ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/02/2016 08:21 PM

Chris
Wanneer ze dat zei en naar beneden liep haalde ik een hand door mijn haar. Ik liep naar de badkamer waar ik me uitkleedde en in de douche stapte. Na gedoucht te hebben ging ik strak in het pak en liep vervolgens naar beneden om te ontbijten. 'Goede morgen Nancy, ziet er weer goed uit.' zei ik tegen haar en keek naar Winttr. Ik ging naast haar aan tafel zitten en begon te ontbijten.

Kailynn
Ik rolde mijn ogen en kleedde me verder aan. Wanneer dat was gebeurd liep ik naar de eettafel waar we al snel begonnen met eten. Ik begaf me vooral veel aan het fruit. Goed kater voedsel. Ik keek kort naar Jace en voelde mijn mobiel in mijn zak trillen. Ik nam hem uit mijn zak en zag dat het mijn moeder was. Plus nog eens 23 gemiste oproepen van gisteravond. -Ik ben oké, ik kom over een uurtje thuis.-  stuurde ik naar haar en stopte zuchtend mijn telefoon weg. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/02/2016 09:55 PM

Jace
Niet veel later bracht ik Kaillyn naar huis waar haar moeder rokend voor de deur stond.''Succes met je cariere'' zei ik met een lachje terwijl ik naar haar keek en niet meer zoveel tijd had. Het was een afspraak met Devina hopeloos geval maar oké.

Winttr
Ik liep met Chris richting het hoofd van pablo Rabanne waar een man ons binnen liet richting een kantoor. Ik was nog nooit in een agency als deze geweest het was ook echt groot. Als ik al die medewerkers zie kijken naar Chris met hun mond half open glimlach zwak. Ik denk dat Chris nogal al veel meisjes had gedaan met zo een uiterlijk.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/02/2016 10:20 PM

Kailynn
Eenmaal thuis keek ik Jace na en liep naar de voordeur. 'Ben je de hele nacht bij hem geweest?' vroeg mijn moeder. Zuchtend liep ik langs haar naar de voordeur. 'Niet nu mam.' murmelde ik. 'Zo word je al helemaal een model van niks. Je kunt je weg niet naar boven neuken.' zei ze. Ik rolde mijn ogen. 'Kom naar binnen en ga naar bed. Je hebt een kater.' zei ik en begon het huis op te ruimen. Morgen ging ik naar de kliniek met haar om haar in te schrijven. Al zou ze het zelf waarschijnlijk niet door hebben. Als ze wist dat ik haar naar de kliniek bracht ging het fout.

Chris
Wanneer we bij het kantoor van Pablo kwamen glimlachte ik. 'Christian Kingston, dat is een hele tijd geleden.' zei hij. Ik glimlachte. 'Goed u weer te zien.' zei ik. We hadden een goede conversatie gehad een half jaar geleden. 'Pablo, dit is Winttr. Ze is tijdelijk mijn nieuwe assistente. Winttr, dit is Pablo Rabanne. Het hoofd van Paco Rabanne.' zei ik. 'Leuk u te ontmoeten Winttr.' zei hij. 'Zullen we gaan, de reservering staat voor over 10 minuten.' stelde ik voor. Hij knikte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/02/2016 10:46 PM

Winttr
'''Met genoegen'' zei ik met een kleine buiging. Als we bij het restaurant zijn kies ik alleen een cocktail. Terwijl ik de conversatie volgde ik schreef alles op de dag de plaats waar de shoot en opnamens werden gehouden. Gewoon weg bijna alles ik was goed in mijn werk en dat wilde ik zo houden.

Jace
'[kom gerust nog is langs voor een wilde avond- Jace )' Stuurde ik naar Kaillyn met een brutale emoji. Ik hoopte dat ze haar weg kon vinden tussen de verschillende elite's waar ze tegen op moest in de toekomst. Ze was niet zo dom als Devina dus gaf ik haar op als stepping stone.'' Hoor je wel wat ik zeg Jace?'' Vroeg Devina arogant ''ik sta nu voor slet in de media''J en D hooked up again!- XOXO gossip girl.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/02/2016 11:09 PM

Kailynn
Wanneer alle flessen waren opgeruimd en mijn moeder uitgeschreeuwd was ging ze naar bed. Ook ik liep naar mijn kamer waar ik op bed ging zitten en voor me uit staarde als een halfdode zombie. Wanneer ik mijn telefoon voelde trillen keek ik erop en zag een sms van Jace. - Leugenaar, ik wist het wel..- stuurde ik terug en schudde mijn hoofd. Beter dat hij dan in ieder geval zijn mond hield. Ook zag ik een bericht van een agent van het gala. Auditie voor een shoot. Morgen. Dan moest ik maar beter zorgen dat ik me beter voelde.

Chris
Bij de lunch werd alles zorgvuldig doorgenomen en afgesproken. 'Wanneer de shoot en het spotje goed verlopen leggen we u het contract voor. Het contract is geldig voor een half jaar als gezicht van het merk 4 verschillende commercials en 6 verschillende shoots zodat er elke maand een andere foto word getoond ter reclame.' zei Pablo. Ik knikte aandachtig en nam nog een slok van mijn water. 'Klinkt goed.' zei ik en glimlachte. 'Ik kijk er zeer zeker naar uit om zaken met u te doen.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/03/2016 06:38 PM

Jace
Ik luisterde half naar Devina. Terwijl mijn gedachte's nogsteeds aan Kaillyn dachten zij moest vast een rotleven hebben. En dan kom ik aan met mijn goeie leven eigenlijk kon ik net zo goed als haar hebben geleefd mijn moeder was namelijk ook niet helemaal genezen van haar trauma's toen ze stierf. Eigenlijk wilde ik ergens dat het mis ging in haar leven ik wilde haar weer zien. Ik wilde niet dat ze vervaagde zoals alle andere ik schrok van mijn eigen gedachte's. Dude je kent haar pas 3 dagen?! Dacht ik in mezelf. Ik zag dat mijn telefoon afging en grinnikte bij haar bericht jep we hadden seks gehad maar dat hoefde ze niet te weten ;)

Winttr
Na afloop van het gesprek liet ik mijn aantekeningen in de limo zien. Ik kon eindelijk mijn brilletej af doen aangezien ik vrij nu kreeg. Ik deed mijn staart los terwijl het sirieuze gelijk verdween "en hoe heb ik het gedaan?" Vroeg ik glimlachend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/03/2016 06:53 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en hoorde de voordeur open gaan. 'Lynn?' hoorde ik uit de woonkamer komen. Het was Kyle. Ik liep naar de woonkamer en keek hem aan. 'Hoe zie jij uit?' vroeg hij. 'Jace was hier... hij wou de shoot vieren. Nu weet ik wat het betekent.' zei ik en zag hem zijn ogen verder openen. 'Hebben jullie?' vroeg hij geschokt. 'Ik heb geen idee. Hij zei van niet maar hij draait er om heen en we waren allebei dronken en ik weet helemaal niks meer van gisteren en ik.... Ik doe dit soort dingen niet. Dan zal ik het toch ook niet hebben gedaan terwijl ik dronken was... toch?' vroeg ik hem. Hij haalde zijn schouders op. 'Laat het maar gewoon los... Je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd.' zei hij. Ik zuchtte en keek naar de dichte deur van de slaapkamer van mijn moeder. 'Als ze de kliniek ziet gaat ze sowieso door het lint.' zei hij zacht. Ik haalde radeloos mijn schouders op en legde een hand tegen mijn hoofd en de andere in mijn zij. 'Ze kan zo niet doorgaan. Ze zuipt zich zelf dood en ik wil gewoon mijn moeder terug. Mijn LA moeder. Niet de moeder hier in dit gat.' zei ik en zuchtte. Kyle nam me tegen hem aan. 'Het komt goed. Deze keer zal het aanhouden.' zei hij en ik voelde zijn lippen in mijn haar.

Chris
In de limo nam ik haar notitieblok door en glimlachte. 'Je bent een prima assistente. Je deed het geweldig.' zei ik tegen haar en gaf haar notitieblok terug. Ik nam mijn telefoon en sms'te mijn vader. - Ben je bij KE? - Ik moest met hem praten over Winttr. Zolang ik niks zeker wist moest ik haar verbergen in mijn penthouse. Jace en vader konden er niet achter komen dat ze al die tijd gewoon bij mij heeft gezeten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/03/2016 07:49 PM

Winttr
Als hij dat zegt glimlach ik zwak de limo stopte voor zijn panthouse ik terwijl ik uit stapte.'' Bel me op de huistelefoon wanneer je klaar bent'' glimlachten ik terwijl ik heel snel een kusje op zijn wang plaatste en de limo deur sloot. Ik bloosde en liep met mijn vingers tegen mijn lippen naar de voordeur.. wat was zijn huid zacht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/03/2016 08:07 PM

Chris
Ik glimlachte en keek haar na. Ik legde mijn hand tegen mijn wang en voelde een raar gevoel in mijn buik wat in zeker 2 jaar al niet meer had gevoeld bij iemand. Ik beet op mijn lip. 'Geoffrey, Kingston Empire.' zei ik tegen de chauffeur die meteen weer wegreed. Ik haalde een hand door mijn haar. Nu moest ik me maar voorbereiden voor het gesprek met vader. - Ik ben er nog een uurtje- stond in zijn sms en ik zuchtte diep. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/03/2016 08:43 PM

Wintrr
Ik stak op de balkon een sigaretje op ik rookte niet bij Chris in buurt omdat hij het vond dat het slecht voor me was. Ik dacht aan Gideon en vroeg me af waar die klootzak mee bezig was. Het was best wel mooi weer in Portland ik keek naar het zwembad en had eigenlijk wel zin in een frisse duik. Ik zocht tussen Chris zijn ''nichtje'' een bikini en vond een elegante zwarte van Gucci. Ik trok die aan en bekeek mezelf in de spiegel. Ik had mezelf lang niet meer in een bikini gezien mijn blauwe plekken waren weg gevaagd.. ik voelde me voor het eerst zelfverzekerd.

Jace
- Al iets van Whitney gehoord? Stuurde ik Chris terwijl de kans vrij klein was dat hij zou reageren. De limo reed door Portland terwijl ik me verveelde. Devina lag naakt tegen mijn schouder geleund terwijl we net hadden gedaan. Het voelde niet echt meer hetzelfde genieten van seks with no feelings. Ik keek naar Devina en vervolgens naar mijn telefoon.. ik werd echt moe van mezelf.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum