ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/28/2016 11:00 PM

Chris
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik overdrijf niet.' siste ik boos naar Jace. Ik was zo klaar met zijn 2 gezichten. 'Ik kwam Winttr tegen op het gala met Gideon.' zei ik met tegenzin tegen vader en keek op als Gideon zo over Winttr praatte. 'Stik erin Gideon.' riep ik hem na en keek op naar vader. 'Was dit alles? Ik heb nog meer te doen dan hier te luisteren naar deze bullshit.' zei ik boos tegen de twee. Dit nieuws beviel me totaal niet. Waarom geen idee. Winttr was maar een meid die ik onderdak bood. Ik beet mijn kaken samen en keek naar buiten over de skyline van LA.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/28/2016 11:13 PM

Jace
''Ben je verliefd ofzo je klinkt net als een boos vriendje.'' Zei ik grinnikend terwijl ik met mijn pen speelde ''ophouden jullie 2.'' Zei vader bespottend terwijl Gideon vertrok ''zodra we Winttr hebben gevonden geven we haar onderdak en laten we haar een studie doen.. zodat ze een baan kan vinden of misschien bij ons bedrijf kan werken ik weet hoe belangrijk het voor jullie moeder is om dat meisje een goed leven te bieden.'' Vader glimlachten bij zijn eigen woorden ''ze wild altijd het beste voor jullie en voor andere.'' Zei hij ''ik denk dat ik Whitney heb gezien.. was het net dat meisje in die bloes en rokje ze leek op een playboy model?'' Zei ik tegen Chris ik keek op mijn horloge ''de tijd vliegt heb zo een afspraak.'' Zei ik terwijl ik overeind kwam ''we praten een andere keer wel over bussines.'' Zei ik verveelt ''gaan jullie maar in ieder geval weten jullie wat jullie te doen staat.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/28/2016 11:22 PM

Chris
Ik rolde mijn ogen. Af en toe solliciteerde hij echt voor klappen. Wanneer vader begint over wat mama gewilt had schudde ik mijn hoofd. 'Alsof jij dat zou weten.' mompelde ik en kwam overeind. 'Je hebt het verkeerd gezien. Winttr had een gala jurk aan.' zei ik tegen hem. Hij bleef mooi bij haar uit de buurt, net als vader. Ze wouden niet wat het beste was voor haar. Ze wouden haar laten zijn wie ze niet is. Ik geloofde hier niks van. Gideon lulde gewoon wat om van d'r af te komen. Ik kwam overeind en liep richting de lift. Nog steeds met een nors gezicht. Eenmaal in de lift met Jace leunde ik tegen de muur. 'Ik neem aan dat we je weer zien wanneer het jou uit komt?' vroeg ik waarna de liftdeuren sluiten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/28/2016 11:39 PM

Jace
Ik stak een sigaret op en keek verveelt naar mijn schoenen.'' Ik heb veel werk'' zei ik tegen hem terwijl ik hem aankeek dat we vroeger close waren geloofde niemand.'' Op het feest was je alleen bezig met wijfen dus zeur niet zo aan me hoofd dat ik weinig naar je om kijk'' zei ik verveelt ''tjeez neem een vriendin ofzo vult je eenzaamheid.'' Zei ik grof terwijl ik de lift verliet met Elizabeth die de heletijd stil was gebleven het liefst deed ik niet zo tegen mijn kleine broertje. Maar het leven was hard in ons geval en daar moest hij mee leren om gaan ik miste mama ook alleen dat hoefde hij niet te weten.

Winttr

Ik zat te kaarten met Nancy terwijl ik de hele tijd naar de klok opkeek.'' Ik mis Christian'' zei ik sipjes tegen Nancy terwijk ik mijn joker inzette ''hecht je niet teveel aan die jongen..je bent niet de enigen vrouw voor hem.'' Ik bloosde en schudden mijn hoofd ''Christian is alleen een vriend.. h-h-h-i-j mag doen wat hij wilt met vrouwen.'' Zei ik terwijl ik het me ook niet voorstelde Christian die van een vrouw zoals ik ging houden?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/28/2016 11:49 PM

Chris
'En waar was jij mee bezig? Werk. Waar ben je altijd mee bezig? Werk. Weet je wat.. fack jou Jace.' riep ik naar hem door de hal. Iedereen keek om, maar op dit moment boeide me dat niet. Ik liep naar buiten en liep naar de limousine. Ik stapte in en beet mijn kaken op elkaar. 'Naar huis.' draagde ik de chauffeur op die begon te rijden. Na een tijdje kwamen we aan bij het hotel. De deur werd open gehouden. Kort werden er foto's gemaakt en ik hoorde mijn telefoon. Please, geen Gossip Girl. Dat kon ik op dit moment even niet hendelen. Wanneer ik bij de lift kwam drukte ik op de knop voor het Penthouse en zuchtte gestresst. Ik was toe aan een goeie joint. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/29/2016 12:09 AM

Jace

Ik had Elizabeth vrij gegeven terwijl ik midden in de regen voor Kaillyn's huis stond. Ik belde aan terwijl ik zo het gevoel had dat mijn plan op een one nightstand zou eindigen. Ik wilde meer weten van haar ze intregeerde me. Als ze eenmaal open doet kijk ik recht in haar ogen ''hee wil je het.. nog met me vieren.'' Zei ik grijnzend terwijl ik klets nat was ''je eerste magazine is niet zmr wat.''

Winttr

Ik stond douchen terwijl ik aan Chris dacht.. En Nancy's woorden. Ik keek droevig naar mijn voeten.. hij had genoeg meiden ik had de deur op een kiertje gelaten zodat ik Chris kon horen binnen komen. Ik wilde hem iets vragen en weten hoe zijn dag was ik glimlachten bij die gedachte's een leuk gesprek met Chris.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/29/2016 12:21 AM

Chris
Met een zuchtje liep ik de penthouse binnen. Nancy wist meteen dat het niet goed was gegaan dus hield ook wijselijk haar mond. Ik liep naar het kastje en haalde het sleuteltje ervan onder de vaas vandaan. Ik maakte hem open en haalde er een joint uit en deed hem ook snel weer dicht. Sleutel borg ik ook weer terug op. Ik liep terwijl ik hem had aangestoken naar mijn kamer om me om te kleden. Ik hoorde water lopen en keek naar de badkamer deur die een beetje open stond. Ik zag door de kier Winttr onder de douche staan. Ze kon mijn tante toch niet zijn? Ze was jonger dan mij? Ze leek niet eens op mijn moeder of op mij.

Kailynn
Wanneer ik de bel hoorde gaan liep ik richting de deur. 'Kai, Er is iemand aan de deur.' riep mijn moeder vanaf de bank. Ik rolde mijn ogen. 'Ik was al onderweg.' zei ik en opende de deur. Daar stond Jace vol in de regen. Het verbaasde me dat hij zijn chauffeur niet naast hem liet staan met een paraplu. Wanneer hij vraagt of we het nog gingen vieren keek ik even achterom naar mijn moeder op de bank. 'Voor deze keer graag zelfs. Ik moet echt even weg.' zei ik en nam mijn jas. Ook nam ik een paraplu en mijn sleutels en stak de paraplu op zodat hij al niet meer in de regen stond. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/29/2016 10:07 AM

Winttr
Ik horde iemand en draaide me om.  Als ik Chris zie kijken tussen het kiertje. En ik naakt ben bloos ik "welkom terug" glimlachten ik breed. Terwijl ik een beetje meer achter het douchegordijn ging staan.

Jace
Ik nam diep adem '' eigenlijk ben ik het gewend om in een fancy restaurant te eten.. maar aangezien we in bakersfield zijn kunnen we naar de snackbar.. o nee dan word ik opgemerkt wat dacht je van lasagne bij mij thuis?" Grijnsde ik terwijl ik voor het eerst met mijn eigen sportwagen hierna toe was gekomen. Ik moest meer weten over haar en haar moeder aangezien er een connectie lag tussen mijn vader en haar moeder. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 09/29/2016 03:58 PM

Chris
Wanneer ik merk dat ik echt aan het staren ben schrik ik op. Al zeker wanneer ik haar stem hoorde. 'Sorry, het was niet mijn intentie om je te begluren.' zei ik en draaide me meteen weg. Ik nam mijn apple laptop en liep ermee terug naar de woonkamer. Ik ging aan de bar zitten waar ik ook de laptop opzette en stalde de papieren ernaast op de bar uit. Ik was nog steeds bezig met de sollicitanten voor een nieuwe assistent. Aan de assistent van Jace had ik niks. Die liep de hele dag achter Jace aan.

Kailynn
'Op dit moment ga ik overal heen wat niet thuis is.' zuchtte ik en keek naar de dure sportwagen. 'Geen limo?' vroeg ik hem en liep naar de auto. 'Ik hoop een beetje dat je kunt rijden?' vroeg ik met een grijnsje en haalde een hand door mijn haar omdat de wind ze helemaal door elkaar had geblazen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/29/2016 05:30 PM

Winttr
Ik glimlachten zwak en keek hem na ''je bent anders.'' Zei ik zacht ik pakte mijn lingerie van Victoria's secret en was de halfe dag bezig geweest met iets voor Chris onder leiding van Nancy. Aan zijn blik kon ik zien dat hij het wel kon gebruiken to cheer up. Ik pinde mijn haar in een staart. En deed een nachtjapon aan en rende zo wat naar de koelkast terwijl Nancy stond stof te zuigen ''niet rennen!'' Ik pakte de cheesecake taart met zijn naam er op geschreven. En hoopte dat ik het goed had gedaan altans had ik gelezen dat zijn lievelings toetje cheesecake was. Ik hield het bord achter me terwijl ik naar hem toeliep ''uhm..'' Zei ik nerveus ''ze heeft cheesecake gemaakt en ze wl dat je het proeft'' Zei Nancy mompelend terwijl ik blozend knikte en het bordje aan hem gaf.

Jace
''Eigenlijk rij ik zelf niet'' zei ik zwak glimlachend ''automatische bestuurder.'' Ik hield de deur voor haar open na dat ze was ingestapt tikte ik de tomtom in. De auto begon met rijden terwijl ik vanaf mijn ooghoek na haar keek ik vroeg me af of ze ooit vriendjes heeft gehad of maar ook ervaring heeft. Ze was sowieso geen maagd meer dat kon ik zien aan haar lichaamstaal in mijn jongere jaren heb ik veel opleidingen gevolgd en behaald na dat mijn moeder was overleden bleef ik nog steeds op dezelfde pad.. maar er was toch iets.. iets wat je niet meer kan terug halen. Mijn broertje was in ieder geval niet op zijn pad gebleven volgens mij had hij alle opleidingen die hij had gedaan op een lager niveau behaald steeds was het mama dit mama dat en ik en mijn vader boeide het vrij weinig wat hij dacht. Mjn vader was trotser op mijn resultaten dan die van Chris maar ik moest eerlijk toe geven steeds als ik naar die jongen keek dacht ik aan Mama.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum