ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/26/2018 11:17 PM

Zara Emilia Chevalier -  Franse afkomst - opgegroeid in Amerika

image2_4.jpeg

Maar beginnend met Anastasia Lincoln (ouder dan op de foto ofcourse)image3.jpeg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 11/26/2018 11:33 PM

Dale
Ik was me aan het klaarmaken voor school maar horde ineens een auto de oprit op schuren.. dat moest vast heer Lincoln zijn.''Mevrouw dembry heer Lincoln is terug!'' Riep grijnzend terwijl die ouwe taart al aangelopen kwam vanuit de washok ''wat sta je daar nog ga hem begroeten ik maak alvast een maaltijd klaar.'' Zei ze terwijl ik grinnikte en al snel naar buiten liep de Villa die Heer Lincoln had gekocht had meer dan 20 kamers en een oprit met meer dan 10 auto's ik wist echt niet hoe die man zo rijk was. 

Bowie
Ik stapte uit mijn auto en deed de deur open voor Ana ''schiet is op je doet altijd zo langzaam met uitstappen.'' Zei ik klagend terwijl ik Dale al zag mijn 3e zoon voor mijn gevoel hij kwam pas na Roan en Dylan.'' Dale goed je weer te zien kan je me zusje helpen met haar koffers naar haar kamer brengen'' zei ik gelijk tegen hem ''zodat ik even een jointje kan roken ik word al pisnijdig van 3 avonden niet roken in dat vliegtuig.'' Zei ik terwijl het te merken was ''we catchen later wel up.'' Zei ik terwijl ik al naar binnen liep Ana irriteerde me ook ik kon niet langer dan 2 dagen met haar in een ruimte zijn.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/26/2018 11:38 PM

Anastasia
Zuchtend keek ik naar hem. 'Ik kan niet sneller uitstappen dan dat je de deur open doet.' zei ik nors tegen hem. Ik stapte uit en liep naar de achterbak waar ik mijn zware koffer aantrof. Ik zuchtte. 'Waarom had ik ook alweer ja gezegd?' vroeg ik mezelf af. De eerste 3 uur gingen goed. Toen kregen we weer ruzie. Als er opeens een jonge man naast de auto staat glimlachte ik. Hij zal ongeveer de leeftijd zijn van mijn kinderen en ik was meteen nieuwsgierig naar wie hij was. 'Hoi, ik ben Ana en meteen gecondoleert dat je het zolang met hem hebt moeten volhouden.'zei ik hem en bekeek mijn koffer. Ik haalde hem met een kleine moeite uit de kofferbak en sloeg die toen dicht. Ik bekeek de mansion. Het was wel echt prachtig.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 11/26/2018 11:43 PM

Dale
Ik werd gelijk overspoeld met opdrachten en nam diep adem. Heer Lincoln was nou eenmaal een introvert hij hield totaal geen rekening met andere. Als hij vraagt om zijn zusje te helpen kijk ik op naar een vrouw ongeveer in haar veertigste maar ze leek aangenaam veel op iemand die 20 jaar is.'' Ehm ik ben Dale u broer's dienaar nou je slaafje'' zei ik met een lachje terwijl ik haar hielp met haar koffers ''hij is niet zo erg als je denkt.. als hij zijn joint heeft gehad dan/'' Ik nam de koffers mee naar binnen en lijden haar naar kamer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/26/2018 11:49 PM

Anastasia
Ik grinnikte. 'Ik denk eerder dat ik hem te goed ken.'zei ik hem en liep met hem mee. Ik zal hem maar niet vertellen dat we getrouwd waren geweest. Dan had hij al helemaal een rare indruk van de Lincolns. Ik haalde een hand door mijn haar en keek rond als we eenmaal in mijn kamer waren. Het was groot. Gelukkig. Met een diepe zucht ging ik op het hemelbed zitten. 'Woon je hier tijdens je werk?' vroeg ik hem en glimlachte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 11/27/2018 12:02 AM

Dale
Als me vraagt of ik hier woon knik ik ''ja Bowie heeft me in dienst genomen... ik was eerst een traveller gewoon een overal en nergens persoon..'' Mijn verleden lag heel ingewikkeld ik had een zusje die me uiteindelijk in de steek had gelaten met een overheersende vader.. waar ik uiteindelijk ruzie mee kreeg en aardig mee had gevochten ik hoefde die man nooit meer te zien. Mijn moeder was een raadsel ik wist niks over haar behalve dat ze een duivel was die mijn vader toevallig neukte en de naam niet meer van wist. Mijn zusje kwam pas later bij de familie ik zou met haar trouwen maar dat wilde ze niet en ik ook niet.. wat is dat nou voor barbaars. Ik was een half duivel maar voelde me compleet engel ik duwde mijn duivelse kant een beetje weg vanwege mijn moeder.. ik had liever niets te maken met die kant van me.'' Maar ik werk part time voor hem hij laat me gewoon naar school gaan.. tiener ziijn'' Zei ik terwijl ik nerveus van haar werd ik krabte wat onverschillig door mijn haar.. ze was wel echt aantrekkelijk.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/27/2018 12:08 AM

Anastasia
Ik glimlachte. 'Waarom besloot je in godsnaam om hier te komen werken? Er zijn leukere baantjes.'zei ik hem en bekeek hem kort. Hij was wel echt een hele knappe jongen. Mocht ik er wel zo over denken? Ik had zijn moeder kunnen zijn zo oud ben ik. 'Als je naar school gaat, moet je daar dan niet nu zijn?' vroeg ik als ik zie dat het kwart over 8 was. Jezus ik klonk nu al als zijn moeder. Ik kon dus echt niet zo over hem denken. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn koffer. 'Dan ga ik al mijn rommel maar eens uitpakken.' zei ik en keek rond de kamer.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 11/27/2018 10:05 PM

Dale
''Je hebt gelijk ik moet gaan dan eh... zie ik je vanavond wel.'' Ik maakte een buiging en liep rood aangelopen weg stond ik nou naar haar inkijk te kijk zo net? Ik nam diep adem en pakte mijn tas om te gaan. 3 maanden vlogen voorbij en ik heb mezelf gepakt op gluren en aftrekken op Anastasia Lincoln. Die vrouw bleef me maar teste ik wilde haar zo graag neuken maar ik kon dat echt niet maken ze was 2 keer mijn leeftijd. Bowie zat een krant te lezen met zoals altijd een joint in zijn mond ''Ana heb je nog iets van Roan en Hailey gehoord?'' Vroeg hij ik kwam er achter dat ze 2 kinderen had 1 daarvan was Bowie's zoon. Maar ik geloofde niet dat hij nog speciale gevoelens voor haar had.. hij was altijd nors en gemeen tegen haar.'' Hoe oud is jullie zoon eigenlijk?'' Vroeg ik maar terwijl ik koffie inschonk voor Bowie.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/27/2018 10:50 PM

Anastasia
Ik zuchtte en bekeek wat op mijn telefoon. Als Bowie dat vroeg keek ik kort op. 'Niet veel. Dat ze zich wel amuseren en dat ik hier maar moet genieten van de rust.' zei ik en scrolde nog verder door mijn tijdlijn. Met een hand gleed ik door mijn haar en gluurde door mijn wimpers naar Dale. Soms had ik momenten dat ik mijn ogen moeilijk van hem af kon houden. Zo kon ik echt niet denken. 'Jouw leeftijd. Beetje ouder.' zei ik tegen hem. Meer zo om mezelf eraan te laten herinneren dat hij mijn zoon had kunnen zijn en ik mijn gedachtes aan de kant moest zetten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 11/27/2018 11:13 PM

Dale
''Dacht ik al'' zei ik grijnzend wauw dat ze ook nog is een milf was met een zoon van mijn leeftijd winde me op. Ik bracht Bowie de koffie en voor Anastasia een kop thee. Bowie kwam overeind en nam diep adem ''ik ga wat zaken regelen in new orleans zorg jij dat het hier veilig blijft?'' Vroeg hij terwijl ik fronste ''ik heb net koffie ingeschonken en nu al gaat u weg heer.'' Zei ik terwijl hij al wegliep als hij naar New orleans ging bleef hij heel het weekend weg. Ik nam diep adem en ging tegenover Ana zitten '''dus het is alleen jij en ik.'' Zei ik terwijl ik naar haar keek.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum