ORPG|| WD

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG|| WD

from LostSouls on 05/15/2019 06:09 PM

Juniper Sarah Lincoln

IMG_5812.jpg
IMG_5814.jpg





Sawyer Malcolm Lincoln


amadeo-leandro-model.jpg

Amadeo.jpeg

Reply Edited on 05/15/2019 06:10 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/15/2019 09:17 PM

Dawn Moon Heaven


kelsey_calemine_1024x1024.png

Benjamin Sonaris Heaven 

jay.jpg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/15/2019 09:38 PM

Past

Benjamin 7 years ago

´Help!´Schreeuwde ik terwijl ik mijn zusje voor hete vage vuur probeerde te beschermen.´Ben ik stik´ zei ze zacht door de hitte terwijl as mijn neusgaten vulde en ons hele kasteel een vlammenzee was geworden. Tranen schoten in mijn ogen nietwetend wat ik moest doen maar als ik vaag een figuur zie staan probeer ik Dawn met alle macht op te tillen en door de vlamme zee heen te komen.´Papa ben jij het´ maar als ik ineens in kwellende rode ogen kijk zie ik mijn moeder staan.´ Ik dacht dat jij dood was Benjamin.´

Benjamin

Ik schoot wakker van een nachtmerrie en zag gelukkig dat ik nog in mijn bed lag.  Het was 20 december het sneeuwde in Rusland en ik was nogsteeds 17 en een bastaard die zorgde voor zijn jongere zusje Dawn.  Ik kwam vermoeid overeind en moest Dawn wekken voor school anders kwam ze te laat dankzij mij. Mijn bed lag in de woonkamer ik had Dawn de kamer gegeven aangezien we in een apartement woonde ergens in een sloppewijk van Moskou. Ik klopte zachtjes op haar deur en wist dat ze misschien moe was door haar part time baantje. Sinds ik was excluded uit familie Heaven dankzij mijn moeder die mijn 4 andere broers had vermoord was ik samen met mijn half zusje Dawn gevlucht. Mijn moeder was een demoon en een mistresse van mijn stiefvader eigenlijk was Dawn de enige die echt de dochter was van Fenix Heaven de heir of heaven. Maar haar moeder was vroegtijdig omgekomen waardoor mijn moeder plaats kon nemen op de troon met mijn broertje Lasol Heaven als Heir.. Ik wilde wraak op haar nemen maar ik was te zwak om maar ook een vinger op haar te leggen. 
1524924606.jpg

Dawn

Ik horde Benjamins klopje en kwam langzaam overeind ´Ik kom.´ Zei ik gapend terwijl ik overeind sprong en een badjas aan deed ´er staat zeker geen ontbijt klaar he Ben.´ Ik keek nog even naar mijn uniform die aan de rek hing en had zo geen zin in school. Maar ik moest voor Benjamin en mij leren om van binnen uit mijn stiefmoeder om te leggen she took all of my stepbrothers lives. Mijn vader was remarried met haar en had me verbannen uit de familie denkend dat ik gif ben voor mijn jongere broertje Lasol.. Hij was misschien met echte half broer maar geen haar beter dan Benjamin die ik vooraltijd als mijn broer zou zien we waren met elkaar opgegroeid. Hij was mijn wederhelft ik moest en zal de heir worden van de Heavens. Al moest ik die lelijke duivel van een stiefmoeder omleggen ´heb je zin in school.´Vroeg Ben me terwijl hij met een sigaret tussen zijn lippen een ei voor me bakte.

kel.jpg

Reply Edited on 05/15/2019 09:48 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/15/2019 10:08 PM

Juniper
'Heb je alles?' vroeg mijn moeder terwijl ik een hand door mijn gitz zwarte haren haalde. 'Jaha.'zei ik en keek naar Samual die als een beest zijn brood naar binnen propte. 'Jij stikt nog eens keer door dat gulzige eten.'zei ik en rolde met mijn ogen. 'Ik riskeer tenminste niet om flauw te vallen omdat ik niet eet vanwege mijn figuur.' zei hij plagend wetende dat ik redelijk weinig at. Ik gooide een stuk brood naar zijn hoofd. 'Stoppen nu, allebei!' zei mijn moeder. 'Wat moet dat wel niet worden als jullie daar straks met zijn drieën op school zitten.' zei ze. Ik zuchtte. 'Wees blij dat Sawyer, oom en tante dichter in de buurt zijn gaan wonen.'zei ik tegen haar en pakte mijn laatste spullen. 'Ik ga alvast naar buiten.'zei ik en keek naar Samual waar ik nu weer op moest wachten. Eenmaal buiten stak ik een sigaret op en keek even naar de rode lippenstift op de peuk. Ik had altijd lippenstift op. Nu was ik ook echt wel een popje dat bezig was met uiterlijk. Op zich was ik best zeker van mezelf alleen hielp het niet zo zeer als je oudere broer je steeds de grond in boorde. Ook al was het voor de grap.

Sawyer
Ik had net een bloodbag naar binnen gewerkt en keek naar mijn vader. 'Ik hoop dat je het leuk gaat hebben.'zei hij. Ik knikte kort. 'Zal wel, zolang er wat te doen valt.' zei ik onverschillig. 'Nou, dat mag wel wat enthousiaster. Je vond het toch zo leuk dicht bij June en Sam te zijn?' vroeg moeder. Ik haalde mijn schouders op. Het was zeker fijn dat ik weer bij ze was. Ze waren beide heel chill om mee om te gaan. Ik heb het altijd jammer gevonden dat we niet bij elkaar zijn opgegroeid. 'Ik ga, zie jullie vanavond wel.' zei ik en drukte een kus tegen mam haar wang en knikte kort naar pa. Het was mijn eerste dag hier op deze school en ik was benieuwd wat het me ging brengen. Waarschijnlijk niet veel aangezien ik merendeels van de lessen skip altijd.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/15/2019 10:36 PM

Benjamin

Ik kwam gapend op school aan met een opgewekte Dawn en zocht in mijn broekzak voor meer joints die ik voor het slapen gaan gister had gedraaide. Deze verdomde rijke school ik haten het hier met heel mijn hart en mocht geen 1 van die rijke klungels.. en voornamelijk duivels die konden de pot op. Ik gooide mijn boeken in mijn kluis en besloot een lange uur te gaan spijbelen ik deed niks bijzonders op deze school dan alleen een oogje houden op mijn zusje.´ Benjamin´ horde ik ineens terwijl het Jennifer was een trut die ik neukte wanneer het me uitkwam.. zij wilde natuurlijk niet dat haar ouders wiste dat een jongen uit de slumps van Moskou haar had ontmaagd. ´ Jennifet´ snoof ik ´zo hoe gaat het met je verloofde.´Vroeg ik wat verontwaardig. 

Dawn

Ik strijkte mijn rokje recht en kwam Melissa tegen met haar groepje Bratz.´ Hey meiden´ zei ik glimlachend terwijl Melissa wat arrogant opkeek ´heb je de dingen de we je vroegen.´ Ze stak haar hand uit voor de pillen drugs die ik van mijn broer had gestolen ik knikte en haalde het zakje uit mijn tas.´ Het zijn er 4´ ze pakte het uit mijn hand en knikte dat ik mee mocht lopen. Ik was onderdanig wanhopig voor vrienden ik was namelijk een A leerling eentje die alleen hier was omdat andere scholen geen ruimte meer hadden voor armen kinderen. Benjamin had het ook niet bepaald naar zijn zin maar hij was alsnog de underdog van deze school.. iemand waar je wel op wilt liggen en aanbidden. Het was verschrikkelijk hier hoe ze je behandelde alleen omdat je ouders de stempel bastaard op je hoofd hebben geplakt. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/15/2019 10:49 PM

Juniper
Als Sam eindelijk naar buiten kwam zuchtte ik en drukte mijn sigaret uit. Samen liepen we naar de limousine waar we instapten en werden gereden naar school. 'Dit is voor het eerst dat ik zin heb in school.' zei Sam. 'En waarom heb je zin in school?' vroeg ik en keek kort naar mijn nagels die gister nog gedaan waren. 'Omdat we nu Sawyer hebben waarmee we kunnen spijbelen.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Sure.'zei ik tegen hem. 'Als jij teveel afwezig bent kun je dag zeggen tegen je sportbeurs.'zei ik en stapte uit als we bij school waren aangekomen. Een zucht verliet mijn lippen. 'Ik vond thuis les denk ik leuker dan dit gezeik.'mopperde ik. Al zou ik nu geen toezicht van ouders hebben.

Sawyer
Ik stapte op mijn motor. Dat was iets waar oom Sem mij helemaal gek me had gemaakt vroeger als ik eens bleef slapen ofzo. Ik reed naar de school en parkeerde mijn motor waarna ik mijn helm afdeed. Ik moet zeggen dat het een groot gebouw was. De eerste paar stappen binnen voelde ik me al flink bekeken door het vrouwelijke schoon wat hier rondliep, maar ik negeerde het. Hard to get is the way to go. Het was ook niet echt alsof ik veel respect voor dat soort meiden had. Ze waren zo makkelijk. Bij de balie kreeg ik alle informatie en mijn kluisjes nummer. Ik ging op zoek en stopte meteen wat rotzooi in het kluisje om vervolgens buiten weer een jointje op te steken. In de verte zie ik Junie en Sam ook al. Ik gaf Sam een box en Junie een knuffel en een kus in haar haar. 'Long time no see.'zei ik en gaf Juniper de joint voor een hijsje.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/15/2019 11:02 PM

Benjamin
"Gaat prima" zei ze wispelteurig ik nam diep adem en sloot mijn kluisje." tegen de pauze conciërge hok?" Vroeg ze toen aangezien ik heel droog deed." Ik geef je 10 minuten in die kast meer krijg je niet" Jennifer was een of ander konijn voor seks al wist ze donders goed dat als ze het met een royal deed de hele school het wist.. En met mij had je dat niet omdat het me niet intresseerde waar mijn pik in ging als ik maar kon klaar komen. Ze knikte waarna ik langs haar liep naar buiten en een joint voor de deur op stak. Iedereen keek me heel bekwaam aan als ze naar binnen liepen.. Ik was het joch uit de slumps die de ratten hier drugs voerde en waarmee je liever niet mee kon fucken. 

Dawn
Ik liep met de meiden naar buiten terwijl ze even in een hoek op het plein bleven staan." Zie je die jongen daar hij is Sawyer Lincoln de heir van Hell en top model in Rusland en Amerika" horde ik Melissa zeggen tegen Janet en Sasha." En die andere 2 zijn Juniper Lincoln total fashionista en een rookie model maar staat wel bekend om haar looks.. En die ene daar Sam Lincoln heeft een sportbeurs van een voetbal club in zijn zakken." Ze bekeken het stel vol ongeloof terwijl ik bij de:"Heirs van Hell" even op mijn tong beet.. Verschrikkelijke rot mensen waren dat hoe kwam het dat mensen de hell meer erkende dan Heaven. Sinds zij hun afdankertjes hadden afgestuurd op ons was onze leven verschrikkelijk geworden een half demonen prins zal in de toekomst de hell overnemen.. Het zou me niet verbazen als die duivels de hemel in kwamen nemen. Ik besloot stil te zijn en hoopte dat Benjamin zich in zou houden met dat soort mensen om zich heen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/15/2019 11:25 PM

Sawyer
Even stond ik te kletsen met June en Sam als ik verderop met mijn vampire hearing duidelijk kon horen wat er over ons gezegd werd. Ik kon niet meer dan even grijnzen. Ik nam de laatste hijs van mijn jointje en gooide deze vervolgens op de grond. 'Ik zie jullie binnen wel.'zei ik en liep langs het groepje meiden. 'Vergeet gevaarlijke bloedzuiger niet.' zei ik tegen het stel en keek even naar een van de meiden die zich wat op de achtergrond hield. Ik liep vervolgens binnen richting de kantine. De eerste les zou zo beginnen en eigenlijk had ik niet veel zin.

Juniper
Ik knikte en keek hoe hij langs de meiden liep. Ondanks dat ik blij kon zijn met mijn leven vond ik het toch vervelend dat ik geen supernatural was. Gewoon een mens. Vanaf jongs af aan werd me al op het hart gedrukt dat er niks mis mee is, maar toch. Als je hele familie een supernatural is behalve jij dan is het niet echt leuk. Ik voelde me het zwarte schaap van de familie. Ik was ook letterlijk de enige die zwart haar had. Als Sawyer verdwijnt in de deuropening viel mijn oog op een jongen. Vast wel eens tegen gekomen, maar nooit bij stilgestaan. 'Wie was dat ook alweer?' vroeg ik aan Sam. 'Niemand belangrijk. Geen idee waarom hij is toegelaten. Geen status, geen geld niks.' zei hij. Ik keek hem boos aan en gaf hem een slag in zijn buik. 'Praat niet zo alsof dat het einde van de wereld is. Misschien kan hij er wel helemaal niks aan doen.' zei ik en keek naar de jongen. 'Neem het vooral op voor dat stuk tuig. Benjamin Heaven is de grootste Bengel onder de engelen. Hij gedraagt zich alles behalve heilig.' In gedachte verzonken keek ik naar hem. Wel een knappe bengel. 'Laten we maar gaan dan.' zei Samual tegen mij. Ik werd weggerukt uit mijn gedachte en knikte. Ik gaf hem een duwtje terwijl we de trap op liepen en hij mij. 'Etterbak.' zei ik grijnzend. We hadden echt zo een typische broer zus relatie waar niemand aan mij mocht komen als diegene wou blijven leven, maar hij me ondertussen wel plaagde en ik hem.

Reply Edited on 05/15/2019 11:29 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/15/2019 11:34 PM

Benjamin
Ik keek naar het stel naast me en zag gelijk dat ze anders waren. Ik gooide mijn joint op de grond en trapte die uit waarna ik naar binnen liep en les had. Dawn was jonger dan mij dus zat ze in een lagere klas ik zat tot iedereens verbazing in de elite klas omdat mijn schoolscores hoger waren dan die van de hele school. Ik liep met mijn handen in mijn zakken de klas binnen terwijl het verbrande deel van mijn nek ietsje meer verborg met mijn kraag." Hey Benjamin" horde ik Joules zeggen ik keek schichtig op naar die popiejopie en aanvoerder van het voetbalteam en gaf hem een knik "10 mentos en 5 g poedersuiker." Ik trok het briefje van 100 tussen zijn vingers van hem af en ging achterin zitten. 

Dawn
We liepen de les binnen terwijl Sasha haar boeken liet vallen." Dawn raap je ze even op" zei ze terwijl al haar notes los lagen over de vloer. Ik ging gelijk op de grond en probeerde alles bijelkaar te schrappen maar mensen bleven steeds maar binnen lopen waardoor alles alle kanten op vloog.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 05/16/2019 12:18 AM

Juniper
Ik liep de klas binnen en zag dat Dawn de boeken van Sasha opraapte. Dawn had steeds in de andere klas van het leerjaar gezeten, maar dit jaar zaten we blijkbaar samen. Ik heb eigenlijk nooit veel naar Dawn omgekeken, maar ik had een grote hekel aan Sasha. Ik nam de boeken van de grond en duwde ze in Sasha haar armen. 'Buk die sprieten rug van je volgende keer zelf, wil je. Het is niet alsof het door de knieën gaan je zo onbekend is' zei ik met een arrogant glimlachje en ging vervolgens op mijn plek zitten.

Sawyer
In de aula had ik snel weer een bloodbag te pakken en dronk hiervan terwijl ik mijn benen op tafel legde. Al snel kwam er een of andere vent in pak naar mij toe. 'Jij moet Sawyer Lincoln zijn.'zei hij. 'Ligt eraan wie het vraagt.' Hij moest even tot 10 tellen voor hij terug antwoord gaf. 'Jou les is vast al begonnen. Hup, naar je lokaal. Ik ken je geschiedenis en ik kan je vertellen dat de teugels op deze school heel wat strakker staan.' dreigde hij. Ik gniffelde en ging er maar niet op in en liep de les binnen waar ik inderdaad te laat was. Ik nam plek bij het raam en keek de klas rond. Omdat ik was blijven zitten zat ik bij Juniper in de klas en zo te zien ook met de meiden van vanochtend. Ik blijk wel later geboren te zijn dan Juniper, maar als duivel en vampier groei je sneller tot ongeveer 21. Dan verlangzaamd de groei en leef je nog eeuwen. Eigenlijk alleen maar voordelen.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum