ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/24/2016 12:49 AM

Jace
Als ze dat zegt doet mijn hart een sprongetje van geluk." Ik ook van jou" zei ik zacht terwijl ik mijn kleren uittrok en naast haar in bed kroop. Ik nam haar tegen me aan en aaide mog zacht door haar asblonde haren.
-
Ts? 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/24/2016 12:42 PM

Kailynn
De volgende morgen werd ik met een barstende koppijn wakker. Het licht dat door de kleine gleuf van de gordijnen scheen maakte het er ook niet bepaald beter op. Met een kreun draaide ik me om en keek recht tegen het gezicht van Jace wat me liet glimlachen. Daarna viel me pas op dat dit niet ons eigen bed was. Ohja, we waren bij Winttr en Chris gebleven. Ik greep even naar mijn hoofd en kneep mijn ogen dicht.

Chris
Ik stond in de keuken een ontbijt te maken voor vier. Nancy had nog steeds vrij en ik had nog niet zo heel veel gedronken gisteren. Ik bakte het spek en legde het vervolgens op een verwarmd bord zodat ze langer warm bleven. Daarna begon ik aan de scrambles eggs en haalde de warme broodjes ondertussen uit de oven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/24/2016 07:10 PM

Winttr
Na een warme douche genomen te hebben en mijn lingerie en kleren aangetrokken te hebben. Liep ik naar beneden waar ik mijn babe aan het werk zag in de kueken." Goeiemorgen lekkerding" ik gaf Chrits een pets op zijn bil en schonk mezelf wat sap in.

Jace
Ik werd langzaam wakker en nam Kaillyn dichter tegen me aan met een ochtend grommetje." Goeiemorgen" ik plaatste een kusje op haar lippen terwijl ik langs haar arm aaide." Heb je goed geslapen?" 
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/24/2016 07:22 PM

Kailynn
Ik glimlachte bij zijn grommetje en voelde zijn warmte op mij overstralen. 'Heerlijk, zo lekker dat ik liever niet wakker wou worden zoals ik me nu voel.' zei ik en sloot weer even mijn ogen. 'Volgens mij had ik beter wat minder kunnen drinken.' mompelde ik en nestelde me zo dicht tegen hem aan dat er geen ene milimeter meer tussen ons in zat.

Chris
Kort keek ik naar Winttr en glimlachte. 'Goedemorgen. Wat ben jij in een verrassende goede stemming?' vroeg ik verbaasd en roerde nog een keer door de pan om vervolgens ook het ei op een verwarmd bord te doen. Ik zette alles op tafel. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/24/2016 11:14 PM

Winttr
"Komt warschijnlijk omdat ik jou nu zie op de frisse ochtend." Zei ik terwijl ik naar de borden keek. En ik kon raden dat Jace en Kailly  hier voor de avond zijn gebleven."niks kan mijn mood verpesten vandaag" zei ik terwijl ik een kusje in  zijn nek plaatste." Hoe was boys night?" Vroeg ik zacht in zijn oor terwijl ik mijn armen rond zijn middel had geslagen.

Jace
Ik grinnikte zacht "als ik er bij was geweest had ik je het bed ingedreven want ik wed er op dat je geiler bent als je drinkt." Zei ik met een grijnsje terwijl ik zacht op haar onderlip beet. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/24/2016 11:22 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zei streelde ik langs zijn borstkas. 'Dat kunnen we vanavond uitproberen?' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen tegen de zijne. Na een paar seconden drong de geur van versgebakken brood mijn neusgaten in waardoor ik opkeek. 'Ik kan wel wat katervoedsel gebruiken.' zei ik en kwam overeind. Over mijn lingerie trok ik de blouse van Jace aan waardoor hij eigenlijk wel verplicht was om zonder shirt de kamer in te gaan. Zijn blouse kwam bij mij tot net onder mijn billen. Niet iets wat Chris waarschijnlijk nog nooit had gezien door die eerste shoot met Jace. 'Heb ik wat lekkers om naar te staren.' grijnsde ik en liep de logeerkamer uit.

Chris
Ik grinnikte. 'Volgens mij heb je zoveel op dat de alcohol gewoon nog in je systeem zit.' lachtte ik. 'Het was wel oké. Fijn om weer eens alleen te zijn met Jace. Maar als ik Franco zijn kop niet had gezien was hij waarschijnlijk een stuk leuker geweest.' zei ik en schonk elk glas vol met vers geperst sinaasappelsap. Ze konden maar beter genieten van dit ontbijt want dit deed ik niet elke dag.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/25/2016 12:21 AM

Jace
Ik grinnikte en liet vermoeid mijn hand door mijn haar glijden. Ik sloot kort mijn ogen maar besloot toch overeind te komen. Ik liet met een sigaret tussen mijn lippen de logeerkamer uit terwijl ik zag dat ze al aan tafel zaten." Heeft iemand een vuurtje voor me?" Vroeg ik nog een beetje slaperig.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/26/2016 01:59 PM

Kailynn
Wanneer ik Chris en Winttr aan de tafel zag zitten glimlachte ik zwakjes. 'Goedemorgen.' zei ik tegen de twee en schonk een verse jus voor mezelf in. 'Heb jij dit allemaal gemaakt?' vroeg ik Chris. Hij knikte. 'Ik zal toch een goede host moeten zijn voor mijn gasten.' grinnikte hij. Ik keek naar Jace wanneer hij binnen kwam gesloft en beet op mijn lip. Hij zag er zo verrukkelijk uit in de morgen als hij net wakker was. Ik zou zo over de tafel willen klimmen om hem te bespringen. In plaats van dat plan uit te werken nam ik gewoon een warm broodje.

Chris
Ik bekeek Kailynn. Haar lichaam was geweldig. Jace bofte maar met haar. Toch was Winttr veel meer mijn type en ook veel leuker om naar te kijken. Ik keek op naar Jace die met een peuk tussen zijn lippen vroeg voor vuur. Ik gaf hem een aansteker vanuit de broekzak van mijn joggingbroek en legde vervolgens mijn hand onder de tafel op het bovenbeen van Winttr. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/26/2016 08:48 PM

Winttr
"Goodmorning" zei ik terwijl ik opkeek en Kaillyn zag staan met haar perfecte benen. Ik keek gelijk naar Chris maar als hij zijn hand op mijn been legd. Glimlach ik tevreden als Jace er ook is in zijn half naakte lichaam spuug ik bijna mijn drinken uit. Hoe kan hij in godsnaam zo gespierd zijn?

Jace
"Thx" ik stak mijn sigaret op en ging naast Kaillyn zitten terwijl ik een glas jus inschonk." Zo wat zijn jullie plannen voor vandaag?" Vroeg ik Chris en Winttr. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/26/2016 10:06 PM

Chris
Ik glimlachte breed wanneer Winttr me aankeek. Ik bleef met mijn andere hand gewoon de rest doen zoals bijvoorbeeld eten, gebaren wanneer ik praatte. 'Er staat niet veel op de planning zover ik weet. Ik moet nog steeds een nieuwe assistent.' zei ik en liet de hand wat op Winttr haar been ligt langzaam strelen bij haar dijen.

Kailynn
Ik beet op mijn lip en nam een hap van mijn broodje. Vervolgens nam ik even mijn telefoon erbij en zag een foto van Winttr en mij... zoenend. 'Zijn we gefotoshopt of heb ik zoveel gedronken dat ik geen geheugen meer heb?' vroeg ik waarna ik de foto aan Winttr liet zien. Ook al was het een retorische vraag. Het schoot me opeens binnen van gister en ik grinnikte in mezelf. 'Zo iemand als jij moet toch wel snel een assistent vinden Chris?' vroeg ik hem. Hij glimlachte en keek me aan. 'De meeste assistenten die ik aanneem ontwikkelen of gevoelens voor me of ze zijn te oud om me bij te houden.' zei hij. Ik rolde grinnikend met mijn ogen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum