ORPG|| 885. WD 18+ obvs

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/11/2018 11:34 PM

Damion Dale Lincoln

image2_2.jpeg

Harley Mae Frontier

image2_-_kopie.jpeg

Eerste post in volgende bericht

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/11/2018 11:44 PM

Damion
Mijn laatste spullen waren gepakt. Eerst was het niet wenselijk om me naar de nightacademy te sturen. Waarom had ik geen idee van. Ik stak een joint aan en nam er een flinke hijs van. Nu was de tijd wel aangebroken. Gelukkig hoefde ik niet alleen te gaan. Al vanaf dat ik anderhalf was deelde ik dit kasteel met Harley. We waren geen familie, maar ze was de dochter van een van de maids die mijn ouders erg hoog hebben staan. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden. Sterker nog. Ze is een hele tijd mijn vriendin geweest. Het was alleen al snel weer over toen we realiseerde dat het niet meer was dan lustige gevoelens voor elkaar. We besloten vrienden te blijven met iets extra's. Wanneer we beide zin hadden maakten we daar nog altijd gebruik van. Soort van seksbuddies. Ik nam nog een hijs van mijn joint als Harley binnen kwam met een zucht en naast me op bed plofte. 'Wat heb ik hier geen zin in zeg.'zei ze en nam mijn joint uit mijn handen. Ik grijnsde. 'Je moet het zo bekijken. Je bent hier niet meer met je moeder. Niet meer met mijn ouders. Je hoeft geen huishoudelijke taken meer te doen en je kunt zonder gezeik neuken wie je wilt.' zei ik haar.

Harley
Al de hele ochtend was ik bezig geweest met mijn koffer. Je zou denken, hoe komt een maid in godsnaam aan zoveel spullen? Ik heb het niet allemaal zelf gekocht. De ouders van Damion, Dylan en Maddie Lincoln, waren zeer gulle mensen. Mijn moeder was al heel lang loyaal aan hen en ze verwenden mij alsof ik hun eigen familie was. Vandaar dat ik deze kans heb gekregen om naar de nieuwe Nightacademy te gaan. Niet dat ik er veel zin in had. Ik liep naar de kamer van Damion en plofte meteen op zijn bed. Ik maakte hem snel duidelijk hoe weinig zin ik hier in had en nam een hijs van zijn joint die ik toeëigende. 'Dat is ook het enige positieve. Het idee dat ik daadwerkelijk dingen moet gaan leren op die school.' zei ik en keek naar hem. Ik grijnsde. 'Jij zult wel blij zijn dat je eindelijk meer prooi rond hebt lopen dan alleen mij.' zei ik. Hij haalde zijn schouders op waardoor ik hem een plagerige dreun tegen zijn schouder geef. 'Lekker ben jij.' lachte ik. 'Ja wat?! Denk je dat ik al dat vrouwelijke schoon wat daar aanwezig gaat zijn zomaar door mijn vingers laat glippen.' zei hij. Ik grinnikte. 'Ik plaag je maar. No strings attached, weet je nog.' zei ik en ging weer overeind zitten op zijn bed.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/12/2018 11:37 AM

Nikolaj Amerikaanse naam: Nick of Niko- 17- zoon van Dale Heaven 

 
Nick
tumblr_n58tnlYhky1rxxq54o1_500.jpg


Mia Garcia
21cd938cb170924beaf659359562b0f0.jpg 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/12/2018 09:33 PM

Mia
Het werd alweer mijn 4e jaar op night academie 4 jaar terug was ik nog een populair meisje zowel gewild door jongens als door meisjes. Ik kon geen enkel woord Amerikaans of Russische als Italiaans meisje en dochter van de graaf van Italië. Ik kreeg een relatie met 1 van de populairste jongens Camron Dallas Niko’s beste vriend hij leerde me beter Engels praten.. we kregen een goeie relatie en hij ontnam me van mijn maagdelijkheid ik nam drugs blowde en was een cheerleader ik was gewild arrogant en mooi. Tot dat die ene dag mijn hele leven onder kop zetten. Ik liep de zaal binnen niemand gunde me ook maar een blik het was uit tussen Cameron en mij en dar zat hij dan met zijn nieuwe trut.. dingen in te fluisteren die helemaal niet waar zijn.. zoals “ik hou van je.”

Niko
Als de zoon van de stichter van de night academie nam ik plek op het podium naast mijn moeder die niet mijn moeder is. Als vice president was ik de baas hier night academie was de plek waar je magie en kracht kon beheersen en zo tussen mensen kon leven. Maar in mijn ogen was het mijn territorium ik bepaalde hier de regels. Althans dat de lincolns de school vertegenwoordigde had ik zwaar een hekel aan duivels en hun nakomenlingen die konden van mij gewoon weggevaagd worden. Geen 1 hield het langer dan een week uit. Ik keek naar de nieuwe 1ste jaars en nam de microfoon over van mijn vader “welkom iedereen ik ben blij dat jullie voor deze school hebben gekozen.. want het word nog een pittig leuk jaartje.” Zei ik giftig terwijl ik al een 4e jaars was ik en mijn gekozen vrienden bepaalde over je plek hier op school of je was een zondebok zoals die buitenlandse trutten die geen hersens hebben en waar we gewoon op los neuken.. of je was een duivel of demoon die we gebruiken als slaven uitlachen en de meest gekke dingen laten doen.. of je was een whitemore voornamelijk als je rang hoog is als supernaturel had je kans dat je bij de mooie mensen hord. Mijn haat voor duivels kwam maar door 1 ding mijn moeder was er 1 maar ik heb mijn duivel nooit erkend en dat zou ik nooit doen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/12/2018 09:44 PM

Harley
Na een half uurtje rijden stommelde we de limo uit die ons op het terrein af had gezet. Een dikke rook ging mee naar buiten van de wiet die we hadden gerookt. Ik lachte en liep met hem op het gebouw af. Onze koffers zouden door personeel naar de kamers worden gebracht, wat heel fijn was aangezien we al te laat waren voor de toespraak. Lachend stormde we het auditorium binnen waar een jongen net bezig was met zijn speech. Ik lachte even onhandig met Damion en de hele zaal was stil gevallen. 'Sorry, ga gerust verder.' zei ik en trok Damion mee naar 2 lege college stoelen. We gingen zitten en ik probeerde me zo rustig mogelijk te houden aangezien ik aardig stoned was. Liever wat lol beleven voor we naar deze slachtbank werden gebracht dan serieus nadenken over wat deze school ons allemaal moest gaan leren. Ik beet op mijn lip en bekeek de jongen op het podium.

Damion
Het was al snel duidelijk dat we te laat zouden zijn vandaag. We waren alleen al te laat vertrokken. Maar goed. Beter laat dan nooit zeggen we maar. Als Harley me mee trok naar de auditorium moest ik wel lachen. We waren beide knetter stoned en gingen vervolgens daar zitten. De jongen voor op het podium leek niet blij dat we hem hadden onderbroken. Dat boeide me echter geen reet. Als Harley nog een grinnik laat, gaf ik haar een stootje met mijn elleboog waarna ik plagerig een terug kreeg.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/12/2018 09:59 PM

Niko
Als ik onderbroken word door 2 nieuwelingen trek ik een geïrriteerd gezicht. Maar om me in te houden waar mijn vader bij is ging ik weer terug op mijn plek naast Cam en Lola. Zins Cam Mia had gedumpt had hij alweer een andere vis.. alhoewel het rondging dat Mia verkracht is door een groep andere jongens niemand moet haar meer.. want ze was zegmaar te makkelijk en dom niet van ons niveau. Wij vonden ons namelijk superieur vergelijken met al die buitenlandse troep dat hier binnen kwam. Ik kerk nog even op naar die 2 schoften ze leken beide niet van mijn niveau. En dan maakte ze ook nog zo een belachelijke aankomst. De ceremonie was afgelopen terwijl ik van het podium afliep en met een schouderduw Mia voorbij liep. Ze was niet merr dan een insect. Vervolgens ging mijn blik naar die jongen en zijn stonede troela ik gaf een duivels glimlachje en liep richting Luuk en Cam “die 2 nieuwe bevallen me nu al niet.”



Mia

Als Damion met een schouderduw voorbij loopt neem ik diep adem en loop ik de zaal ook uit terug naar mijn dorm. Die 2 nieuwe baarde me zorgen ze wisten niet eens hoe verschrikkelijk ze het hier zouden krijgen.

Reply Edited on 12/12/2018 10:11 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/12/2018 10:10 PM

Harley
Ik keek iedereen na die de zaal verliet. Zo ook de jongen die zojuist nog op het podium stond. 'Wedden dat hij de grootste kakker is van de hele school? Ze moesten eens weten wie je was.'zei ik tegen hem. Damion schudde zijn hoofd. 'Het maakt niet uit. Ik ben niet uit op de macht van de school te hebben.' zei hij en stond op. We liepen samen naar buiten waar we al snel de informatie desk vonden. Ik kroop voor bij Damion en keek naar de zure oude vrouw die achter het loket zat. 'Naam?' vroeg ze eentonig. Ik haalde mijn wenkbrauwen op. 'Voor zo een hoog aangeschreven school had ik toch wel een wat betere service verwacht.' zei ik haar. Haar zure blik veranderde niet. 'Oké, dan. Harley Frontier.'zei ik. 'Hier heb je je rooster, je boekenlijst en de sleutel van je dormroom. Nummer staat op de tag aan het sleuteltje. Volgende!' riep ze. Ik nam snel mijn pakketje mee en keek om naar Damion die me ook al met opgetrokken wenkbrauw aankeek. 'Ik zie je later oké?' zei ik en volgde het bordje dat wees naar Girl Dorms. 

Damion
De vrouw leek niet heel tevreden te zijn met haar baan. Ze was dan ook waarschijnlijk omringd met arrogante snotapen. Als Harley aangeeft dat ze al gaat knikte ik. Ik stapte naar voren en keek naar de zure vrouw. 'Naam?'vroeg ze mij op dezelfde toon als dat ze bij Harley deed. 'Damion Lincoln.'zei ik. Ze zuchtte geïrriteerd. 'Niet nog een.' zei ze. Ik fronste. 'Nog een?' vroeg ik haar verward. 'Je zult hem wel snel genoeg leren kennen. Hier heb je je rooster, je boekenlijst en de sleutel van je dormroom. Nummer staat op de tag aan het sleuteltje. Volgende!' riep ze. Ik liep langzaam de rij uit en keek nog even terug naar het loket. Mijn ouders hadden me niks verteld over eventuele familie die hier naar school ging.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/12/2018 11:15 PM

Mia
Mijn dorm was gelukkig nog hetzelfde ik deelde het met een van die nerd meisjes opzicht was ik daar wel blij mee. Ik kamde mijn haren en maakte me klaar voor de les het was natuurlijk niet zomaar een les het was zegmaar een les vol vernedering. Ik liep de klas in en ging helemaal achterin zitten terwijl ik Lola nog een bespottend lachje horde maken. Ik besloot maar naar buiten te kijken en me niks aan te trekken van mijn omgeving.

Niko
Ik speelde een spelletje op mijn telefoon terwijl Rose op mijn schoot zat “wat speel je.” Zei ze giechelend terwijl ik in een auto spelletje zat.” Niks straks wel met jouw kut vanavond” zei ik grijnzend terwijl ik kneep in haar bil. Vanavond ging de eerste nightwatch in natuurlijk begon dat met een schitterend feest namelijk mijn zelf georganiseerde poolparty waar niet iedereen voor uitegenodigd is. Ik zette mijn telefoon weg en zag Mia binnen komen met haar had ik ook een hele geschiedenis toen ze jong was hadden ik en Cam haar gebruikt voor een trio. We hadden haar helemaal afgerammeld.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 03:44 PM

Harley
Als ik mijn dormroom had gevonden stond de deur al op een kier. Ik opende de deur en zag dat er al iemand haar koffer aan het uitpakken was. 'Hey, volgens mij zijn we kamergenoten.'zei ik. Ze keek op en glimlachte. 'Hey, ik ben Kate.' zei ze. Ik glimlachte en schudde haar hand. 'Leuk je te ontmoeten.' zei ik en legde mijn tas op het bed. Ik bekeek het rooster en zag dat zometeen een introductie lesje zou beginnen. Ik zuchtte en keek op mijn horloge. Ik had nog 5 minuten. 'Weet jij waar dit is?' vroeg ik haar en liet het rooster zien. Ze knikte. 'Ja, ik moet daar ook zijn. Loop zo maar mee.'zei ze. Ik glimlachte zwakjes en keek naar mijn koffers die er al stonden. Ik vroeg me af hoe het nu met Damion zat.

Damion
Ik keek op het rooster en begon maar in de richting te lopen van het lokaal wat er op stond. De bordjes hielpen me gelukkig enorm. Uiteindelijk vond ik het lokaal en ging ergens achteraan zitten. Ik leunde zuchtend met mijn hoofd op mijn arm. Het was zonder Harley meteen een stuk saaier. Ik nam mijn telefoon en sms'te haar meteen. - wat een saaie boel, al mensen tegen gekomen? -  stuurde ik en scrolde vervolgens door mijn insta.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 04:34 PM

Mia
Ik keek op bij een jongen die achter me ging zitten maar keek vervolgens weer naar buiten. Ik zag al snel dat de jongen best wel aandacht trok en horde Vanessa die voor me zat tegen Mila zeggen hoe knap hij wel niet was. Mij boeide het niet zo zeer ik was niet geintresseeerd in Russische nog Amerikaans jongens.. ze waten toch allemaal hetzelfde. De les vloog voorbij terwijl ik de klas als 1 na laatste verliet ik zag dat andere nieuwe meisje met een aantal meisjes om haar heen die vroegen wat haar afkomst was ze was wel echt mooi.

Niko
Ik zag die vreemde jongen achter Mia zitten hij trok wel aandacht maar niet zoveel als dat wij deden. Ik kwam overeind met Rose en liep de gang op als ik zie dat zijn knechtje ook veel aandacht trekt hou ik mijn neus op. Ik liep op de meisjes af die automatische plaats voor me maakte “en wat is jou naam love” ik zette mijn hand naast haar hoofd en stond haar in de weg zodat ze me recht aan moest kijken. Die ogen van haar trokken me aan ik vond blauw altijd al een van mijn lievelings kleuren.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum