ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/09/2016 11:18 PM

Chris
Ik zuchtte en keek naar haar. Wanneer ze weg liep legde ik mijn hand in mijn hals. Ik kon haar niet neuken en moest het toch kwijt. Ik dacht dat ze mijn tante was dan kon ik toch niet met haar naar bed. Mijn gevoelens naar haar uiten. Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar. Ik nam mijn telefoon en sms'te Jace. -Zoals ik al zei, Gideon liegt. Whitney kan niet onze tante zijn. Ze heeft het me zelf verteld-

Kailynn
Terwijl ik met Kyle op een terras zat te lunchen zuchtte ik. 'Eigenlijk moet ik nog shoppen. Ik heb vanavond een feest en ik moet er echt perfect bij lopen. Model waardig.' zei ik tegen Kyle. 'Doen we zo wel. We hebben nog tijd zat. Het is pas het begin van de middag.' mompelde hij. Ik at nog een hap van mijn sandwich met gerookte zal en glimlachte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/09/2016 11:28 PM

Ts feest

Jace
Terwijl Elizabeth nog in Thailand was om haar familie te bezoeken. Maakte ik me zelf klaar voor het feest ik spoot mijn armani parfum op.Terwijl ik mijn chauffur had opgedragen om Kaillyn's cadeau te overhandigen zodra ik haar had opgehaald. Ik zette mijn stropdas goed en verliet mijn apartement richting Bakersfield. Al snel zag ik een trucker staan voor haar huis waardoor er vraagtekens rond mijn hoofd verschenen. Ik stapte uit terwijl de chauffur toeterde zodat ze naar buiten kwam ik voelde me nerveus ik wilde Kaillyn zo graag zien op de een of andere mannier als een jongen de deur open doet verstrakt mijn blik ''jij bent Kaillyn niet.;; Zei ik met een grimas terwijl het zo een typische bakersfield jongen was ''nope maar jij bent wel Jace Kingston..'' Zei hij duivels.

Winttr
Na een uur of 2 kwam ik uit mijn kamer zo stil mogelijk liep ik naar de keuken om voedsel te pakken. Ik vond melk en cornflakes en probeerde alles zo heel voorzichtig te doen zodat Chris me niet zou opmerken. Ik haten Gideon echt voor dit natuurlijk duikt Chris het bed niet met me in door zo een leugen maar toch.. het bleef me hinderen dat Chris na de vorige avond waar we allebei elkaar kuste naar bed gaat met iemand anders.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/09/2016 11:37 PM

Kailynn
Ik zette de laatste krul in mijn haar en trok de krultang uit het stopcontact. Ik liet alle troep gewoon liggen en keek nerveus in de spiegel. Ik had de kleding aan die Jace me had gekocht. Het was echt prachtig en ik voelde me echt zoals vroeger. Rijk, mooi. Ik liep richting de voordeur en zag dat Kyle hem al open had gedaan. 'Hey.' zei ik met een glimlachje tegen Jace. 'Ik zie dat jullie elkaar hebben ontmoet? Jace, dit is Kyle. Mijn beste vriend. Kyle, Jace Kingston.' zei ik en glimlachtte. Ik drukte een kus op Kyle zijn wang. 'Wacht maar niet op me. Ga lekker naar huis.' zei ik en keek vervolgens weer naar Jace.

Chris
Ik had inmiddels de fles leeg en voelde me al heel licht in mijn hoofd. De kamer draaide zowat rond, maar ik negeerde het. Als ik opeens 2 Winttrs zie fronstte ik. 'In de koelkast vind je vast wat voedzamers dan Cornflakes.' stamelde ik door de alcohol. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/10/2016 06:30 PM

Winttr
Ik schrok me de tievus bij het horen van Chris zijn stem. Maar als ik hem een whisky glas zie vasthouden en hij haar bezopen uit ziet. Gaan mijn moederzintuigen gelijk aan.'' Ik denk dat ik later wel even kwijt eerst ga jij even liggen'' ik nam zijn glas af en zette die in de wasbak. Ik nam zijn hand vast en lijden hem naar zijn kamer waar ik gister nog tegen hem aan had geslapen. Ik zette hem op zijn bed neer en nam zijn gezicht in mijn handen ik keek in zijn mooie grijze ogen. Terwijl ik kon zien dat het een lichte kater was dus hoefde ik geen tuiltje te pakken.''Tjeez laat me nooit meer zo schrikken.''

Jace
Als ik Kaillyn zie maakt mijn hart een sprongetje.'' Je bent.. beeldschoon'' zei ik verbijsterd terwijl ik alleen maar naar haar kon staren. Ik schudden mijn hoofd snel ik kon niet zomaar verliefd worden.'' O dus daarom wilde je alles schoonmaken en verschonen'' zei die Kyle brutaal terwijl hij me geirriteerd aankeek ''ik wens jullie veel plezier'' zei die Kyle terwijl hij met zijn handen in zijn zaken Kaillyn nog een kusje gaf op haar wang en nogsteeds niet onder de indruk langs me liep. Hij wist vast dat ik nogal fucked up met meisjes om ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/10/2016 07:20 PM

Kailynn
Ik rolde grinnikend mijn ogen. 'Slijmbal.' zei ik en keek naar Kyle. Wanneer hij dat zei gaf ik hem een stoot tegen zijn buik. 'Shut up.' zei ik tegen hem. 'Doei.' zei ik en keek vervolgens weer naar Jace. 'Bedankt voor de kleding en dat je me meeneemt naar dat feest.' zei ik tegen hem en keek naar de Limo. Ik denk dat ik aan een limo nooit zou kunnen wennen. Ik reed liever zelf altijd.

Chris
Ik zong mompelend een liedje waar ik nog niet eens de tekst van kon. Als ik eenmaal het bed onder me voelde ging ik uitgebreid liggen. 'Ik ben verliefd op jou Winttr... je mag niet weggaan.' zei ik tegen haar en trok haar boven op me. Vervolgens begon ik het liedje van andré hazes te zingen. 'Een beetje verlieeefd...' mompelde ik door de alcohol en viel al snel in een coma slaap. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/10/2016 08:05 PM

Winttr
Als hij dat zegt maakt mijn hart een sprongetje ''je bent dronken.'' Zei ik zacht terwijl ik toch bleef liggen. Ookal stonk hij naar whisky en bruno armani parfum. 

Jace
Ik grinnikte ''geen dank'' mijn chauffur overhandigde haar de chaneltas ''zie dit maar als een kleiniggeidje.''  Zei ik met een knipoog terwijl ik haar de limo in lijden en het portier voor haar open hield.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/12/2016 04:49 PM

Kailynn
Wanneer hij me de tas overhandigd worden mijn ogen groot. Het was net alsof hij een stukje van mijn oude leven terug gaf. Zoveel geld, kleding, die tas. Ik stapte in de limo en keek naar hem. 'Ik betaal het je ooit allemaal terug dat zweer ik.' zei ik tegen hem en keek de limo door. Het was echt super luxe. Dit was ik al heel lang niet meer gewend.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/12/2016 07:09 PM

Jace
Ik grinnikte '''betaal je me al niet dan met je lichaam?'' Zei ik lipbijtend terwijl ik naar haar kon blijven staren. De limo ree richting Kingston empire terwijl ik me afvroeg of Christian nog zou komen met zijn ''assistante'' als ik het berichtje lees op mijn iphone. Onstaat er een diep frons ''we sturen er terug naar Gideon.. wist wel dat hij ons voor de gek hield- Jace al had ik me wel verheugd op onze nieuwe tante die niet onze tante is.

Winttr
Ik stond in de keuken soep tegen katers te maken voor Chris. Terwijl hij nogsteeds sliep zijn woorden hadden me wel geraakt.'' Ik ben ook verliefd op jou'' zei ik zacht terwijl ik door de pan roerde en dit soepje had geleerd van Nancy hij had vaker wel las van een kater na een zware nacht had Christian een uitgaan's leven? Voor hij mij in huis nam? Ik deed mijn haar in een staart en kreeg het nogal heet ik deed mijn jurk uit en deed een short om mijn body. Zodat je alleen mijn string kon zien en mijn borsten waren bedekt door de schort.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/12/2016 07:24 PM

Kailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Dat is niet waarom ik met je naar bed ga.' zei ik tegen hem en keek naar buiten. Dit bedoelde ik dus. Misschien had ik nooit eraan moeten beginnen. Me moeten beheersen in zijn buurt. Ik beet op mijn lip. Hij was ook zo lekker. FOCUS KAILYNN. Ik keek naar de tas.

Chris
Ik rook wat bekends wat me meteen wakker maakte. Nancy was toch niet hier? Ik kwam langzaam overeind. Voelde me nog steeds een beetje bezopen. Als ik op de klok keek zag ik dat ik ook maar 2 uurtjes geslapen had ofzo. Ik liep de woonkamer in en zag Winttr in de keuken staan. Ik beet op mijn lip. 'Nu doe je het gewoon express.' grijnsde ik en leunde tegen de deurpost van mijn kamer naar woonkamer. Ik bekeek haar perfecte ronde billen. Wat wou ik daar graag een pets op geven. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/12/2016 07:45 PM

Winttr
Ik schrok op en had niet verwacht dat hij wakker zou worden ach wat boeide het hij had me ookal in mijn bikini gezien.'' Ik had het heet'' zei ik terwijl ik voor over boog om onderin in de kast kommetjes te pakken.'' Je zei dat je verliefd op me bent toen je dronken was.. is dat waar?'' Vroeg ik blozend terwijl ik naar hem keek. Eigenlijk was ik best wel in een geile mood. Zeker met het gezelschap van Chris maar again to pussy om zomaar een zet op Chris te zetten tijdens de seks was ik best wel onschuldig maar sexy.

Jace
Als we er eenmaal zijn stappen we uit voor Kingston empire waar paparazi al ons op het oog kreeg. Ik nam Kaillyn's hand vast en nam haar snel mee naar binnen.'' Verlies me niet uit het oog Kai'' zei ik zacht tegen haar -Jace Kingston date co-star Kaillyn Green??? en waar is kleine Chris met zijn sexy assistante ?-xoxo Gossip girl. Als we ons eindelijk door het geval heen hebben geslagen staan we in de kingston suite waar al wat andere sterren, agency's, celebs, mode-ontwerpers, acteurs en van alles stonden te wachten op de speech van mijn vader. Ik nam Kaillyn mee naar de vip balkon zodat we het konden zien. Mijn vader mocht eigenlijk niet weten dat ik met haar was.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum