ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/09/2016 12:44 AM

Jace
"Omdat je niet wilde dat ik de gene zou zijn die je naar de top zou brengen." Zei ik terwijl ik glimlachten en zachtjes in haar hand kneep "misschien ga je het wel maken als mrs.Kingston." zei ik grappend terwijl ik het wel voor me zag 2 kinderen ouders super bekende modellen. Ik wist niet zeker of mijn vader dit wel      oke zou vinden maar vergelekwn met waf chris had gedaan hoopte ik dat dit iets minder effect had op Kingston empire.

Winttr
Ik kwam weer thuis en zag die meid weer zitten op de bank op dit moment boeide me het niet eens meer. Ik was boos op Chris omdat hij me in deze rotsituatie had mee getrokken. Maar ik was ook boos op mezelf omdat ik niet wist hoe ik hier mee om moest gaan ik kende het bekende wereldje niet helemaal. Maar ik was niet gediend van tegenpartij je kon het niet aan me zien maar ik stikte van jaloezie dat hij hetzelfde bij haar deed als bij mij. En dan was het niks persoonlijks op die trut maar ik vertrouw niemand met een prosutitee achtergrond zins ik was gedumpt voor eentje 3 jaar geleden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/09/2016 04:31 PM

Kailynn
Ik grinnikte. 'Ik wil gewoon niet dat je zoveel in me investeerd. Misschien word ik wel nooit echt model en kan ik je het niet terug betalen.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik voelde me zo onzeker sinds ik Jace had leren kennen. Hij was dé Jace Kingston. Hij kon elk mooi model krijgen dat hij wou. Ik zuchtte kort en keek op als er een stewardes langs liep. 'Sorry, maar zou ik een flesje water kunnen krijgen?'vroeg ik haar. Ze knikte vriendelijk. 'Natuurlijk.' zei ze. Ze gaf Jace nog een verleidelijke blik en liep weer verder. Kijk dit bedoel ik dus.

Chris
Ik kwam gedoucht en aangekleed van de trap af en zag Winttr staan. Het verbaasde me dat ze terug was gekomen toen ze zag dat Georgia niet in het vliegtuig zat. Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte. 'Ik zei toch dat ze niet op geld uit was. Ze weet het al vanaf het begin van ons en ze heeft er verder niks mee gedaan.' zei ik tegen Winttr en liep naar de keuken. 'Ik ga maar eens.. lezen denk ik.' zei Georgia als teken dat ze ons alleen zou laten om te praten. Ik schonk een glas Bourbon in en nam een slokje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/09/2016 05:44 PM

Winttr
Ik keek Georgia na en keek vervolgens naar het pakje sigareten die ze op tafel had achter gelaten. 1 trekje zou me zo een opluchting doen." Boeit me niet" zei ik niet als de normale Winttr hij had alle reden om boos te zijn. Maar op het moment had ik geen behoefte aan hem het enigen wat hij kon doen was me neuken en daarna pas een valse opmerking maken. Ik had net een fles wodka gekocht en liep er mee naar de tuin.
 
Jace
'Ik ben geen hypocriet" zei ik tegen haar "omdat ik veel geld aan je uitgeef betekend dat  niet dat ik het terug wil." Zei ik zacht tegen haar ik haten het als ze zich zorgen maakte over het "terug betalen" als de stewardesse me een blik gaf negeer ik het volkomen ik was inmiddels gewend dat vrouwen me een blik gafen als ze me zagen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/09/2016 07:04 PM

Kailynn
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik weet dat je het niet terug wilt, maar ik wil het terugbetalen. Ik voel me anders schuldig.' zei ik tegen hem en nam mijn water aan wanneer de stewardes mij het flesje kwam brengen. Ik haalde een hand door mijn haar en merkte dat het vliegtuig aan het stijgen was. Een heerlijk gevoel.

Chris
Ik goot het meteen naar achter en trok een nors gezicht. Wat was er toch mis met me. Ik liep naar het terras...'Ben jij nu boos... op mij?' vroeg ik lichtelijk verontwaardigd en leunde tegen de deurpost aan. Ik zuchtte diep. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/09/2016 07:33 PM

Winttr
"Ik ben niet boos." Ik nam een klein slokje van de wodka en beet mijn kaken op elkaar. Dit was de eerste keer dat ik dronk maar ik probeerde zoals gewoonlijk intressant te doen."jij bent bent wel boos op mij" zei ik tegen hem terwijl ik een hand door mijn haren liet glijden "wat wilde je anders dat ik deed als een stom trutje geloven dat ze niks aan de media door lekt terwijl ik haar niet eens ken.. en ja op het moment vertrouwde ik haar niet na dat Jace me had verteld wat er in het verleden is gebeurt." Zei ik "mensen kunnen impulsief zijn of gewoon iemands waarde op de eerste plek zette dan zich zelf en op het moment heb ik beide geflikt dus wrijf het er niet in." Zei ik boos tegen hem "sirieuss Chris neuk me dan ook niet voor een hele opkomende discussie."

Jace
Ik snoerde haar de mond door haar te kussen en kneep zachtjes in haar been." Shut up about money and talk about love" zei ik zacht tegen haar lippen aan terwijl ik grijnsde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/09/2016 07:54 PM

Kailynn
Ik grijnsde tegen zijn lippen wanneer hij dat deed en streelde lang zijn wang. Wat voelde het goed om dit te doen. Ik voelde de kriebels in mijn buik en haalde een hand door mijn haar. Ik knikte en drukte mijn lippen nog eens tegen zijn lippen. Niet te geloven dat ik met hem naar Australië vloog.

Chris
'Het gaat me niet eens om Georgia. Je ging weg. Je hebt bij mijn broer gewoont. Mijn fucking broer... dat is wel het ergste waar je heen kon. Ik had alles voor je geregeld. Al was het een 5 sterrenhotel in een andere staat maar niet naar Jace.' zei ik tegen haar en nam de fles drank van haar af en zette hem op het salon tafeltje in de buurt. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/09/2016 08:15 PM

Winttr
"Ik heb niet bij Jace gewoont maar bij Kaillyn Green." Zei ik tegen hem "ik kan er toch niks aan doen dat je broer bezorgd over je is misschien niet op de mannier wat je heb verwacht." Zei ik tegen hem "ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik zelf beslis of ik weg bij je wil of niet want onder tussen lagen mijn papiereb onder zijn macht.. en raad is... ik wil niet weg ookal wil ik je soms een klap verkopen voor zo arogant zijn."  Zei ik terwijk ik tegen hem aan viel en zijn bloes vastnam "jij bent de enigen die me ooit met respect heeft behandeld." 

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/09/2016 09:28 PM

Chris
Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte. 'Jace is niet bezorgd dat is gewoon een van zijn vele gezichten die hij jou heeft laten zien.' zei ik. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben niet arrogant.' zei ik vervolgens en ving haar op wanneer ze struikelde. 'Dat zal ik ook altijd blijven doen.' zei ik tegen haar en drukte een kus in haar haar.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/09/2016 10:08 PM

Winttr
Ik was moe van slapeloze nachten zonder Chris. En had geen zin meer in ruzie het was niet mijn stijl." Ik wil.. tegen.. je aan kruipen in bed zoals vroeger." Zei ik terwijl ik opkeek en op mijn tenen ging staan om zijn mond te snoeren.
-
Ts Australië  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/09/2016 10:51 PM

TS
---
Kailynn
Ik glimlachte terwijl ik overeind kwam van het bed waar ik net overenthousiast op had gesprongen. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Jace. 'Dit is echt geweldig.' zei ik als een blij klein kind dat net nieuw speelgoed had gekregen. Ik sloot genietend mijn ogen en opende ze daarna om naar de grote glazen muur te lopen om over het uitzicht te turen.

 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum