ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/28/2016 01:37 PM

Winttr
Ik glimlachten en bloosde zwak terwijl ik gekreun horde uit de badkamer. Ik giechelde ''o god'' zei ik met een lachje terwijl ze echt slecht waren in stil zijn. Eigenlijk waren ik en Chris er al helemaal niet goed in dus het verbaasde me niet.'' Dan ga ik maar wat lingeries en wat glijmiddel inpakken voor morgen'' zei ik met een lachje tegen Chris terwijl ik nog een kusje gaf op zijn lippen en naar onze kamer liep.

Jace
Ik ging steeds sneller terwijl ik haar steeds peste met wat klapjes op haar billen. Ik gromde terwijl het mijn vriend moeilijk werd gemaakt. Ik glee naar haar andere vriendin en stoten daar al helemaal hard in.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/28/2016 02:32 PM

Chris
Ik lachtte als ik de twee hoor. 'Nu heeft Nancy tenminste niet zoveel poetswerk.' zei ik. In de douche spoelde het zelf wel allemaalweg. Ik grinnikte en haalde een hand door mijn haar. 'Is goed, dan zal ik wel alvast alles gaan regelen.' zei ik met een glimlachje en keek haar na.

Kailynn
Wanneer hij zijn richting veranderd kon ik niet anders dan een harde kreun laten gaan. 'Oh fuck!'  kreunde ik hard en sloot genietend mijn ogen. Jace was de beste die ik ooit had gehad, dat wist ik wel. Ik voelde mijn bil branden van zijn klappen maar het voelde heerlijk. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/28/2016 06:02 PM

Jace
Ik kon mijn grommen niet inhouden en zo te zien Kaillyn ook niet. Ik glee uit haar en nam mijn vriend vast ik trok mezelf kort af en kwam klaar op haar ronde rode billen. Grijnzend keek ik hoe mijn spul door het water werd mee genomen ik draaide Kaillyn om en nam haar tegen me aan terwijl ik uithijgde ''geweldig dit.'' Grinnikte ik zacht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/28/2016 06:24 PM

Kailynn
Langzaam ebde mijn orgasma na nog een laatste harde kreun weg en voelde ik Jace uit me glijden. Ondanks de inspanning en het warme water van de douche was ik nog steeds koud van de tegels. Wanneer Jace me dan ook omdraaide en me tegen hem aannam vol in de warme stralen hijgde ik uit. 'Zouden we vaker moeten doen.' hijgde ik en drukte kusjes in zijn nek gevolgd door een zuigzoen. De hele buitenwereld wist nu dat hij bezet was.

Chris
Na een paar telefoontjes had ik het hotel geregeld in Seattle. Ik was al vaker in dat hotel geweest in het Penthouse. De hoogst liggende van de hele stad. Het had echt een prachtig modern design met een geweldige glazen muur aan de buitenkant zodat je over de hele stad kon kijken. Ik beet op mijn lip en pakte een klein zakje pilletjes die ik op een onzichtbare plek in het kastje onder de wasbak had geplakt in de keuken. Ik nam er snel een en stopte het zakje in mijn zak. Morgen kwam Nancy weer en ik wou niet dat ze het zou vinden met poetsen. Dan had ik ruzie met haar en vervolgens ook nog eens met Winttr.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/28/2016 10:40 PM

Winttr
Ik pakte mijn witte sexy victoria lingerie in terwijl ik de dingen die we in bed gebruikte er ook maar in stopte. Ik was zo blij dat Chris dit echt wilde doen. Hij maakte me zo blij en ik zou hem zeker niet te teleurstellen in het hotel.

Jace
Ik deed de kraan grijnzend uit en greep naar een handdoek die ik om Kaillyn heen zetten. Ik nam haar gezicht in mijn handen en plaatste een kusje op haar voorhoofd.'' Je hebt een onvoldoende voor je schattige kreuntjes inhouden'' zei ik met een lachje terwijl ik ondertussen een handdoek om mijn  middel deed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/28/2016 11:10 PM

Kailynn
'Dat is niet mijn schuld.' zei ik tegen hem en likte langs mijn lip terwijl ik naar zijn vriend keek die net werd bedekt door de handdoek. Ik liep de logeerkamer in en trok de kleding aan die ik van Winttr had geleend. Ik deed mijn haar in een rommelige knot aangezien ik geen borstel had. 'Hoe was jullie avond eigenlijk?' vroeg ik richting de badkamer.

Chris
Ik ging op de grote sofa zitten en zette de tv aan. Winttr en Kailynn hun zoen kwam zelfs op het CelebNews. Ik grinnikte. Dit was goed en slecht voor beide hun reputatie, maar goed. Deze foto zal altijd iets zijn om op te kunnen geilen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/29/2016 04:47 PM

Jace
Ik droogde me af en kleden me snel om in de kleren van gister."Gezellig" zei ik kort af tegen  haar terwijl we eigenlijk een heel amusant avondje hadden gehad. Ik droogde mijn haren en liep toen de kamer even uit. En zag Winttr een tas naar beneden slepen "waar ga jij heen?" Vroeg ik grijnzend.

Winttr
"Een weekend trip met Chris" zei ik glimlachend "en de rest is een geheimpje." Ik zette de tas in de gang en ging op Chris zijn schoot zitten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/29/2016 04:54 PM

Chris
Ik grinnikte als ik zie hoe groot de koffer was die ze had ingepakt. Ik legde mijn arm om haar heen en drukte een kus tegen haar wang. 'Dat ding wat we gister besproken hebben... Na dit weekend ben ik all- yours.' zei ik tegen Jace en streelde langs de arm van Winttr. Nu hoefde ik ook even een weekendje niet aan pa en de zaak te denken.

Kailynn
Ik trok als laatst de gulp dicht van mijn strakke jeans en trok het shirtje van Winttr over mijn hoofd. Ik pakte mijn grote tas waar alle uitgaansspullen inzaten en nam die mee de woonkamer in. 'Ik ga maar eens naar huis. Winttr het was echt zover ik nog weet een geweldige avond. Moeten we vaker doen.' zei ik met een grijnsje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/29/2016 06:23 PM

Jace
"Daar hou ik je aan." Zei ik grijnsend als  Kaillyn eindelijk beneden is. Neem ik haar tas van haar over "ik breng je wel naar huis babe." Ik drukte een kusje op haar wang "ik zie jullie volgende week weer." Zei ik grijnzend tegen Chris en zijn vriendin.

Winttr
"Eens gekijk""glimlachten ik zwak naar Kaillyn terwijl ik overeind kwam en haar een knuffel gaf. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/29/2016 06:47 PM

Kailynn
Met een plof laat ik de zware tas op de grond vallen en liep ik naar Winttr om haar knuffel te beantwoorden. Vervolgens liep ik met Jace mee naar de lift die ons naar de begane grond van het hotel brachten. 'Lijkt me heerlijk zo een Penthouse. Je leeft gewoon permanent in een hotel zonder door te hebben dat je in een hotel leeft.'zei ik tegen Jace. We liepen richting Jace zijn auto waar ik de kofferbak opende zodat hij mijn tas achterin kon leggen.

Chris
Wanneer Jace en Kailynn weg waren trok ik Winttr weer terug op mijn schoot om haar vervolgens op haar rug op de bank te krijgen. Ik kroop bovenhaar en drukte kusjes in haar nek. 'Ik kijk al uit naar komend weekend.' zei ik met een grijnsje.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum