ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 09:03 PM

Jennifer
Ik haalde een hand door zijn haar. 'Als je dat maar weet.' zei ik. Daar was ik zeer getalenteerd in. Iets wat van mij is ook toegeëigend houden. Als hij me vraagt naar het bal knikte ik. 'Sure.' zei ik en spoelde ons af om vervolgens mezelf af te drogen en mijn tanden te poetsen. Ik haalde mijn scherpe hoektanden tevoorschijn en poetste die extra goed.

Ian
Ik haalde diep adem en streelde haar haar nog wat meer aan de kant. Na een tijdje moest ik echt stoppen voordat ze half bewusteloos in mijn armen zou liggen. Ik trok mijn tanden terug en likte langs mijn lip. 'Je smaakt zo geweldig.' zei ik en grijnsde breed. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 10:00 PM

Seth
Ik droogde me snel af en trok mijn normale kleren aan. Zodat ik straks mijn uniform kon aantrekken. Ik pakte mijn iphone en besloot grappig te doen "hey babe" ik gaf een pets op haar bil en kon het kreuntje net op film krijgen. Ik grinnikte en drukte een kus in haar haren "ik ga me omkleden in mijn eigen dorm zie ik je straks?"

Violet
Ik glimlachen "bedankt" zei ik terwijl ik mijn sjaal terug om deed. Ik horde een klik van een camera en keek op. Als ik een schoolkrant medeleerling zie weg rennen zucht ik zacht." Ik hoop dat zijn artikel goed word" ik kwam overeind terwijk het me vrij weinig boeide dat ik zijn maria was. Voor die wijfen zou het een hell zijn.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 10:17 PM

Jennifer
Ik slaakte wederom een kreetje wanneer Seth me een klap op mijn bil gaf en schudde mijn hoofd. 'Eikel.' zei ik met mijn mond vol tandpasta. Ik spuugde het uit en veegde langs mijn mond. 'Ja, ik zie je straks.' zei ik met een glimlachje en kamde vervolgens mijn haar.

Ian
Ik rolde mijn ogen wanneer die zielige nerds van de schoolkrant weg zie rennen. Ik balde mijn handen tot vuisten en schudde mijn hoofd. Ik haalde diep adem en hield me verder in. 'Wil je iets eten? Ik trakteer wel, aangezien je mij ook trakteert op jou.' zei ik met een lachje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 10:36 PM

Seth
Ik liep richting mijn kamer en zag dat Drake zich geamuseerd had met Jessie. Voordat ik ze wakker ging maken kleden ik me om in mijn uniform en stak ik een sigaret op." Wake up" zei ik terwijl Drake al beweging gaf en Jessie langzaam van zich af verwijderde." Hoe was je avond Bonasis?" Vroeg hij met een ochtendstem "geweldig." Zei ik gelijk terwijl ik een hijs nam.

Violet
"Een hamburger kan er wel in" zei ik grijnzend terwijl ik naar hem keek. Het bleef me toch verbazen dat deze jongen zo lekker kon zijn dat hij misschien zelfs een maagd als ik kon over halen om seks te hebben. Op het platteland zou je zo iets nooit zo snel tegen komen.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 10:40 PM

Ian
'Een hamburger in de ochtend? Trouw met me.' zei ik met een lachje en liep naar de kantine mevrouw die een hamburger klaarmaakte met een frons. 'Zeg me alsjeblieft dat we iets interessants hebben als eerste uur?' vroeg ik Violet aangezien het mij te moeilijk was om mijn rooster uit mijn hoofd te leren.

Jennifer
Als ik helemaal klaar ben kijk ik nog even in de spiegel naar mijn haar dat langzaam weer begon te golven. Ik zuchtte tevreden en beet op mijn lip. Ik snakte naar bloed. Het bloed van een echt mens. Een echte persoon. Geen uit een plastic zak. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 10:58 PM

Violet
"Misschien als we ouder zijn." Zei ik  voor de gein "we hebben honkbal." Zei ik tegen hem terwijl ik geen telefoon gebruikte maar het dag rooster uit mijn hoofd wist. Ik nam mijn hambruger aan en sloot me ogen "heerlijk dit op een ochtend." Zei ik.

Seth
Ik nam mijn sporttas mee naar buiten richting de buiten kleedkamers terwijl het al druk was." Bonasis heeft Lincoln gstrict." Horde ik mike aanmoedigend zeggen terwijl hij me plaagde "jullie 2 moesten het wel een keertje eens zijn dat jullie voorelkaar zijn bestemd." Zei hij terwijl ik me ogen rolde "het lag vooral aan haar hoor ik wilde die prachtige billen allang al kussen." 
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 11:06 PM

Jennifer
Zuchtend liep ik door de gangen richting buiten. Ik hield niet van Honkbal. Ik vond het saai. Het was zo makkelijk te winnen als je gedeeltelijk vampier was. 'Jenn!' hoorde ik achter me en keek om. Jessie kwam van de jongens dorms af gerent. 'Wie heeft jou te pakken gekregen.' zei ik grijnzend. Ik rook gewoon de seks van haar af komen en haar haar dat in de war zat maakte het niet beter.'Ik heb Drake geneukt, nou goed. Kun je tegen coach zeggen dat ik later ben? Ik moet me nog douchen en omkleden en..' Ik zuchtte. 'Komt goed, ga nou maar.' zei ik en liep naar buiten.

Ian
'Ugh... Honkbal.' zei ik mompelend. 'Ben blij dat je het lekker vind.' zei ik vervolgens om maar niet aan dat verschrikkelijke spel te hoeven denken. Als ik Honkbal had willen spelen had ik een profsporter wel compelled om mij zijn plaats in te laten nemen.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 11:16 PM

Violet
"Honkbal is leuk" zei ik tegen hem terwijl we naar buiten liepen "alleen kunnen wij vals spelen en normale mensen niet." Zei ik terwijl ik zijn groupie al.zag "ik zie je later vampiertje." Zei ik met een grijnsje terwijl ik de kleedkamers binnen liep en niet kon wachten tot het bal. Ik wilde Ian waarschijnlijk hij mij maar dit ging nogal moeilijk als je verlegen bent.

Seth
Ik had mijn sportkleren aangetrokken en hield niet veel van Honkbal. Maar wel van al die billen en tieten die op en neer gingen bij een home run. Na dit zou ik gelijk de stad in gaan en snel de shoot doen. Nu iedereen wist dat ik en Jennifer een koppel waren hielden de meiden afstand en dat was te merken ook. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 11:44 PM

Ian
'Later.' zei ik en liep het kleedlokaal in. Snel kleedde ik me om omdat ik al een beetje aan de late kant was en zag niet veel later Drake ook binnen komen. 'Jij hebt weinig geslapen zo te zien?' vroeg ik. Hij grijnsde enkel dus ik wist al wat gebeurd was. Ik schudde mijn hoofd lachend en liep het veld op.

Jennifer
Ik was omgekleed en liep vervolgens naar het veld. Ik zag Seth zonder wijven die aan hem hingen. Ik liep naar hem toe en drukte een tedere zachte kus tegen zijn lippen. 'Words travel fast.' zei ik. Hoe kon iedereen zo snel al weten dat ik en Seth samen waren. Ik keek naast ons naar Mike en kon het al raden. De coach kwam het veld op en begon met presentie lijst. 'Jessie komt iets later. Ze had wat probleempjes met haar ouders aan de telefoon.' verzon ik. De coach knikte en ging gewoon verder.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/18/2017 07:00 AM

Seth
"Geen wonder Mike kon zijn bek ook niet houden." Zei ik met een lachje mijn handen legde ik op haar billen. En drukte kleine kusjes op haar lippen.

Violet
Honkbal verliep soepel en we waren al snel weer klaar vanwege het opkomende bal waren veel al ready to go outside.  Dit was 1 van de eerste keren dat we naar de stad toe mochten om jurken voor het bal te kopen. De jongens natuurlijk hun smokings. Ik telde mijn geld snel precies 100 dollar en daarvan moest ik nog rondkomen. Ik nam diep adem en keek onder uit gezakt mee naar de geschiedenis film. Terwijl Seth en Jennifer nergens te zien waren bony and clyde waren weer samen en dst was een goed teken en een slecht teken voor de Directeur.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum