ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/06/2016 05:32 PM

Winttr
Als hij dat zegt kijk gelijk in zijn prachtige ogen en laat ik 2 medium kreuntjes gaan om te laten merken dat het wat harder mocht van mij. Ik spreiden mijn benen ietsje weider om hem echt te voelen.'' Dwing me maar'' zei ik speels.

Jace
''Weet je trouwens al dat ik ontslag heb genomen bij mijn vaders bedrijf?'Vroeg ik zwak aan kaillyn terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg en haar lekker tegen me aan nam. Ik had niks meer gehoord van mijn vader zins ik het voor Chris heb opgenomen. Ik vond het jammer tenslotte was ik een vaders kindje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/06/2016 09:59 PM

Kailynn
Ik fronstte en keek naar hem op. 'Waarom ben je gestopt? Om al die problemen in jullie familie?' vroeg ik hem en zuchtte zacht. 'Misschien is dit niet de juiste oplossing. Misschien moeten jullie eens met zijn drieën rond de tafel zitten en het bespreken zoals volwassen mensen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Maar ik weet niks over jullie familie dus... Laat ook maar.' grinnikte ik het idee weg.

Chris
Ik voerde het tempo op en hield haar polsen goed boven haar hoofd. 'Je hebt niks te willen.' grijnsde ik. Ik ging uit haar en draaide haar op haar buik. Ik ging zelf op mijn knieën zitten en trok haar middel omhoog. Ik ging weer in haar en neukte haar op een hoog tempo. Vervolgens wreef en kneep ik in haar billen om er vervolgens een pets op te geven. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/06/2016 10:43 PM

Jace

''Rond de tafel zitten hebben we meer dan genoeg gedaan.. nu moet mijn vader gewoon proberen een betere relatie met mijn broertje op te bouwen.'' Zei ik zacht tegen haar ik schudden mijn hoofd ''er is gewoon veel rauw om mijn moeder.'' Ik nam haar hand vast en plaatste er zachten kusjes op ''wanneer is je volgende shoot?"'

Winttr
Als hij dat zegt word ik al ruw op mijn buik neer gerold. Ik grijndse breed maar als ik hem bij de 1ste stoot diep voel en hij hard gaat. Kreun ik mijn longen er uit ''Chris! O god.'' Zei ik luid terwijl ik een beetje deken vast kon grijpen. En explodeerde in een orgasme.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/09/2016 12:10 AM

Kailynn
Ik haalde mijn schouders op. 'Wel logisch ook.' zei ik en zuchtte. Als hij over mijn shoots begint zuchtte ik. 'Als dat in mijn nek zodanig weg is dat ik geen vragen krijg en het makkelijk weg is te werken met make up.' zei ik tegen hem. Zuchtend keek ik naar mijn vingers. 'Wat als ik voor de rest van mijn carrière maar een B-model blijf?' zuchtte ik. Ik kreeg al meer publiciteit, maar dat kwam vooral door Jace.

Chris
Ik gromde van genot. Ze kwam al snel klaar wat mij een heerlijk gevoel gaf. Ik gaf haar nog een klap tegen haar rechterbil, deze keer iets harder. Ik stootte hard en snel in haar en liet ondertussen genietende geluiden horen. Van haar lichaam kon ik zo heerlijk genieten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/10/2016 09:04 AM

Winttr
Mijn kreunen waren waarschijnlijk door het hele huis te horen.  Maar dat zou niemand verbazen want het was niet te geloven hoe hard en dominant deze zakenman en mijn vriend kon zijn in bed. Mijn orgasme nleef langhouden terwijl het nu wel een kliederboel op de lakens is. Zijn petsen lieten me alleen maar gedwongen kreunen.  

Jace
Ik keek Kai aan en beek haar nek." Het zal ongeveer een week duren voor het helemaal is weg gevaagd." Zei ik zacht terwijl ik een kleine kusjes op de plekken gaf "het komt goed." Zei ik zwak glimlachend. Terwijl ik nu nog van mijn tijd kon genoegen ik moest heel wat dingen regelen in mijn rooster aangezien ik ontslag heb genomen.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/10/2016 12:55 PM

Kailynn
Ik zuchtte. 'Ik wou dat mijn leven zoals vroeger was. Mama beroemd model, papa een geweldige zakenman. Niks aan de hand. Happy family.' zuchtte ik en speelde met mijn nagels. Ik beet op mijn lip om mijn huilen in te houden.

Chris
'Wie is nu de baas?' vroeg ik hijgend en gaf haar nog een pats. Ik duwde met mijn hand haar bovenlijf naar beneden zodat ze op haar borsten, buik, en gezicht moest leunen op het bed. Ik gromde en voerde het tempo nog eens op. Ik streelde haar rode bil om het wat te kalmeren maar sloeg daarna weer hard ertegen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/10/2016 03:40 PM

Winttr
Ik genoot zo erg van zijn dominante kant. En kreunde hard;" Chris!" Zoals eerder gezegd een regenboog vol orgasmes. Ik kreeg voor de 2e keer een orgasme. En voelde hoe vurig mijn billen waren geworden van zijn petsen. Ik was zo blij dat hij niet "te intens" was intens met de seks is alleen voor jongens. Chris was echt een man in bed en daar hield ik wel van.

Jace
"Je klinkt net zoals een tutje." Zei ik zacht "maar ik kan me er wel iets bij voorstellen aangezien er ook een ouder ontbreekt bij mijn happy family." Zei ik zacht "als je het een happy family kan noemen dan." Als ik tranen in haar ogen zie plaats ik mijn lippen zachtjes op de haren "niet huilen anders loopt je mascara nog is uit." Zei ik zaxht tegen haar lippen aan als ze iemands trutje was.. was de mijne wel. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/10/2016 06:31 PM

Kailynn
Ik grinnikte. 'Zo een tutje ben ik nu ook weer niet.' zei ik en veegde mijn tranen weg. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne en hield mezelf dicht tegen hem aan. Ik vond het heerlijk wanneer we bij hem thuis waren. Ik voelde mijn telefoon trillen en nam deze uit mijn achterzak. Een sms'je van Werst. - Het duurt me te lang, je krijgt 2 dagen om het te betalen. Anders zullen we nog wel eens zien hoe jouw toekomst gaat verlopen. Gideon - stond erin. Ik beet op mijn lip en deed mijn telefoon snel weg.

Chris
Ik gromde. Wanneer ze mijn naam uit kreunde bracht het me naar mijn hoogtepunt. Ik kwam in haar klaar en liet me even over haar heen zakken om uit de hijgen. Na een paar seconden ging ik uit haar en liet me naast haar op bed vallen. 'Ik ga nooit genoeg van jou krijgen.' hijgde ik en wreef met mijn hand over mijn voorhoofd. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/10/2016 08:31 PM

Winttr

Ik grijnsde tevreden en vermoeid ''als of ik ooit genoeg van jou krijg.'' Zei ik grijnzend en lipbijtend terwijl ik naar hem toe kroop en mijn lippen zachtjes op de zijne plaatste voor een tongzoen. Ik trok de lakens over onze naakte lichamen heen terwijl mijn bil tot rust kwam.

Jace
Ik keek naar haar en haar telefoon en las het berichtje snel.'' Volgens mij hoef jij helemaal niks te betalen'' zei ik gelijk de naam ''Gideon'' liet me heel even terug denken aan mijn broertje en zijn vriendin die hij ook lastig valt.'' Je laat dat bedrag en neemt ontslag bij de wersts ik heb een nieuwe agency voor je.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/10/2016 08:48 PM

Kailynn
'Heeft niemand je geleerd dat meekijken op iemand haar telefoon onbeleefd is?' vroeg ik op mijn teentjes getrapt. Kort zuchtte ik en keek hem aan. 'Gideon kan alles kapot maken als ik hem niet betaal. Niet alleen binnen zijn bedrijf, maar binnen de hele modellen wereld.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Welk ander agency?' vroeg ik vervolgens.

Chris
Ik grijnsde. Na een tijdje was ik uitgehijgd en zoende ik innig met haar mee. Na een tijdje kwam ik overeind. Ik trok een boxer aan en liep naar de woonkamer. Ik zag dat Nancy aan het stoffen was en glimlachte. 'Nance neem een dagje vrij. Je werkt hard genoeg.' zei ik tegen haar. Ze glimlachte. 'Af en toe kunt u toch wel een goede kloot zijn.' zei ze en kneep me een keer in mijn wang waarna ze opruimde, haar spullen pakte en vertrok. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum