ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/14/2017 11:04 PM

Jace
Ik keek uit het raam om te kijken hoe Kaillyn er zo vandoor ging en nam diep adem. Ondertussen belde ik naar Seth een goeie vriend die bezig was met de zaken rond mijn huis. Ik zou dit pand helemaal niet onderverhuren ik ging gewoon in stilte verhuizen en nog wat bussiness klaren met mijn vader over het witwassen van geld dat ik verricht. Waarom zou een gezin dat al rijk is witwassen? Vraag het de kingstons. Ik nam diep adem en wist niet zeker of ik mijn oude goeie manupilerende innerlijk kon onderdrukken.. Zeker met Kaillyn in de buurt ze is nog zo jong en naive in de wereld van modellen. Zeker om voor de keuze te gaan om met mij een relatie te beginnen weet ze uberhaupt van de vele exen die ik heb. Ik nam opnieuw diep adem terwijl mijn gevoelens in een rolercoaster zaten.

Winttr
Ik bloosde en glimlachte zwak ''altijd leuk om te horen.'' Zei ik opgevrolijkt als we eenmaal in de soort van lunchroom zijn zie ik hoe luxe is het is. Obers in nette pakken en tafels vol met vers eten. Ik snoof de geur op en nam Chris gelijk mee naar de borden om lekker te gaan eten. Als we ooit gaan trouwen wil ik mijn honeymoon hier in Seatlle houden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/14/2017 11:36 PM

Kailynn
Na een tijdje kwamen we aan bij  Kyle zijn appartement. Misschien had Jace toch wel een beetje gelijk. Het was net een studentenhuis. Het was wel goedkoper om met z'n vieren te wonen. Terwijl de jongens mijn bagage dragen loop ik vooruit en keek het appartement rond. 'Nu nog een dingetje... Waar ga ik slapen? Er zijn maar 4 slaapkamers.' zei ik tegen ze. 

Chris
Ik nam een flinke stapel eten op mijn bord en glimlachte. Wanneer we een plekje bij het raam wisten te krijgen ging ik zitten en bekeek Winttr. 'Dit is perfect.' zei ik tegen haar en nam een hap van een versgebakken warm croissantje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/15/2017 03:45 PM

Winttr
Ik moest op mijn lijn letten en had alleen 2 sneedjes brood met kaas. En een croissantje. Nu ik erotische model was had ik een bepaalde eet routine. Ik nam een slokje van mijn melk en keek naar Chris zijn geweldige kaaklijn. Ik was echt verliefd over mijn oren op hem.'' Ik heb gehoord dat Kaillyn haar huis kwijt is.. ze woont nu vast bij Jace'' merkte ik op terwijl ik het had gezien op gossip girl. Ik was niet zo recent met gossip girl maar kreeg wel een aantal dingen mee af en toe.

Jace
'' Niet echt'' merkte ik verveelt op tegen mijn vader terwijl hij een maid wat koffie voor ons liet inschenken. We waren nu niet in kingston empire maar mijn vaders landhuis.'' Je weet dat die Kaillyn veel aandacht van je vergt.. ze is geen goeie invloed op je cariére en ik heb je niet opgevoed om medelijden te hebben met andere.'' Zei mijn vader ''weet ik.'' Zei ik gelijk ''zelfs niet met je broertje.'' Natuurlijk zou ik niet echt ontslag kunnen nemen van Kingston empire ik was een man met een narsistische gedachte gang. Als ik je eenmaal zat werd begin ik je met kleine dingen af te zette en zo uit mijn leven te gooien. Met Kailyn schoot ik niks op maar alsnog wil ik deze uitdaging verder doorzette ik kan niet tegen verlies en moest haar naar de top brengen. Ik wist niet zeker of ik ''echt'' verliefd op haar ben maar dat is bijzaak. Ik word haar manager steel een groot bedrag wat ze werkelijk opbrengt en ga er vandoor zo ga ik om met vrouwen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/15/2017 06:54 PM

Kailynn
'Je kunt in mijn bed slapen... ruimte genoeg.' zei Levi die de woonkamer in kwam gelopen. Ik stormde op hem af en sprong in zijn armen. 'LEVI!!' schreeuwde ik en lachte als hij een rondje met me draait. 'Hoe was het in Irak?' vroeg ik hem terwijl hij me langzaam op de grond zette. Levi studeerde voor chirurgie en zat midden in zijn opleiding. Hij had de kans gekregen om in Irak een trauma arts te zijn in het oorlogsgebied. Ik had hem al dik een jaar niet meer gezien. 'Het was echt heftig.' zei hij en trok zijn shirt omhoog. Ik zag littekens op zijn buik en een kogelwond op zijn borstkas. 'Ik dacht dat je daar wonden zou verzorgen. Niet dat je zelf mee zou vechten.' zei ik met een grinnik. 'Misschien kun je beter in mijn kamer slapen, dan slaap ik op de bank.' stelde Kyle voor. Hoorde ik nou een beetje jaloerzie in zijn stem? 'We zien wel, ik ga jou niet op de bank laten slapen.' zei ik met een lachje.

Chris
Ik glimlachte. 'Is dat alles wat je eet? Je kunt toch wel een weekend overslaan?' vroeg ik haar. 'Je sport het toch weer eraf.' ik stopte nog een croissantje in mijn mond en keek naar buiten door het raam. Ik had een hele tijd een coach gehad die me een dieet liet volgen en iedere dag liet sporten. Na een paar maanden was ik dat wel zat en volgde ik mijn eigen schema. Ik ben er alleen maar gespierder van geworden zonder die coach. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/15/2017 08:00 PM

Winttr
''Ga jij me coachen?'' Vroeg ik met een grinnik ''je weet hoe ik ben als ik me laat gaan met eten.'' Ik hield van voedsel maar sporten was ik toch nog iets te lui voor ik had geen push en fit om uit mezelf te sporten. Ik had best wel een mooie figuur maar dat kwam niet door sporten maar door mijn spaanse gene. 

Jace
'' Pa je weet dat ik haar alleen gebruik toch?'' Zei ik verveelt terwijl ik het niet helemaal meende maar ik mijn acteer skills gebruikte.'' Natuurlijk zoon verliefd zijn is een zwakte en dat weet je'' hij schoof me een cheqeu toe voor mijn droomhuis ''heb je wel verdiend.'' Grijnsde hij vals terwijl ik naar het bedrag 50 miljoen euro staarde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/15/2017 08:29 PM

Kailynn
Ik lag op Kyle zijn bed met mijn telefoon in mijn handen. Ik stuurde een sms naar Jace. -Mis je nu al - Uiteindelijk was er besloten dat ik het bed met Kyle zou delen. We waren al sinds we klein waren bij elkaar, dus echt ongemakkelijk was het niet. Inmiddels had ik ook al mijn spullen al opgeruimd. Het was te merken dat ik nu leefde in een echt mannen huis.

Chris
'Waarom niet? Nieuwe carrière tak.' grapte ik. Mijn bord was na een paar minuten leeg. Ik dronk mijn laatste glas verse jus nog op en keek vervolgens weer naar Winttr. 'Begin je meteen weer aan je shoots als we thuis komen?' vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/15/2017 08:40 PM

Winttr
Ik grinnikte ''niet meteen.'' Zei ik terwijl ik klaar was met eten en het me wel hot leek om Chris te zien trainen in de sportschool met al die ogen van vrouwen op hem gericht. Ik was gewoon de enige die zijn lichaam intiem mocht aanraken.

Jace
Ik was terug naar huis gegaan en was blij met het bedrag dat ik gekregen heb. En kon zo mijn huis in Bakersfield opbouwen ter ere van mijn moeder. Ik woonde dan niet in het arme gedeelte waar Kaillyn woont maar aan de rand van het bos. Volgende week ging ik weer naar Sidney voor wat bussiness met Devina.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/15/2017 10:48 PM

Kailynn
Misselijk keek ik naar het wit met paarse apparaatje terwijl ik op de rand van de badkuip zat. Ik had de hele week al niks meer gehoord van Jace. Ik heb hem toch meerdere berichten achter gelaten. Levi kwam de badkamer binnen en voor ik het had kunnen verstoppen had hij het gezien. 'Ben je zwanger?' vroeg hij verbaasd. Snel stond ik op en legde mijn hand tegen zijn mond. 'Sstt... niet zo hard, wil je soms dat het hele complex het weet?' siste ik. Er liep een traan over mijn wang. 'Ik weet het niet. Ik ben al een paar dagen over tijd en ben misselijk als de pest. Niemand mag dit weten Leef.' zei ik. Hij nam me tegen zich aan en veegde mijn traan weg. Als de drie minuten voorbij zijn keek ik langzaam op het apparaat. Een kruisje. 'Zwanger.' zei ik en barstte in tranen uit tegen Levi aan die zijn armen om me heen sloeg.

Chris
Geïrriteerd zat ik op de bank. Ik was nu al 3 uur aan het leren voor het stukje tekst dat ik voor de auditie voor de nieuwe serie moest kennen. Er was 1 zin die ik maar niet in mijn hoofd kreeg. Wanneer ik hem eindelijk goed had zuchtte ik uit opluchting.'Eindelijk.' gromde ik en kwam overeind. Ik schonk mezelf een glas bourbon in en nam een slokje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/15/2017 11:25 PM

Jace
Rokend zat ik in halfnaakt in mijn hotelbed ik keek op mijn telefoon en zag de vele gemiste oproepen van Kaillyn. Ik besloot maar terug te bellen en was nu al weken in sidney. Misschien was ik haar wel een verklaring waardig ik nam een diepe hijs. En vroeg me af of het wel oke met haar ging daar in bakersfield.

Winttr
Gapend kwam ik de woonkamer binnen met een glas water.'' Goedemiddag babe'' gaapte ik zacht terwijl ik naast hem neerplofte en een kusje op zijn lippen plaatste. Ik was zo uitgeput na de goeie seks gister dat ik tot 3 uur in de middag heb staan slapen. Als ik zie dat hij repeteerd besluit ik zijn tegenspeelster na te doen.'' Ik denk dat ze vast zitten in beacon Hills Seth'' zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/15/2017 11:30 PM

Kailynn
Wanneer mijn telefoon gaat haal ik hem uit mijn zak en snikte. Het was Jace. Ik nam slikkend op. 'Waar hang je in godsnaam uit? Ik heb je 1000 berichten achtergelaten! Ik heb je verdomme nodig.' riep ik boos door de telefoon terwijl de tranen nog langs mijn wangen liepen. Ik voelde de handen van Levi op mijn schouders. 'Kalm Kai.' zei hij zacht.

Chris
Ik glimlachte naar haar en drukte een kus op haar wang. Als ze opeens een zin uit het script oplas fronste ik maar al snel begreep ik wat ze wou doen. 'Er moet een manier zijn om ze daar weg te krijgen. We kunnen ze niet zomaar laten stikken.' zei ik overtuigend bezorgd en bekeek Winttr die met mijn script liep. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum