ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/13/2016 09:46 PM

Jace
''Ik ben Jace Kingston alles kan.'' Zei ik met een lachje terwijl ik vervolgens weer een hijs nam en nog een pets op haar rechterbil gaf. Ik plofte op bed en hd morgen vroeg mijn 1ste shoot voor Milano.

Winttr
Ik legde mijn hoofd in mijn nek en genoot van zijn plotse aanrakingen. Zijn handen die mijn borsten kneden gemixt met zuigzoentjes was het absolute liefde's gevoel. Ik legde mijn rechterhand op zijn schouder voor grip en ontspande me.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/13/2016 09:54 PM

Kailynn
'Wat mis ik het om rijk te zijn.' zei ik en slaakte een gilletje wanneer hij me op mijn bil sloeg. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar de badkamer terug waar het bad weer aardig vol was gelopen. Ik liet me langzaam in het hete water zakken en sloot genietend mijn ogen.

Chris
Terwijl mijn linkerhand haar borsten bleef verwennen gleed mijn rechterhand langzaam af naar haar intieme gebied. Ik likte kort aan mijn vingers om ze nat te maken en begon haar daar te plezieren. Mijn paal kreeg een hevige groeispurt en stond binnen no time helemaal recht. Ik stopte met mijn hand en trok Winttr aan haar heupen meer naar het randje van het aanrecht waar ik makkelijker mijn lul in haar liet glijden. Al snel stootte ik hard en diep in haar en gromde bij elke stoot. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/13/2016 10:37 PM

Jace
Ik branden mijn sigaretje uit in het asbakje. En had een vreselijke honger in mijn maag  ''hey babe.. we gaan zo even uit eten.'' Riep ik richting de badkamer terwijl ik overeind kwam en zin had in steak ik reserveerde bij een duur restaurant. En liep vervolgens naar de badkamer om te joinen.

Winttr
Ik kreunde zacht maar als hij vervolgens in me glijd en ik hem steeds dieper bij elke stoot voel. Grijp ik de kraan vast en kreunde ik mijn longen er uit. Het zou me niet verbazen als ik ieder moment uit kon barsten in een orgasme. De gordijnen waren open maar alsof iemand ons kon zien. In zijn buurt boeide me niks meer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/14/2016 12:52 PM

Kailynn
'Prima!' riep ik terug en genoot van de geuren en het warme water. Wanneer Jace de badkamer binnen komt trok ik mijn benen op en keek naar hem. 'Hoelaat wil je gaan? Ik heb wel geen nette kleding of überhaupt andere kleding dan waarin ik het vliegtuig met je instapte.' zei ik tegen hem en keek naar het water.

Chris
Ik haalde een hand door haar haar en drukte mijn lippen in haar nek om een zuigzoen te zetten en stootte harder en zo diep mogelijk verder. Na een tijdje haalde ik mezelf uit haar en tilde haar van het aanrecht. Ik draaide haar snel om en zette haar klem tegen het aanrecht. Ik liet me terug in haar glijden en gromde luid. Op een dominante manier drukte ik haar bovenlichaam op het keukeneiland en hield haar daarna vast bij haar heupen om dieper te kunnen stoten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/14/2016 06:43 PM

Jace
Ik stapte bij haar in bad "morgen zullen we shoppen voor kleding." Zei ik terwijl ik mijn armen vanachter om haar heen sloeg en een zuigzoentje in haar nek plaatste. Ik legde mijn hand op haar recheter borst en kneden die zachtjes.

Winttr
Als hij dominant word lik ik mijn lippen af. Al snel schoten er kreunen naar buiten." Damn Chris!" Zei ik kreunend terwijl ik het niet meer hield en explodeerde in een orgasme. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/14/2016 07:31 PM

Kailynn
Ik glimlachte en knikte. Als hij bij me komt en vervolgens niet van me af kon blijven beet ik grijnzend op mijn lip. 'Nu al klaar voor ronde 2?' grapte ik en ging met mijn handen door zijn haar en sloot genietend mijn ogen.

Chris
Ik gromde en voelde dat ik haar naar haar hoogtepunt had gebracht. Doordat haar vriendin door het orgasme mijn lul kneedde kon ik mijn orgasme ook niet langer meer uitstellen. Ik dacht nergens bij na en kwam in haar klaar. Ik liet mezelf hijgend over haar heen zakken en kwam kort op adem voordat ik me uit haar liet glijden en afstand nam. Ik keek haar grijnzend en hijgend aan. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/14/2016 07:41 PM

Jace
Ik grinnikte zacht "hmmm." Zei ik genietend terwijl ik naar wat zeep greep en haar borsten insmeerde vervolgens haar buik richting een wat intiemere plek." Wat ben ik blij dat je mijn modelletje ben." Zei ik met een lachje.

Winttr
Hijgend keek ik grijnzend op terwijl daar onder helemaal gevoelloos was geworden." Dat was geweldig" glimlachten ik grijnzend ik draaide me naar hem en drukte een lange zoen op Ijn lippen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/14/2016 08:11 PM

Kailynn
Ik hield mijn adem in wanneer ik zijn hand voelde afdwalen. Ik beet op mijn lip en holde mijn rug om mezelf nog dichter tegen hem aan te duwen. 'Als dit de hele maand zo gaat dan ga ik nooit meer weg uit Australië.' zei ik terwijl ik hapte naar lucht en een klein kreuntje liet gaan.

Chris
'Zeg mij wat.' hijgde ik. Wanneer ik haar lippen tegen de mijne voelde legde ik mijn armen om haar heen. 'Nu hebben we geluk dat het pas half 12 in de ochtend is op maandag.. anders stond Nancy nu hier.' zei ik grinnikend.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/14/2016 10:37 PM

Jace
''Alsof ik je ooit laat gaan.'' Grijnsde ik breed terwijl ik onder wat schoonmaak werk deed. Ik smeerde haar rug vervolgens in met wat zeep en dacht kort aan Chris en Winttr. Ik hoopte maar dat het weer goed tussen hun ging.

Winttr
Ik grinnikte ''die had ons zo buiten gezet.'' Zei ik met een lachje ''maar volgens moet babe zich klaar maken voor werk.'' Zei ik met een grijnsje terwijl ik op zijn onderlip beet en hem vervolgens losliet om mijn slipje weer aan te trekken. Gelukkig was er niet veel troep over gebleven aangezien hij in me klaar kwam.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/14/2016 10:45 PM

Kailynn
Ik grinnikte. Wanneer ik was ingesmeerd nam ik het stuk zeep van hem over en zeepte hem in. Langzaam en sensueel over zijn hele lichaam. Ondertussen bleef ik hem zo lang en veel als mogelijk recht in zijn ogen aankijken.

Chris
Met een brede glimlach knikte ik. 'Ik ga even douchen, weet je zeker dat je je vanmiddag red hier?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar terwijl ik eigenlijk al onderweg was naar de badkamer om te douchen. Wanneer ik dat had gedaan deed ik een sterke parfum van One Million Paco Rabanne op en trok een zwart zakelijk pak aan met een blauwe stropdas. Ik deed alles wat ik nodig had in mijn koffertje en deed mijn haar netjes. Naast modellen baan ook nog eens je eigen zaken regelen als zaken man bij je vaders bedrijf was niet altijd plezierig... maar je moest er toch op je best uit zien. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum