ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/13/2016 11:23 PM

Winttr

Ik kreunde en beet op mijn onderlip en kreeg het heet van zijn vingers. Ik voelde mijn climax al samen trekken was dit een droom ofzo? Ik die seks had met Christian Kingston? Ik wilde hem.. zo erg ik wilde hem verslinden onder kussen met zuigzoenen. En daarna zijn schattige Winttr zijn. Ik kwam bijna klaar en nam zijn pols vast terwijl ik zijn natte vingers in mijn mond nam en ze geil aflikte.

Jace

''Is ze weer bezig..'' Zei mijn vader alsof hij door Kaillyn heen kon kijken. Ik frosnte diep eerst zei hij dat ik niet met haar mocht om gaan en nu kent hij de naam van haar moede?'' Nou doe er de groetjes van mij'' zei hij terwijl hij geen aandacht schonk aan mij. Dat was voor het eerst..

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/13/2016 11:46 PM

Kailynn
Wanneer hij me meteen doorheeft beet ik op mijn lip en knikte. Ik haatte het als mensen het al wisten. Dan kon ik liegen wat ik wou. Ze wisten het verhaal. Het stond door alle bladen en toch was ik blij wanneer ik iemand tegen kwam die niet wist wat er was gebeurd of die niet wist dat ze mijn moeder was. 'Zal ik doen, meneer Kingston.' zei ik tegen hem en keerde me terug naar Jace wanneer zijn vader het gesprek had verlaten. 'Ik denk dat ik meer champagne nodig heb.' zei ik nadat ik mijn glas ongezien in een keer leeg had gegoten.

Chris
Ik grijnsde en keek hoe ze mijn vingers aflikte. Mijn vriend was inmiddels al stevig tenten aan het bouwen. Ik maakte de riem van mijn broek los en deed mijn broek en boxershorts vervolgens snel uit en gooide hem achter me neer. Ik trok kort aan mijn vriend om hem stijf te houden en liet hem langzaam in haar glijden. Ik begon langzaam en teder maar ik voerde het tempo steeds hoger op.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/14/2016 12:00 AM

Winttr
Als hij in me glijd voel ik gewoon hoe lekker hij was geschapen. Ik zette mijn handen zijn rug en probeerde mijn lelijke kreunen binnenmonds te houden. Ik voelde het bed onder ons een beetje inzaken maar dat gaf juist een lekker gevoel. Ik wilde ontsnappen maar dit moment kon ik niet loslaten.. ik kon hem niet loslaten. Ik zette mijn andere hand in zijn nek en bracht mijn lippen naar de zijne het was zacht en teder dit is iets waar ik al heel lang naar had uitgekeken

Jace
Ik keek Kaillyn aan ''mijn vader is zo een vaag persoon.'' Zei ik mompelend terwijl ik geen conclusie op tafel kon neerleggen. Ik legde mijn hand op Kaillyn's schouder ''weet je zeker dat je alleen voor jezelf kan zorgen..?'' Vroeg ik voor de zekerheid ik denk dat ze het nogal moeilijk vind dat ze weinig steun kreeg van haar moeder hierin.'' Als je wilt kan ik een apartement regelen voor je in mijn hotel?"' Het hotel was officieel van de kingston foundation dus ook van mij.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/14/2016 12:05 AM

Kailynn
Ik schudde meteen mijn hoofd. 'Nee, dat moet je niet doen. Je hebt al zoveel gedaan. Teveel...' zei ik tegen hem en keek hem aan. 'Ik snap niet dat iedereen je wegzette voor egoïstische eikel die alleen maar aan werk denkt terwijl je eigenlijk gewoon een te lieve man bent die veel te veel geld uit geeft aan mensen die het eigenlijk niet verdienen.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.

Chris
Haar kreunen motiveerde me alleen maar. Het voelde zo goed met haar. Anders dan wie ik dan ook had gehad. De slet van beste prijsklasse en beste kwaliteit kon dit niet toppen. Ik kuste met haar mee terwijl ik me op een snel maar toch teder en lief tempo in en uit haar liet glijden. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/14/2016 08:05 PM

Winttr
Na een tijdje kwam ik  klaar en keek ik Chris hijgend aan." Tjeez ik wil je verslinden." Zei ik zacht ik draaide ons om en trok de lakens over ons heen. Ik zette zijn vriend weer terug en bewoog op een rustig tempo zodat hij ook kon komen.  

Jace
Als ze dat zegt gaat er een sindering door me heen. Een flashback schoot mijn hoofd in. Vroeger was ik totaal niet knap vanaf mijn tiende tot mijn veertiende was ik altijd al verlegen geweest droeg ik een klein rond brilletje en was ik de loner van de klas. Mensen zaten altijd met een boog om me heen. Niemand wilde praten met een jongen die niet sprak. Elke keer als ik op het speelplein speelde zag allemaal klasgenoten die lol met elkaar hadden. Ik was zo eenzaam soms besefte ik na een keertje in de spiegel gekeken te hebben dat het beter is als ik verdwijn van deze wereld? Tot ik 15 werd en puberty hit me. Klasgenoten die ik van een afstand altijd heb na gevolgd begonnen met me te praten. Mijn attitude werd anders ik kreeg verschillende vriendinnetjes. Maar niet dat het iets veranderde aan de leegte in mijn hart." Dat is lief dat je dat zegt.. maar om eerlijk te zijn ben ik een egoïstische man." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/15/2016 05:18 PM

Chris
Ik grijnsde breed en haalde diep adem. Wanneer ze ons omdraaide en me begon te berijden legde ik mijn handen op haar heupen en gromde van genot. Steeds dichterbij mijn hoogtepunt. Ik kneep een beetje in haar bil en kreunde haar naam wanneer ik in haar klaarkwam. 

Kailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Dat geloof ik niet.' zei ik en ik nam nog een nipje van de champagne terwijl ik rond keek naar al die celebrities. Zoveel bekende mensen in een gebouw. Ik keek weer naar Jace. 'Je moet niet zo negatief over jezelf denken. Kijk alleen al wat je voor mij hebt gedaan.' zei ik tegen hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/15/2016 06:05 PM

Winttr
Als ik hem voel klaar komen liet ik me hijgend naast hem vallen. Ik kwam weer op adem en keek Chris liefjes aan ik plaatste een kusje op zijn lippen gevolgd door een lange zoen. Ik wilde dit van binnen al zolang. Onder de dekens kruipen zonder dat we afstand van elkaar hielde.

Jace
Mijn hart klopte als een raket dat elk moment afgevuurd kon worden. Ik keek haar glimlachend aan ''wil je wat drinken?'' Zei ik om het onderwerp te veranderen voordat mijn hart het echt begaf. Ik kon niet verliefd worden ik was niet gemaakt voor die dingen. Een journaliste die stiekem naar binnen was geslopen maakte een paar shots van ons ''perfect voor gossip girl.'' Ik zag dat Devina ookal gearriveerd was en negeerde haar volkomen ''ik denk dat ik wel een baantje voorlopig voor je kan regelen in mijn vaders impirium.'' Zei ik tegen Kaillyn ''want ik neem aan dat je geen baan hebt.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/15/2016 06:16 PM

Kailynn
Ik keek naar mijn lege glas en schudde mijn hoofd. 'Misschien niet zo handig. Als ik nog een glas neem kan ik dadelijk niet meer rechtlopen.' grapte ik. Als hij dat zei werden mijn ogen groot. 'Hier? Bij Kingston Empire?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Dat zou echt een geweldige kans zijn. 'Nee, ik was wel aan het zoeken, maar nee geen baan.' 

Chris
Ik grijnsde en kuste met haar mee. Ik streelde haar over haar blote rug en grijnsde. 'Ik denk dat het tijd wordt voor een andere assistente.' zei ik grinnikend. Ik kon niet met mijn assistentes naar bed, dus de sneller ik een nieuwe kreeg des te beter. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/15/2016 06:45 PM

Winttr
Als hij dat zegt schud ik me hoofd snel ''ik kan me heel goed inhouden niemand zal merken dat we een relatie hebben.'' Als ik mezelf hoor zeggen dat ik een relatie heb bloos ik ''of hoe je het ook wil noemen.'' Ik ging wat dichter tegen hem aanliggen en plaatste op het zuigzoentje die de slet had geplaatst een nog grotere zuigzoen nu was hij echt geclaimt.

Jace
''dan heb ik temminste een reden om je geld te geven.'' Zei ik met een grijnsje ''je hoeft geen sollicitatie gesprek te nemen het enigen wat je hoeft te doen is voorlopig invallen voor mijn assistante die nu voor 5 maanden in thailand zit.'' Zei ik ''heel veel modellen zijn begonnen als assistante je kan zeggen dat leerling leert van de meester.''  Modellen die niet van zich zelf rijk zijn beginnen iets lager die zoeken gewoon een baantje tussen de modellenwereld om van daar uit naar de top door te stromen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/15/2016 07:12 PM

Kailynn
'Gaat dat geen problemen geven? Er zat nauwelijks financieel of secretarieels in mijn opleiding.' zei ik tegen hem en zag even verderop Devina die me met de vuilste blik die ze had aankeek. Eerste vijand is gemaakt. Ik zuchtte en richtte me maar weer verder op Jace. Zijn assistente... Het klonk wel oké.

Chris
Ik grinnikte. 'Oké, we zien wel hoe het werkt.' zei ik tegen haar. 'Relatie klinkt goed.' zei ik tegen haar met een grijnsje. 'Laten we het wel nog even uit de pers houden. Ik wil niet dat je in een keer word belaagd door journalisten en/of meiden die jaloers zijn omdat je met mij gaat.' Iedere journalist zou haar willen vragen hoe ze Christian Kingston zover heeft gekregen te settelen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum