ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/17/2016 08:03 PM

Winttr
Als hij dat zegt bloos ik "als jij het zegt is er niks mis mee nee." Ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne. Terwijl ik genoot van zijn handen die me betaste.

Jace
Ik sloot genietend mijn ogen. En knoopte mijn bloes ondertussen open. Ik had nog nooit zo een goeie pijpbeurt gehad. Ik nam haar haren vast en liet haar ogen me gedwongen aankijken ik weet niet wat het was maar ik werd er nog stijver van dan dat ik al was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/17/2016 09:48 PM

Kailynn
Ik deed mijn best om het zo lekker mogelijk te maken voor hem. Seks was niet bepaald iets waar ik slecht in was. Jace was dan ook niet mijn eerste, maar zoals eerder gezegd... ik duik niet zomaar met iemand in bed. Waarom het bij Jace wel gebeurd is niet alleen voor anderen maar ook voor mij een vraag. Of was dit niet zomaar? Terwijl ik hem diep in mijn mond nam keek ik verleidelijk in Jace zijn ogen.

Chris
Ik lachtte. 'Nou dan.' zei ik met een lachje en zette haar meer onder de douchestralen zodat ze kon afspoelen. Mijn vader zou me afmaken als hij wist dat ik met Winttr onder de douche stond nu. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/17/2016 10:22 PM

Jace
Ik gromde zacht  en bleef nog even genieten. Maar na een tijdje wilde ik mijn ding ergens in stoppen ik liet haar stoppen. En boog voor over ik begon een tongspelletje en liet haar zo langzaam op de vloer liggen waardoor ik boven haar hing ik stak ondertussen mijn vriens in haar en begon rustig te stoten.

Winttr
Ik glimlachten en grinnikte tegelijken tijd. Ik besefte dat ik stond te douchen met iemand die niet van zijn achternaam werst heten. Als hij me afspoelt geniet ik van de stralen. Ik was verliefd op Chris en hij op mij.. het is net een droom die uitkomt. Als we uit de douche zijn trek ik een nieuwe lingerie aan. Mijn haar in een staart terwijl ik opzoek ging naar een japon. Ik keek ondertussen naar Chris en beet op mijn onderlip dat lichaam.. onweerstaanbaar. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/17/2016 11:21 PM

Kailynn
Ik kreunde wanneer hij in me gleed. De vloer van de limo leek zelfs verwarmd. Ik legde mijn handen op zijn rug en zette mijn nagels in zijn vel. Ik legde mijn benen om hem heen zodat ik hem dieper in me kon voelen. Ik tongde ondertussen met hem mee en liet ondertussen een kreun ontglippen.

Chris
Ik grijnsde en wastte nog snel mijn haar. Wanneer dat was uitgespoeld stapte ik de douche uit en droogde me af. 'Ik had eigenlijk dat feest van Kingston Empire vanavond.'zei ik en droogde mijn haar een beetje met een handdoek. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Winttr. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/18/2016 12:52 AM

Winttr
"Niet eerder aan gedacht anders hadden we niet geneukt." Zei ik lipbijtend  terwijl ik het meende. Hij moest zijn afspraken blijven nakomen dat was de taak van een assistante. Ik kroop in mijn lingerie onder  de dekens. Terwijl ik naar hem bleef kujken.

Jace
Ik ging steeds sneller en plaatste kusjes in haar nek haar kaaklijn bijna alles rond haar hele gezicht. Jarvis was gestopt terwijl we flink tekeer gingen. Als ze haar benen iets beter om mijn middel  zet stoot ik langzaam met diepe stoten dat voor een orgasme zorgde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/19/2016 07:21 PM

Kailynn
Mijn ogen sloot ik terwijl ik genoot van zijn stoten. Zijn lichaam tegen het mijne. De seks was nooit zo goed geweest. Ik kreunde en krastte in zijn rug met mijn nagels. Wanneer hij het tempo verlangzaamd en ook dieper stoot voelde ik de spanning die was opgebouwd exploderen in een orgasme. Ik kreunde zijn naam, niet lettend op Jarvis die achter het stuur zat en waarschijnlijk wel mijn gekreun kon horen. 

Chris
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben liever bij jou dan nog zo een feest.' zei ik tegen haar. Al zal ik van vader wel op mijn kop krijgen dat ik er niet was aangezien het echt goed voor publiciteit was. Ik haalde diep adem en keek naar Winttr terwijl ik snel een joggingbroek aantrok. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/19/2016 10:46 PM

Jace
Als ze klaar komt en haar kreunen luid door de limo heen gingen kom ik uiteindelijk ook klaar paar ongeluk in haar. Ik liet me snel uit haar glijden en keek haar hijgend aan ''oeps'' zei ik grijnzend.

Winttr
Ik glimlachten zwak ''je bent zo lief voor me.'' Zei ik terwijl ik hem aan de bovenkant van zijn joggingbroek het bed in trok.'' Dus moet ik ook lief zijn voor jou'' zei ik sexy ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne terwijl ik zijn handen op mijn bil plaatste,

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/19/2016 11:10 PM

Kailynn
Ik hijgde uit wanneer hij uit me ging. Ik keek hem oogrollend en grijnzend aan. 'Daar hebben ze de pil + morning after voor uitgevonden.' zei ik tegen hem en keek hijgend naar het plafond. Het was al een tijdje geleden dat ik echt effectief sportte. Vanwege de opleiding sportte ik bijna iedere dag, maar dat was nu wel een beetje verwaterd. Misschien toch maar weer oppakken als ik Jace wil kunnen bijhouden. 

Chris
Ik haalde een hand door mijn haar en grijnsde wanneer ze me het bed in trok. Ik trok haar stevig tegen me aan en kneep in haar bil. Ik drukte een kus in haar haar. 'Jij bent een engeltje.' zei ik met een lachje en sloot kort mijn ogen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/22/2016 12:42 PM

Jace
Ik grinnikte ''als ik nog een kleine kingston moet gaan opvoeden loopt mijn cariére uit 1.'' Al was ik dol op kinderen voor dat ik beroemd werd had ik als een part-timer op een opvang voor weeskinderen gewerkt. Geweldig om te zien hoe eenzame kinderen omgetoverd werden tot kinderen met een warm hart. Soms vroeg ik me toch wel af of Chris echt geen kleine Kingston voor ons verstopte. Soms maakte ik wel een geintje dat ik 1 van zijn prosutitees zwanger in een kroeg zag. En dan springt hij wel is op en dan wenst hij me dood. Echte pure liefde tussen mij en mijn broertje. Ik trok mijn bloes en boxer weer aan terwijl ik naar haar keek ''ik vind deze afspraakjes steeds leuker worden.''

Winttr
Ik glimlachten zwak en sloot mijn ogen terwijl ik lekker dicht tegen hem aan ging zitten. Als hij er niet was zou ik me voor altijd alleen hebben gevoelt.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/22/2016 12:55 PM

Kailynn
'Wat moet ik dan wel niet zeggen? Ik kan voor een jaar geen werk verrichten met een dikke buik.' grinnikte ik en kwam eindelijk weer een beetje op adem. Ik trok mijn lingerie en kleding terug aan en keek naar Jace. 'Ik moet zeggen dat het me ook wel bevalt.'zei ik tegen hem. Als ik had geweten dat seks met iemand wat je eigenlijk nauwelijks kent maar meteen ook weer zo goed kent zo fantastisch was geweest had ik me niet beperkt tot iedereen waar ik een relatie mee had gehad.

Chris
Ik streelde over haar lichaam zodat ze lekker ontspannen in slaap kon vallen. Zelf sloot ik ook mijn ogen en probeerde precies hetzelfde te doen. Na een paar minuten viel ik dan ook in een diepe slaap.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum