ORPG|| WD

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG|| WD

from LostSouls on 01/27/2019 11:45 PM

Dakota
Met een glimlachje liep ik de grote eetzaal binnen waar mam en pap al zaten. 'Goedemorgen.' zei ik en drukte een kus tegen mijn moeder haar wang en vervolgens tegen die van mijn vader. Ik ging naast hem zitten en nam een croissantje en een glas bloed. 'Goedemorgen, lekker geslapen?' vroeg mijn moeder. Ik knikte. 'Heerlijk.' zei ik nog. 'Waar is je broer?' vroeg vader terwijl hij de bladzijde van zijn krant om sloeg. Ik haalde mijn schouders op en net op dat moment komt Joshua met zijn slaperige kop binnen lopen. 'Ook goedemorgen Joshie. Fijne nacht gehad?' vroeg ik met een gemeen lachje rond mijn lippen. 'Shut up.' zei hij met een zuur gezicht. 'Niet zo een toon tegen je zusje alsjeblieft.' zei moeder. Mijn broer en ik konden het wel met elkaar vinden, maar we pestte elkaar wel zoals elke broer en zus zouden doen.

Joshua
Na een nacht met misschien maar een uurtje slaap kwam ik beneden. De hele avond was ik druk bezig geweest met het plezieren van een keuken meid. Ik moest toch iets hier. Ik was dan ook blij als ik buiten de muren was van dit kasteel. Ondanks dat ik mijn zusje had om te plagen, verveelde ik mij toch wel merendeels van de tijd. Als ik de irritante woorden van Dakota hoorde keek ik haar vernietigend aan. 'Zij begon.' zei ik zacht tegen mijn moeder die mij corrigeerde. Zoals altijd als ik zo tegen Dakota sprak. Ik kon niet zeggen dat ik niet geliefd werd door mijn moeder. Maar zowel bij moeder als bij vader was Dakota het lievelingetje.

IMG_5106.jpg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 01/28/2019 12:07 AM

Ron (Ronnie)

Ik draaide een joint terwijl ik naar mijn zusje keek in haar rolstoel Elivia was half verlamd na dat ze was vergiftigd. We mochten misschien inmortal zijn maar onze lichamen hadden een limiet.” Dus Elivia wanneer ga je mam en pap vertellen dat je nooit meer uit die stoel komt en niemand ooit met jou wil trouwen?” Vroeg ik gemeen terwijl ik mijn joint opstak ik wilde niet dat Elivia met een jongen zou trouwen daarom was ik ook zo geïrriteerd en gemeen tegen haar. Als iemand maar ook durfde om aan mijn babysusje te komen maakte ik je af. Vanavond was dan ook haar vrijgezellen bal. Had was ook haar grootste droom om te kunnen lopen.

Elivia
Ik keek naar Ronnie en nam diep adem “hou toch je kop Ron.” Zei ik geïrriteerd tegen hem terwijl ik mijn rolstoel verplaatste naar de andere kant van de kamer om niet naar zijn rokende kop te kijken. Mijn ouders waren van plan om een cure te vinden voor mijn benen “het enige wat ik ooit heb gevoeld kwa liefde is jou tussen mijn benen.” Ik had seks met mijn eigen broer gehad ja toen Ronnie nog een jongen van 10 was had hij me vergiftigd daarna vastgebonden en me ontmaagd. Hij was inderdaad het kin van de duivel maar nu was het wel minder al wist ik niet of Ron helemaal hersteld is van zijn duivel die oncontrolbaar zal blijven. Nu liet hij meer zijn engelen kant zien wat ik wel goed vond.. maar toch zoiets had nooit mogen gebeuren.” Ron wat als je de juiste tegen komt?” Vroeg ik terwijl ik naar buiten keek “die zal nooit komen Elivia.. we zijn vervloekt we hebben geen andere familieleden behalve mekaar.” Ik keek over mijn schouder naar hem op “dat bevestigen we wel op mijn vrijgezellen bal grote broer.”
fb01be73dce410583c133488a3dd029f.jpg 

Reply Edited on 01/28/2019 12:26 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 01/28/2019 12:24 AM

Dakota
Ik rolde mijn ogen als hij benadrukte dat ik begon. 'Ik vroeg alleen hoe je nacht was. Sorry voor mijn interesse.' zei ik en nam nog een hap van mijn croissant. 'Genoeg nu. Dit gekibbel wil ik vanavond niet merken.' zei vader. Ik fronste. 'Vanavond?' vroeg ik en keek vervolgens op naar mijn moeder die vol verbazing naar mijn vader keek. 'We hadden gezegd ze niet te laten gaan, Nick.' zei ze. 'En nu zeg ik iets anders.' zei hij en keek streng naar mijn moeder. 'Uhm.. hallo? Wat is er vanavond?' vroeg ik nogmaals. Joshua zat er maar ongeïnteresseerd bij. 'Er is vanavond een bal. Ik wil dat jullie connecties gaan leggen.' zei hij. Ik glimlachte breed. Ik hield wel van feestjes. 'Jullie dienen jullie gepast te gedragen. Dat geldt ook voor jou Dako.'zei hij. De grijns verdween meteen. Hij wist wel dat ik op bepaalde feestjes mij niet zo netjes gedroeg als in drugs en jongens. Daar was hij het ook niet mee eens, maar voorkomen kon hij het toch niet.

Joshua
Ik begon te eten terwijl ze weer begonnen met kibbelen. Gebeurde hier wel vaker in huis. Ik luisterde eigenlijk al niet meer, tot het woordje bal viel. Of ik me voorbeeldig zou gedragen dat betwijfelde ik. Ik was altijd al een opstandig jochie geweest sinds ik thuis was gekomen van het klooster. Ik had mij altijd teveel en ongewenst gevoeld om de een of andere manier. Niet dat ze me ook overduidelijk zo behandelde. Ik wist niet precies waar het aan lag. 'Ik hou wel een oogje in het zeil.'zei ik en keek naar Dakota waarna ik mijn tong naar haar uitstak. 'Alsof ik nog een babysitter nodig heb.'zei ze nors. 'Nou als ik zie met hoeveel jongens jij rondneukt.' zei ik spottend. 'Jij bent degene die hier zijn pik overal insteekt.' zei ze. 'Genoeg nu!' riep moeder boos en een stilte viel. 'Prima.' zuchtte ik geïrriteerd.

IMG_5107.jpg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 01/28/2019 08:47 PM

Emilia: ik zat in mijn Rolstoel gekleed in een pracjtige jurk met mijn haren netjes gekamd over mijn schouders terwijl mijn maid me door de zaal heen reed. Ik zag mijn broer nergens maar wel mijn ouders die wat conversaties hielden met belangrijke hoflieden. Het was altijd weer hetzelfde weer dezelfde mensen weer dezelfde gezichten die ik zo wat uitkotste.

Ronnie 
Ik achoof met mijn hand in Jessica's broek terwijl ik haar begon te vingeren terwijl ze ondertussen mijn naam uitkreunde mijn lippen gleden naar haar nek." O Ronnie jij veranderd ook nooit na me 4 kewr gedumlt te hebben." Zei ze terwijl ik mijn zusjes bal miste wat me geen reet kon schelen seks ging voor alles. En vooral met Jessica die ik gewoon weg nieg kon loslaten Jessica was de eerste maid in huize Lincoln waar ik seks mee had.
secy.jpg

Reply Edited on 02/11/2019 11:15 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 01/28/2019 09:00 PM

Dakota
We zaten in een limousine die ons naar de bestemming zou brengen. Terwijl Joshua een lijntje had gesnoven keek ik wat uit het raam. 'Had jij niet wat meer bedekkend kunnen uitzoeken?' vroeg hij. Ik rolde mijn ogen. 'Neem nog een lijntje of 10. Dan hoef je niet meer naar het geweldig gevormde lichaam van je zusje te kijken als je eenmaal onder de grond ligt.'zei ik. Hij grinnikte. 'Als die vieze oude ventjes je daar allemaal aanranden, kom ik je niet redden.' zei hij. Ik negeerde hem maar. Ik had dan ook wel een nauwsluitende en met diepe inkijk jurk aan. Maar goed. We gingen allemaal hoge piefen ontmoeten. Dan moest ik wel laten zien waar ik van gemaakt was. Het leek mij sowieso niet echt een succes dat onze ouders ons hebben gestuurd, maar goed. Zodra we aankwamen keek ik grijnzend naar het grote kasteel.

Joshua
Met een grijns keek ik naar Dakota die blijkbaar niet gediend was van mijn bezorgdheid. Want het was niets meer dan dat. Ik gaf heel veel om mijn kleine zusje en ze moesten allemaal met hun poten van haar afblijven. Als we aankwamen stapte ik uit en hielp Dakota met uitstappen. We liepen samen naar binnen. Het was echt gigantisch. 'Van wie is dit feest eigenlijk?' vroeg ik en zag Dakota haar schouders ophalen. 'Maakt dat iets uit? Een beetje socializen en gratis drank kan nooit kwaad.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 01/28/2019 09:12 PM

Ron
Mijn stropdas zat schots en scheef liep ik Emi's vrijgezellenbal binnen. Ik zag haar praten met een paar hofdames en besloot haar daar maar weg te nemen. Ik zag Jess ook de zaal binnenkomen terwijl ze drankjes serveerde. Maar de zuigzoenen in haar nek waren nog te zien wat me deed grijnzen ik nam Emi's rolstoel vast en bracht haar naar het midden van de zaal "laten we dansen zoals vroeger Emi." 

Emilia: als Ronnie me naar het midden van de zaal brengt en alle ogen op mij gericht zijn bloos ik." Hoe wil je dat ik dans ik kan niet eens lopen Ronnie" zei ik tegen hem terwijl hij mijn handen vastnam "ik ga al die jongens hier laten zien dat mijn zusje niet te koop staat." Als hij dat zegt ruk ik me los "je bent dronken of stoned 1 van die 2." Ik ree mijn rolstoel kwaad weg naar buiten "Emi!" Horde ik mijn moeder nog roepen Ronnie moest altijd alles weer verpesten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 01/28/2019 09:35 PM

Dakota
We liepen net de balzaal binnen waar in het midden een meisje in een rolstoel zat. Een jongen had haar handen vast. Correctie, een heerlijke jongen. Als ze zich boos lostrekt en richting ons rijdt gaan Josh en ik net op tijd uit elkaar zodat ze tussen ons door kan rijden. Ik keek haar na en trok mijn wenkbrauwen op naar Josh. 'Als je mij zoekt, vraag de serveersters. Waarschijnlijk ben ik net langs geweest voor een glas.'zei ik tegen hem en liep verder de zaal in naar de eerste serveerster waar ik een glas champagne afnam. Met mijn linkerhand hield ik mijn jurk een beetje vast omdat hij erg lang was en gluurde van onder mijn lange wimpers langs de zaal.

Joshua
Eenmaal binnen leek er een akkefietje tussen twee mensen. Nu wist ik in iedergeval wel van wie dit bal was. Ik schoof snel op zij als het meisje met haar rolstoel in een rotvaart naar ons toe reed. Ik keek haar na en had met haar te doen. Niet per se omdat ze in een rolstoel zat, maar omdat ik het gevoel had dat ze zich een buitenstaander voelde. Net als ik. Ik knikte naar Dakota en keek haar na waarna ik de zaal weer uit liep en achter het meisje aan liep. Of tenminste in de richting waarvan ik dacht dat ze naar toe was.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 01/28/2019 09:46 PM

Emilia: ik stopte bij het balkon van de zaal en barstte in tranen uit. Alles was zo rot voor me het hebben van een broed die gestoord is. Niet kunnen lopen en een geisoleerd leven lijden ik was rijk en had dit prachtige kasteel maar niet de vrijheid die een tienermeisje zoals ik nodig had. Als ik me ineens bekeken voel kijk ik op naar een jongen ik veegde mijn tranen weg "sorry let niet op mij geniet van het feest." Zei ik zwak glimlachend.

Ron
Als ze wegrolt kijk ik haar zuchtend na "Ron je had je mketen inhouden!" Zei mijn moeder terwijl ik haar schouderophalend aankeek "dan moet ze maar niet zo dom doen" zei ik "wil alleen het beste voor haar." Gelukkig was mijn vader niet hier want die had me er van langs gegeven. Ik keek om me heen en zag een opvallend meisje wiens gezicht ik niet kende "wie is dat?" Vroeg ik mijn moeder "je vader zijn neef zijn dochter." 1

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 01/28/2019 09:54 PM

Dakota
Ik had mijn eerste glas al snel leeg en die werd gevolgd door een volgend glas. Als er een man op mijn afkwam. Ongeveer de leeftijd van vader keek ik op. 'Ben jij niet de dochter van Nicolas Heaven?' vroeg hij me. Ik glimlachte zwakjes. 'Ja, klopt. Dakota Heaven.' zei ik en schudde zijn hand. Eigenlijk had ik geen zin in dit socializen. Hij vertelde een heel verhaal over dat hij bij mijn ouders op school had gezeten. Ik knikte af en toe en dronk af en toe een slokje van mijn glas. Actief luisteren deed ik niet. Ik had dit feestje wel wat leuker verwacht.

Joshua
Het had niet lang geduurd of ik had haar gevonden op het balkon. Huilend. 'Hoe kan ik genieten van het feest als degene waar het om draait hier huilt op het balkon.' zei ik tegen haar met een zwak glimlachje. 'Wil je erover praten?' vroeg ik haar. Ik kon het niet helpen, maar ik voelde wel meteen een connectie met haar. 'Ik ben Joshua trouwens. Joshua Heaven.'zei ik terwijl ik tegen de balkondeur leunde.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 01/28/2019 10:02 PM

Emilia: Als hij zichzelf voorsteld kijk ik er van op "uhm ik ben Emilia... Emilia Lincoln." Zei ik verlegen terwijl ik hem bekeek ik kende zijn familie op de 1 of andere mannier niet maar hij was wel ontzettend aantrekkelijk.

Ron
Ik wist niet dat ik uberhaupt zo een geile nicht had. Ik besloot maar om op haar af te lopen en wat met haar te flirtte ookal was ze mijn nicht mksschien ze was in ieder geval ontzettend heet." Ron doe dat maar niet je vader weet niet eens dat ze hier zijn.. hij is niet op een goeie term met zijn neef." Zei ze "wat boeit dat nou kijk hoe heet ze is." Zei ik brutaal tegen mijn moeder terwijl ik op het hete meisje afliep "aangenaam en wie mag deze mooie dame zijn?" Vroeg ik grijnzend.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum