ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/07/2019 12:58 AM

Easton

De volgende morgen kwam ik brak op school aan. Ik had super slecht geslapen en was niet in de mood. Ik pakte mijn boeken bijelkaar en zag Alvira verderop. Mijn gedachtes zeiden doe maar alsof er niks is gebeurt. Op de gang zag ik ook Saia die gister haar relatie verbreekte met Mathias. Nu alles uitgewerkt was zou het Mathi wel dwars zitten. 

Saia
Ik stond op de gang te praten met Elizabeth en Birttany die aan het praten waren over het feest en welke universiteit ze naar toe wilde." Ik ga denk ik naar state" zei ik kleintjes ze glimlachte "state is voor de echte elite." Ik besloot me niet te focussen op Mathias en onze breakup voor hem was het toch maar een "relatie" met Saia Herenaz Elite high it girl. Ik zag dat Easton naar me keek en liep op hen af "wil je niet zo staren." Zei ik verveelt tegen hem "beetje boos prinses?" Ik grinnikte en bracht mijn lippen bij zijn oor "Je had gewild dat ik je had gepijpt op dat feest he?" Ik trok me terug "gelukkig heb je geheugen verlies." Mijn blik glee naar die slang Alvira waarna ik wegliep naar mijn les.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/07/2019 01:04 AM

Alvira
Ik stond met mijn zonnebril op voor mijn kluisje en haalde sloom mijn boeken er uit. Als iemand naast me zijn kluisje hard dichtslaat keek ik geïrriteerd op. 'Kan dat ook zachtjes zoals elk normaal mens?' snauwde ik hem toe en sloot vervolgens mijn kluisje waarna ik naar de les liep. Ik ging op mijn plek zitten en legde mijn hoofd in mijn armen op de tafel. Jezus, wat wou ik graag slaap. Ik voelde me uit elkaar getrokken en brak. Op dit moment maakte het me totaal niet uit dat niemand tegen me praatte.

Mathías
Ik kwam de school binnen lopen met rood doorlopen ogen. Sinds het feest ben ik eigenlijk geen moment nuchter geweest. Toen ik thuis kwam sloeg de pijn van de break up in. Ik heb de studeerkamer kort en klein geslagen waarna ik gewoon weer drugs ging gebruiken. Sinds dien ben ik stoned. 'Yo Mathi, welkom terug man.' zei Xavier. Ik rolde mijn ogen. 'Sure.' zei ik en liep met hem de klas binnen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/07/2019 07:30 AM

Easton

Ik grijnsde en vond het wel geil wat ze zei.. hoe zou het zijn als ik Mathias zijn ex zou neuken. Als ze over mijn geheugen verlies begint frons ik. Maar ik liet het maar voor wat het was." Goeiemorgen" horde ik Bekah gapend zeggen "hoor dat jij en je broer los zijn gegaan op Alvira." Ik grijnsde breed "ja ze spread zo der benen voor me open." Niet te vergeten dat Easton hiervoor zoiets nooit had kunnen doen als hij echt gevoelens voor Alvira had. 

Saia

Ik zat rustig in de les te praten met Beth en dacht er echt over na om te gaan studeren op state en een nieuw begin te maken. Al het gebeuren met Mathias had me gebroken ik kon het geen kans blijven geven als we beide zo waren. Ik had de roddel van Alvira al gehoord het verbaasd me niet die slet gooit al sinds dag 1 haar lichaam weg alsof het een speeltje is. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/07/2019 10:59 AM

Alvira
Ik haalde nog een paracetamol uit mijn tas en dronk deze weg met water. Het was lang geleden dat ik zo een kater had. Misschien was het de GHB. Dat had ik al heel lang niet meer gebruikt. Ik haalde een hand door mijn haar en zette mijn boek recht op op de tafel zodat ik erachter mijn hoofd op de tafel kon leggen.

Mathías
Ik keek kort naar Saia maar negeerde haar verder. Nu had ik officieel een hekel aan haar. Ze wist dat ik van haar hield. Ik was verdomme de eerste die het zei in deze relatie. Ze moest gewoon weer een excuus hebben om te vluchten zodat ze verder kon flirten met andere jongens. Beter gezegd. Docenten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/07/2019 11:41 AM

Easton

Ik plofte naast Mathias neer en bekeek hem hij had gesnoven en dat was duidelijk te zien." Alles oké?" Vroeg ik voorzichtig  Mijn blik ging naar Saia die hem gewoon geen aandacht schonk. Ik snapte haar wel ergens maar ik zou het nooit toegeven Mathias was mijn broer dus ik stond achter hem. 

Saia

De hele les was ik alleen maar met de les mee aan het doen. Het boeide me niet dat Mathias boos was. Hij gaf mij de schuld van niet trouw zijn zonder dat ik er iets voor heb moeten doen. Hij was een ongelofelijke narcist en denkt alleen maar aan zichzelf fijn dan ben je maar boos en haat je me. Het zal hem meer pijn doen dan mij.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/07/2019 07:00 PM

Mathías
'Prima.'zei ik tegen hem en probeerde de les te volgen, wat uiteraard niet lukte. Ik haalde een hand door mijn haar en haalde vervolgens mijn telefoon tevoorschijn ommijn socials te checken. Er was heel veel gepost over het feest gister. Het was een hels feest. Het enige goede aan de avond was dat ik mijn zaad heb kunnen dumpen bij Alvira.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/07/2019 07:10 PM

Easton 

Ik fronste en begon toch maar er over 'hoezo zou ze het uit gemaakt hebben?" Vroeg ik hem toen." Ik bedoel jullie waren nog head over heels opelkaar" ik leunde na achter "betekend dat ik dan vrij ben om Saia te neuken?" Vroeg ik grijnzend ik gaf hem een poor.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/07/2019 08:20 PM

Mathías
Als hij vragen begint te stellen over Saia en de break up zuchtte ik. 'Omdat ze niet tegen de waarheid kan.' zei ik en ging wat rechter zitten. Wanneer hij vraagt of hij haar nu mag palen kookte ik van binnen. 'Maat, als je dat doet dan heb je geen ballen meer.'zei ik tegen hem. Dat zou echt een naai streek zijn en we gingen net weer goed met elkaar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 07:29 AM

Easton 

"Maar ik deel mijn vriendinnetjes ook met jou." Zei ik met een pruillip Ik had echt een oog op Saia Ik snapte waarom Joshua naar haar keek." Een hit gewoon en dan klaar" ik wist dat ik hem hiermee boos maakte maar misschien hielp een pak rammel wel om mijn geheugen terug te brengen. Saia had me wel benieuwd gemaakt erna. Vroeger had ik een mes willen steken in dat wijf maar op de 1 of andere manier was ze minder arrogant en feminine geworden. 

Saia
Ik pakte mijn spullen in want de bel was gegaan als ik tegen Alvira oploop en ik zie dat ze een zonnebril draagt. Zeg ik voor het eerst niks naars over haar. Ik liep langs haar het lokaal uit aangezien ik een afspraak had met de decaan over state. Ik zou dit jaar gegarandeerd slagen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/08/2019 06:50 PM

Alvira
Als ik tegen iemand op loop had ik al een opmerking verwacht. Al helemaal nu ik zie dat het Saia was. Ze hield haar mond en liep door wat me verbaasde. Ik liep naar mijn kluisje en deed mijn boeken weg voor ik nog even naar de wc ging voor ik naar huis zou gaan. Het was vandaag een rustigere dag. Ik kreeg minder commentaar en er werd eigenlijk nauwelijks naar me om gekeken. Ik snapte nu wel hoe fijn het was om een normaal iemand te zijn zonder populariteits wedstrijd te moeten doen 24/7. 

Mathías
'Jij hebt nooit gevoelens gehad voor jou vriendinnetjes dus dat is wat anders.'zei ik en voelde hoe het vuur het lontje steeds korter maakte. Als hij het dan ook nog eens op een disrespectvolle manier uit sta ik op. 'Doe je best, maar dan ben je thuis mijn bescherming en al helemaal mijn respect kwijt.'zei ik en liep vervolgens het lokaal uit. Niet lang daarna ging de bel dus liep ik naar buiten om een joint te roken voor de Limo zou komen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum