ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/28/2016 11:21 PM

Winter
Als ik Chris binnen zie komen en Nancy stilletjes bezig was met het onbijt. Kom ik gelijk overeind ik nam Chris zijn pols vast en nam hem mee naar onze slaapkamer waar ik de deur achter me sloot. Ik draaide me naar hem om en keek in zijn grijze ogen die zowat dood leken de glinstering was helemaal verdwenen. Ik trok zijn trui uit en ging op mijn knieen voor zijn broek en boxer.Vervolgens nam ik hem mee naar de badkamer waar ik hem in bad liet stappen. Ik kneep een spons met zeep fijn en was stil ik wilde geen conversatie beginnen want ik deed hem toch alleen maar pijn zodra ik wat zou zeggen over zijn gedrag of zijn familie problemen.

Jace
-Je bent toch wel oké babe?- Stuurde ik terwijl ik haar volgens mij al door had het ging helemaal niet goed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/28/2016 11:31 PM

Chris
Ik liet me gewoon meenemen met Winttr en liet haar ook haar gang gaan. Zodra ik was uitgekleed en ik in het warme badwater stapte ontspande ik een beetje, maar verder bleef ik rustig en stil. Zodra ik thuis kwam voelde ik meteen dat schuld gevoel aan me vreten. Wanneer ik gewoon kon feesten, drinken en mijn pilletjes kon slikken was alles prima. Hoefde ik nergens aan te denken. Ik haalde diep adem en keek naar het water.

Kailynn
Als hij dat terug appt slikte ik. - Ja, tuurlijk. Anders zou ik het je zeggen. - Stuurde ik. Dit was de eerste keer dat ik echt had gelogen tegen hem maar ik wou hem gewoon niet tot last zijn. Ik haalde een hand door mijn haar en dronk een slok van mijn koffie die inmiddels op de perfecte temperatuur was afgestemd. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/28/2016 11:48 PM

Winttr
"Ik wil niet dat het zo door gaat." Begon ik zacht terwijl ik hem afspoelde " het maakt mij ongelukkig en jou zelf." Zei ik terwijl ik ook moeite had met het verwerken van de dood van mijn ouders en de wersts. Maar doe Chris vergat ik dat gewoon en hoefde ik me nergens druk om te maken. Maar nu waren de rollen omgedraaid ik wilde Chris niet zo zien. 

Jace
"-hmm kay kom je dan zo even langs ;p?-" stuurde ik nog even snel terwijl ik thee voor mezelf insxhonk en een sigaretje opstam. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/28/2016 11:56 PM

Chris
Wanneer ze dat zegt zuchtte ik. 'Ik heb mijn moeder vermoord Winttr. Dat is niet iets wat je van de een op de andere dag vergeet.' zei ik tegen haar zonder haar aan te kijken en liet mijn hand door het schuim glijden. Ik slikte en probeerde niet weer in huilen uit te barsten.

Kailynn
Als ik dat bericht lees verzin ik snel een smoes. -Ik kan niet babe, ik heb een shoot. - stuurde ik en nam nog een slok waarna ik de tv aanzette die de ruimte een beetje op vulde met geluid. Wat miste ik mijn vroegere leven toen papa er nog was.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/29/2016 09:14 PM

Winttr
Als hij dat zegt doet het een beetje pijn in mijn hart." Ik begrijp je.." zei ik zacht terwijl ik zelf ook iets verschrikkelijks had gedaan waar door mijn ouders zijn vermoord. Mijn vader was vroeger Mafia baas en er is zoveel gebeurt toen ik 4 was ik kan me alles herinneren terwijl dat niet zo hoord te zijn.

Jace
Ik fronste -kay moet ik dan langskomen na je shoot?- zei ik een beetje opdringerig. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/29/2016 10:11 PM

Kailynn
Ik slikte. - Ik denk dat ik dan kapot moe ben en even een dutje doe. Vanavond heb ik visite. - verzon ik snel. - Zorg jij maar voor Chris, hij heeft je harder nodig dan ik-  Vervolgens kreeg ik nog een boos appje binnen van Gideon. - Het is gecancelled, maar dit gaat je geld kosten. Als je dat maar weet. - Stuurde hij. Ik slikte. Hopelijk was het niet zo heel veel dan kon ik gewoon het geld afstaan van mijn volgende shoot.

Chris
Mijn kaken beet ik op elkaar. 'Hoe kun je dit in godsnaam begrijpen?' vroeg ik lichtelijk radeloos. 'Ik mag blij zijn dat mijn familie me niet meteen verstoten heeft. Eigenlijk had ik helemaal niet geboren moeten worden.' mompelde ik en bleef naar het schuim op het water staren. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/29/2016 10:47 PM

Winttr
"Jij  bent niet de enigen die dierbare personen om het leven heeft gebracht niet expres." Zei ik zacht "mijn echt naam is Whitney Agremonte Gonzales mijn familie runde een drugskartel in New york we waren de grootste." Zei ik zacht terwijl ik wat water over zijn borstkast goot "we hadden een groot huis maar ook vijanden.. mensen die mijn ouders wilde dood hebben.. op een dag speelde ik in de woonkamer de bel ging en mijn vader deed open." Ik slikte het enigen wat ik horde was een hoop geluid geschreeuw en daarna schoten mijn moeder raapte me gelijk op van de vloer en verborg me snel in een kast "hier blijven en pas er uit gaan wanneer ik het zeg" zei ze nog streng.. ik luisterde als een goed kind en bleef in de kast met allemaal wapens maar ik horde ineens mijn moeder gillen en keek door het kiertje ik nam zo een handgun in mijn handen.. en zag mijn vaders broer en toen.." ik merkte dat ik huilde en veegde mijn tranen snel weg "schoot hij mijn moeder neer.. als ik gewoon op tijd uit de kast was gegaan had ik hem kunnen neerschietenmaar uit angst bleef ik in de kast voor 3 dagen na de vierde dag kwam er pas hulp en werd ik gevonden." Zei ik "het maakt niet veel verschil met jou verhaal maar ik weet dat mijn ouders heel veel van me gehoud hebben.. en jou moeder van jou en daarom ben je nu hier met mij en de mensen die van je houden.. Misschien niet op de mannier dat je verwacht maar het komt nog wel." Zei ik terwijl ik hem aankeek met mijn intense ogen.

Jace
-oke babe succes en slaap lekker- stuurde ik een beetje door de war. Meetal wees ze me nooit af om te komen ik zakte op de bank neer en besloot tv te kijken. Met het gevoel dat iets niet in orde was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 11/29/2016 11:04 PM

Chris
Ik luisterde naar haar en nam haar tegen me aan. 'Je was nog een kind natuurlijk schoot je niet en natuurlijk bleef je in die kast zitten. Als je eruit was gekomen hadden ze je sowieso overmeesterd en hadden ze jou neer geschoten. Plus als je zo jong bent kun je niet met de kracht van een gun omgaan en had je sowieso gemist.' zei ik tegen haar. 'Ik weet dat je er niks aan hebt wat ik nu zeg.' zei ik en zuchtte.

Kailynn
-Thanks babe, ik app je nog X-  stuurde ik terug en keek naar de tv die het in het nieuws had over het familie drama bij de Kingstons. Hoe wisten ze daar in godsnaam opeens van. Ik zuchtte en schakelde van zender.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 11/29/2016 11:34 PM

Winttr
"Ik had het kunnen proberen en daar ging het me om." Zei ik "niks kunnen doen is vreselijker dan het lijkt." Zei ik zacht tegen hem "net als jij er niks aan kon doen dat je moeder een ziekte kreeg om jou te beschermen."  Ik kwam overeind en pakte een handdoek terwijl ik vervolgens het zakje pillen dat ik in zijn hoodie gevonden had weggooide in de wc.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/01/2016 11:44 AM

Chris
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Toch was het mijn schuld. Ik had gewoon niet geboren moeten worden. Als ze overeind komt van het bad en een zakje pillen door de plee spoeld beet ik mijn tanden op elkaar om niet te reageren. Het moest gewoon lijken alsof ik gestopt was en het me niks deed.

 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum