ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/05/2017 12:49 AM

Winttr
Als zijn lippen eindelijk de mijne bereiken. Kom ik langzaam op adem." Wow" zei ik lipbijtend en grijnzend. Ik duwde hem op zijn rug en besloot hem ook weer voor een keertje te bereiden. Grijnzend liet ik zijn vriend in me glijden. Terwijl ik een kreuntje liet gaan. Ik begon met bewegen en beet op mijn lip "wat heb ik deze vriend toch gemist."
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/05/2017 01:40 AM

Chris
Als ze bovenop me komt zitten en mijn vriend in haar vriendin laat glijden gromde ik en legde ik mijn handen op haar heupen die soepel bewogen en me bereden. Dit werd sowieso zonder enige twijfel het beste weekend die ik in een lange tijd zou hebben gehad. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/05/2017 02:28 PM

Winttr
Ik kreunde onregelmatig en steunde met mijn rechterhand op zijn borstkast. De andere glee kort door mijn haren. Terwijl ik genoot van het ritme." Fuck!" Zei ik kreunend terwijl ik genoot.

Jace
"Hoe zit het met je agency?" Vroeg ik Devina terwijl ze me wat wijn inschonk." Goed.. en hoe zit het met je Kaillyn?" Vroeg ze op een toon die me wel aat deed." Ze woont bij me in helaas gaat haar cariere niet zo soepel dan gedacht.. misschien dat ik iemand anders neem zodra ik haar niet waardig genoeg meer vind." Zei ik verveelt. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/05/2017 02:47 PM

Chris
Ik gromde diep vanuit mijn tenen en hield haar stil aan haar heupen. Nu kon ik het tempo bepalen en stootte ik op een snel en hard tempo in haar. Na een tijdje rolde ik ons om zonder uit haar te gaan zodat ze op haar rug lag en stootte verder terwijl ik mijn handen zacht om haar keel plaatste.

Kailynn
Ik schoof de zonnebril vanuit mijn haar terug op mijn neus en liep de laatste winkel uit. Misschien was het niet goed om Jace zijn geld allemaal uit te geven aan veel te duren kleding, maar ik zal toch moeten stralen als zijn arm candy. Plus denk ik niet dat ik mijn eigen spullen snel terug zou krijgen. De kleding zou ik thuis droppen en vervolgens zou ik even langs mijn moeder gaan. Hopende dat ik dit keer niet half word vermoord.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/05/2017 10:24 PM

Winttr
Als mijn kreunen gedempt worden. Voel ik de adrenaline door mijn lichaam razen. Mijn 2e orgasme kwam er aan terwijl ik in Chris zijn warme grijze ogen keek. Seks was altijd zo goed met hem. Beter dan dit kan je waarschijnlijk niet krijgen.

Jace
Devina overhandigde me 5000 euro. Terwijl ik haar een zakje cocaine gaf. Ik stopte het geld in mijn achterzak. Vervolgens liet ze een grinnikje gaan ''niet te geloven dat je bussiness doet in drugs met al een rijke familie.'' Merkte ze op terwijl ze een sigaretje opstak en ik een nipje van mijn wijn nam.'' Het geld wat ik aan mijn familie verdien is niet goed genoeg'' zei ik verveelt.'' Ik wil machtiger zijn dan wie dan ook'' ik glee met mijn hand langs haar wang.'' blijf goed werk verrichten'' ik schoof een 100 dollar in haar bh en kwam overeind.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/07/2017 04:20 PM

Chris
Ik gromde en liet me steeds meer gaan. Mijn handen knepen haar keel een beetje, maar niet genoeg zodat ze wel nog gewoon kon ademen. Ik stootte harder en onregelmatiger ik voelde mijn orgasme aan komen stormen. 'Fuck Winttr!' gromde ik hard door de ruimte.

Kailynn
Na 20 minuten had ik het opgegeven. Ze praatte niet meer. Met niemand. Ze zag er zo slecht uit. Ik zuchtte en keek op als ik opeens Kyle zie. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik. 'Ik had wel gedacht dat je bij je moeder zou zijn om uit te leggen wat er is gebeurd.' zei hij. Ik zuchtte en liep langzaam naar hem toe. Hij stond geleund tegen zijn auto. Ik richtte me in zijn armen en beet mijn kaken op elkaar. 'Ik vraag me af hoelang ze daar overleeft. Ze zouden haar beter moeten maken, maar ze ziet er meer dood uit dan levend.' zei ik en zuchtte. 'Wil je me terug naar Jace brengen?' vroeg ik hem. Hij knikte. 'Al nam ik je liever naar mijn huis.' zei hij. 'Met je kamergenoten zeker.' zei ik met een grinnikje en stapte in zijn auto. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/09/2017 02:03 PM

Winttr
Als hij mijn naam uitgromt kom ik hevig klaar. Ik voelde zijn vriend die in me terwijl ik alsmaar strakker werd door mijn orgasme. Dit was het lekkerste gevoel die ik ooit gekregen heb.

Jace
Ik kwam weer thuis en nam diep adem. Als ik zie dat Kaillyn nergens te vinden is. Bel ik haar op ik plofte op de bank. Terwijl ik mijn business op de rails moest krijgen. Dus ik besloot iets heel fucked ups te doen waardoor ik echt op mijn vader begin te lijken. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/09/2017 03:41 PM

Chris
Hijgend liet ik me naast haar vallen en staarde ik naar het plafond. 'Geweldig.' hijgde ik en draaide me op mijn zij om vervolgens met haar haar te spelen.

Kailynn
Wanneer mijn telefoon ging nam ik hem snel op. 'Hey Jace, Ik ben bijna thuis.' zei ik en keek naar Kyle naast me die met zijn ogen rolt. Ik snapte niet waarom maar Kyle bleek zich steeds meer aan Jace te irriteren of hem niet te mogen. 'Hoe ging je shoot?' vroeg ik hem en glimlachte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/09/2017 09:50 PM

Winttr
Ik kwam hijgend op adem en grijnsde breed." Super geweldig" ik kroop naar hem toe en kuste zijn zachten lippen." En hoe vond je mijn pijp skills?" Vroeg ik met grijnsje. Terwijl ik naar het uitzicht achter hem keek.

Jace
"Goed" loog ik terwijl ik naar buiten keek "bel maar aan zodra je er bent we moeten ergens over praten." Zei ik voorzichtig.
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/09/2017 09:56 PM

Kailynn
Ik fronste en schoot meteen in de stress. 'Gaat het over de grote berg geld die ik heb opgemaakt van je creditcard vanmiddag? Ik kan het uitleggen, ik heb allerlei manieren bedacht om mijn kleren en spullen terug te krijgen maar ik kon op niks komen en toen dacht ik dat ik even de deur uit moest en toen liep het een beetje uit de hand.' zei ik en beet op mijn lip. Wanneer we er zijn stapte ik uit na Kyle een kus te hebben gegeven op zijn wang en liet ik me naar boven begeleiden door de lift. Wanneer ik bij Jace zijn appartement kwam slikte ik kort. 'Ik sta nu voor de deur.' zei ik en hing op. Nu kneep ik hem toch wel een beetje.

Chris
Ik grijnsde breed en ging met mijn duim teder over haar lippen. 'Geweldig. Die ijsjes hebben je goed gedaan.' zei ik met een lachje en drukte een kus op haar lippen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum