ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/21/2016 09:08 PM

Jace
''Niet zo behendig als jij.'' Zei ik met een knipoog terwijl ik met mijn steak begon.
=
Sorry kort x

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/21/2016 10:04 PM

Kailynn
Ik grijnsde en beet op mijn lip. Ik ging er niet meer verder op door voordat ik ook nog eens echt onder de tafel zou kruipen om die behendigheid nogmaals te testen. Na de steak zat ik eigenlijk al ver vol. Ik dronk nog een paar slokjes van de wijn en legde mijn bestek op het bord als teken dat ik klaar was. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Jace. Naar hem zou ik uren kunnen kijken zonder ook maar enige reden te hoeven hebben. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/21/2016 10:44 PM

Ts

Winter
Ik goot een beetje water over Chris zijn lichaam terwijl het bad lekker warm was. Zijn blauwe plek werd op de dag lichter en lichter hopelijk kon hij weer werken want het begon me zorgen te baren.'' Ik ben zo nerveus vandaag'' zei ik zacht terwijl ik om vijfe in de middag die shoot voor playboy had.

Jace
Om 2 uur in de middag stond ik al op de set bij Milano. Terwijl ik Kaillyn mee genomen had ik liet een hand door mijn  haar glijden. Terwijl ik alleen maar solo shoots had. Ik posseerde in alle soorten posities terwijl mijn sixpack weer wel getraind was.'' Perfect!'' zei de fotograaf terwijl de staff af en toe naar Kaillyn opkeek ik kreeg een pauze. Terwijl ik Kailyn wenkte om naar me toe te komen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/21/2016 10:52 PM

Chris
Ik glimlachte. 'Je moet niet nerveus zijn. Je gaat het perfect doen. Je werkt lang genoeg achter de schermen om te weten hoe het er in de spotlights aan toe gaat.' zei ik tegen haar en glimlachte. 'Ik wil je na je shoot mee uit eten nemen. In het openbaar.' zei ik tegen haar. 'Dan is het officieel voor de rest van de wereld om te weten dat jij mijn meisje bent.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen.

Kailynn
Ik bekeek Jace terwijl hij poseerde voor de camera. Wanneer hij pauze had liep ik naar hem toe en drukte een licht kusje tegen zijn lippen om geen boze blikken van de visagisten te krijgen. 'Je doet het fantastisch.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik bekeek zijn glinsterende gespierde lichaam en beet op mijn lip. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/22/2016 10:25 PM

Winttr
Als hij dat zegt bloos ik en voel ik me een stuk zelfverzekerder. Ik plaatste een kusje op Chris zijn lippen "ik hou van je." Zei ik zacht "voor altijd wat er ook gebeurt." Zei ik terwijl ik dat nooit zomaar tegen iemand zou zeggen. Chris was alles wat mijn hartje begeerde.

Jace
"Thx babe" zei ik terwijl ik me niet schaamde om Kaillyn te showen aan de wereld. Tot nu toe had ik geen enkel haat bericht van mijn vader gekregen. Ik legde mijn hand op haar bil en plaatste een kusje op haar voorhoofd "na deze shoot gaan we shoppen ik kan je niet alleen in die kleren over straat laten lopen." Zei ik terwijl ik haar haren tussen mijn vingers nam "en misschien nog even naar de drogist." Zei ik terwijl ik mijn lippen bij haar oor plaatste "om condooms te kopen voor vanavond."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/22/2016 10:52 PM

Chris
Ik drukte mijn lippen teder tegen die van Winttr en keek haar even aan. Ik klauterde uit het bad. 'Als ik jou was zou ik wel maar opschieten, straks kom je nog te laat.' zei ik. Ik pakte een handdoek waarmee ik mijn lichaam afdroogde. Ik bekeek Winttr kort en stelde me haar voor in de lingerie van haar shoot. Ik beet op mijn lip en trok snel een schone boxershort aan.

Kailynn
Ik grijnsde en drukte nogmaals mijn lippen tegen die van hem en keek in zijn ogen die gewoon ondeugd uitstraalden. 'Heb er nu al zin in.' zei ik met een grijnsje. 'Ik hoop dat je snel klaar bent want als ik van dat buffet blijf eten, ben ik binnen no time geen model meer.' zei ik met een lachje en keek op wanneer de visagiste even kuchtte en me een arrogante blik gaf. Ik keek net zo arrogant terug en drukte nog een keer een lange kus tegen Jace zijn lippen om duidelijk te maken dat hij van mij was. 'Als je me zoekt.. je weet me te vinden babe.' zei ik en liep van hem weg om de visagiste haar werk te laten doen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/23/2016 08:21 PM

Winttr
Als hij dat zegt klauter ik het bad gelijk uit." Je hebt gelijk" zei ik terwijl ik me snel afdroogde mijn lingerie aantrok en onze kamer inholde om mijn moshino jurk aan te trekken. Ik moest wel een beetje schaars gekleed om indruk te maken ik liet mijn inkijk gewoon zitten. Fatsoeneerde mijn haar met mijn stijltang en deed wat mascara en mac lipstick op. Ik gooide van alles in mijn chaneltasje mijn nagelfel epileerdingetje en heel veel dingen dat mijn uiterlijk verzorgde.

Jace
Ik grinnikte en keek haar lipbijtend na terwijl de visagiste met mijn haar begon." Wat hou ik toch van haar" mompelde ik zachg. Na de shoot kreeg ik gratis couponen voor Chanel van mijn klant." Die kan ik goed voor mijn vriendin gebruiken." Bedankt knipoogte ik naar de vrouw die kort op haar lip beet ik liep naar het banket waar Kaillyn stond. En lgede mijn hand op haar bil "hey babe klaar om te gaan" vroeg ik met een grijnsje terwijl ik een kusje in haar haren drukte. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/23/2016 09:58 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en schrok op wanneer ik opeens een hand op mijn bil voelde. Al snel had ik wel weer in de gaten dat het de hand van Jace was dus kalmeerde ik. 'Ik ben helemaal klaar.' zei ik met een glimlachje en drukte een kus tegen zijn lippen. Kort gleed mijn hand door mijn asblonde haar en keek ik naar Jace.

Chris
Ondertussen dat Winttr van hot naar her rende kleedde ik me rustig aan en bekeek haar ondertussen. 'De limo staat al voor je klaar babe.' zei ik tegen haar en glimlachte. Onderweg naar de keuken sloeg ik haar nog een keer op haar bil toen ze langs liep en liep richting de koelkast om er een fles champagne uit te halen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/23/2016 10:14 PM

Jace
Ik glimlachten breed en nam haar hand vast." De limo staat al klaar wil je eerst even shoppen of de deogist voor je weetl." Zei ik lipbijtend terwijl we de achterdeur namen die helemaal beveiligd was.

Winttr
Ik slaakte een klein gilletje terwijl ik net een koekje achter de kiezen had." Thx babe" zei ik terwijl ik mijn leren jas aantrok en een kusje op zijn lippen plaatste "ik ga babe kan je me om 17:30 komen halen?" Vroeg ik met mijn sexy blik en kraal oogkes. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/23/2016 11:22 PM

Kailynn
Ik dacht kort na. 'Laten we de drogist bewaren als de kers op de taart.' zei ik tegen hem en stapte in de limo. 'Plus ik wil uit deze kleding.' zei ik tegen hem en grinnikte. Nu voelde ik me toch echt wel een beetje het slachtoffer van een loverboy. Hij zou weer zoveel geld uitgeven aan kleding voor mij. Ik had dan ook echt totaal geen geld van mijn eigen bij me. Helemaal niks.

Chris
'Vooruit dan.' zei ik tegen haar en drukte een kus tegen haar voorhoofd. 'Je gaat het geweldig doen. Niet onzeker zijn. Zelfverzekerdheid daar geilen de camera's op.' zei ik en schonk een glas champagne in voor mezelf. Gewoon omdat het kon. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum