ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/09/2016 12:27 AM

Chris
'Was alles wat uit zijn mond komt maar een leugen, Winttr. Ik wil niet dat je weggaat en als ik het je vertel maak ik alles kapot. Je zult me anders zien. Ik zal je anders zien. Ik kan het je gewoon niet vertellen.' zei ik tegen haar en zuchtte. Ik dronk het glas in een keer leeg en schonk het nog een keer vol. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/09/2016 12:45 AM

Winttr
''Ik zie je als Christian.. mijn Christian.'' Zei ik zacht ''zelfs als ik misschien een bloedverwant van je ben blijf ik van je houden op mijn mannier.'' Zei ik terwijl ik mijn hand kneep ''vertel het me en ik geef je een antwoord.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/09/2016 12:48 AM

Chris
Ik keek op als ze bloedverwant zei. Wist ze het al? 'Mijn moeder had een jonger zusje.'  zei ik en dronk het glas weer in een keer leeg. 'Gideon is bij mijn vader geweeste en heeft geclaimt dat jij het jongere zusje ben, Dus ben je mijn...' zei ik en slikte nog een keer. Ik ging aan de bar zitten en keek voor me uit terwijl ik nog een glas inschonk. 'Mijn tante.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/09/2016 07:51 AM

Winttr
"Hij liegt." Zei ik gelijk "mijn ouders zijn omgekomen toen ik 4 was.. En Gideon wilde al een tijdje van me af omdat zijn "vriend" opdringerig werd." Zei ik terwijl ik naar hem keek "niets om je druk over te maken." Glimlachten ik zwak "ik regel mijn papieren wel terug van je vader en dan zoek ik mijn eigen plekje in portland ik wil niet op je lip blijven zitten." Zei ik zwak terwijl ik niet probeerde te huilen.. ik wqs niet gewild, kon niet voor mezelf zorgen en was.. eenzaam. Ik snapte niet waarom Gideon zijn last op de Kingstons schoof om hun naam te ontzuiveren misschien? Nancy keek me aan terwijl ik zwak glimlachten "ik ga maar even beginnen met inpakken." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/09/2016 06:54 PM

Chris
Wanneer ze dat zei fronstte ik. 'Hoe weet je zo zeker dat je ouders zijn omgekomen? Je was 4. Heb je het gezien?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. Ik liep naar Winttr toe en trok haar tegen me aan. 'Jij gaat helemaal nergens heen.' zei ik tegen haar. Nancy verliet de kamer. 'Ik wil niet dat je gaat Whitney Winttr Jane.' zei ik tegen haar en streelde langs haar wang met mijn vingers. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/09/2016 07:26 PM

Winttr
Als hij vraagt of ik het gezien heb word mijn hele houding kil." Waarom?" Vroeg ik zacht terwijl ik naar de grond keek." Om me belachelijk te maken?" Vroeg ik terwijl er tranen over mijn wangen stroomde ik zag een zuigzoen in zijn nek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/09/2016 10:26 PM

Chris
Wanneer ze meteen in verdediging schiet fronstte ik. 'Nee natuurlijk niet. waarom zou ik je om zoiets belachelijk maken. Ik zou nooit opzettelijk iets doen om je pijn te doen.' zei ik tegen haar en keek in haar ogen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/09/2016 10:38 PM

Winttr
''Ik kus je nooit meer'' zei ik beledigd terwijl ik mezelf los trok. Jullie hebben niet eens wat je hebt hem alleen gekust en dat is alles Winttr. Ik was te pussy om toe te geven dat ik Christian voor mezelf wilde.''Opzettelijk'' zei ik toen rustig terwijl ik opkeek met mijn babyface in zijn ogen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/09/2016 10:43 PM

Chris
Ik fronstte. 'Oké, nu snap ik het niet meer. Wat heeft dit ermee te maken?' vroeg ik haar en keek haar vragend aan. Ik liep maar weer naar de bar. Ik denk dat ik meer Whiskey nodig had voor dit gesprek. 'Wil je ook iets?' vroeg ik haar en schonk mijn glas weer vol. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/09/2016 11:03 PM

Winttr
''Ik ben niet dom.. je was met een hoer in de ochtend!'' Zei ik boos terwijl ik schrok van mezelf en mijn hand voor mijn mond deed ''ik eh.. ach laat ook maar!'' Zei ik terwijl mijn gevoelens net in een achtbaan zaten. Ik verdween mijn kamer in en kroop onder de dekens ''Christian jij idiot!'' Vloekte ik zachtjes terwijl ik een kussen vast nam en er hard in kneep. Hij moest stoppen met flirte en ik moest stoppen met fallen.

Jace
''Die van Armani graag'' zei ik tegen een vrouw bij de bijenkorf die de duurste voor me pakte ''en oja die chanel tas zwart.'' Zei ik glimlachend terwijl ze blooste ''voor Devina?'' Vroeg ze terwijl ik een knipoog gaf ''dat is een geheim.'' Ik pinde in totaal 2000 euro op terwijl ik Kaillyn wel iets was verschuldigd voor de geweldige seks die we hadden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum