ORPG// Love against Law feat. walkingdead

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/17/2017 10:11 PM

Deel ik heb geen idee hoeveel want het zijn er duizenden

Ik: Sarah Grammery - 18 - Bulgarije 
Levi Bonasis - 19 - Rusland/Bulgarije 

optie_2_orpg_the_100.jpg

ORPG_Levi_WD.jpg


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 12:23 AM

Darren Bonasis- 16-Bulgaars/russische

Rosie Martyr-16-Russische

Rosie
Terwijl mijn maid mijn korset strak trok en mijn andere servants bezig waren met mijn haar en make-up nam ik diep adem. I dont fucking like this dacht ik in mezelf. Terwijl ze me klaar maakte voor een visite aan mijn neven Darren en Levi. Als kinderen waren we altijd al hecht dus zag ik ze ook als mijn broers. Zins mijn moeder was overleden was mijn vader niet meer hetzelfde hij dronk veel en was zo afstandelijk tegen me. Soms dacht ik dat ie niet meer van me hield. Ik werd gebracht naar de koets waar mijn oma al stond te wachten ''eindelijk klaar Rosie.'' Zei ze terwijl ik knikte ''ben er helemaal klaar voor oma Jennie.'' Zei ik oogrollend terwijl ik de koets instapte en mijn korset wilde losveteren en gewoon in mijn jeans en shirt wilde stappen.
hazel.jpg

Darren
Ik lag smokend in bed met aan beide kanten van mijn armen een exotische meid. Na een heftige trio en wat marihuana was ik aardig stoned en nog helemaal niet klaar gemaakt voor de meeting met mijn nichtje. En Sarah ik rolde mijn ogen bij haar naam.'' Waar denk je aan lord?'' Vroeg de rechter terwijl ze met har nagels over mijn borstkast glee ik grijnsde en nam nog een hijsje.'' Aan jou hoe ik je neem en je billen neer sla'' ze giechelde. Terwijl ik mijn joint uitbrande en haar weer kuste. Ik was veel te lui om me klaar te maken voor dat nette gebeuren. Ik kon het wel maar dan was het wel aardig gespeeld al mijn gesprekken met Sarah waren gespeeld.
Darren.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 12:38 AM

Sarah
Zuchtend bekeek ik mezelf in de spiegel. 'Je weet hoe je moeder erover denkt Sarah.' zei Clarissa. Mijn persoonlijke maid die net mijn jurk had gestrikt. 'We leven toch niet meer in de middeleeuwen. Tezi idioti rokli' mopperde ik terwijl ik zelf mijn make up af maakte. Met Rosie had ik geen problemen. Ik mocht haar wel. Levi kon ik nog mee leven maar Darren kotste ik uit. Verschrikkelijke randebiel. Nu moest ik ook nog met hem opgescheept zitten in een kasteel. 'Waarom moet ik eigenlijk mee? Ik heb wel wat beters te doen en te dragen. Laat mij gewoon in mijn skinny jeans en ik ben blij.' zei ik. Moeder stond bij de deur. 'Je weet dat dat niet kan, lyubimets.' zei ze. Ik rolde mijn ogen. 'Het is nu een maal gehoord en netjes.' zei ze. Eigenlijk moest ik gewoon schijt hebben.

Levi
Wanneer ik de meid het kasteel uitgewimpeld had liep ik in mijn boxer en een joint tussen mijn lippen richting mijn broers kamer. In een ruk trok ik de deuren open. 'Rise and shine!' riep ik en deed de gordijnen fel open wat zorgde voor geklaag bij de dames. 'Kom Dar, stop je lul in je boxer en ga je klaar maken. Wie weet wat vader met je doet als je weer te laat bent.' lachte ik. 'Of met de dames. Hij zal vast gaan voor het leven villen van hun huid.' zei ik. De meiden werden angstig en wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. Ik lachte wanneer ze de kamer uit waren. 'Dus, 1 is niet meer genoeg.' zei ik en nam een hijs van de joint in mijn mond. Ik gaf hem over naar Darren en grijnsde breed.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 01:12 AM

Darren
''Jezus christus Levi.'' Zei ik verveeld terwijl ik mijn vingers voor mijn ogen deed ''ik ben geen kind meer.'' Mompelde ik kwam overeind en trok mijn boxer aan en een simpel pak. Mijn stropdas zette ik goed terwijl ik een kam door mijn haren haalde.'' Ik heb zo geen zin in die formele shit en Sarah.'' Zei ik tegen mijn halfbroer mijn vader en moeder dwongen me zo wat om meer op te trekken met haar. Maar ik vond er gewoon niet leuk ookal was haar lichaam iets wat ik wel aangenaam vond. Gelukkig dat mijn nichtje kwam Rosie ze was altijd wel gebruikbaar in ongemakkelijke situaties al claimde Levi haar meer voor zich zelf. Wat stront irritant was want dan zat ik opgescheept met Sarah.

Reply Edited on 06/18/2017 01:12 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 01:18 AM

Levi
'Daar valt over te twisten.' grijnsde ik. Mijn blik volgde hem door de kamer terwijl hij zich klaar maakte. 'Sarah is niet zo erg als je beweert. Je hebt niet eens een duidelijke reden om haar te haten.' zei ik en haalde mijn schouders op. Zoveel ging ik niet meer met Sarah om, maar ik heb altijd prima met haar door een deur gekunt. 'Weet je waarom ze komen vandaag?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. Wanneer hij zich in zijn pak had gehezen bedacht ik me dat ik hier nog in mijn boxer op zijn bed zat. Ik beet op mijn lip en kwam overeind. 'Ik moet me ook maar eens gaan omkleden. Zie je over 10 minuten in de hal.' zei ik en verliet zijn kamer.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 10:45 AM

Darren
"Wat weet jij er nou van?!" Riep ik hem geïrriteerd na ik had inderdaad geen reden ik mocht haar gewoom niet. Ze was gewoon te perfect populair bij de jongens een geweldige reputatie. Iets wat ik niet had  morgen zat ik in Bulgarije dus maakte ik me niet druk meer. Mijn vader regelde die rijke uitjes naar het buitenland om te werken en te genieten van het leven. 

Rosie
Ik liep Schots en scheef het kasteel binnen terwijl een servant me in de hal opving." Welcome prinses Rosie" zei Jarvis al een hele lange servant van de familie hij bestond al toen King Darrren de 1ste heersde. Ik trok mijn hakken uit en gaf die aan hem "waar zijn Levi en Daeren ik heb ze gemist?" Zei ik grijnzend terwijl ik om me heen keek en hun ouders vast in Bulgarije zaten. Mijn tante was alles voor me ze vormde ook wel mijn peetmoeder en iemand die ik kon vertrouwen als ik in de problemen zat.  Toen mama overleed was ik wel een tijdje depressief en ijskoud geweest maar nu heb ik me hersteld.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 10:57 AM

Levi
Ik grijnsde als hij geïrriteerd raakt en liep verder mijn kamer in waar ik me aankleedde en me vervolgens mijn haar goed deed. Als ik helemaal klaar was kwam Jarvis binnen. 'Prinses Rosie is gearriveerd, my lord.' zei hij. Ik glimlachte breed en liep naar beneden en sloeg ondertussen een keer op de deur van Darren. 'Rosie is er.' riep ik nog door de hal en liep vervolgens de grote trap af naar de hal waar ik Rosie al zag staan. 'Roos.' zei ik met een grijnsje en liep naar haar toe om haar te omhelzen.

Sarah
Ik stapte uit de limo en zag de grote deuren al open staan. 'Dag moeder' zei ik nog voor ik de deur dichtsloeg en de deuren door liep het kasteel in. Daar zag ik meteen Rosie en Levi in omhelzing. 'Vergeten jullie mij niet?' vroeg ik met een grijnsje en haalde een snelle hand door mijn donkere haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 11:36 AM

Rosie
"Levi!" Zei ik grijnzend ik nam zijn omhelzing aan Levi heeft altijd veel steun voor mij betekend. Hij was er altijd wanneer ik me eenzaam voelde. Ik liet hem los terwijl ik mijn andere boze neefje aan zag komen lopen "Darren niet zo boos!" Zei ik met een lachje terwijl hij wat mompelde. Ik zag Rosie ook en begroeten haar met een buiging." Welkome prinses van Bulgarije."

Darren
"Mijn lievelings nichtje." Zei ik grijnzend "aangetrouwde bruid." Zei ik verveelt tegen Sarah terwijl ik Rosie een knuffel gaf en een buiging naar Sarah maakte. Ik stak een sigaret op en nam een diepe hijs "dus wat is het plan vandaag?" Vroeg ik. Ik wilde zo snel mogelijk van alles af zijn want ik had nog dingen te doen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 11:48 AM

Sarah
Ik lachte sarcastisch naar Darren en rolde mijn ogen. 'Het plan is dat ik me nu terug trek op een van jullie vele badkamers om me te ontdoen van deze vreselijke jurk die mijn moeder heeft uitgezocht.' zei ik en keek de rest even kort aan. 'Voor de rest geen idee, want ik kwam niet met het idee van deze meeting.' zei ik en glimlachte naar Rosie. Zij was de enige waar ik geen hekel aan had. Levi nu ook niet perse, maar Darren kon ik echt wel door zijn kop schieten. 'Ik vind jullie zo wel.' zei ik en liep naar boven waar ik de gastbadkamer betrad waar ik al snel mijn jurk uit wierp. De strakke witte top zonder mouwen en zwarte skinny kwamen tevoorschijn. De jurk liet ik liggen en ik verliet de badkamer terwijl ik mijn haar in een slordige knot op mijn hoofd droeg.

Levi
Kort boog ik naar Sarah en grinnikte wanneer ze vermeldde haar jurk uit te gaan doen. 'Als je hulp nodig hebt gil je maar. Darren vind het vast niet erg om je even te helpen.' zei ik terwijl ze de trappen op liep. Ik lachte naar Darren wanneer Sarah uit het zicht was en keek naar Rosie.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 12:44 PM

Darren 
Ik rolde mijn ogen "heel grappig Levi!" Zei ik terwijl ik al met mijn chagrijnige kop naar buiten liep om verder te blowen. Ik nam een diepe hijs terwijl ik over een paar maanden alweer naar school moest. Alhoewel ik alleen maar ga om te kijken  wat voor lekkere wijven daar rond liepen samen met wat vrienden.

Rosie
Ik grinnikte om Levi's opmerking "je bent altijd al de vervelende broer voor Darren geweest." Zei ik als kinderen was Darren altijd al de chagrijn van ons 3 geweest. Hij moest niks van andere en was altijd al op zich zelf Levi was meer vrolijker en speelser kwam vast omdat hij ook ouder was dan mij en Darren. Maar Darren had altijd wel iets voor Sarah zins de kleuterklas maar dat was tussen ons! 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum