ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/24/2019 11:06 PM

Saia
Als hij dat zegt zucht ik "ik ben op Mathias." Zei ik toen eerlijk tegen hem "ik had verwacht dat je 2e kans sirieus zou nemen zonder dat ik je er toestemming voor moest geven." Ik draaide een pluk haar om me vinger "maar blijkbaar had ik het mis.. fijn ik kom terug met Luca en regel een co-parent overeenkomst." Ik pakte Luca zijn kleertjes in en kon Mathias niet eens aankijken dat was hoe diep teleurgesteld ik was in alles. In moeder worden op mijn 18e.. een voormalig drugs addict ik voelde dat ik begon te janken.. ik was totaal niet het plaatje perfect voor mijn net geboren zoontje.

Easton
Ik begon haar te beffen alsof mijn leven ervan af hing. Ik had haar kutje wel gemist en deze limo want daar had ik voor het eerst haat seks met haar. Haar orgamse sijpelde op mijn tong als een waterval ik slikte alles door. Ik had al een lange tijd geen kut gegeten.. dus ze verloste me van mijn honger 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/24/2019 11:12 PM

Alvira
Ik zette mijn handen tegen het dak van de limo en kreunde zijn naam. De chauffeur moet het inmiddels wel gewend zijn denk ik. Ik kwam eigenlijk al snel klaar op zijn tong. Sneller dan dat ik het had gewild. Ik beet op mijn lip en kroop weer naar beneden. Ik ontdeed hem nu ook van zijn broek en boxer en nam zijn vriend in mijn mond. Tot hij stijf was. Daarna mocht hij zijn neukstaaf op me los laten.

Mathías
Ik zuchtte als ze zo reageerd. Ik merkte aan haar dat ze op het punt van breken stond. 'Ik snap gewoon niet wat je nog meer van me verwacht Saai. Ik mocht niet in je buurt komen omdat je niks meer van me moest weten. Toen werd je zwanger. Ik ben gestopt met feesten, drugs. Ik drink nog maar weinig en ik hoereer niet rond de stad. Ik snap niet wat ik nog meer moet doen om je te overtuigen van het feit dat ik ben veranderd.' zei ik tegen haar. 'Ik kan Luca niet mee naar huis nemen omdat ik niet weet hoe mijn vader erop reageert. Ik wil hem niet in de buurt hebben.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/25/2019 09:03 AM

Saia
"Je snapt het niet.. sommige dingen die je doet doen pijn Mathias," zei ik toen tegen hem met tranen in mijn ogen." Jij denkt dat het misschien niet zwaar valt dat jr Alvira neukt dat je lange dagen wegbleef tijdens mijn zwangerschap.. ik wilde je een 2e kans geven maar je ruineerde het alweer door met Alvira nasr bed te gasn en ga niet nu zeggen dat je zaad ergens moest lossen.. je weet hoe een verschrikkelijke hekel ik aan haar heb." Ik liep op Luca af en tilde hem op ik drukte een kusje op zijn wang en aaide vervolgens door zijn haartjes." Mama gaat een papje voor je maken lieverd." 

Easton
Als ze me begint te pijpen en ik er per direct stijf van word grijns ik. Ik hielp haar omhoog en liet mijn dick in haar glijden. Ik greep haar keeltje vast en met mijn andere hand controleerde ik haar reet om het tempo te bepalen. Ik was een dominante jongen en op Alvira kon ik gewoon los gaan. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/25/2019 04:07 PM

Alvira
Al snel stond zijn stijve recht omhoog. Ik voelde hem in me glijden en het voelde alsof er een last van mijn schouder viel, zo goed. Ik kreunde en begon hem te berijden terwijl hij mijn keel vast hield. Altijd al geil gevonden. Ik haalde diep adem en kreunde zoals ik nog nooit had gekreund. 'Fuck East.' hijgde ik.

Mathías
'Het was geen kwestie van zaad lozen. Het was een kwestie van laten zien dat ik verder kan met mijn leven. Jij was degene die niks meer met mij te maken wou hebben. Jij had geen gevoelens meer voor mij. Ik heb 100 keer gezegd dat ik van je hou. Je had duidelijker moeten zijn dan was ik nooit iets met Alvira begonnen. Het stelt überhaupt niks voor.' zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/25/2019 04:19 PM

Saia
Ik veegde mijn tranen snel weg en gaf Luca te eten." Je hebt gelijk.." Zei ik toen tegen hem "jij wilt in Luca zijn leven zijn en dat accepteer ik.. Wat wij hadden is dus officieel over." Wat dacht je dan Saia dat Mathias een gezin wilt met iemand die alleen maar aan zichzelf denkt. Als ik zie dat Luca in slaap dengelt breng ik hem terug naar zijn box.  Ik glee met mijn rechterhand in door mijn haar en keek op mijn telefoon ik zag gemiste oproepen van Joshua en gooide mijn telefoon vervolgens terug." Ik vertrek morgen." 

Easton
Hijgend lagen we naast elkaar op de grond van de limo. Ik zweten helemaal en kan je zeggen dat ik lang niet had gezweet tijdens de seks. Fuck wat moest ik nu zeggen tegen Alvira? Ik bekeek haar en zag dat ze ook genoten had ik vroeg me toch af waarom ze met Mathias naar bed ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/25/2019 04:30 PM

Mathías
'Als het aan jou ligt is het inderdaad over.' zei ik tegen haar en zuchtte. Ik liep naar de box en keek even naar Luca die vredig sliep. Ik nam Saia d'r hand vast en veegde met mijn andere hand haar traan weg. 'Ik heb altijd van je gehouden en dat zal ik ook altijd blijven doen. Er zal niemand zijn die jou kan vervangen. Maar als jij nu zegt dat je echt 100% niks meer met mij te maken wil hebben ga ik door met mijn leven. Ik zal Alvira niet meer neuken en niks met haar beginnen, maar je kan niet verwachten dat ik de rest van mijn leven alleen blijf omdat jij geen keus kunt maken.' zei ik tegen haar en glimlachte zwak. 'Ik wil alleen jou.'

Alvira
We lagen stil naast elkaar uit te hijgen. Ik keek hem aan en wou het eigenlijk niet vragen. Bang voor een antwoord wat me niet zou bevallen. 'En nu?' vroeg ik toch maar. Hopende dat hij zou zeggen dat hij dit keer helemaal voor mij zou gaan en dat hij hier bleef.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/25/2019 04:40 PM

Easton

Ik keek voor me uit ik haten het als de seks zo eindigde." Ik kan je niet garanderen dat je met mij 100 procent veilig bent" zei ik toen tegen haar." Dus het ligt aan jou als je een deel van mijn nieuwe leven wilt zijn" ik kroop in  een in het jaar dat ik weg was gegaan.. was er veel te veel gebeurt. 

Saia

"Wat denk jezelf" zei ik toen tegen hem "ik kan niet zonder je.. Luca heeft je nodig ik heb je nodig," zei ik toen terwijl ik altijd ijskoud tegen hem was. Gewoon omdat ik niet meer pijn gedaan wilde worden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/25/2019 04:55 PM

Alvira
Ik glimlachte en kroop tegen hem aan. 'Ik zou alles voor jou op geven.' zei ik tegen hem en streelde met mijn vingertoppen over zijn borstkas. 'Je weet inmiddels weer dat ik niet bang ben voor een pistool.' Ik keek op naar hem en drukte een kusje op zijn kin.

Mathías
Als ze dat zegt trok ik haar tegen me aan en drukte een kus in haar haar. 'Ik ben de jouwe.' zei ik.  Ik glimlachte en omvatte haar gezicht vervolgens met mijn handen. 'Wat dacht je ervan om ons tripje te verlengen. In Frankrijk?' vroeg ik haar met een grijns. 'Ik ben mijn eigen bedrijf op aan het zetten. Wijnhandel.' zei ik tegen haar. 'Ik heb er een prachtige villa bij de kust gekocht. Alleen jij, Luca en ik.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/26/2019 08:50 AM

Saia
Als hij zegt dat hij bezig is met een bedrijf glimlach ik zwak." Wanneer vertrekken we?" Vroeg ik toen Luca maakte vrolijke geluidjes vanuit zijn kribbe. Ik was blij dat ik mijn zoon had en ik was blij dat ik hem niet heb weg laten halen. 

Easton
Ik glimlachte zwak en was nogsteeds bang dat ze het niet leuk zou vinden." En Mathias dan?" Vroeg ik haar toen de limo stopte met rijden terwijl ik mijn bloes dicht knoopte. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/26/2019 12:01 PM

Alvira
Als de Limo stopt kleed ik mij terug aan. 'Ik neukte Mathías alleen om jouw aandacht te trekken. Ik wist dat hij naar je op zoek was dus dat je er vast wel achter moest komen. Het betekende niks, van beide kanten niet.' zei ik en ging voor hem zitten. Ik nam zijn hoofd in mijn handen en keek hem aan in zijn ogen. 'Ik ben alleen van jou.' 

Mathías
'Morgen. Dan kun jij even rustig gaan slapen. Ik slaap hier wel in de stoel bij Luca. Dan hoef je niet op als hij wakker word.' zei ik tegen haar en glimlachte. 'Ik meen het echt Saai. Ik wil alleen maar jou en jou geluk. Ons geluk met Luca.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum