ORPG// Writer4ever

1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/07/2017 05:12 PM

Met: Lees originele titel ;)

Ik: Alexia Drew Trival - 19 - (Lexi)
Jij: Mannelijk personage
 optie_4_orpg_the_100.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/07/2017 10:11 PM

Xander James // 20

Ik druk op de uitknop van mijn camera. Een diepe zucht rolt over mijn lippen heen. Niet dat ik filmen niet leuk vindt, in tegendeel zelfs. Maar het is gewoon, het duurt zo lang. Want het blijft natuurlijk niet alleen bij filmen, je moet het ook nog editen en dat allemaal binnen de deadline, want je kan pas populair worden als je vaste uploaddagen hebt. Al heb ik dat populair worden nu niet meteen echt nodig. Ik haal een hand door mijn haren heen en neem de camera van het statief. Wat er ook nog bij komt is dat ik sinds kort ook een vlogchannel heb en dus is het niet gedaan met filmen, nee, ik neem mijn vlogcamera en druk op de aanknop. "Juist klaar met filmen. Wat wil zeggen dat ik nu naar de winkel moet om wat eten op te halen", zeg ik tegen de camera. Vele mensen vragen me nog vaak of ik het niet vreemd of gênant vind om zo gewoon tegen een camera te praten, maar als je al 4 jaar YouTube doet is het echt niet meer zo raar. Ik neem snel een jas van mijn rek en ga naar mijn auto toe. De camera zet ik op het dashboard en zet hem op timelaps modus. De winkel is niet zo heel ver, maar niet kort genoeg om met de fiets te doen. Ik woon namelijk op mezelf op een appartement ergens op het platteland. Ik zet de muziek lekker luid en zing mee. Als ik er ben en ook ben geparkeerd zet ik mijn auto uit, neem de camera en stop deze in mijn jaszak. Ik loop naar binnen toe. De winkel voelt vertrouwd, aangezien ik hier zo een drie keer per week kom, dus weet ik direct waar ik moet zijn voor pasta gerechten te vinden. In koken ben ik nooit goed geweest, af en toe probeer ik het maat meestal ga ik voor van die gerechten die vers gemaakt zijn in de winkel, dat is bijna hetzelfde, toch? 
6_Vic.png

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/07/2017 10:53 PM

Alexia
Zodra mijn Fiat 500 in het vak staat geparkeerd schakelde ik hem af en stapte uit. Op weg naar de winkel. Voor nu leefde ik nog thuis, al hoopte ik dat dit niet meer lang zou duren. Ik was er klaar voor om uit huis te gaan, echter zegt mijn bankrekening iets anders. Zuchtend liep ik de winkel in en nam daar een karretje dat ik door de hallen voort duwde terwijl ik dingen van het lijstje oplas. Normaal zou mijn moeder de boodschappen doen, maar aangezien zij vandaag vast zat op haar werk was ik de klos. Zoekend liep ik door de gangen. Aangezien ik hier nooit kwam was het ook moeilijk om dingen te vinden. Na enige tijd was mijn winkelwagentje toch al redelijk goed gevult. Omdat mijn broertje een slechte eter is moet er voor hem steeds weer iets apparts worden gemaakt. We waren met zijn vieren thuis dus dat was sowieso al een klus om iets te vinden wat iedereen lekker vind. Zodra ik opeens tegen iemand aanbots met mijn karretje keek ik geschrokken op. 'Oh mijn god, sorry! Gaat het?'vroeg ik bezorgd en keek de jongen in zijn ogen. Iets aan hem was bekend, maar ik kon niet echt plaatsen wat dat precies zou moeten zijn. 'Weet je heeeel toevallig waar ik de pasta kan vinden?' vroeg ik terwijl ik me eigenlijk nog steeds schuldig voelde dat ik hem zowat had overreden met mijn winkelwagentje.
optie_4_orpg_the_100.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/08/2017 09:39 PM

Xander
Ik ben nog wat aan het rondsnuffelen in de winkel om misschien nog wat lekkers om te snoepen te vinden. Ik heb alles gewoon in mijn handen aangezien ik niet veel moet hebben en ik een winkelkarretje zo stom vind. Die wieltjes doen altijd zo moeilijk en rijden een andere richting uit dan dat jij wil gaan. Het bewijs van de stomheid van die karretjes krijg ik als ik zo goed als omver wordt gereden door eentje. Ik kijk een beetje geïrriteerd om en zie een meisje staan. Als ze duidelijk geschrokken is en haar verontschuldigt mompel ik iets van een "Geen probleem". Het duurt even voordat ik door had dat ze zonet nog wat aan me vroeg. "Ja hoor, deze gang uit en dan het tweede gangpad links", zeg ik en glimlach klein naar haar. Ik heb al geen zin meer in een kleine snack en loop dus door naar de kassa toe. Een zucht rolt over mijn lippen heen als ik zie dat er een lange rij staat. Ik kijk op mijn horloge. Natuurlijk, 5 uur, het uur waarop zo wat iedereen naar de winkel komt. Dit had ik wel wat beter kunnen inschatten en iets later komen. Als ik al zo wat 10 minuten sta aan te schuiven zie ik het meisje van daarnet terug in een andere rij. Ze staat op gelijke hoogte als mij. Hoe doet ze dat? Ze is toch later komen aanschuiven. Tja, ik zal wel weer slecht hebben ingeschat welke rij het snelst gaat. "Gevonden?" vraag ik als onze blikken elkaar kruisen.

6_Vic_xx.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/08/2017 09:51 PM

Alexia
Kort beet ik op mijn lip. Slim Lexi. Ga jij ook eens naar de winkel rij je meteen iemand omver. Ik kon wel door de grond zakken. Zo genânt! Als hij me de weg wijst glimlachte ik naar hem. 'Dankje.' zei ik en liep weer verder in de richting die hij had gewezen. Als ik na een keer het hele rek te hebben bekeken een bekende verpakking die van de pasta glimlachte ik en nam die meteen uit de schappen. Zodra ik dit aan mijn vader en broertje vertel lachen ze me vierkant uit. Nog een paar dingetjes zocht ik om mijn karretje te vullen en liep vervolgens naar de kassa. Wat een rij. Dat iedereen nou weer net naar de winkel moet gaan wanneer ik ga. Van een afstandje keek ik kort waar de minste boodschappen zijn en de minste mensen en sluit aan bij die rij. Uit mijn zak haalde ik mijn telefoon en opende mijn whatsapp. Vervolgens opende ik het gesprek met Chelsea. - Net zoiets doms gebeurt, gaat Alexia ook eens boodschappen doen pleegt ze bijna een moord met haar winkelwagentje - Wanneer ik opkeek kon ik al een stukje doorschuiven en keek opzij wanneer ik iemand hoorde praten. De jongen van daarnet. Ik glimlachte vriendelijk en bekeek hem kort. 'Ja na het hele rek af te zoeken.' gniffelde ik. 'Boodschappen doen is niet echt mijn ding. Al denk ik dat je dat wel al in de gaten hebt gehad.' Een hand liet ik door mijn blonde lokken glijden. 'Nog pijn?' vroeg ik hem terwijl ik een schuldig gezicht trok.
optie_4_orpg_the_100.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/09/2017 09:49 PM

Xander
Ik lach memt wat ze net zegt en kijk even denkend. "Het gaat wel," zeg ik overdreven en doe alsof ik toch nog een beetje pijn heb, ookal voel ik er eigenlijk niets van. Het duurt nog even voordat ik eindelijk aan de beurt ben. Als de kassierster mijn spullen begint te scannen begin ik alvast naar mijn bankkaart te zoeken. Ik betaal snel omdat ik naar huis wil, bedank haar, wens haar nog een fijne avond en wandel de winkel uit met mijn spullen in mijn handen. Onhandig open ik de auto via de sleutel en drop alles op de achterbank. Ik laat me op de stoel achter het stuur vallen en haal een hand door mijn haren heen. Ik besluit om eerst naar huis te rijden en dan als ik daar geparkeerd ben wat uit te leggen tegen de vlog. Dus dat doe ik ook. Als ik klaar ben met wat te lullen stap ik uit en sukkel om alles naar binnen te krijgen. 

6_Vic.png

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/10/2017 11:56 AM

Alexia
Kort beet ik op mijn lip. 'Nogmaals sorry.' zei ik en keek op wanneer ik erop gewezen werd dat ik aan de beurt was. Ik laadde alles in de plastic zak die ik erbij had gepakt en betaalde vervolgens netjes. Daarna zeulde ik met de zak naar mijn auto waar ik het op de bijrijdersstoel drop en vervolgens achter het stuur kruip. Op naar huis. Eindelijk. Ik reed over de snelweg met de muziek hard en kwam zo binnen een kwartiertje thuis. Daar stond mijn kleine broertje al snel voor de deur. 'Wat heb je gehaald?' vroeg hij wanneer ik binnen kwam. 'Pasta voor vanavond dat vind iedereen lekker en voor morgen heb ik voor jou vissticks.' zei ik met een grinnikje terwijl ik de zak naar binnen droeg en op het aanrecht neerzette. Langzaam begon ik alles in te ruimen wat redelijk moeilijk ging omdat Jackson rond me heen zat te zoemen. 'Jack ga alsjeblieft tv kijken ofzo.' zei ik terwijl hij zich dan ook meteen uit de voeten maakte. Wat wil je dan ook met een 6 jarig broertje. Hij was een laatkomer. Of ik een vroegkomer aangezien mijn ouders me hebben gekregen toen ze net 20 waren.optie_4_orpg_the_100.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/10/2017 12:30 PM

Xander
Weet je, het is fijn om een apartement voor jezelf te hebben, maar het kan ook ongelooflijk saai zijn aangezien je bijna nooit iemand hebt om tegen te praten. En op dit moment zit ik dus in zo een dip waar ik me er enorm aan stoor dat ik met niemand een goed gesprek kan voeren. Dus besluit ik om alvast de video te gaan editten. Dat brengt mijn gedachten misschien op wat anders. Terwijl ik mijn computer laat opstarten neem ik mijn salade met brood wat ik net van de supermarkt gehaald heb en zoek een vork. Mijn maag begint namelijk al wat te rammelen. Als ik weer naar mijn computer ga bekijk eerst nog eens tevreden mijn 'bureau'. Ik heb namelijk de kamer wat oorspronkelijk bedoeld was als gastenkamer, omgetoverd tot mijn 'youtubekamer'. Aan de ene kant heb je een set up om te filmen en is het helemaal ingericht om een leuke achtergrond te hebben en aan de andere kant staan een grote bureau met een computer van Apple, en allemaal andere zaken die met YouTube te maken hebben. Zo staat er ook een zilvere playbutton die ik al een hele tijd geleden heb gekregen voor mijn 100K abonnees. Ik laat me zakken op mijn bureaustoel en ga naar het programma wat ik een tijdje geleden gekocht heb om nog leukere effecten te krijgen. Op de achtergrond zet ik stilletjes muziek op en ga aan de slag.
Na zo een 3 uur te editten ben ik er wel even klaar mee, ookal is het nog niet helemaal goed. Ik moet ook wel gewoon stoppen want binnen een halfuur moet ik op de dansles zijn. Oh ja dat doe ik ook, dansles. Maar niets te meisjes achtig, hiphop. We zijn met een leuke groep van ongeveer even veel meisjes als jongens en daar ben ik blij mee. Dan kunnen we vaak dingen in duo's dansen. Alleen zijn er onlangs 2 nieuwe jongens bijgekomen. Enerzijds was dat goed want er bleef altijd 1 meisje over, maar anderzijds ook weer niet want nu blijft er altijd een jongen over. Dus hoop ik dat er snel weer een nieuw meisje bijkomt. Ik stap opnieuw in mijn auto en vertrek.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/10/2017 11:52 PM

Alexia
Rond ongeveer half 6 kwamen mijn ouders thuis van het werk. Mijn vader was een Makelaar en mijn moeder werkte als een journalist voor een maandblad. Ik glimlachte. 'Hey mam, pap.' zei ik terwijl ik van beide een kus op mijn wang kreeg. Ondertussen was de pasta goed gaar gekookt en de saus inmiddels warm. Ik legde wat pasta op alle borden en deed de saus erover heen. Ik zette het op tafel terwijl mijn vader begon over de grote deal die hij gesloten had. 'Dit was echt een grote deal wat ik heb binnen gesleept. Misschien krijg ik nu wel promotie.' grapt hij. Ik rolde mijn ogen kort met een grinnik. 'Ik kan niet te lang blijven hangen. Chelsea verplicht me om met haar mee te gaan naar haar dansles.' zei ik en zuchtte. Dansen vond ik wel leuk. Vroeger had ik ook altijd op dansen gezeten tot dat ik eigenlijk 13 werd. Toen vond ik andere dingen interessanter. 'Is goed schat. Wij ruimen wel alles af zometeen.' zei mijn moeder waarna ze Jackson aan tafel riep. Al snel hadden we allemaal gegeten en liep ik snel naar boven waar ik een strakke sportlegging aandeed en een losse witte croptop van Ivy Park aandeed. - Ik kom er aan, sta klaar X - stuurde ik naar Chelsea waarna ik met een tas schone kleding een handdoek en andere schoenen naar beneden de deur uit liep naar mijn auto. 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/11/2017 09:54 AM

Xander
Ik ga meestal zo wat vroeger om dan eerst nog wat met de andere te kunnen praten. Plots denk ik eraan dat ik mijn camera vergeten ben. Ach, ze zullen een minuut video wel niet missen. Ik parkeer op mijn vaste parkeerplaats. Eigenlijk was ik echt blij. Het was namelijk de eerste officiele les van het seizoen en ik had zin om weer een hoop nieuwe dingen te leren. Mijn mobiel trilt en als ik kijk, is er een bericht van Chelsea in de groepchat. -Ik heb een nieuw meisje gevonden! Lang leven het even zijn- Ik glimlach en stuur snel -Top! Ik ben er :)-. Het zo leuk dat we met heel de groep goed overeen komen. We zijn ongeveer met 11, nu met 12 dus. Ik sluit alles af en stap uit, waarna ik de auto ook op slot doe. Ik heb een jogging van adidas aan en gewoon wit shirt. Plots besef ik dat ik mijn sporttas vergeten ben. Ach, dan koop ik daar wel wat water en ga ik wel gewoon in deze kleren terug naar huis. Als ik binnenkom zijn Kate en Luke er al. Die twee zijn zo schattig samen. Ze vormen al een koppel sinds zo lang ik me herinner. "Hoi", zeg ik vrolijk en ga naar hen toe. "Zin in een nieuw jaar?" Ze knikken beide hevig en ik lach tevreden. Er komen al snel ook wat anderen aan en geef ze allemaal een knuffel omdat ik blij ben ze terug te zien. We hebben natuurlijk wel is afgesproken in de tijd dat het geen dansen was, maar toch is dit anders.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum