ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 05:45 PM

Kailynn
'Zie je goed.' zei ik en bekeek hem. Een pak heeft nog nooit zo goed bij iemand gestaan. Wanneer hij me naar binnen duwde en me machteloos tussen zijn lichaam en de muur knelde. Ik sloot mijn ogen en voelde meteen al mijn ademhaling versnellen. Mijn handen gleden door zijn haar terwijl mijn lippen de zijne wellustig aftastte.

Chris
Ik keek naar Winttr. 'De hele dag tegen die chagrijnige kop van Gideon aankijken... dat is niet moeilijk te verbeteren.' zei ik met een lachje. Ik nam haar pols en trok haar door het water naar me toe. 'Je hoort niet bij Gideon en zijn familie. Volgens mij zien zij helemaal niet wat je allemaal kan en wat je echt waard bent.' zei ik en glimlachte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 06:10 PM

Winttr
Als hij dat zegt zie ik weer een beetje Franco in  hem. Ik bloosde zo hard elke keer als ik naar Chris keek wilde mijn lippen de zijn proeven. Maar ik was zo een pussy die niks durfde." Chris Kingston is een playboy" herinnerde ik mezelf om mijn gevoelens op zij te schuiven. Hij was een icoon van vele meisjes en ik zou echt niet hun daydreams willen verpesten.

Jace
Mijn handen gleden over haar geile half naakte lichaam. Ik kreeg al snel een stijve. Ik draaide ons om en beet speels op haar onderlip "dus waar wilt madame geneukt worden?" Vroeg ik met een grijns terwijl ik de weg naar haar kamer al vergeten was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 07:01 PM

Kailynn
Ik kon mijn genietende geluidjes nog maar net bedwingen. 'Overal.' grijnsde ik. 'Beginnend op de keuken tafel.' zei ik tegen hem en drukte mijn lippen in zijn nek. De zuigzoen van gisteren avond stond nog in zijn nek. 'Gevolgd door het aanrecht.' mijn lippen gleden af terwijl ik zijn blouse knoop voor knoop opende en steeds lager kusjes drukte. 'De bank..' kusje. 'De badkamer...' kusje. Wanneer zijn blouse helemaal open was deed ik hem uit zodat hij alleen nog in zijn broek en stropdas stond.

Chris
Ik grijnsde breed. 'Je moet niet blozen.' zei ik en streelde over haar wang. Ik kon haar echt nauwelijks weerstaan. Ik streelde haar haar achter haar oor en keek in haar mooie ogen. Ik beet op mijn lip om me in te houden haar niet te zoenen. Dit was geen lust meer. Dit waren oprechte gevoelens. Al mocht niemand dit weten. Ik liet haar los en zwom naar de kant. Ik ging op de rand zitten en wenkte Winttr dat ze naar me toe moest komen. Eenmaal op de rand keken we zo uit over de stad. De zon ging langzaam onder wat voor de mooiste kleuren zorgden. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 07:28 PM

Jace
Ik beet zacht op mijn onderlip." Begrepen" ik trok haar omhoog en tilde haar vervolgens op "eerst hard in je vriendin." Zei ik "en daarna doe ik je extra hard op de bank." Terwijl ik alvast naar de keuken bracht en er op de tafel zette "en vervolgens de badkamer waar ik je ass nog ook even verwen." Ik deed mijn boxer uit terwijl ik mijn  handen onder haar benen zette en er op het randje van de keukentafel zetten. Ik zette twee vingers in haar mond en vervolgens wreef ik over haar genotsplekje om haar echt aan te zetten.

Winttr
Als hij dat zegt hou ik het niet meer "het is jou schuld." Zei ik blozend "dus jij moet het stoppen" ik keek van hem weg en was bang ik had nooit eerder mijn echte gevoelens getoond. Vooral hoe Franco me achterliet met Gideon ik heb nooit echt geconfessed tegen een jongen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 07:37 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zei voelde ik al een behoorlijke reactie van onder. 'Klinkt als een perfect plan.' hijg ik van opwinding. Ik beet op mijn lip en voelde de spanningen vliegen door mijn onderbuik. Wanneer hij me op tafel zet en zijn vingers in mijn mond stak likte ik ze zorgvuldig om vervolgens naar adem te happen wanneer hij me met zijn vingers verwend op mijn happy place. Een kreun kon ik niet bedwingen en ik leunde met mijn handen op de tafel terwijl mijn hoofd achterin mijn nek lag van genot.

Chris
Ik glimlachte als ze dat zei. Ik stak mijn hand uit als teken dat ze deze vast moest pakken. In een soepele beweging trok ik haar naar me toe en zette haar naast me op de rand. Uitkijkend over de bijna paarse avondlucht. 'Je bent leuk als je bloost, maar ik ben bang dat als je nog langer blijft blozen dat ik je niet ga kunnen weerstaan.' zei ik tegen haar en glimlachte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 07:53 PM

Winttr
Als hij dat zegt ben ik uiteindelijk toch getriggerd. Ik draaide me naar hem om en keek hem in zijn ogen aan. Ik wilde hem zoenen en ook niets kon me tegen houden zelfs mijn geweten niet. Ik legde mijn rechterhand op zijn wang en kuste hem zachtjes en intens je hebt me zo net getriggerd Christian Kingston.  

Jace
Ik grijnsde breed bij haar kreunen die me stijver maakte. Ik liet mijn vriend in haar glijden terwijl ik mijn handen op haar keel plaatste. Een grommetje van opluchting verliet mijn lippen terwijl ik op een rustig tempo begon te stoten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 08:19 PM

Kailynn
Zijn handen om mijn keel voelde in eerste instantie benauwend maar het werd steeds geiler. Kreunen gingen met regelmaat van mijn stembanden. Nu mijn moeder hier niet meer was kon ik kreunen wat ik wou. De buren interesseerde me niet. 'Jace!!' kreunde ik en legde mijn rug op tafel zodat ik hem dieper voelde stoten. Aangezien hij mijn nek vast had lag hij nu nog bovenop me. Ik greep me met mijn handen vast aan de rand van de tafel die al genoog bewoog van de stoten die Jace me gaf.

Chris
Wanneer ze dat doet schrok ik in eerste instantie maar ging er al snel weer in mee. Ik legde mijn handen op haar wangen en kustte teder met haar mee. Moest ik dit wel doen? Ik stopte en keek in haar mooie ogen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 08:43 PM

Winttr
Zijn lippen waren hemels net kleine zachte kussentjes. Als hij me los laat kijk ik hem kort aan. Ik zette een vinger op mijn lipprn en kon de gloed nog voelen. Wat had ik nou zo juist gedaan?" Het is niet wat je denkt" zei ik met rode wangen "ik eh... ik... eh"

Jace
Ik grijnsde breed "dit vind ik nou leuk om te zien." Zei ik grommend terwijl ik nog harder ging volgens mij kon je er door de muren ook horen kreunen. Ik kneep haar keel een beetje fijn terwijl ik genoot.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 08:47 PM

Kailynn
Ik kreunde als een speenvarken en snakte tegelijkertijd ook naar adem. Door een versnelde ademhaling en een nauwere ruimte om te ademhalen door het dichtgeknijp van Jace was het moeilijk maar het gaf tegelijkertijd een heerlijk gevoel. Ik kon me erdoor helemaal aan hem overgeven. Ik kreunde zijn naam en voelde een hoogtepunt naderen, maar ik had hier nog lang geen genoeg van.

Chris
Ik grinnikte door haar gestamel. 'Het is al goed.' zei ik tegen haar en drukte een kusje op haar wang. Ik kwam overeind. 'Kom, ik zet binnen netflix op. Het word koud... neem een warme douche dan zie ik je weer op de bank.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 09:07 PM

Winttr
Als hij dat zegt ren ik snel naar binnen ik douchte me snel waste mijn haren poetste mijn tanden en trok een jurkje aan." Ik ben klaar" grijnsde ik terwijl ik met natte haren enneen borstel in mijn hand voor hem stond." Kan je uhm.. alleen mijn haren borstelen Nancy deed het voor me maar ze is er niet." Zei ik nerveus.

Jace
Ik voelde dat ze bijna klaar kwam. Ik trok haar overeind met mijn dick nog in haar bracht ik er naar de bank." Nu is het jou beurt babe" zei ik met een grijns terwijl ik mijn handen op haar middel plaatste en mijn benen iets wijder deed zodat ze verder kon spreiden. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum