ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 10:24 PM

Kailynn
Wanneer hij stopt, me optilt en op de bank ging zitten legde ik mijn handen achter me op zijn benen. Ik haalde diep adem en begon hem te berijden. Al snel op een hoog tempo, door de korte pauze in de switch van plek was mijn orgasme een beetje weggezakt, maar des te langer het zometeen zou aanhouden. Ik kreunde en sloot mijn ogen van genot.

Chris
Wanneer ze meteen naar binnen rende grijnsde ik. Ik legde wat dekens op de bank en zette wat lekkers klaar om te eten. Snel trok ik mijn joggingbroek aan en startte netflix op. Wanneer ze me vraagt haar haar te borstelen knikte ik. Ik bekeek haar en klopte op mijn schoot dat ze kon komen zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/06/2016 11:10 PM

Winttr
Als ik eenmaal  op zijn schoot zit en hij mijn haren doet kies ik een film. Als ik de serie zie waar zijn oudere broer inspeelt glimlach ik zwak eigenljjk was ik bestwel benieuwd naar hun verhouding. Ik koos voor scream. En nam een m en m. Ik was blij dat Chris voor mij dat meisje had weg gestuurd eigenlijk wilde ik iets terug doen voor hem. 

Jace
Ik gromde en plaatste mijn handen op haar borsten die ik fijn kneep. Jezus wat was ze er goed in. Normaal gesproken zou ik me aan de routine houden die ik mezelf had voorgeschoven.  Maar zij was gewoon te geil.
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/06/2016 11:41 PM

Kailynn
Als ik hem hoor en voel genieten spoort het me alleen maar meer aan om door te gaan. Ik kreunde en zette mijn nagels van opwinding in zijn benen. Ik ging soepel op en neer en probeerde hem zo diep mogelijk in me te nemen.

Chris
Ik glimlachtte en kamde haar haar door. Wanneer ze Het nieuwste deel van Scream op zet waar Jace in speelt beet ik mijn kaken op elkaar. Ik zei verder niks. Ik werd gewoon liever niet met mijn broer zijn werk geconfronteerd. Workaholic dat hij is. Ik zuchtte en concentreerde me zolang maar op het haar van Winttr. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/07/2016 07:42 AM

Winttr
 Als hij klaar is glij ik naast hem en leg ik mijn hoofd op zijn schouder." Dankje" zei ik met een glimlach terwijl ik naar de tv keek. Moest ik het doen mezelf geven? Ik keek vanaf mijn ooghoek naar zijn sixpack. Het is gewoon om nat van te worden als je bleef kijken.Nope hou het bij zoenen en lief slapen in bed Winttr.

Jace
Ik beet mijn kaken opelkaar en probeerde niet in haar klaar te komen. Ik begon haar een beetje te helpen en gaf haar stoten tot dat ze klaar zou komen. Ik nam haar middel vadt voor grip en keek naar dat kreunende gezicht van haar. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/07/2016 06:04 PM

Kailynn
Ik kreunde hard en voelde mijn hoogtepunt komen. 'Oh mijn god.' hijgde ik en kreunde zijn naam. Na een tijdje opbouwen spatte ik uit elkaar van een heerlijk orgasme. Ik legde mijn lichaam tegen het zijne maar liet hem niet uit me glijden. Ik beet op mijn lip en probeerde een beetje op adem te komen.

Chris
Ik glimlachte. 'Graag gedaan.' zei ik en legde de borstel weg. Terwijl Winttr zich wel op de film zou focussen raakte ik door alle voorwerpen in mijn gezichtsveld afgeleid. Om een of andere reden deed het pijn om een film van Jace te bekijken.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/07/2016 06:38 PM

Winttr
Als ik zie dat hij niet oplet doe ik de tv uit.'' Vind je het moeilijk om je broer te zien?'' Vroeg ik terwijl ik zowat het gevoel kreeg dat Chris zijn leven ook niet helemaal oké was. Ik nam zijn hand vast en keek hem aan met mijn liefelijke ogen.

Jace
Bezweet zag ik hoe ze klaar kwam ik glimlachten hijgend '' we zijn nog niet klaar.'' Zei ik terwijl ik er naar de badkamer meenam en er liet staan onder de douche. Als een of andere debiel liet ik mijn dick in haar ass glijden ik legde mijn handen op haar heupen en nam zachten stoten want volgens mij deed het bij meisjes echt pijn als je ze hard nam van achter. Het water glee over onze lichamen waardoor het gemakkelijk werd tussen onze lichamen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/07/2016 07:24 PM

Kailynn
Ik grijnsde wanneer hij dat zei en liep mee naar de badkamer. Eenmaal onder de douche genoot ik van de warme stralen en van het gevoel van mijn orgasme van een minuut geleden. Als ik hem in mijn ass voelde binnen dringen hield ik kort mijn adem in. 'Voorzichtig... Je bent de eerste.'  zei ik tegen hem. Er had nog niemand de achteringang genomen. Toch gaf het een heerlijk gevoel.

Chris
Ik glimlachte en keek naar Winttr. 'Tuurlijk niet, ik interesseer me gewoon niet in zijn films.' zei ik en beet op mijn kaken terwijl ik toch bleef glimlachen. Ik nam een handje vol m&m's en stak die in mijn mond. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/07/2016 08:35 PM

Jace
Als ze dat zegt verbaast het me. Ik zette mijn hand op haar mond en nam rustige maar toch diepe stoten. Ik was gewoon haar eerste in haar achterste. Na een tijdje kwam ik klaar op haar bil en kwam ik rustig op adem.'' En hoe vond je het?'' Vroeg ik met een glimlachje terwijl ik wat zeep pakte en haar rug begon in te smeren.

Winttr
Als hij dat zegt leg ik mijn hand op zijn wang ''je glimlach verteld alles,'' Ik nam hem in een knuffel tegen me aan en glee met mijn hand door zijn haar. Chris leek eigenlijk nog steeds een kind dat bemoederd moest worden op een zachte mannier. Ookal heeft hij zoveel mensen om zich heen ik zie zijn leegte als hij glimlacht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/07/2016 08:48 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en kreunde. Als ik hem op mijn bil voel komen grijnsde ik en keek via de weerspiegeling van de glazen douchedeur zijn ontspannen gezicht. 'Het voelde... apart. Maar wel lekker apart.' zei ik en sloot kort mijn ogen als ik zijn handen heerlijk over mijn rug voelde strelen met de douchezeep.

Chris
Ik grinnikte. 'Gekkie.' zei ik en ging met mijn handen door haar haar. Ik sloeg mijn armen om haar heen wanneer ze me tegen zich aannam en speelde met haar nog vochtige haarpunten. 'Je bent lief.' zei ik zacht en sloot kort mijn ogen om te genieten van de omhelzing. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 11:05 AM

Winttr
Als hij dat zegt glimlach ik zwak. Ik zette zette zijn hoofd tegen mijn borsten aan terwijl ik na achter ging liggen en hem zo met me mee trok. Ik wilde hem niet loslaten ik wilde dat hij me warm hield vanaf het begin dat hij me in zijn huis genomen had ben ik begonnen om van mijn idol op een andere mannier te houden.  Die kus meende misschien niks voor hem niet dat ik veel wist maar voor mij was het het mooiste moment van mijn leven." Ik hou van Christian" zei ik zacht terwijl ik mijn ogen sloot.

Jace
Ik glimlachten zwak "geen pijn?" Vroeg ik voor de zekerheid "want straks kan je niet over de catwalk." Zei ik grappend ik was best wel groot geschapen dus het zou me niet verbazen als ze later pijn kreeg. Ik spoelde haar rug af "al iets van je moeder gehoord?"  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum