ORPG|| Feat. walkingdead

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/06/2017 05:30 PM

Gaan we weer
Wist zo snel geen originele titel

Ik: Ian Martyr / 18

     Jennifer Lincoln / 17

foto's komen nog 
 
Jij: 2 andere personages



 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/06/2017 08:14 PM

Seth Fage Bonasis/Bulagarian/17/Model/Duivel

Fy(Violet) trankova/American&Russisch/16/Maria

Seth
''Je moet is weten hoe tekeer Liz ging op mijn hagje.'' Zei ik lachend tegen Drake terwijl ik een sigaret draaide mijn tong glee langs het oprol papiertje terwijl het mijn 2e jaar was op Night Academy. De school waar mijn ouders op hadden gezeten het was een hell en ook wel een hemel vol neukende engelen alcolisten en drugsgebruikende duivels. Niet iedereen was natuurlijk als mij je had vampieren Maria's wolven heksen en nog veel meer. Ik was gewoon een duivel die zins deze school zo een beetje alles deed als 1 van de whitemore jongens. Mijn vader Keith en mijn moeder Charlie waren gescheiden maar ik leefde nog steeds een rijk leventje bij beide ouders ik had niet zo een hele goeie connectie met beide maar dat maakte niet uit. Het enige wat telde was geld, mijn cariere als model en wijfen neuken. Ik keek voor me uit terwijl er al limo's aankwamen met de nieuwe leerlingen voor dit semester hopelijk zaten er paar dikke billen en tetten tussen dacht ik grijnzend. Drake nam mijn sigaret over terwijl ik wel een paar goeie er tussen zag ''zie je al een paar voor de nightwatch?'' Grijnsde Drake gniffelend terwijl hij een nog diepere hijs nam.''Zeker weten'' ik likte langs mijn onderlip zins het uit was met Charlot was ik helemaal aan.
dermheid.png

Violet
Onder uit gezakt zat ik naast mijn vader in zijn soort van oude pick-up truck. Ik zweer het als hij me met de tractor had gebracht naar mijn nieuwe ''dure'' school was het sowieso afgelopen met mij. De pick-up zag er ook niet op zijn aller best uit dus sowieso had ik geen famous entree. Het enige wat ik wist over night academy was dat Seth Bonasis en een Lincoln op die school zaten. Verder wist ik ook dat er een hoop rijke bitches op zaten. Op het plateland was er geen school voor een supernaturel meisje dus was dit de enige optie. Ik keek naar mijn vader die dood voor zich uitkeek zins mijn moeder ons had achter gelaten voor iemand die rijker was dan mijn vader was hij niet meer de oude. Op zijn 17e kreeg hij mij en na 1 jaar kwam mijn moeder pas met het nieuws dat haar Maria ass met iemand van de grammery bloodline is gaan trouwen. Mijn moeder wilde me niet dat zal te veel last zijn voor haar nieuwe gezin. Ik was blij dat mijn vader me had opgevoed vanaf 1 tot 17 hij was alles wat ik had. Maar het liefst zag ik hem gelukkig met een nieuwe vrouw.'' We zijn er Fy'' ik ging ietsje rechter zitten terwijl mijn ogen al gelijk die dure auto's op het oog kreeg.'' Jezus Christus'' mijn maag draaide terwijl ik zo graag uit wilde stappen en weg wilde rennen. Ik was nog niet klaar om een bloodtank te worden mijn vader was een normaal mens maar met zijn intilligentie en kennissen in de wereld van supernaturel was dit alles normaal. Ik was niet opgevoed tussen de vampiers duivels en dat soort shit dus dit.. werd nieuw voor me.
gurlllll.jpg

Reply Edited on 04/16/2017 09:23 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/06/2017 08:44 PM

Ian
Daar gingen we weer mijn 3e jaar op de Night Academy. Het beviel me hier prima eigenlijk. Iedere nacht deelde ik mijn bed maar al te graag met iemand anders. Door mijn vader wist ik alle plekjes waar ik op mijn gemak een jointje kon roken of een lijntje kon snuiven en eigenlijk liep zo alles op zijn gangetje. 'Hi Ian.' hoorde ik Jessie zeggen met haar heerlijke flirterige stem. 'Dames..' ze begon te giechelen met haar vriendinnen en ik liep door naar de hal waar ik op een muurtje ging zitten en rondkeek naar alle nieuwe groentjes waar ik heerlijk gebruik van kon maken. 'Is het weer zo ver Martyr.' hoorde ik achter me en zag dat Mike naast me kwam zitten. 'Het is weer zo ver.' zei ik grijnzend.
Ian_Martyr_2.jpg

Jennifer
Met een diepe zucht stapte ik de limousine uit. 'Uw bagage wordt naar uw kamer gebracht mevrouw Lincoln.' zei Pièrre. 'Bedankt.' zei ik met een verwende glimlach en stak vervolgens een sigaret op. Ik zette me neer bij de fontijn en keek hoe Pièrre en twee werknemers van bij mij thuis waren aan het zeulen met mijn bagage. Heerlijk hoe je iedereen kon compellen om alles voor je te laten doen. Hier op school was dat een heel stuk moeilijker omdat iedereen wist dat ze met duivels en vampieren te maken hebben. Sommige vinden het vreselijk om allebei te zijn. Ik vind het heerlijk. Ik heb het temperament van een duivel en de voordelen van een vampier. Zo wond ik dan ook iedereen om mijn vinger en kon ik doen en laten wat ik wil. De directeur wist met wie hij te maken had dus die wist me wel te mijden. 'Hey Jen. Hoe was je vakantie.' zei Jessie. Ik glimlachte breed. 'Heerlijk. Ik ben naar Ibiza geweest en Monaco. Lekker gezond en ik heb zoveel gefeest dat ik me afvraag hoe mijn lever het heeft uitgehouden. Het is goed om zo goed als onsterfelijk te zijn.' Grinnikte ik. Ik gaf haar mijn sigaret door en keek het plein rond. 'Ik haat de eerste dag. Stomme groentjes die niks weten en niet fatsoenlijk uitkijken.' mompelde ik. 'Heb je Ian gezien? Het lijkt wel alsof hij de hele zomer in de sportschool heeft uit gehangen.' zei Jessie. Ik lachte. 'Nee, ik zal hem zo wel zoeken.'
Jennifer_Lincoln_2.jpg


Reply Edited on 04/06/2017 08:46 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/06/2017 10:02 PM

Seth
Ik zag Jennifer Lincoln aan komen stallen en kende haar van het andere gebouw. Zij had ook wel een lekker kontje ik wist niet precies met wie zij het bed had gedeeld. Maar sowieso was zij echt geen maagd meer met die billen van haar. Ik focuste me volledig op haar lichaam ik hoefde niks van haar te weten behalve haar skills in bed. Maar als ik een trucker op het oog krijg kon ik mijn lach niet voor me houden ''wat doet dat wrak hier?'' Vroeg ik bespottend en duivels maar als er een meisje uitstapt met normale kleren van de 2e handswinkel. Maar met het cover gezicht van prada frons ik.'' Wie is zij?'' Vroeg ik Drake hij hield zijn schouders op het was niet vaak dat er iemand op onze school kwam waarvan de familie niet bekend is. Mijn ogen gleden weer terug naar Jennifer Lincoln lekker lekker wijf. Maar als ik Ian zie veranderd mijn mood gelijk over tegen polen gesproken.. Ik wedde er op dat hij Jennifer al had gepaaid.'' Hee Ian!'' Riep Drake terwijl ik hem een poor gaf ''moet dat?''

Fey
Ik keek om me heen en voelde de ogen al op mij gericht. MIjn vader gaf me mijn koffer terwijl hij naast me ging staan.'' Je nieuwe thuis voor nu Violet'' zei hij met een toon in zijn stem ik draaide me naar hem om en nam hem vast in een omhelsing.'' Ik ga je missen papa'' zei ik met tranen in mijn ogen die ik snel weer weg werkte.'' Het komt goed Fey ik zal je elke maand een zakcentje sturen denk er om ik hou van je en slik je A-pillen op tijd'' ik knikte terwijl ik hem losliet en hij er alweer vandoor ging in zijn trucker.'' Wanneer ik rijk genoeg ben koop ik een ranch rover voor je dad'' ik draaide me om naar de school en liep de poort door al die mensen in dure kleren. Mijn maag draaide rondjes.. ik horde hier niet thuis. Ik liep naar binnen vroeg naar mijn kamer en probeerde iedereen te negeren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/06/2017 10:18 PM

Ian
'Damn.. Wie is dat?' vroeg Mike. Ik haalde mijn schouders op en bekeek het nieuwe meisje wat net uit die wrak van een auto was gestapt. Ze trok eigenlijk meteen alle aandacht. Ook niet moeilijk aangezien ze er heel anders uit zag dan de rest van ons. Ik kwam van het muurtje af en hoorde mijn naam in de verte. Drake en Seth. Ik liep erheen en gaf Drake een box. 'Seth.' zei ik verveeld en wendde me weer naar de rij bij de balie waar het onbekende meisje ongemakkelijk tussen de menigte in stond. 'Weten jullie wie ze is?' vroeg ik lipbijtend.

Jennifer
Als ik een meid zie uitstappen uit die lelijke pick up waar mijn limo nog achter had gereden fronste ik. 'Sinds wanneer worden mensen zoals zei aangenomen op deze school.' zei ik en keek naar Jessie. 'Kijk daar is Ian.' zei Jessie. Ik zuchtte en lachtte kort. 'Kun je voor een keer niet aan Ian denken.' gniffelde ik en keek de kant van Ian op die bij Mike Drake en Seth stond. 'Seth heeft volgens mij ook niet stilgezeten deze zomer.' zei Jessie. Ik schudde mijn hoofd en liep naar ze toe. 'Hey, weten jullie wie die nieuwe boeren trien is? Ik zou toch zweren dat ik merendeels van de bloodlines kon.' zei ik en bekeek alle groentjes die enthousiast kennis maakte. Ik trok een walgend gezicht. 'Nee dat vroegen wij ons ook al af.' zei Drake. 'Dus Jen.. nog wat interessants gedaan deze zomer?' vroeg Drake terwijl hij zijn arm om me heen sloeg. 'Not gonna happen.' zei ik terwijl ik zijn arm van me af sloeg en grinnikend mijn hoofd schudde. 'Hopeloos.' Drake probeerde met iedereen aan te pappen. Je kon niet bepaald zeggen dat ik een maagd was, maar een slet was ik zeker niet. Ik neukte niet alles wat los en vast zat integenstelling tot andere hier.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/06/2017 10:46 PM

Seth
''Voor een boerentrien mag ze er heus wel zijn.. haar boek ik sowieso sneller dan het licht.'' Zei ik grappend terwijl ik naar Jeniffer keek ''ik zie dat het prinsesje een kleurtje heeft gekregen'' zei ik met een gniffel terwijl ik naar haar inkijk keek. En mijn polo van ralph lauren goed zetten.'' Jij mag me altijd wel bellen Jenn'' zei ik met een knipoog terwijl ik in het 1ste jaar al bevriend was met Jennifer maar seks nooit bij me is opgekomen. Vanwege haar grootse achternaam. Ik intresseerde me weinig in iemands innerlijk ik was de arogante type playboy.

Fey
Ik kreeg mijn sleutels en deelde een kamer met ene Rose die er blijkbaar nog niet was. Ik gooide mijn 2e hands koffer op bed. En liet een hand door mijn haar glijden. Ik vond het nu al niet leuk. Mijn vader zei dat ik naar huis kon komen wanneer ik maar wil maar dat koste hem meer dan 3000 euro per maand. Ik moest het blijven volhouden totdat ik mijn supernaturel geaardheid onder controle kreeg. Mijn familie stamde af van de Grammery bloedlijn maar ik was de enige uitzondering ik was half mens en verlangde voor een kwart naar bloed ik had daar A-pillen voor kleine bloedpillen om mijn honger te temmen. Verder was ik niet meer dan een bloodtank.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/06/2017 11:01 PM

Ian
'Dat zegt hij tegen iedereen.' zei ik oogrollend. 'Gedraag je Ian. Hij is niet de enige die rondneukt.' zei Jennifer. Ik hield mijn mond al en liep naar binnen om ook mijn rooster op te halen en kijken bij wie ik dit jaar op de kamer zou slapen. Stiekem hoop ik nog steeds op een kamer voor mij alleen. Dan hoefde ik met niemand rekening te houden. Wanneer ik krijg te horen dat ik weer gewoon met Mike op een kamer lag grijnsde ik. Dat wordt weer wat. Ik liep alvast richting mijn kamer waar ik mijn spullen op mijn bed terug vond. Ik begon met het uitpakken van mijn koffer en dacht aan het onbekende meisje. Ze had me wel nieuwsgierig gemaakt.

Jennifer
Ik keek Ian na en schudde mijn hoofd. Jessie keek hem ook na. Ze kon ook echt geen minuut van hem wegkijken. 'Jessie.' zei ik en knipte in mijn vinger voor haar gezicht. 'Ik snap niet dat je hem daadwerkelijk leuk vind. Hij heeft geen respect, net als alle honden hier op school.' zei ik en keek vervolgens naar Seth, Mike en Drake. 'No offence.' zei ik met een glimlachje en sloeg mijn haar met mijn hand naar achter. 'Kom, we hebben nog 5 koffers uit te pakken. En dat zijn alleen al die van mij.' zei ik met een lachje en keek nog kort achter me naar de jongens. 'Tot vanavond.' zei ik tegen ze. Vanavond was het jaarlijke inwijdings feest. Om de groentjes te laten zien hoe wij hier feestjes hebben. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/06/2017 11:34 PM

Seth
Als ik Ian zijn mond wil snoeren doet Jennifer dat al voor me. Ik glimlachten en keek naar haar billen ''zie je vanavond lekker kontje!''Riep ik haar nog achterna vanavond zou ik sowieso zuipen neuken en wat snuiven en slikken. Ik had wel respect voor vrouwen maar dan alleen op de Seth mannier. Ik liep naar binnen met Drake naar onze dorm mijn ouders hadden me alles verteld over de academy ik wist alles op mijn duimpje. School en werk combineerde ik en Seks en wijfen combineerde ik ook jep ik ben een hele goeie mulitasker. Ik keek naar buiten en kon niet wachten tot het feest. De nacht was er al snel terwijl ik een witte polo droeg en met mijn haar fijn naar achter gekamt richting de feestzaal liep. Ik hoopte zo erg dat Drake pillen had en Jenniffer vandaag tegen mijn dick kwam dansen.

Fey
Ik liep de school door en horde dat er een feest was. Een feest waar ik niet ging komen. Ik bleef een beetje hangen bij de kantine en zag dat die open was. Ik zag het bloed in de vrieskast terwijl mijn ogen rood werden ik beet mijn kaken opelkaar en voelde de dorst nog erger dan ooit branden in mijn keel. Ik wende mijn blik snel op iets anders en nam diep adem ''jezus Fey hou je in.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/06/2017 11:47 PM

Ian
De avond was aangebroken. Ik rookte nog snel een joint met Mike voor we onze kamer verlieten en we naar het feest gingen. Overal brugmuggen die niet wisten wat hun overkwam. We liepen door de menigte de zaal in en ik grijnsde breed. 'Nu nog een paar lekkere wijven om tegen te schuren en ik heb het helemaal naar mijn zijn.' zei ik tegen hem en keek de zaal rond. Iedereen danste op de pompende muziek. Ik liep naar de tafel waar de drank op stond en schonk mezelf een glas vodka in. Ik dronk het in een keer leeg en ging voor een refill.

Jennifer
Ik bekeek mezelf nog een laatste keer in de spiegel. 'Ijdeltuit.' hoorde ik Jessie lachen. Ik haalde mijn schouders op. 'Het is de eerste nacht. Ik moet toch een indruk achter laten.' zei ik tegen haar. Ik had mijn haar los over mijn schouders hangen. Ik had een zwart kanten top dat net boven mijn navel stopte en dunne bandjes over mijn schouders liet lopen. Hierin zag je dat ik een mooie platte buik had en ook een goeie voorgevel. Eronder had ik een strakje donkerblauwe jeans met gaten meer dan ik kon tellen op mijn vingers met aan mijn voeten mooie zwarte stilleto hakken die mijn gelakte teennagels mooi lieten uitkomen. 'Kom nou maar, dalijk is het feest al voorbij.' zei ze. Ik lachtte en liep met haar mee. Bij de kantine hoorde ik wat in de keuken. 'Ik kom zo.' zei ik en liep de richting van de keuken waar we eigenlijk niet mochten komen. Als ik daar het onbekende meisje zie bij de bloodbags in de koelkast fronstte ik. 'Het feest is de andere kant op. Daar is bloed in overvloed, hoor.' zei ik tegen haar en zette mijn hand in mijn zij.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 12:06 AM

Seth
Ik zag Drake dealen en nam een shotje van een dienblad af. Ik sloeg die na achter en keek grijnzend rond. Hier en daar waren er wel wijfen ik zag sommige de wc in verdwijnen. Terwijl ik Ian zag ik rolde mijn ogen ''niet intressant.'' Ik zocht de prinsesca op en zag dat ze er nog niet was. Ik zag Charlote met Sj terwijl het me weinig intresseerde. Nu hoefde ik temminste niet meer vreemd te gaan. Ik werkte mezelf op de dansvloer en danste in het rond. Dit was mijn leven.. drinken neuken geld uitgeven aan dure domme dingen gewoon 1 van de enkele jongens met aandacht te kort.

Fey
Als ik een stem hoor kijk ik op ''bedankt voor de tip.'' Zei ik vriendelijk en terughoudend tegen het meisje. Die er nogal schaars uitzag maar wel super knap. Ik sloeg mijn ogen neer en kocht een milkshake. Ik streelde een plukje achter mijn oor en moest oppassen vooral voor de Lincolns.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum