ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/26/2016 09:29 PM

Jace
Als ze dat zegt glimlach ik zwak "ooit maar nu voorlopig niet." Zei ik misschien had ik al die encounter gemaakt met de gene die ik zo danig leuk vind. Ik plaatste mijn lippen op de haren en kuste haar zachtjes.

Winttr
Ik genoot van de intensheid tussen ons en kreunde zacht ik legde mijn handen op zijn rug. En zette mijn nagels in zijn vel. Ik zette mijn benen rond zijn middel om hem meer te voelen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/26/2016 10:21 PM

Kailynn
Iedere keer wanneer ik zijn lippen voelde, ook al was dit pas de tweede keer, voelde ik me zo speciaal. Hij kuste niet zomaar. Ik kuste rustig en gepassioneerd met hem mee. Na een tijdje deinsde ik terug en keek hem aan. Hij gaf gemixte signalen, maar ik kon ze nu tenminste een beetje laten rusten, toch? 'Als ik eerlijk ben zal ik je toch wel missen als je in Australië bent.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.

Chris
Ik gromde met steeds meer regelmaat en bouwde het tempo steeds hoger op. Haar kreunen maakte me alleen maar geiler. Door haar benen die verder uit elkaar gingen kon ik dieper bij haar binnen waar ik meteen gebruik van maakte. Haar nagels in mijn vel gaf me geile rillingen over mijn lichaam.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/27/2016 10:23 PM

Jace
''Zeg dat niet.'' Ik bloosde maar je kon het niet aan me zien een raar gemixt gevoel onstond in mijn maag.'' Je maakt het allemaal zo moeilijk voor me'' Zei ik zuchtend ''dat ik zelfs de controle bijna verlies om je niet aan te raken.. op een intieme mannier.'' Tot nu toe hadden we alleen maar echt one nightstand seks gehad. Maar ik kon net zo goed ook liefhebben in bed.

Ts after the seks

Winttr
Ik had een hele hoop zuigzoentjes OP zijn en borstkast achter gelaten. Ik moest wel even beseffen dat zijn lichaam als werk werd gebruikt. Dus de volgende keer zal ik wat minder zuigzoentjes achterlaten. Ik zat op mijn buik naast hem met mijn benen omhoog haar door de war badjas half over mijn schouders een spelletje te spelen op Chris zijn telefoon. Als ik weer verlies maakte ik een verveelt geluidje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/27/2016 10:49 PM

Kailynn
'Wat maak ik precies moeilijk voor je? Weggaan? Dan blijf...' zei ik. Alleen wist ik al dat ik dit sowieso niet vn hem kon vragen. Zijn baan was belangrijker dan wat dan ook. 'Ik zal gaan werken voor het agency en jij zal voor anderhalve maand naar australie gaan. We kunnen wel eventjes zonder elkaar, toch? Zolang je niet door een of ander giftig beest word gebeten.' grinnikte ik.

Chris
Ik haalde diep adem en keek naast me wanneer ze weer verloor. 'Ik zei toch je moest daar links.' grinnikte ik. Ik bekeek mijn lijf. 'Denk eraan dat je de shoot voor mens health verplaatst. Ik denk niet dat ze dit allemaal met make up en photoshop kunnen wegwerken.' grinnikte ik en keek naar Winttr.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/27/2016 10:58 PM

Jace
Als ze dat zegt herpak ik mezelf ik moest geen enkele emotie showen van het woordje ''verliefd'' ik keek haar glimlachend aan ''ondertussen zijn er ook andere waar we ons mee kunnen vermaken ik zal je wel snappen als ik weer vervelende dingen of leuke dingen mee maak.'' Zei ik met een lachje terwijl ik een sigaret opstak en naar de haard keek ''en hou me up to date met je moeder.''

Winttr
Ik was te koppig om toe te geven en maakte een arogant geluidje als hij dat zegt bloos ik.'' Komt voorelkaar meneer.. Kingston'' zei ik met een lekker speels grijnsje tegen terwijl ik een kusje op zijn zachten wolken lippen plaatste. Ik had echt genoten vandaag vooral door de heerlijke orgasme maar dat was bijzaak.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/27/2016 11:33 PM

Kailynn
Ik knikte. 'Uiteraard, genoeg Australische modellen waar je je mee kunt vinden.' zei ik en schonk nog een glas wijn in voor ons beide. Waarschijnlijk zijn die modellen ook nog eens veel mooier dan mij. 'Zal ik zeker doen, als ze me ooit nog wilt zien.' zei ik en nam een slok van de wijn.

Chris
Ik grijnsde. 'Hoe kan het je toch steeds lukken me opnieuw geil te maken.' zei ik en kuste met haar mee. Na een tijdje kwam ik overeind. Ik liep naar het kastje waar ook mijn agenda die normaal Winttr bijhoud lag en keek erin. Ik schreef erin dat ik morgen tot 2 uur in de middag vrij wil blijven. Morgen moest ik toch weer eens gaan sporten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/28/2016 10:01 PM

Winttr
Ik grijnste lipbijtend en ging weer verder met mijn spelletje. Na een tijdje raapte ik mijn string op en deed ik die aan onder mijn badjas. Ik wikkelde mijn haar in een staart.  

Jace
Als ze dat zegt geef ik geen response maar maak ik een simpel rookwolkje." Ik heb mijn moeder buitengesloten toen ze lijden aan kanker.. ik wss bang om haar onderz ogen te komen omdat ik wist dat ze dood ging." Zei ik "op de dag dat ze dood ging was ik er niet om Chris te supporten.. ik liet hem helemaal alleen uithuilen bij haar ziekenbed toen hij pas 12 was mijn vader deed hetzelfde hij verkoos zijn werk boven Chris en mijn moeder meerdere malen ik haat het eigenlijk om te horen dat ik op mijn vader lijk... dat herinnerd me er alleen maar meer aan dat ik er nooit voor mijn moeder of Chris ben geweest." Zei ik terwijl ik naar de haard keek.

Jace (14) jaar
Ik zat in de limo terwijl ik mijn kleine broertje Chris zijn strikjes goed zetten"Nu zit hij goed Christian" glimlachten ik breed. Mama zat tegenover ons met gekke buisjes in haar neus. Het enigen wat ze deed was glimlachen ik bloosde en wist niet wat er te glimlachen viel maar als ze begin te huilen en te glimlachen. Gaat mijn hart tekeer  algauw is Chris de 1ste die geschrokken reageert "mama.. waarom huil je?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/28/2016 10:34 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip wanneer hij me dat verteld. 'Aan de geschiedenis kun je niks veranderen, maar Chris is er nog. Je kunt er nog steeds voor hem zijn.' zei ik tegen hem. Ik legde mijn hand op zijn knie en kneep er zachtjes in om hem een beetje te steunen. Ik voelde zijn pijn echt diep in mijn hart en dat was niet wat ik graag zag. Ik wou dat al mijn dierbare gelukkig waren.

Chris
Ik liep naakt naar de woonkamer. Nancy was toch al weg. We waren beide helemaal alleen in mijn penthouse. Ik liep naar de koelkast waar ik wat cherry tomaten pakte en deze begon te eten. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ze niet mijn tante bleek te zijn. Dan had ik dit nooit met haar kunnen doen.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/28/2016 11:51 PM

Winttr
Ik liep even naar het balkon terwijl ik een sigaretje opstak en een lichte hijs nam. Ik was niet zo sportief en healty als Chris. Hij deed het natuurlijk voor zijn werk maar dat betekende niet dag het veel verschil maakte. Ik had echt het perfecte vrouwen lichaam volle kont en volle borsten. Ik rookte alleen omdat mijn pleegbroer het ook deed. Ik brande het sigaretje uit. En moest me maar ook maar aanpassen aan Chris. Ik liep weer naar binnen en bekeek de agenda men's health was verplaatst naar volgende week. En morgen 2 uurtjes sporten voor Chris. Ik was jaloers op mijn vriendje dat hij niet rookte gezond at en sporten. Als de bel gaat kijk ik snel uit het raam en zie ik weer een ander soort sletje. De 3e deze week ik moest er wel aan wennen al die meisjes die ooit hebbben geneukt met Chris. Ik vroeg me af  waarom hij zoveel verschillende had..

Jace
" Dat is waar zodra je moeder waarschijnlijk uit het kliniek is zal ze hetzelfde doen." Zei ik terwijl ik er zeker van was. Het is niet altijd het prachtige rijke leven af mijn vader ging vroeger vaak genoeg vreemd. Terwijl mijn moeder nog steeds aan het genezen was van trauma's en kanker. Het zou me ook niet verbazen als hij met een verloren zusje of broertje zou komen. Ik zou mijn eigen broertje toch altijd blijven veverdedigen. Ik had liever geen outsiders in onze familie." Het is misschien  onbeschoft om te vragen.. maar wie is je vader?"

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/29/2016 12:20 AM

Kailynn
Ik beet op mijn lip. 'Ik hoop het.' zei ik zacht en nam nog een nipje van de wijn. Als hij dan over mijn vader begon moest ik toch even slikken. 'Hij was de leukste en liefste man die ik kon. Taylor Green... Hij gaf me alles wat mijn hartje begeerde. Hij was naast mijn moeder echt het voorbeeld van succes.' zei ik en voelde tranen op komen maar drong ze terug mijn oogkassen in. Ik kon hier nu niet een potje gaan janken om mijn dode vader.

Chris
Na een tijdje zette ik het terug in de koelkast. Ik liep terug naar de slaapkamer waar ik me snel een boxershort aantrok en een joggingbroek. Naderhand liep ik terug naar de woonkamer en keek glimlachend naar Winttr. Zacht zuchtte ik en liep naar de deur wanneer ik de deur bel hoorde. 'Georgia? Wat doe je hier?' vroeg ik. Ze hield haar tranen voor zich terwijl ze al zowat zwarte wangen had van uitgelopen make-up. 'Kan ik voorlopig even hier schuilen?' vroeg ze met een brok in haar keel. Ik keek haar bezorgd aan en zag wat blauwe plekken op haar schaars gekleedde lichaam. 'Tuurlijk kom erin.' zei ik en deed achter haar de deur dicht. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ik en nam haar mee naar de keuken waar ik haar op een van de barkrukken neer zet en snel een kop thee voor haar maakte. 'Vincenzo, Hij is helemaal gek geworden.' zei ze bibberend. Ze nam een slok van haar thee. 'Zou ik gebruik mogen maken van je douche?' vroeg ze. Ik knikte en pakte snel een handdoek voor haar. 'Je kunt gebruik maken van de logeerkamer en de gasten badkamer.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. Ze knikte en liep richting de logeerkamer waar ze de deur achter zich sluit. Ik zuchtte en wreef even over mijn gezicht.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum