ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/29/2016 07:18 PM

Winttr
Ik genoot grijnzend van zijn kusjes en zijn lichaam die boven me hing." Me  to" ik legde mijn hand op zijn wang en drukte kusjes op zijn lippen." Morgen geef ik de blowjob van je leven" zei ik zacht en sexy tegen zijn lippen aan.

Jace
Ik zette haar tas achterin en keek Kaillyn grijnzend aan." Ik ga trouwens verhuizen" ik deed de achterbak dicht en stapte in. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/29/2016 07:25 PM

Chris
'Nu kijk ik er al helemaal naar uit. Misschien kun je alvast een beetje oefenen?' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik mijn lippen weer tegen haar lippen plantte en mijn handen over haar borsten liet glijden.

Kailynn
Ik fronste en stapte in. Wanneer ik eenmaal zat en mijn riem om had keek ik weer naar Jace. 'Verhuizen? Waarom?' vroeg ik hem en haalde mijn warrige haar uit de knot op mijn hoofd om hem vervolgens weer opnieuw te maken. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/29/2016 07:48 PM

Winttr
Ik grinnikte "wat zijn we weer lekker geil." Zei ik met een lachje "vandaag oefen ik met een ijs lolly." Zei ik terwijl ik hem een duwtje gaf en overeind kwam. Ik liep naar de ijskast en nam een roze callipo. Die ik al snel tussen mijn lippen had genomen en sexy op slurpte." Binnenkort krijg je de full version" zei ik met een grijnsje terwijl ik hem plaagde tot morgen.

Jace
"Naar een mansion in south carolina." Zei ik terwijl ik de auto op de snel weg liet rijden." Ik ben het apartment zat en ik doe het ook vokr meer publiciteit." Ik liet mijn hand op haar been liggen en maakte een bocht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/29/2016 07:58 PM

Kailynn
'Dat is wel een eindje verder dan waar je nu woont?' vroeg ik. 'Ik snap het ook wel aan de ene kant.' mompelde ik. Na een tijdje kwamen we in mijn straat. Heel verschil met de buurt van Chris. Of wie dan ook. Wanneer Jace geparkeerd had stapte ik uit. Op mijn voordeur hing een duidelijke brief met fel rood en oranje vakken. 'What the...' zei ik en liep dichter naar de deur. 'Uitzettingsbevel?' vroeg ik en voelde de tranen in mijn ogen prikken. 'Dit klopt niet?' Ik sloeg een hand voor mijn mond en draaide me naar Jace. 'Ze kunnen me toch niet zomaar op straat zetten?!' zei ik boos waarna ik me weer naar de brief op de deur richtte. 

Chris
Ik beet op mijn lip en bekeek Winttr. Door mijn broek voelde ik even aan mijn vriend die al aardig begon te zwellen. 'Babe, don't tease.' zei ik met een diepe stem.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/30/2016 12:02 AM

Jace
Als Kaillyn ineens in paniek raakt kijk ik verschrikt op.'' Je moeder heeft vast de huur voor een lange tijd niet betaald'' zei ik terwijl ik haar tegen me aan nam ''ik ga je in ieder geval niet hier op straat laten slapen.. je komt bij mij'' zei ik beslissend.'' Tot dat dit is opgelost en je het huis weer in kan.'' Ik nam haar gezicht in mijn handen en veegde haar tranen weg ''niet huilen ik heb je vanaf het begin beloofd dat ik je niet zou laten vallen.''

Winttr
Ik grijnsde speels ''morgen zal je me vast non-stop neuken door dit maar dat vind ik niet zo erg hoor.'' Zei ik plagend terwijl ik huppelde naar de achtertuin en mijn jurkje zwierend op de grond liet zaken. En met het ijsje het water instapte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/30/2016 12:14 AM

Kailynn
'Mijn spullen zijn daarbinnen? Hoe kan ik nou leven als ik niet eens bij mijn spullen kan?' vroeg ik in paniek en kalmeerde een beetje wanneer ik verplicht ben om in zijn ogen te kijken. 'Ik hou van je.' zei ik en legde mijn voorhoofd tegen dat van hem. Als ik Jace niet had ontmoet was ik er nog erger aan toe dan de zaken nu al waren.

Chris
Ik kwam overeind en liep haar achterna naar het zwembad. 'En wie gaat me van mijn harde lul afhelpen?' vroeg ik haar en grijnsde scheef terwijl ik haar lichaam bekeek. Dit was echt gewoon niet eerlijk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/30/2016 12:39 AM

Winttr
"Hmmm even denken.. die strippers van gisteravond?" Zei ik met een knipoog terwijl ik gossip girl had gezien." Xoxo Gossip girl" zei ik nog met een mystrieus stemmetje terwijl ik het water in verdween. Dit was dan ook zijn straf.

Jace
"Ik hou ook van jou" nu ik toch in een mansion ging wonen kon ik haar bijzijn wel gebruiken. En gewoon ook de seks die ik dit keer sneller kon grijpen. We stapte mijn auto in terwijl we reden naar mijn huis "over je spullen hoef je geen zorgen te maken die haal ik binnen een mum van tijd terug en kaat ik opbergen in een tijdelijk opslag box. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/30/2016 12:53 AM

Chris
Ik grijnsde. 'Hey, ik heb er tenminste niet mee gezoend.. of aangeraakt.' zei ik wanneer ze weer bovenkwam. Mijn vriend begon te knellen in mijn broek. 'Kan ik van jou en Kailynn niet zeggen.... XOXO Gossip Girl.' grijnsde ik en trok mijn broek maar uit om mijn lid te laten ademen. 

Kailynn
Ik knikte. 'Je bent echt geweldig.' zei ik tegen hem en zuchtte. Nu moest ik Kyle ook nog uitleggen dat hij niet meer naar mijn huis hoeft te komen. Mijn telefoon trilde en ik nam op. 'Kai, er hangt iets op je deur.' hoor ik de bezorgde stem van Kyle. 'Ik weet het.' zei ik gevolgd door een snik. 'Waar ben je? Ik haal je op, dan blijf je gewoon bij mij. Dat vind Ryan vast niet erg.' zei hij. Ik zuchtte. 'Niet nodig, Kyle. Ik blijf bij Jace.' zei ik zacht. Ik hoorde hem diep zuchtend. 'Je weet wat ik van hem denk.' Ik schudde mijn hoofd en keek naast me naar buiten. We waren er bijna. 'Weet ik. Maar jij weet ook hoe ik daarover denk. En over hem.' zei ik. 'Ik moet gaan. Ik bel je nog.' zei ik tegen hem en hing op. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/30/2016 01:19 AM

Winttr
Ik grinnikte zacht en likte het topje van mijn ijsje." Babe morgen zal je zo erg boete voor wat je gister gedaan hebt" grijnzde ik terwijl ik zacbtjes op mijn onderlip beet en zijn grote vriend me al nat en geik maakte.
-
Ts? 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/30/2016 12:13 PM

Kailynn
De volgende dag werd ik wakker in een ander bed. Dan herinner ik het me weer. Dat uitzettingsbevel. Ik draaide me op mijn rug en legde mijn hand op mijn voorhoofd. Misschien moest ik weer langs mam. Haar op de hoogte stellen. Vervolgens draaide ik me naar Jace en zag ik zijn heerlijk schattige slapende gezicht. Ik streelde er met mijn vingertop langs. Voorzichtig, want ik wou hem natuurlijk niet wakker maken. 'Wat moet ik toch ook zonder jou.' fluisterde ik zacht.

Chris
Mijn koffer stond al bij de deur en ik tilde net die van Winttr de trap af. 'Voor alleen lingerie en een paar kledingstukken is dit ding toch wel zwaar babe.' grinnikte ik. Eenmaal beneden rolde ik hem naar mijn koffer en pakte nog snel de thermoskan koffie. Het zou ongeveer anderhalf uur rijden zijn naar Seattle. Heb je alles?' vroeg ik nog een keer en keek nog even naar het restaurant.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum