ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 12:15 AM

Ian
Ik glimlachte breed en drukte mijn lippen teder tegen die van haar. Ik trok haar dichter tegen me aan en ondanks alle haat naar Violet begon nu opeens iedereen te joelen. Op de directe handlangers van Jennifer na dan. Ik glimlachte tegen haar lippen en legde mijn handen nu om haar wangen.

Jennifer
Ik glimlachte wanneer ik het las. Zonder ook maar na te denken liep ik al naar buiten waar ik zag dat zijn range rover al warm liep te draaien. Ik had geen eens spullen of kleren of überhaupt een paspoort, maar daar dacht ik helemaal niet aan. Ik stapte bij hem in de auto en keek hem aan. 'Bahama's it is.' zei ik met een grijnsje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 12:35 AM

Seth 
Als ze mee komt grijp ik haar kin vast en kus ik haar teder op haar lippen. Zomaar ineens. Ik hield van haar zonder haar was ik geen Clyde meer. Ik liet haar lippen voorzichtig los -"zij was mijn enige Bonnie-" Seth ik keek in haar ogen die ogen die ik zo intens kon maken zodra ik weer wilde beginnen met een rotstreek. "I love you" als er 1 ding was wat me moeder wilde is dat het allemaal het waard was.

Violet
Ik voelde zijn lippen intenser dan ooit en opende mijn ogen." Klootzak" ik drukte mijn lippen weer terug op de zijne. Terwijl  ik mijn armen om hem heen sloeg." Happy birthday Ian" zei ik zacht tegen zijn lippen aan terwijl ik hem losliet. En de zaal verliet wel ik had geen cadeau. Maar er was 1 ding dat elke jongen wel leuk vond "bewijs jezelf maar in bed."zei ik en hij maar moest uitvinden wat ik zei door de muziek heen. Birthday seks was wel een leuke of niet soms? Ik rende snel naar mijn dorm voordat hij kwam en trok mijn beste lingerie aan met daar onder kousen. Mijn haar swiepte ik los terwijl ik een badjas aan deed. Ik keek even en zag hem al zoeken. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 12:40 AM

Jennifer
Ik werd verrast door zijn lippen en voelde de vlindertjes weer dansen door mijn buik. Ik beet op mijn lip en keek hem aan wanneer hij zei dat hij van me hield. De eerste keer dat ik het uit zijn mond hoorde. Ik drukte mijn lippen terug tegen de zijne en hield ze even vast. 'I love you too.' zei ik met een glimlach en legde mijn hand op de zijne die op de versnellingspook lag.

Ian
Ik grijnsde en keek haar na. Als ze de zaal uit rent. Ik las op haar lippen nog bewijs en bed meer verstond ik er niet van, maar dat hoefde ook niet. 'Nou Happy Birthday Pikk.' zei Mike die door mijn haren wreef en los ging op de muziek. Ik verliet de zaal en liep richting Violet haar dorm. Het enige waar ze nu kon zijn. Ik klopte niet eens meer op haar deur, liep gewoon naar binnen en trof haar aan in haar badjas. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 07:19 AM

Seth 
Ik gaf gas terwijl we het schoolterrein verlieten richting de Bahama's. En nog 1 fijne dag kutland dacht ik in mezelf. Terwijl ik zo snel mogelijk weg reed en een vrouw nog net op tijd kon wegspringen. Ik zette de radio aan terwijl het liedje van Kehlani en G eazy afspeelde. Just me and her far from here.

Violet
Ik keek op naar Ian en bloosde "wel ik kon niks anders bedenken dan alleen dit." Zei ik zacht terwijl ik hem aankeek "ik weet niet eens of mijn lichaam er wel toe doet na dat je al die wijfen heb gehad." Zei ik toen weer onzeker terwijl ik me naar het raam draaide. Hij had echt iets op te lossen hier  ik wilde heel graag seks hebben met hem en dan niet alleen voor zijn verjaardag. Hij moest het speciaal maken. Want hij wist donders goed dat hij expres met Jennifer naar bed is geweest om me te laten voelen dat ik fout zat dus nu mocht hij bewijzen ook waarom ik fout zat.

Reply Edited on 05/02/2017 10:08 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 03:07 PM

Ian
Ik glimlachte bij haar onzekerheid. Ik ging achter haar staan en streek zacht en voorzichtig haar haren over haar linker schouder. Ik drukte een sensuele kus in haar nek en fluisterde vervolgens in haar oor. 'Er is geen enkel lichaam dat kan tippen aan dat van jou.' Ik schoof de badjas van haar schouders waar ik vervolgens ook kusjes op gaf. 'Al die andere hoeren inclusief Jennifer stellen niks voor tegenover jou.' zei ik en kuste nu haar andere schouder. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 06:31 PM

Violet
Een kreuntje verliet mijn lippen bij zijn lippen die mijn schouders sensueel kuste. Ik bloosde bij alles wat hij zei en draaide me naar hem toe ik zette mijn rechterhand in zijn nek en zag dat hij het meende. Ik bracht mijn lippen intens naar de zijne terwijl mijn badjas op de grond viel. Wat had hij toch waar door ik hem niet kon negeren?

Seth
Ik likte mijn lippen af terwijl ik de douane op een stappeltje gooide en de grens voor ons op legde.'' Rijden babe!'' Zei ik grijnzend terwijl ik me lang niet meer zo goed had gevoelt over doden. Ik likte het laatste beetje bloed van mijn vingers. En wilde seks hebben veel seks zodra we daar waren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 06:41 PM

Jennifer
Met tierende banden reden we weg van de douane en nam ik ondertussen de hand van Seth waar ik van de laatste vinger nog wat bloed aflikte. Ik beet grijnzend op mijn lip. Hoe ver je wel niet kon komen als je overal 50 km/h te hard reed.  


Ian
Ik glimlachte tegen haar lippen en liep met haar naar haar bed waar ik haar voorzichtig op legde. Dit was hele andere seks dan dat we van te voren hadden gehad. Van te voren was het hard en wild. Tot nu toe was het alleen maar passie en liefde. En niet dat er normaal geen liefde was.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 06:57 PM

Violet
Ik knoopte zijn bloes open terwijl die al snel samen met zijn broek en boxer op de grond lag. Ik glee met handen over zijn rug terwijl ik zachtjes en rustig met hem mee zoende. Dit was ik niet van hem gewend ik keek hem blozend aan en kon geen woord uitbrengen zo verdoofd was ik.

Seth
Ik keek grijnzend naar Jennifer terwijl we al snel bij 1 van mijn privé huizen aan kwamen. Met een slip parkeerde ik op de oprit terwijl ik uit het raam keek. Hier hield ik altijd mijn seksafspraakjes met wat exotische wijfen.'' Eindelijk ver van Rusland'' zei ik met een grijns.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 08:12 PM

Jennifer
Ik glimlachte wanneer we aankwamen. Heerlijk weg van al het gezeik. Ik stapte uit en bekeek het huis. Het was groot, het had een zwembad en ik wil niet weten wat allemaal nog meer. Ik keek naar Seth en liep naar hem toe. 'Eindelijk weg van al die bullshit.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de zijne.

Ian
Ik glimlachte wanneer ze me aankeek en ontdeed haar van haar bh die door de kamer vloog. Ik begon met mijn mond haar tepels te verwennen en liet mijn handen ondertussen strelen over elke centimeter van haar lichaam. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 08:39 PM

Violet
Als hij me overal aanraakt hield ik een hap adem in. Ik liet een kreunt gaan en voelde mijn tepels stijfer worden. Ik liet een hand door zijn haren glijden. En besefte nu pas hoelang hij niet van me gedronken  had.

Seth
Ik kuste kort met haar mee en gaf een knik." Gelukkig heb ik eind van dit jaar me niet verdiende diploma" zei ik mompelende terwijl mijn schoonmaakteam het echt goed hebben bij gehouden." Voordat ik je weer kus moet ik mijn excuses aanbieden van niet directer zijn met mijn privé leventje." Zei ik "ik ben klaar om je het uit te leggen." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum