ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/24/2016 11:06 PM

Jace
''Je wilt niet door mij naar de top worden gebracht voor de media.. dus daarom stel ik je voor om te kiezen.'' Zei ik terwijl ik in de zetel ging zitten ''binnenkort is mijn pauze voorbij.'' Ik nam een glas van haar aan en nam een nipje ''dan ben ik ander halfe maand niet in Amerika.'' Ik keek naar mijn glas en schudden wat heen en weer.

Winttr
Als de auto stopt merk ik dat we er zijn ik genoot even van zijn handen. Maar wilde toch een lekker confortabel bed om op te neuken. Ik trok hem mee uit de limo mee naar binnen terwijl ik was vergeten om de deur opslot te doen dus het kwam goed uit. Eenmaal binnen liet ik me op het bed vallen en trok ik Chris met mee ''ik kon gewoon niet wachten.'' Zei ik zacht en geil terwijl ik glimlachend op mijn onderlip beet en hem voor een keer oraal zal verassen. Ik duwde hem op zijn rug en trok zijn broek naar beneden zijn boxer glee mee. Terwijl ik zijn vriend al snel begon te masseren met mijn hand.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/24/2016 11:40 PM

Kailynn
Ik nam de glazen en liep naar de bank. Wanneer hij een over nam ging ik zitten en nam een nipje van mijn eigen glas. Wanneer hij zei anderhalve maand weg te zijn van Amerika verslik ik me. 'Anderhalve maand?! Waar ga je heen?' vroeg ik en nam nog een slok om mijn keel weer een beetje te smeren.

Chris
Ik liep achter haar aan het penthouse in en plofte bovenop haar wanneer ze op bed viel. Ik drukte overal kusjes maar voor ik het wist had ze ons omgedraaid en kleedde ze me uit. Wanneer ik haar hand om mijn al wat steigerende vriend voelde voelde ik me al helemaal opgewonden.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/25/2016 07:38 PM

Jace
'Naar Sidney Australie voor shoots voor een aantal agency's.'' Zei ik met een glimlachje terwijl ik aan haar kon zien dat ze geschrokken was.'' Maar maak je geen zorgen ik ben snel genoeg terug om je te vergezellen'' zei ik om het netjes te houden we hadden niet eens een relatie maar toch voelde het wel zo.''Hoe gaat het trouwens met die Kyle?"'

Winttr
Als ik hem zie genieten trek ik mijn jurk uit en likte ik sensueel aan het topje terwijl mijn ogen hem geil aankeken. Ik was ineens niet meer zo schattig als eerst. Ik werd nat van het idee dat deze zo in me zou glijden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/25/2016 09:30 PM

Kailynn
Ik hield me groot en flipte mijn haar naar achter. 'Ik kan heus wel een maandje zonder jou hoor.' zei ik en beet op mijn lip. Inmiddels wist ik eigenlijk niet meer of ik dat kon. Als hij over Kyle begon ontstond er een grijnsje. 'Wel goed hoor. Hij was hier vanmiddag nog.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar.

Chris
Ik gromde genietend en legde mijn handen op haar hoofd. Ik nam in een hand haar haar vast en liet zo haar mond over mijn vriend glijden. Ik beet mijn kaken op elkaar om me een beetje in te houden. Mijn ademhaling versnelde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/25/2016 11:07 PM

Jace
Ik keek naar de haard én glimlachten zwak ''dat zeggen ze allemaal.'' Grapte ik nam nog een nipje '' het zou leuk zijn als je mee kan maar hey een agency staat op je te wachten ik hoop als ik terug kom dat ik je naam vaker hoor in de modewereld.'' Zei ik om haar op te peppen.

Winttr
Als hij helemaal zijn vriend in mijn mond schuift kokhals ik kort maar mijn mond begon al langzaam goed werk te vertonen. Ondertussen gebruikte ik mijn hand ook erbij terwijl ik hem bleef pijpen. Dit was 2e keer dat ik iemand pijpte maar aan Chris zijn grommen kon ik horen dat ik het goed deed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/25/2016 11:29 PM

Kailynn
Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien kan ik wel bekend worden in Australië...' grinnikte ik. Ik dacht niet goed na. Ik moest terug gaan naar de Kailynn die carrière wilt maken en niet een jongen achterna loopt. 'Je zult het dan maar anderhalve maand zonder dit geweldige lichaam moeten doen.' zei ik en streelde kort langs mijn zijdes.

Chris
Ik gromde en genoot van haar natte warme mond die mijn lul verwende. Ik beet op mijn lip en sloot kort mijn ogen. Doordat ik haar haar vasthad kon ik makkelijk het tempo bepalen. Ik liet haar wat sneller op en neer gaan en ik liet nog een grom ontsnappen.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/25/2016 11:37 PM

Jace
Als ze dat zegt verbaast het me kort ''ik ben blij dat we vrienden zijn.'' Zei ik glimlachend terwijl ik het niet al te intiem met haar bedoelde vandaag. Het was moeilijk om een meisje zoals haar mijn stepping stone te laten worden. Ze was het totaal niet waard maar om de 1 of andere mannier kreeg ze mijn volle aandacht. Ze was niet alleen goed in bed maar ook met mijn gevoelens.

Winttr
Als hij op het punt staat nog stijver te worden stop ik met een geil glimlachje. Ik trok hem aan zijn stropdas overeind en beet sexy op zijn onderlip ''ik wil je.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/25/2016 11:49 PM

Kailynn
Ik glimlachte en keek naar hem. Vrienden... 'Ik ook.' zei ik met een glimlachje en nam nog een slokje van mijn wijn. 'Ik had nooit verwacht dat je zou zijn zoals je bent. In de bladen zetten ze je echt heel anders neer.'zei ik en keek hem aan. Ik haalde een hand door mijn haar en keek kort naar mijn nagels. Ik zou zijn aanwezigheid sowieso gaan missen wanneer hij in Australië zat.

Chris
Ik gromde. Wanneer ze stopt keek ik haar aan en voelde me al snel half overeind gehijst worden. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en draaide haar op haar rug. Terwijl mijn lippen de hare bezig hielden liet ik mijn behendige vingers haar clit bespelen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/26/2016 12:08 AM

Jace
''Als je denkt dat je niet voor me hoef op te passen.. doe dat dan wel.'' Zei ik ineens duivels en down ik zette mijn glas neer op de bijzet tafel. En kwam overeind ''je bent tot nu toe de enigen waar ik het ooit tegen heb gezegd.. maar een man zoals ik kent geen liefde.''

Winttr
Als ik eenmaal onder hem lig en hij me zoent en ving ert strek ik mijn benen uit genot. Ik legde mijn handen in zijn nek en liet zijn lippen even los om wat kreunen te laten gaan. Mijn armen sloeg ik uit genot na achter hij was er zo goed in. Geen wonder dat al die prosutitees stipt voor zijn deur stonden. Maar voorlopig hoefde hij nooit meer voor seks te betalen ik was eigenlijk vrij ''schoon'' ik had maar 2 jongens maar 1 keertje gedaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/26/2016 12:17 AM

Kailynn
Ik glimlachte zwakjes. 'Dat geloof ik niet.'zei ik tegen hem. 'Je kunt prima liefhebben en geliefd worden. Die muur om je heen moet gewoon worden doorbroken.' zei ik tegen hem. 'Liefde zal je pad kruisen... Misschien niet nu.. niet morgen, maar wanneer je er zelf klaar voor bent.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar.

Chris
Ik stopte met mijn vingers en begeleidde mijn vriend naar haar ingang. Langzaam liet ik me in haar glijden en kwam langzaam op gang. Na een tijdje maakte ik wat meer tempo en gromde.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum