ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/13/2017 11:52 AM

Jennifer
Ik zuchtte. Die eindeloze Violet en Ian discussie werd nog een keer ons einde. Ik ging recht zitten en keek naar hem. 'Ik ga al veel minder met Ian om, we praten nauwelijks, ik help hem niet en blijf uit zijn buurt. Dat doe ik allemaal voor jou hoor? En dan zou Violet weer een uitzondering moeten zijn. Die vriendschap tussen jullie vind ik helemaal niks en het interesseert me niet waarom ze haar identiteit geheim hield. Ze moet gewoon weg blijven uit mijn familie. Ze vinden mij al niet belangrijk genoeg meer. Ik bespaar haar alleen maar een kut familie. Ze kan beter op die boerderij blijven zitten, gelukkig met haar vader.' zei ik zuchtend en stapte het bed uit. 'Ik ga douchen.'

Ian
'Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet het weer terug onder controle krijgen. Ik laat je niet eerder terug gaan. Stel dat je die hele school vermoord. Stel dat je Violet leegdrinkt.' zei ze. De gevoelige snaar. 'Hou je bek over Violet.' gromde ik en keek rond. 'Ik zou Violet nooit iets aan doen.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/13/2017 12:03 PM

Ian
"Nu doe je het weer Jennife,, God stop met zo kinderachtig doen." Zei ik een beetje boos tegen haar "ze is je familie." Ik verliet haar kamer en had even geen zin in haar aangezien ze nog steeds een beetje als een bitch deed wat me irriteerde. Niet  omdat het weer goed tussen ons lag betekende dat ik haar gedrag zou accepteren. Ik vond haar veel leuker toen ze het nog voor Violet opnam.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/13/2017 12:26 PM

Jennifer
Ik keek Seth na en beet mijn kaken op elkaar. 'VERDOMME!' riep ik kwaad en sloeg tegen de kastdeur waardoor er een gat doorheen ontstond. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn bloedende hand wat al snel weer genas. Ik liep naar de douche die ik aanzette en me snel douchte. Moest ik nu serieus gaan praten met haar? Er viel niets te zeggen. Ze wou niks met mij te maken hebben en ik niks met haar, alhoewel. Zij heeft er wel een beetje voor gezorgd dat ik erachter kwam dat Seth helemaal niet vreemd was gegaan. Ik kwam de douche uit en kleedde me snel aan waarna ik ook de deur uit liep.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/13/2017 01:29 PM

Seth
Ik zag Violet geïrriteerd naar buiten lopen en nam diep adem. Kon alles gewoon weer de oude worden? Ik hield er gewoon niet van om in ongemakkelijke situaties te zitten. 

Violet
Ik nam die adem en had een fles alcohol kunnen stelen. Ik besloot te zuipen en een wandeling door het bos te maken. Dan   werd ik afglijd.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/13/2017 01:56 PM

Jennifer
Toen ik bij de dorm van Violet aan kwam was ze nergens te bekennen. Het enige wat ik kon zien was de vuile blik van Rose. Ik rolde mijn ogen en liep naar buiten. Ik sloot mijn ogen en probeerde me te focussen. Op zoek naar Violet. Ik zuchtte diep en liep over het plein richting het bos. 

Ian
'Again.' zei Milah die nog een jongen had weten hier te krijgen. 'Waar haal je ze allemaal vandaan?' vroeg ik fronsend en keek naar de jongen die met angst in zijn ogen naar mijn rode ogen staarde. Ik hoorde zijn bloed stromen. Ik slikte. 'Beheers je Ian.' zei ze terwijl mijn aandacht alleen maar naar de jongen ging. Ik beet op mijn lip en probeerde de verleiding te weerstaan. Ik was een monster. Ik sloot mijn ogen, maar de dorst die hoeveel ik ook dronk door bleef zeuren won het van mij. Ik zette mijn tanden in zijn nek.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/13/2017 04:32 PM

Violet
Ik stond aan de top van een berg helemaal bezopen. En tuurde over Moskou heen terwijl ik kort dacht aan zelfmoord. Nee zo makkelijk ging ik toch niet dood of wel. Ik spreiden mijn armen en had ze nog nooit gezien mijn vleugels. Mijn ogen werden kort  rood terwijl ik op het punt stond mijn duivel te activeren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/13/2017 04:38 PM

Jennifer
Als ik aan de rand van het bos Violet met gespreidde vleugels zag staan schrok ik. Haar duivel. Zover ik wist was ze nog niet zo lang geactiveerd dus ik hoopte maar voor haar dat ze kon vliegen. Wanneer ik door kreeg dat ze op het punt stond om te springen rende ik op vampiersnelheid naar haar toe tilde haar op en duwde haar tegen een boom voor ze het zelf ook maar door had. 'Ben je gek?!' zei ik tegen haar en schudde mijn hoofd. Ik bekeek haar vleugels, ze waren groot. Net als bij iedereen in onze familie. Ik beet op mijn lip en keek naar Violet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/13/2017 05:01 PM

Violet
Als Jennifer me tegen een boom aan duwt. Kijk ik verveelt op "nee jij wel dan?" Zei ik met een lachje." Wat wil je Jennifer mijn leven nog meer ruïneren?" Vroeg ik verveelt terwijl ik haar aan de kant duwde en weer richting de top liep. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/13/2017 07:01 PM

Jennifer
'Cut the crap violet' zei ik en trok haar weer terug weg van de top. 'Ik kom om te praten.' zei ik tegen haar en zuchtte. 'Het spijt me wat ik je allemaal heb aangedaan oké.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/13/2017 08:03 PM

Violet
"Met je verontschuldiging krijg ik Ian niet terug." Zei ik dronken "hij is het enige wat ik echt wil en dan is alles weer goed. " Zei  ik terwijl ik struikelde en overeind krabbelde." We broek up because of you" zei ik zacht.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum