ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/12/2016 02:33 PM

Winttr
Ik grinnikte zacht als hij begint over ''hoeren'' schiet er een vraag mijn hoofd in ''ben je ooit is echt verliefd geworden?" Vroeg ik terwijl ik hem aan keek en eigenlijk best wel benieuwd was ik sloeg bijna altijd het lezen over als ik tijdschriften had gekocht dus ik wist niet zeker of hij ooit aan vaste relaties had gedaan.

Jace
Als ze dat zegt voel ik al langzaam dat ze me volledig vertrouwd. Ik kon heel vals zijn maar dat vegaten vele die eenmaal onder de ban zijn van mij. Ik plaatste mijn lippen zachtjes op de haren ''wat dacht je van een potje seks?'' Vroeg ik zacht en speels in haar oor terwijl ik mijn handen op haar billen plaatste.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/12/2016 03:10 PM

Kailynn
Ik grijnsde wanneer hij dat vroeg en beet op mijn lip. 'Dat klinkt als een geniaal plan.' zei ik tegen hem en drukte mijn lippen tegen die van hem. Ik verplaatste me op zijn schoot door aan elke kant van zijn benen een been van mij te plaatsen en omvatte zijn gezicht met mijn handen. De kriebels schoten door mijn ondebuik van opwinding.

Chris
'2 keer.' gaf ik toe. 'Een van de twee ben jij uiteraard.' zei ik met een glimlach en beet op mijn lip. 'De ander is Claire.' zei ik. Zij heeft mij gemaakt hoe ik was voor Winttr. Hoe zou ik nu maar even voor me houden. Zolang Winttr er niet naar vroeg. 'Was jij bij de Wersts alleen hun kleine zusje of heb je daar meer moeten doen?' vroeg ik straight to the point. Ik wou toch wel weten wat daat allemaal is gebeurd, want ik geloof niet dat wat daar is gebeurd familie gerelateerd was. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/12/2016 03:31 PM

Winttr
Als ik er iets op wil zeggen maar hij me in de reden valt word ik stil bij zijn vraag.'' Het is nogal ingewikkeld'' zei ik terwijl ik hem aankeek ''ze zijn niet altijd aardig tegen me geweest vooral Gideon maar Franco ligt heel anders.. hij is de gene die me zowat in de ban had en op een dag ging hij ervan door met een vrouw uit bulgarije.'' Zei ik ''en liet hij me achter met Gideon die me seksueel en fysiek heeft mishandeld.'' Zei ik terwijl ik er heel open over kon zijn ''ik kan niet zeggen dat ik en Franco een relatie hadden het was meer dat hij me steeds overhaalde om met hem het bed in te duiken toen ik 15 was in die tijd dacht ik dat het liefde was.''

Jace
Ik zoende zachtjes met haar mee en liet mijn handen op haar heupen rusten waarna ik vervolgens haar jurkje vastnam en die vervolgens over haar hoofd trok zo de grond op. Mijn lippen gleden langzaam af naar haar nek waar ik zuigzoentjes plaatste de lingerie die ze aan had liet me alleen maar nog meer op haar geile. Ik nam haar heupen vast en liep nog al zoenend met haar naar de kamer waar ik haar op bed gooi en mijn bloesknoopjes al begin te openen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/12/2016 05:15 PM

Kailynn
Ik zoende met hem mee en streelde af en toe door zijn haar. Wanneer hij mijn jurk uittrok moest ik de zoen onderbreken. Als hij me vervolgens in mijn nek benaderd met zijn lippen kon ik een klein genietend geluidje niet meer voor me houden. Als hij me optilt en naar zijn kamer brengt likte ik kort langs zijn lippen om een tongzoen te starten. Niet dat die lang heeft geduurd, want niet veel later vloog ik achteruit het bed op. Ik beet verleidelijk op mijn lip en keek naar Jace die mij kwelde door langzaam knoopje voor knoopje zijn blouse te openen, terwijl ik hem liever in een keer eraf had gerukt.

Chris
Ik beet mijn kaken op elkaar. Het idee dat iemand haar dat heeft aangedaan maakte me zo boos. 'Die hele familie is gek.' mompelde ik. Ik keek naar Winttr en beet op mijn lip. Eigenlijk was zei nu met het vragen stellen, maar op dit moment boeide het hele spel me niks meer. 'Heb jij ook liefde gevoeld voor Franco?' vroeg ik haar. Dan moest hij al helemaal uit haar buurt blijven. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/12/2016 09:58 PM

Winttr
Als hij dat vraagt knik ik zachtjes "het was one-sided niks speciaal" zei ik tegen Chris "het was meer dat ik snel voor bad types viel en hij was de enige die op het moment intresse in me toonde." Zei ik terwijl ik benieuwd was naar dat Claire gedoe.

Jace
Ik gooide mijn bloes op de grond en maakte me broek los waarna ik weer lekker boven haar glee en mijn tong zo haar mond verkende. Ik liet mijn rechterhand in haar string glijden en wreef over haar clit "wat ben je toch weer is nat." Zei ik met een grijnsje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/12/2016 10:10 PM

Kailynn
'Dat is wat je met me doet. Je maakt me geil as fuck!' hijgde ik tussen de zoen door en streelde met mijn handen over zijn blote boven lichaam. Ik kreunde wanneer ik zijn vingers tegen mijn clit voelde. Ik beet hard op mijn lip en sloot genietend mijn ogen  terwijl ik mijn rug uit genot krulde.

Chris
Ik glimlachte zwakjes. Dit betekende dat ik dus nog lang niet klaar was met de Werstjes. Ik drukte een kus tegen haar lippen. 'Je moet weten dat ik jou nooit zo zou behandelen. Ik hou van je.' zei ik tegen haar en streelde langs haar wang met mijn wijsvinger. Ik glimlachte en keek recht in haar ogen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/12/2016 10:21 PM

Jace
Ik likte langs haar onderlip en ging sneller "van mij mag je iets natter worden." Zei ik speels terwijl ik met mijn tong langs haar nek over haar buik een spoor maakte naar haar sappige vriendin. Het was weer is een pretje waar ik zin in had ik likte mijn lippen kort af en begon met het mondwerk.

Winttr
Als hij dat zegt bloos ik "nee zo ben jij niet." Zei ik liefjes tegen hem terwijl ik tussen zijn benen kroop en een kusje op zijn lippen plaatste." Nu ik heb verteld over mijn 1ste soort van liefde.. hoe zit het met jou en Claire?" Vroeg ik voorzichtig. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/12/2016 11:03 PM

Kailynn
Ik grijnsde ondeugend en kreunde zachtjes wanneer ik hem sneller voelde gaan. Zijn tong die over mijn lichaam gleed leek een elektrische lading achter te laten wat me alleen maar meer opwond. Wanneer ik zijn tong voelde op mijn clit kreunde ik al wat harder. Ik greep met mijn handen in het matras dat onder ons lag en kreunde zijn naam.

Chris
Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer ze over Claire vroeg. 'Ik was 17 en zij was 16. We hebben in totaal een jaar een relatie gehad. We waren heel close, deelden alles met elkaar. Ook onze lichamen. We hadden bijna nooit ruzie. Dit was de periode waar ik echt opkomend model was dus ik was veel bezig met mijn uiterlijk en met het werk. Nu had ik echt alles over voor Claire. Had haar mijn hele hart gegeven om het vervolgens door haar te laten breken. Ik was erachter gekomen dat elke keer wanneer ik een shoot had ze achter mijn rug om vreemd ging. Een keer zelfs met een hele goede vriend van mij. Toen hebben we een flinke ruzie gehad, ben ik bij haar weggegaan en ben ik geworden wat ik voor jou was. Ik zat zo met Claire in mijn hoofd dat ik drugs ben gaan doen om haar te vergeten, andere meiden geneukt om haar afwezigheid aan te vullen en feesten om maar niet aan haar te hoeven denken. Na een tijdje gebeurde het ook wel. Ze vervaagde een beetje en ik dacht niet zo meer erbij na, maar de slechte gewoontes bleven.' zei ik en nam een keer diep adem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/12/2016 11:30 PM

Jace
Mijn tong bewoog flexiebel terwijl mijn vingers het dirty work deden.  Ik genoot van haar gezicht die genots uitdrukingen maakte. En voelde mijn vriend al stijfer worden bij elke kreun die ze maakte.

Winttr
Als hij dat verteld verklaar gelijk;" Ze is gek" zei ik terwijl ik Chris aankeek." Om je zomaar te laten gaan" soms had ik ook het gevoel dat Chris een flinke last was toen hij nog dronk en pillen slikte. Maar toch hij is de loyaalste man die ik ken en zal je hart warm maken wanneer je hem nodig hebt. Ookal heeft hij zoveel aan zijn hoofd loyale jongens zijn moeilijk te vinden en ik vind het eerlijk gezegd  hypocriet van dat stom wijf dat ze hem zo heeft achter gelaten in pijn." Maar het maakt niet uit.. ik ben beter dan haar want ik heb namelijk een obsessie met je lichaam, ogen innerlijk alles wat jou.. jou maakt. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/12/2016 11:48 PM

Kailynn
Ik kreunde en stond op ontploffen. Niet veel later kreeg ik dan ook mijn eerste orgasme van de avond en schreeuwde ik zowat zijn naam uit. Ik hijgde van de inspanning die het orgasme vereistte. Ik omvatte zijn gezicht met mijn handen en trok hem zo naar boven over me heen om vervolgens mijn lippen tegen de zijne te duwen. Ik voelde zijn grote vriend al liggen tegen mijn dijbeen en proefde ondertussen mijn eigen geil wat hij nog op zijn lippen had. 'Ik wil je zo graag.' kreunde ik.

Chris
Ik glimlachte wanneer ze dat zei. Ik drukte mijn lippen tegen de hare. Aan de film werd helemaal geen aandacht meer besteed. Het waren alleen maar de feiten over onszelf die ons bezig hielden. Ik streelde een pluk haar achter haar oor en keek diep in haar ogen die straalden van de affectie die tussen ons speelde.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum