ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 05:29 PM

Kailynn
Ik lachtte en schudde mijn hoofd. 'Nee, geen pijn.' zei ik tegen hem. De glimlach verdween van mijn gezicht wanneer hij over mijn moeder begon. 'Nee, maar ik weet zeker dat ze daar de zorg krijgt die ze nodig heeft. Ze heeft meer aan hen dan aan mij.' zei ik en draaide me om. Ik keek in zijn ogen en legde mijn handen tegen zijn borstkas. 'Nu kan ik me focussen op mijn modellenwerk, het vinden van een Agency die potentie in mij ziet en het zoeken naar een baan die ik ernaast kan doen.' zei ik en haalde nog een keer diep adem.

Chris
Ik glimlachte als ik opeens bovenop haar lag. Ik luisterde naar haar hartslag die best snel sloeg. Als ik haar dat hoor zeggen beet ik op mijn lip. Ik keek op en zag dat ze haar ogen had gesloten. 'Misschien tijd om te slapen.' zei ik en kwam voorzichtig overeind. Ik tilde haar op in bruidshouding en liep met haar in mijn armen naar mijn slaapkamer waar ik haar op bed neerlegde en de deken over haar heen lag. Ik hurkte naast het bed zodat mijn gezicht op de hoogte van de hare hing. 'You can't love me.' zei ik zacht en drukte een kus tegen haar voorhoofd om vervolgens overeind te komen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 05:54 PM

Jace
Ik beet mijn kaken opelkaar ''je kan het toch niet allemaal alleen doen.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek in haar mooie groene ogen.'' Misschien ben ik niet de gene om het te zeggen maar als je de top wilt bereiken dan heb je mensen nodig.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek ''noem ze maar een soort van selectie van fake vrienden.'' Zei ik terwijl ik wat plukken nat haar uit haar gezicht veegde ''kom anders morgen naar een feest van mijn agency.'' Natuurlijk was mijn agency die van mijn vader maar het was anders wel een van de grootste het boeide me niet wat mijn vader van mijn verhoudingen vond. Ik zou dit meisje naar de top brengen.'' Kingston empire in LA.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 05:59 PM

Kailynn
'Ik weet natuurlijk niet hoe het wereldje werkt als je er al jaren in zit maar ik wil mijn eigen naam maken. Zonder dat iedereen zegt dat ik beroemd ben geworden door die en die omdat ze te lui was er zelf voor te werken.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik keek naar onze voeten. Als hij over het feest begint lachtte ik ironisch. 'Weet je zeker dat je mij daar wel wilt? Ik ben nog geen bekend model, ik loop niet in designer kleding.' zei ik. Waar die onzekerheid vandaan kwam wist ik niet. Normaal had ik het aanbod allang aangenomen. Alleen al om naam te maken... socializen. Misschien voelde ik me wel niet goed genoeg voor Jace.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 06:35 PM

Jace
''Het enige wat teld is dat je mij kent'' zei ik ''persoonlijk'' ik stapte onder de douche vandaan en greep naar een droge handdoek ik droogde me snel af en keek na haar.'' Beroemd worden word je nooit op je eigen stokje'' zei ik terwijl ik dat van mijn vader had geleerd.'' Van het geld dat ik je gegeven heb kan je een outfitje kiezen voor mij boeit het echt niet hoe je er uit ziet als je maar impressie maakt.;

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 07:04 PM

Kailynn
Ik glimlachtte en kwam onder de douche uit. Ik droogde me af en trok een schoon setje lingerie aan. Ik keek om naar hem en liep naar hem toe. 'Oké. ik zal er zijn.' zei ik tegen hem en gaf hem een kus op zijn wang. Ik liep naar mijn kamer waar ik een borstel nam en mijn haren uit probeerde te kammen. 'Waar was je eigenlijk naar opweg toen je me belde?' vroeg ik hem en bekeek mezelf in de spiegel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 07:25 PM

Jace
Ik zocht mijn kleren bijelkaar en trok ze aan ''richting mijn broertje Christian Kingston.'' Zei ik terwijl ik op haar bed gng zitten ''hij verbergt iets voor me..''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 07:31 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip. 'Broers en zussen hebben altijd wel geheimen voor elkaar.' zei ik tegen hem. 'Misschien moet je dan eens met hem praten. In plaats van je te laten meeslepen door je geilheid en naar Bakersfield te rijden.' grapte ik. Ik haalde een hand door mijn haar dat inmiddels gekamt was en legde de borstel weg. 'Toch bedankt dat je naar mij bent gekomen. Ondanks dat ik niet iemand ben die zomaar met iemand het bed in duikt is dit toch al de tweede keer dat je me... laten we zeggen gedachten ergens anders op hebt kunnen zetten.' grijnsde ik en trok snel mijn slaapjurkje met kant aan.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 08:02 PM

Jace
Een zwak glimlachje was te zien op mijn gezicht ''onze familie zit nogal moeilijk inelkaar.'' Zei ik zwak terwijl ik een sigaretje opstak en mijn cober aantrok. Het intresseerde me niet hoe het met Christian ging maar de enigen die weet dat dat gelogen is. Is mijn moeder.'' Oja.. je neukt best wel lekker voor iemand die niet zomaar het bed deelt'' zei ik met een knipoog terwijl ik mijn sigaret tussen mijn vingers nam ''bel me als er wat gebeurt moet nu wel echt gaan.'' Zei ik alsof ik haar boyfriend was neh.. dit was gewoon een enkele one nightstand.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 08:07 PM

Kailynn
'Thanks Kingston. Dat zie ik als compliment.' zei ik tegen hem en grinnikte. 'Weltrusten, Jace. Ik zie je morgen.' zei ik en glimlachte. Wanneer hij de kamer uit was kroop ik in bed. Ik draaide me helemaal in de deken en sloot mijn ogen. Dit werd misschien weer zo een zware nacht als de eerste keer toen mam werd opgenomen, maar ik sloeg me er wel doorheen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/08/2016 08:24 PM

Winttr
De volgende morgen werd ik langzaam wakker als ik zie dat Christian niet naast me lag. Nam ik diep adem ik had ontzettend slecht geslapen. Steeds schoten beelde van Gideon die me zo wat verkracht binnen. Ik kwam overeind en zag dat Nancy ontbijt had klaar gezet voor 1 persoon ''Winttr.. Christian is extra vroeg vertrokken hij wilde je niet wakker maken.'' Zei Nancy terwijl ik droevig naar de grond keek ''okay'' zei ik van wat ik begrepen had was dat Christian's rooster voor vandaag leeg was ik kreeg het idee dat hij buitens huis zijn ding deed. Ach wat moest mij dat boeien ik was maar Winttr. Als ik de deur open zie gaan kijk ik glimlachend op ''chri..'' maar tot me verbazing was het Jace Kingston. Mijn hart stond voor even stil.

Jace
'' Ben jij Winttr?'' Vroeg ik direct terwijl ik haar herkende van het feest gelukkig liet de belljongen me er in Chris zou me allang al buiten laten staan. Mijn ogen bekijken haar inkijk, een gezicht voor de cover van playboy en die herkenbare moedervlek boven haar lip jep zij was het.'' Jace.. dit is Sarah je broer's nieuwe assistante misschien verwar je haar met een ander'' zei Nancy terwijl ik op haar afliep en haar gezicht in mijn handen nam ''ze lijkt niet op mijn moeder dus ik denk dat je gelijk hebt Nancy.'' Terwijl ik haar hart kon horen klopen ''mijn excuses welkom in de Kingston familie.'' Zei ik terwijl ik ging zitten en Nancy me een bord met zalm voorschoof ik begon met eten ''hoelaat komt Chris thuis?'' Vroeg ik Nancy ''meestal als hij zo vroeg vertrekt is hij met een hoer dus ik denk over een uurtje.'' Ik keek naar ene Sarah die er verbluft bijstond ik tikte Kailynn's nummer in en belde haar op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum