ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/06/2016 05:39 PM

Winttr
Ik nam diep adem en had genoeg geld voor de metro ik douchte me en kleden me snel om terwijl ik een briefje voor Jace achterliet. Niet veel later was ik weer op Chris zijn terein ik nam diep adem en belde aan terwijl ik in mijn werkkleding stond voor het geval dat die Georgia er nog was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/06/2016 06:07 PM

Chris
Ik zuchtte en at een stuk komkommer terwijl Georgia bezig was met pakken. Niemand die hoefde te weten dat ik haar daar heen stuurde. Ik zou iedereen gewoon vertellen dat ik haar naar een safe house had gestuurd. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. Wanneer ik de bel hoorde maakte Nancy open die al onderweg was om naar huis te gaan. 'Winttr, mijn kind.' zei ze blij. Ik liep naar de hal en zag daar inderdaad Winttr staan. Ik was nog steeds boos op haar maar kon het niet helpen om haar tegen me aan te trekken en een kus tegen haar voorhoofd te drukken nu Georgia nog in de slaapkamer stond. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/06/2016 06:22 PM

Winttr
Als ik blij word ontvangen door Nancy glimlach ik breed.. het voelde net alsof ik na een lange reis thuis ben gekomen. Ik beet op mijn lip bij het zien van Christian maar als hij me ineens tegen zich aantrekt klopt mijn hart razend snel. Ik besefte voor even dat ik niet zonder hem kon hij betekende meer dan als alleen mijn vriendje. Als die Georgia naar beneden komt laat ik hem los en kon ik een glimlach niet onderdrukken bij het zien van haar koffers. Nancy gniffelde en aan haar hele houding kon ik zien dat ze blij was dat alles weer naar het oude word. Ik rennend door het huis, eten als een varken en poker spelen met Nancy ik heb het gemist.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/06/2016 07:09 PM

Chris
Ik haalde diep adem en zag ze blij kijken wanneer Georgia stond met haar koffers. 'Je kunt ook nog de vlucht van morgen pakken, dat weet je.' zei ik tegen haar maar ze schudde haar hoofd. 'Je wilt me hier niet. Ik begrijp het wel. Ik zal je nog wel eens zien.' zei ze. Ik overhandigde haar het vliegticket en drukte een kus in haar haar terwijl ik haar een knuffel gaf. 'Zorg je goed voor jezelf?' vroeg ik haar. Ze knikte. 'Tot ooit.' zei ze en stapte de lift in naar de lobby en naar buiten. Ik keek haar na totdat de liftdeuren sloten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/06/2016 07:43 PM

Winttr

Een gevoel van schaamte ging door me heen. Ik maakte mijn haren los en deed mijn bril af. Miscchien was ze toch vertrouwbaar geweest? Ik schudden mijn hoofd. Terwijl Nancy mijn hand vastnam ''kom we gaan even taart bakken.'' Glimlachten ze zwak terwijl  Nancy goed was in lezen van wat mensen dachten. Ik liep maar mee en deed mijn schort om ''het is niet jou fout dat Chris haar uit huis heeft geplaatst.'' Zei ze terwijl ik droevig naar mijn handen keek die bezig waren met het rollen van de deeg ''Georgia is nooit echt een goeie invloed op Christian's leven geweest altans dat hij het nooit door heeft.'' Zei Nancy terwijl ik zwak glimlachten ''ik denk dat Chris gewoon een warmhart heeft van zich zelf..'' Zei ik zwak tegen Nancy ''ik denk dat ik de situatie te snel heb beoordeeld.. maar dat gevoel van jaloezie kon ik eigenlijk gewoon niet negeren.. ik heb me nooit jaloers gevoelt en het liefst was ik dt nooit geworden.''

-
Ik heb een leuk idee voor Kaillyn en Jace

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/06/2016 09:25 PM

Chris
Wanneer Nancy met Winttr gaat bakken ga ik op de bank zitten en zette de tv aan. Ik hield me verder stil. Ik had nu geen zin om erover te praten met Winttr. Zij zou wel allang blij zijn dat zij nu weg is. Ik haalde een hand door mijn haar en ging even door mijn baard die ik door eigenlijk een beetje zelf verwaarlozing had laten staan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/06/2016 09:38 PM

Winttr
Nancy glimlachten zwak ''ik ben blij dat jullie een koppel zijn.'' Zei ze terwijl ze de taart in de oven stopte ''je ziet meer in Chris dan alleen zijn koppigheid en arrogantie.'' Ik glimlachten zwak en was blij dat ze dat zei. Ik was sowieso onervaren met relaties maar het maakte me een stuk zelfverzekerder als Chris zijn vriendin. Ik liep naar de woonkamer en keek naar Chris ik liep even snel naar de gang en pakte mijn papieren uit mijn tas. Ik gooide die voor Chris neer op tafel ''ik zou nooit iemand boven jou kiezen.'' Zei ik zonder hem aan te kijken ik liep toen vervolgens naar boven en moest echt even mijn haar goed zetten.

Jace
Als ik de brief lees en de papieren van Winttr verdwenen zijn bijt ik glimlachend op mijn onderlip.'' Voorspelbaar'' zei ik toen terwijl ik naar de familie foto van mij Chris en Mama keek.'' En ik dacht dat alleen mama me kon manupileren'' ik kwam overeind en belde mijn chauffur op ik moest iets eerder vertrekken naar Australie mijn Shoots waren een paar dagen vroeger gepland dan gedacht. Ik miste Elizabeth zei hield altijd alles bij.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/06/2016 10:29 PM

Kailynn
Ik zuchtte en ging met mijn handen door mijn haar. Ik zou vanavond uit gaan, maar ik was eigenlijk al veel te vroeg begonnen. Ik zuchtte en kreeg een appje binnen. Ik legde mijn krul tang even aan de kant en nam mijn telefoon. Het was Kyle. Hij zou bijna landen. Ik fronste. - Kom je eerder terug?-  stuurde ik. Dat was wel fijn. Dan had ik tenminste nog iets te doen wanneer Jace over een paar dagen weg zou gaan naar Australië. Al waren we niet nu in de beste positie na die gespannen rit in zijn limo. Ik ging verder met mijn haren te krullen.

Chris
Ik keek op als ze opeens papieren voor mijn neus gooit. Ik zuchtte. Ze gingen over de voogdij van Winttr. Ik nam ze en liep ermee naar mijn werkkamer. Daar stond een kluis waar niemand de code van wist. Ik opende de kluis en legde de papieren erin zonder ze te ondertekenen. Ze moest vrij zijn. Niet als een of andere hond van baas tot baas worden overgedragen. Tot ze officieel bij de wet voor zichzelf kan zorgen zal ik de papieren bij houden, maar tekenen niet. Ze mocht doen en laten wat ze wou. Ik liep naar boven waar ik in de deuropening ging staan van onze kamer.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/06/2016 10:53 PM

Winttr
Ik kamde mijn haren door en zag achter me Chris in de deuropening staan ik legde mijn borstel neer.'' Ik ga mijn woorden niet terug nemen'' zei ik terwijl ik overeind kwam ''ik ben blij dat ze weg is.'' Ik wilde langs hem lopen het was niet een kwestie van arogantie. Ik was eerlijk en rechtstreeks mijn gevoel van schaamte had ik helemaal aan de kant geschoven. Chris moest er maar mee leven dat ik van hem hield en hem alleen voor mezelf wilde.

Jace'
Met een zonnebril en mijn haar half in een hoed gekamt. Liep ik met Chubby naar Gate 7 waar mijn vlucht zich bevond. En keek op mijn horloge ''nog 2 uur we zijn hardstikke vroeg.'' Zei ik met een lachje terwijl ik diep adem nam en mijn snappers liet weten dat ik was aangekomen op het vliegveld ik zette mijn handen in mijn zakken en zakte neer op een bankje. Chubby was even snel macdonalds voor me halen.. en dat was ook de eerste keer in jaren dat ik een burger zou eten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/06/2016 11:01 PM

Kailynn
Ik haalde diep adem en keek op als mijn telefoon weer trilt. - Hoe gaat het tussen dreamboy en jou?-  vroeg Kyle. Ik grinnikte. - Niet zo best.- Hij stuurde een sippe emoji. - Moet jij je telefoon niet uit hebben tijdens je vlucht? - stuurde ik weer.  -We staan zo goed als aan de grond. We kunnen onze spullen in principe pakken. Ik app je zo - stuurde hij met een kus emoji. Ik glimlachte en legde mijn telefoon weg. Ik maakte mijn make-up look af en haalde een hand door mijn gekrulde haar zodat ze wat losser zouden vallen. Ik liep naar de woonkamer waar ik snel nog een hapje nam van een salade die ik op tafel had staan.

Chris
Ik trok haar terug de kamer in tegen me aan. 'Ik heb je nu al weken niet meer geneukt... Ik verlang naar je...' fluister ik in haar oor en drukte zachte maar toch schreeuwende kusjes voor aandacht in haar hals. 'Laten we het niet hebben over haar.' zei ik en liet mijn handen over haar lichaam glijden. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum