ORPG|| met walkingdead.

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/27/2018 10:50 PM

Zijn we weer!!

Ik: Anastasia Lincoln - 17 
image3.jpeg
Lorenzo Lincoln - 18
image1.jpeg

Jij mag beginnen :)

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/27/2018 11:33 PM

Bowie Carter (Lincoln)-17
Het was de 1ste zomerdag van het jaar en mijn vader wist me weer is voorschut te zetten voor mijn vrienden." Maar pa hoezo mag ik niet mee naar Rusland voor een kampeertrip.. het is niet dat ik een klein kind ben." Zei ik geïrriteerd en pressed tegen hem terwijl hij door bleef gaan met wat chequees uitschrijven." Omdat ik dat zeg Rusland is geen saveplace voor een tiener als jij.. je weet wat je moeder daar is overkomen." Als hij over mijn moeder begint die ik amper heb gekend rol ik mijn ogen." Fijn een dood iemand erbij halen" ik liep hoofdschuddend mijn vaders kantoortje uit met Filip achter me aan." Meestal is meneer Carter er zo chill over en nu mag je opeens niet gaan." Ik liep de woonkamer binnen en pakte 2 biertjes terwijl ik Filip 1 gaf "het is altijd in de zomer zo ik mag overal heen behalve Rusland." 
boy-boys-love-boy-tumblr-Favimcom-4770151.jpg

Millia Millie Salmizno-16
"Lorenzo" zei ik in een kreun ik greep de dekens vast terwijl ik zijn tong dingen voelde doen die ik nooit eerder heb gevoeld. Mijn naam was Millia maar iedereen noemde me Millie. Ik was het typische gezicht van de perfect girl die alle regeltjes volgt. Tot dat ik Lorenzo ontmoeten op de basisschool op het 1ste gezicht haten ik hem omdat hij zo rebels was.. en hij deed al dingen die ik pas op mijn 20ste zou durven doen. Maar it turns out dat hij de perfect girl helemaal niet uit me haalde maar de badside. Mijn ouders waren al helemaal niet blij met hem maar hij was de toekomstige koning van Frankrijk dus veel konden ze niet doen. Om hun perfecte meisje te beschermen. Deze zomer zou vol belevenissen met zich mee brengen. 
superthumb-2.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/27/2018 11:56 PM

Anastasia
Terwijl ik mijn strakke jurkje glad streek draaide ik wat voor mijn spiegel. Ik zou vanavond uit gaan ook al waren mijn ouders er niet altijd helemaal blij mee. Qua dat leek ik wel op mijn moeder. Nu uiteraard niet meer, maar van alle verhalen weet ik dat ze een feestganger was. Ik liep naar beneden en zag mijn vader in zijn stoel zitten met de krant. 'Nog iets spannends uit de hell?' vroeg ik terwijl ik nog een paar spulletjes pakte. 'Waar ga je heen?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Eerst en gewoon een terrasje, dan naar club 48 en daarna zie ik het wel.' zei ik en glimlachte. 'Geef een kus aan mam als ik thuis kom.' riep ik nog terwijl ik naar buiten liep en mijn telefoon erbij pakte. ik stuurde een sms naar Lorenzo of hij nog kwam vanavond en stapte in de Uber die ik gebeld had.

Lorenzo
Ik trok haar aan haar heupen dichterbij en liet mijn tong al zijn trucjes doen terwijl ik ondertussen genoot van haar sappen. We waren nu wel al een tijdje samen en van haar kon ik geen genoeg krijgen. Na een tijdje stopte ik en liet ik een spoor van kusjes over haar buik achter terwijl ik als laatst mijn lippen tegen de hare drukte. Ik draaide haar vervolgens op haar buik en trok haar heupen naar boven. Mijn ondertussen stijve lid begeleidde ik met mijn rechterhand naar haar vriendin waar ik hem langzaam in liet glijden. Ik begon daarna op een harder tempo te stopen en gaf haar een pets op haar rechterbil.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 12:20 AM

Millie
Na een half uur te keer te zijn gegaan lag ik hijgend en naakt tegen Lorenzo aan." Dit is al de 3e keer dat we seks hebben deze week" zei ik grijnzend terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste. Niemand wist dat ik en Lorenzo al een tijdje met elkaar deden en ook smoorverliefd waren. Mijn ouders zouden cringe als ze wisten dat ik al seks had. En ook nog met de jongen die ze niet graag voor hun dochter wilde hebben. In feiten was ik Lorenzo zijn enige zwakke kant en hij de mijne." Ik pakte mijn iPhone van mijn nachtkastje gelukkig waren mijn ouders en broertje weg want anders lag ik hier nu niet." Ik zie dat Anastasia er klaar voor is" zei ik terwijl ik haar insta checkte. En er een feest was waar ik niet naartoe ging.

Bowie
"Het is dat ik toch niet ga luisteren wat die ouwe te zeggen heeft." Zei ik tegen Filip "we gaan alsnog ik zeg wel dat ik bij Kev ga slapen." Filip grijnsde "aight dan zijn de plannen voor vanavond gewijzigd dagje kamperen word een dagje feesten." Ik grijnsde breed en liep met Filip het huis uit "ik heb gehoord dat die model Anastasia komt naar het feest en zeker weten als vip is dat niet awesome." Ik knikte maar en had geen idee wie dat was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/28/2018 12:43 AM

Lorenzo
Ik hijgde nog kort en keek naar Millie. 'De week is nog niet voorbij.'zei ik grijnzend en beet op mijn lip. Mijn hand gleed kort door mijn haar wat nu helemaal door de war zat. Als Millie het over Ana heeft grijnsde ik. 'Het is shit dat je niet mee kan.' zei ik tegen haar en kwam overeind van het bed. Ik trok mijn boxershort aan en nam mijn telefoon er zelf ook bij. Ik zag haar sms en reageerde dat ik haar vanavond zou zien. Ik griste voor mijn broek en trok deze aan. Ik haalde een joint uit mijn zak en stak deze aan.

Anastasia
Na een tijdje was ik in de stad waar ik snel wat at op een terrasje. Ook begon ik alvast met indrinken. De alcohol dan. Ik kon niet midden op het terras mijn tanden in de heerlijke ober zetten. Daar was de club vanavond voor. Mijn ouders wisten niet dat ik me voedde op dit soort feesten. Er waren namelijk genoeg mensen die niet wisten van het onnatuurlijke hier in dit gebied. Ik beet op mijn lip en kwam overeind. Ik legde wat geld neer en begon langzaam te lopen naar de club. Het was niet zo heel ver gelukkig.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 12:57 AM

Millie
Ik zuchte zacht en bleef nog even liggen terwijl ik keek naar wat hij deed." De eerste keer toen ik je vond met dat stink ding had ik lopen schreeuwen tegen je dat je dood kon gaan.. terwijl je geen mens bent" zei ik met een glimlach." Ik was toen pas 10 jaar en ik snapte echt niet waarom je geen hekel aan me had." Ik was altijd gemeen tegen hem geweest maar toch bleef hij me negeren in die tijd tot dat hij me ineens kuste zodat ik mijn bek dicht hield. Ik ging een beetje overeind zitten en deed mijn bh weer aan "Kijk niet naar andere meisjes vanavond en drink alsjeblieft niet te veel Lor." Zei ik tegen hem of hij zou luisteren wist ik niet maar ik liet hem maar.

Bowie
"Ik draai de joint wel." Zei Sasha terwijl Filip ree richting de club. En we eerst allemaal een beetje high zouden worden voordat we überhaupt zouden feesten. Ik hield van feesten en gewoon tiener zijn net als iedereen in mijn vriendenkring en making out with random Chicks dat was altijd een top prioriteit bij mij. Zelf had ik geen relaties gehad behalve impulsieve one nightstands. Mijn vader vond me maar raar soms en bleef me altijd maar vragen wanneer ik een serieuze relatie aan zou gaan." Hier Bo" Sasha gaf me de joint terwijl ik 2 trekjes nam en hem aan Filip gaf. Eenmaal bij de club bestelde ik een plate met 10 schotglaasjes voor onze tafel. Hopelijk schoof er een mooie dame bij waar ik de avond mee kon doorbrengen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/28/2018 01:06 AM

Lorenzo
Als ze dat zegt glimlachte ik. 'Omdat ik geen hekel kan hebben aan mooie dames.' zei ik tegen haar en drukte nog een kus op haar lippen waarna ik mijn shirt aantrok. 'Ik snap niet dat je het niet eens wilt proberen. Het is echt relaxt.' zei ik en nam nog een hijs waarna ik mijn schoenen aantrok. 'Je weet dat andere wijven me niet interesseren.' zei ik. Over het drinken gaf ik geen commentaar. 'Zie ik je morgen? Neem aan dat je vanavond niet meer weg komt hier?' vroeg ik haar. Ze was een paar keer bij me blijven slapen, maar omdat haar ouders niks van mij mochten weten kon dat helaas niet altijd. Ik drukte nog een laatste kus op haar lippen voor ik haar huis verliet en met mijn Audi richting de club reed.

Anastasia
Eenmaal bij de club stond er een super lange rij die ik zo voorbij liep. Er klonk hier en daar gefluister en ik hoorde af en toe mijn naam. Ik glimlachte zelf ingenomen en liep naar de beveiliger die me meteen herkende en me naar binnen liet. 'Goede avond miss Lincoln.' zei hij. Ik knikte naar hem en liep binnen waar de muziek op vol volume door de boxen knalde en het feest ook in volle gang was. Als eerst liep ik naar de bar waar ik 3 shotjes voor mezelf bestelde en op mijn telefoon keek hoe laat het was. Lorenzo kon ieder moment hier zijn.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 01:25 AM

Bowie
Ik was al bij 9e shot en was nu al flink aangeschoten. Als ik een asblonde dame voorbij onze tafel zie lopen. Voel ik een steek door mijn hart gaan van alles wat er rondliep stak zij er boven uit. Ik gaf Filip een poor en wenkte naar het meisje "Wie is zij?" Vroeg ik "Anastasia Lincoln het model waar ik je over verteld heb." Mijn ogen bleven maar bij haar hangen ze was totaal niet van mijn lvl en ze is adembenemend mooi ook nog.Een pronkstuk die je niet zomaar even kon kussen.   
Ik keek even op mijn telefoon en zag een bericht van mijn vader -waar ben je? Ik rolde mijn ogen en schoof het bericht aan de kant.

Millie
Als hij dat zegt bloos ik "nu herinner ik me weer waarom ik voor die sukkel gevallen ben." Zei ik met een zwakke glimlach terwijl ik de lakens over me heen trok en rustig inslaap viel. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/28/2018 07:37 PM

Anastasia
Ik zuchtte geërgerd en keek op mijn telefoon naar de tijd. Hij was laat. Ik dronk nog een paar shots en keek op als hij eindelijk aan kwam gelopen. 'Waar bleef je nou?'  vroeg ik hem nors. 'Niet zo boos nichtje. Ik ben er toch.' zei hij. Ik rolde mijn ogen en hield mijn hand open. Hij legde er een zakje coke in. Ik pakte mijn huissleutel waar ik het poeder op deed en opsnoof. Ik keek de zaal rond en grijnsde breed. 'Er is zoveel lekkers vanavond. Ik hoor al de hele tijd zelfs nog boven de muziek uit die harten pompen.' zei ik. Lorenzo schudde zijn hoofd. 'Doe je wel voorzichtig. Als je gezien word en diegene komt weg zonder dat je hem compelled dan ben je de lul.' zei hij waarna hij zich door de club bewoog richting zijn vrienden.

Lorenzo
Ik haastte me naar binnen zodra ik er was en ging op zoek naar Ana. Meestal hoefde ik niet ver te zoeken, want Ana kon heel veel drinken dus daar maakte ze meerendeels van de tijd gebruik van. Zo nu ook. Ik ging naast haar zitten en gaf haar haar spul. Ze moest zich niet zo erg laten gaan als de vorige keer want ik kon haar rotzooi opruimen. Ik bestelde een fles tequilla en liep naar de VIP lounge waar mijn vrienden ook al zaten. Ik glimlachte breed en begroette ze terwijl ik rond keek en een slok uit de fles nam.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 07:53 PM

Bowie
Na mijn 20ste shot vond ik dat het tijd was om te gaan dansen. Ik kwam overeind en schuifde me tussen de menigte terwijl ik Filip en Sasha probeerde te vinden. Gelukkig had ik nog geen drugs ingenomen anders was ik al helemaal weg van de wereld. Ik zag dat meisje Anastasia snuiven terwijl ik haar eerder ergens heb gezien. Ze was het soort dat verscheen in mijn dromen en me vervolgens om het leven bracht met die manupilerende looks van haar. Ik besloot me niet met haar te bemoeien en danste maar wat rond. Als ik thuis zou komen was ik zo goed als dood.

Tyler
Ik rook onraad en zag dat Bowie me zo goed op blauw liet staan. Meestal had hij wel een leugentje klaar staan over waar hij naartoe was geweest. Jammer voor hem dat zijn vader een volbloed Lincoln is. Ik wilde mijn duivel niet helemaal aan zetten want zo kon mijn familie me traceren en ik wilde niet dat Bowie zijn duivel zou ondervinden en het ging activeren voor de verkeerde ogen. Mijn familie is alleen maar puin en wanhoop zodra hij de waarheid zou weten. 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum