij. Jongens die stonden te zoenen met hun vriendin kregen een glimp van Saia Hereraz. 

Easton
Ik genoot van haar kont tegen me aan en kreeg een stijve. Ik horde mensen opkijken en zag dat Saia binnen was gekomen. Ik was te dronken en kon alleen maar denken wat voor lekker wijf Saia eigenlijk wel is. Ze was dan ook de enige die niet onder invloed was ik liep op Saia af "heyyyyy" zei ik duizelig.

Saia
Ik zag Mathias met een ander wijf dansen en voelde woede opborrelen. Als Easton op me af kwam gelopen geef ik hem duw "donder op." Zei ik blaffend ik nam een sterk drankje en zag Three die mij ook zag. Ik besefte nu waarom ik elite high haten als ik Alvira zie wachtend op Easton die precies deed wat er van hem gevraagd word walg ik. Ik snapte nu waarom ik gestopt was om die domme slet te zijn ik wil iets echt.. iets wat word gemeend. Ik liep op Mathias af en keek hem recht in zijn ogen aan "het is uit." 


2e323a3cae724897c18e69b6d31dda6a.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/06/2019 08:39 PM

Mathías
Ik danste verder met haar en ondanks dat ze handtastelijk bleef vond ik niet dat ik per se te ver ging. Ik zoende niet, ik haalde een hand door mijn haar en keek op als Saia opeens voor me staat en claimt dat het uit is. Ik duwde de meid aan de kant en keek haar boos aan. 'Pardon?! Als iemand het hier uit mag maken ben ik het. Je bent alleen maar aan het flirten met die gore docent en die opmerking over mijn broer. Je had vanaf het begin al kunnen zeggen dat je niet genoeg aan me hebt hoor.' zei ik boos tegen haar. 


Alvira
Ik zag dat Saia binnen kwam en zag verderop Mathi met een ander meisje. Dit werd nog leuk. Als Easton naar Saia liep haalde ik wat drinken voor Easton en mij. Zodra hij terug kwam grijnsde ik. 'Dat wordt wel een drama denk ik.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 08:51 PM

Saia

"Sorry" zei ik nu echt kwaad "Ik ben aan het flirten met mijn docent?" Ik knipperde vol ongeloof ik heb geen enkel nano seconde er aan gedacht on mijn nieuwe gymleraar te bangen." Jij bent de gene die nu scenarios in zijn hoofd maakt die niet kloppen.. Ik heb nooit iets gezegd over je broer behalve of hij je broer is!" Zei ik kwaad zo kwaad dat ik een fles op zijn hoofd kon stuk slaan "ik ben niet de gene die tig keren is vreemd gegaan Mathias." Herinnerde ik hem voor Alvira had hij ook nog met Judy lopen halen en trekken. Ik ben Saia herarez ik laat me niet domineren alsof ik de boosdoener ben." Grow up" zei ik toen alsof ik net tegen een klein jongetje heb gepraat.

Joshua
Ik keek naar wat er gebeurde en horde net wat Saia zei. Grow up beste broertje. Ik zag Three en gaf hem wat ik hem beloofd had in zijn hand. Hij grijnsde en liep er toen van door met 2 meisjes. Mathias zijn leven moest in deugen valen hij moest weer de oude worden.. zodat hij ons niet tot last was. Mijn blik ging toen naar Alvira.. Alvira Vargas. Het meisje waar ik wel degelijk wat voor.voelde. 

Easton
Ik bekeek het gebeuren en schoot in de lach als Saia het uitmaakt. Mathias kon wel huilen hij was ziedend.. Ik denk meer ziedend op zich zelf omdat hij conclusies trok die niet klopte. Ik omarmde mijn broertje dronken "niet erg je mag de avond wel spenderen met mij en Alvira toch Alvira?" Zei ik lachend "we kunnen je beide bangen toch?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/06/2019 09:03 PM

Mathías
'Tuurlijk Saia, maak dat jezelf wijs. Flikker een eind op. Ben klaar met dat gedrag van je.'zei ik en keek op als Easton om mijn nek hing. Ik keek Saia boos na en keek naar Alvira. Ze zag er wel geil uit. 'Weet je zeker dat je haar wel wilt delen?' vroeg ik met een lachje en beet op mijn lip.

Alvira
Ik kon mijn lach niet inhouden als Saia het uitmaakt en Mathías helemaal tript. Ik keek naar hem en liep met hem mee naar Mathías. Op dit moment was ik in voor alles. Ik was tering geil. De GHB stroomde heerlijk door mijn bloed en ik was heerlijk relaxt. 'Ik ben in voor alles op dit moment.' zei ik met een grijns.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 10:15 PM

Saia

Ik moest op de 1 of andere manier niet huilen en stond buiten te wachten op mijn limo. Als Joshua naast me kwam staan neem ik diep adem "het lijkt er op dat ik je niet kan ontwijken." Zei ik terwijl hij glimlachte  mijn limo kwam op tijd voor de deur "weet je zeker dat je alleen naar huis wilt.. misschien wat gezelschap van de oudste Hugues zal je goed doen." "Ik wil niks meer te maken met jullie hebben" zei ik direct " jij en je familie hebben mijn leven verpest." 

Easton 
Ik gooide Alvira op mijn bed en trok mijn shirt over mijn hoofd. Grijnzend keek ik naar Mathias die zijn woede gewoon er uit wilde neuken. Ik was blij dat hij weer de oude was "klee je uit." Zei ik grijnzend tegen Alvira. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/06/2019 10:29 PM

Joshua
'Nou nou, je moet de incompetenties van mijn lieve broertje niet op de hele familie afschuiven. We zijn een wereld van verschil.'zei ik tegen haar. Het was leuk om haar te kunnen manupileren. Mathías kon er niet tegen als iemand anders aan haar meisje zat ook al was het zijn meisje niet meer. 

Alvira
Ik beet op mijn lip en bekeek de twee. Langzaam trok ik mijn topje over mijn hoofd. Vervolgens glijden mijn handen van mijn bh naar beneden. De rits van mijn rok trok ik langzaam open tot hij aan beide zeiden naar de zijkant viel. Nu lag ik er alleen nog in mijn zwarte kanten lingerie en mijn hakken. 'Nu jullie.'

Mathías
Ik bekeek Alvira terwijl ze zich uitkleedde. Als ik iets niet moest doen was het dit wel, maar het kon me nu niet meer schelen. Ik dacht ook niet meer na met alle alcohol en drugs wat in mijn lijf zat. Ik keek grijnzend naar Easton en vervolgens weer naar Alvira die half naakt voor ons lag. Gewillig en klaar om goed onder handen te worden genomen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 10:37 PM

Easton

Ik sprong uit mijn broek en zorgde er voor dat ik haar geil zou neuken vandaag." Neem jij haar eerst of ik?" Vroeg ik grijnzend aan mijn broer Ik dacht ook echt niet na. Ik deelde een meisje met mijn broertje vroeger es het een kwartet geweest. Ik liep met mijn lul naar haar toe en zorgde ervoor dat ze me als eerst pijpte. 

Saia
Ik draaide me in een ruk om "speel niet met mij Hugues." Ik stapte in en ree in een rap tempo weg. Ik moest niemand meer Mathias kon de tievus krijgen.. Ik was goed klaar met hem heletijd maar valse hoop.. denkend dat hij deze relatie sirieus neemt en zijn fouten herkend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/06/2019 11:50 PM

Mathías
Ik likte langs mijn lip. 'Ga jij maar.'zei ik tegen hem en ging in een stoel zitten die in de buurt stond om naar de twee te kijken. 

Alvira
Ik beet op mijn lip en ging op de rand van het bed zitten. Ik zag binnen no time de bekende lul van Easton voor mijn neus en nam hem gretig in mijn mond. Ik pijpte hem als nooit te voren en speelde ondertussen iets met zijn kroonjuwelen. De ogen van Mathías op ons gericht maakte me alleen maar extra geil.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/07/2019 12:37 AM

Easton

Als ze me pijpte grijns ik breed niet te geloven. Ik glee uit haar mond en pakte er doggy van achter waar ik 5 minuten lang in haar begon te stoten voor mijn broers neus. Ik  kwam na een tijdje klaar op haar achterwerk en liet Mathias aan de buurt ik moest effe een joint hebben voordat ik verder kon gaan. Morgen zou dit sowieso rond de school gaan.. maar d at kon me geen moer schelen we hadden de avond van ons leven.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/07/2019 12:50 AM

Mathías
Ik keek naar het tafereel en voelde hoe mijn pik knelde in mijn broek. Ik kwam overeind en bekeek het van wat dichterbij terwijl ik me al uitkleedde om na mijn broertje haar nog eens goed te laten komen. Als East klaar is ging ik achter haar staan en duwde haar ruw bij haar rug met haar gezicht in het matras. Mijn hand ketste vervolgens tegen haar bil waarna ook ik haar goed neem. Ze had bij ons beide alles bij elkaar gekreund dus een geheim was het niet meer. Het hele feest had ons nu waarschijnlijk wel gehoord.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum