ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/17/2016 10:59 PM

Winttr
Ik grinnikte zacht om haar verbaasde gezicht." Neem wat voor thuis ik heb zoveel kledingstukken dat er bijna geen plek meer is voor nieuwe." Zei ik terwijl ik de krultang en steltang aanzetten op mijn dressoir." Over Chris gesproken hoe zit het eigenlijk met jou en Jace?" Vroeg ik met een nieuwsgierige blik.

Jace
"Jep en helemaal voor mij alleen" zei ik voldaan ik greep naar de bourbon en schonk mezelf een beetje in." Poolen?" Zei ik hard op terwijl ik ietsje dichterbij kwam "en misschien nog een paar minuutjes  naar de club wat geld gooien here en der." Zei ik zacht terwijl hij me echt moest kennen. Ik was trouw dat sowieso maar soms deed ik kleine dingen heel stiekem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/18/2016 05:24 PM

Kailynn
Ik grijnsde. 'Weet je het zeker?' vroeg ik haar en grijnsde breed. Ik bekeek me allemaal wat leek dat mij misschien wel zou staan. 'Super goed. Over mijn oren verliefd. Hij doet alleen zoveel voor me, daar maak ik me nog al zorgen over. Net als over de hele familie situatie.' zei ik en hield een jurkje voor en bekeek mezelf in de spiegel.

Chris
Ik grijnsde wanneer hij dat zei. 'Dat klinkt als een strak plan.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik gleed met een hand soepeltjes door mijn haar en dronk mijn glas water leeg. Ik voelde toch wel een beetje zenuwen en opwinding bij het idee van een stripclub. Het was al een tijd geleden dat ik daar was geweest.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/18/2016 06:51 PM

Jace
Ik grijnsde breed en nam nog mijn laatste slokje." Let's go jij rijd"   zei ik nog terwijl ik eerst even naar de meiden liep." Babeeeee" zei ik terwijl ik voor de inloopkast stond "iik ga." 

WiWinttr
Als ze dat zegd glimlach ik zwak "dat is iets wat Chris ook doet waarschijnlijk zit het gewoon in hun bloed. Maak je geen zorgen hij doet uit affectie voor jou" zei ik terwijl ik een zwarte moshino jurk aantrok. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/18/2016 06:56 PM

Kailynn
'Misschien...' mompelde ik. Als ik jace hoor keek ik op en drukte mijn lippen tegen die van hem. 'Gedraag jullie een beetje.' zei ik nog en gaf speels een klapje tegen zijn billen wanneer ik voorbij liep om een aantal jurken op hun bed uit te stallen.

Chris
Ik rolde mijn ogen. 'Prima, maar denk eraan als ik drink komen we een taxi aan het bestellen terug naar huis.' zei ik tegen hem. Ik reed nooit met alcohol op. Gewoon uit principe niet. Ik zou er niet mee kunnen leven iemand te hebben vermoord omdat ik met mijn dronkenkop achter het stuur zou zitten. Het was al erg genoeg wat ik mijn moeder heb aangedaan. Nog een leven erbij kon ik echt niet hendelen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/18/2016 08:06 PM

Winttr
Ik glimlachten zwak en moest Chris maar ook even gedag zeggen. Ik liep langs het stel naar beneden. En benaderde Chris ongezien van achter. Ik sloeg mijn armen rond zijn middel "pas je wel op tijdens de reis heen en terug" vroeg ik zacht  terwijl ik op mijn tenen ging staan en een kusje in zijn nek plaatste.

Jace
"Dat kan ik je niet garanderen maar ik zal het proberen." Grijnsd ik terwijl ik Winttr na keek." Waar gaan jullie eigenlijk heen?" Vroeg ik nieuwsgierig.

Reply Edited on 12/18/2016 08:16 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/18/2016 08:28 PM

Kailynn
Ik bekeek de jurken. 'Gewoon avondje clubben. Ik denk heaven of Polar 2.0. Misschien nog een andere club. Ligt aan Winttr waar ze heen wilt.' zei ik en beet op mijn lip. 'Moet ik de nauwsluitende rosé gouden jurk met pailetten aandoen en een diepe inkijk? Of beter de strakke jeans met gaten en de glitter croptop? Of die jurk met die rits van boven tot beneden?' vroeg ik en bekeek de drie. 'Of ik kan een van die rokjes lenen en dan doe ik daar een blouseje op aan? Arrghh... Kleding crises.' mompelde ik.

Chris
Als ik van achter armen om me heen voelde grijnsde ik. 'Omdat ik altijd door mijn chauffeur word rondgereden betekent het niet dat ik mezelf niet meer kan rijden.' grinnikte ik en draaide me om. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en keek vervolgens in haar ogen. 'Beloof je me dat je met geen enkele andere vent danst? Jouw lichaam is namelijk alleen maar van mij.' zei ik en drukte een zuigzoen in haar nek. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/18/2016 09:35 PM

Jace
"Iets met geen inkijk." Zei ik terwijl ik mijn armen van achter om haar heen sloeg." Wees voorzichtig geen enkel man is vertrouwbaar in een club." Zei ik zacht in haar oor. Terwijl ik kort in haar oorlel beet. 

Winttr
Ik glimlachten en bloosde zwak ik schudden snel mijn hoofd." Natuurlijk dans ik niet met een andere vent!" Zei ik blozend "gekkie" ik drukte een kusje op zijn lippen en liet hem los. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/18/2016 10:16 PM

Kailynn
'Oké, dan valt die al af.' zei ik en beet grijnzend op mijn lip wanneer ik hem voelde bijten in mijn oorlel. Hij wist me echt op te winden binnen secondes. 'Moet jij niet naar je broertje?' vroeg ik hem en legde mijn handen om zijn armen heen en hield mijn hoofd opzij zodat ik hem toch een beetje kon aankijken. 

Chris
'Goedzo.' mompelde ik. 'Jace, kom je nog?! Je kunt je vriendin later nog lastigvallen!' riep ik naar onze kamer. Ik keek vervolgens naar Winttr. 'Als er iets is bel je me oké?' zei ik terwijl ik haar hoofd in mijn handen nam en ik een kus op haar voorhoofd plaatste. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/19/2016 01:47 PM

Jace
Ik grijnsde breed en plaatste een kusje op haar lippen." Kom al!" Riep ik richting beneden. Ik gaf Kaillyn een pets op har linkerbil.  En verliet de kamer "niet te veel drinken!" Riep ik nog terwijl ik de trap afliep.

Winttr
Ik gaf een knikje en glimlachten zwak. Ik hield ervan wanneer Chris bezorgd deed. Ik drukte nog een laatste kus op zijn lippen voordat hij ging "en niet naar andere vrouwen kijken!" Riep ik hem nog na. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/19/2016 02:54 PM

Chris
Ik keek op als Jace van de trap afkwam en nam de auto sleutels van mijn legergroene matte Ferrari. 'Ik denk alleen maar aan jou babe.' zei ik en grinnikte. Wat we gingen doen was eigenlijk niet eerlijk ten opzichte van haar. Maar ik zal heus niks doen hoor. Ik spendeerde mijn geld gewoon aan een amusante bezigheid.

Kailynn
'Ik zal mijn best doen.'grinnikte ik en keek nog een keer naar de kleding om vervolgens alles weer terug te hangen en opnieuw te beginnen met bladeren door de kleding.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum