ORPG[][]WD

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/09/2019 11:34 PM

Cara Evangeline Roswell - 17
IMG_5486.jpg
Jonesy Lincoln - 19
IMG_5487.jpg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/09/2019 11:49 PM

Sem Dalan Lincoln(Hampshire)

"Take your seets children." Zei Gaia onze nanny ik deed mijn stropdas goed. En ging tegenover moeder zitten naast Melinda." Wat schaft de pot vandaag... Heb wel straks voetbal training oom Joshua komt u kijken?" vroeg ik grijnzend terwijl hij de krant dicht deed om me aan te kijken." Tuurlijk Little wolf" ik grijnsde en nam een croissant ik was dol op uncle Joshua. Vader was op zakenrijst dus mijn broer zusjes en ik waren alleen met moeder en Joshua over. Ik zag dat Cara binnenkwam met haar volleybal kleding nog aan en beet zachtjes op mijn onderlip.. Cara de mooiste van mijn zusjes en de populairste al stond dat nieuwe vriendje van haar me niet aan. Ik keek op om te zien of Jonesy nog kwam of liep hij weer te janken om onze verloren tante. Mama zegt dat hij nogsteeds een trauma er aan heeft.
Hot-Dudes-With-Dogs-Instagram-Is-The-Ultimate-Internet-Eye-Candy-58d41fd4b3b89-jpeg__605.jpg
Melinda Sophie Lincoln(Gallaway)£
Ik zat naast Sem rustig van mijn soep te eten. Maar als ik mijn zus haar arrogante hoofd zie binnen lopen leg ik mijn lepel geirriteerd in mijn soep." Hoe was volleybal training liefste?" vroeg mijn moeder met een glimlachje. Terwijl ik er misselijk van werd al mijn siblings hadden krachten en waren iets. Behalve ik... Ik was ordinary een mens en een nerd ik schoof mijn bril wat meer op mijn neus. Niemand vroeg mij ooit wat behalve vader.. Die ik ontzettend miste.
Elizabeth-Turner-as-seen-in-February-2018.jpg

Reply Edited on 04/06/2019 10:13 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/09/2019 11:57 PM

Cara
In mijn strakke truitje en korte broekje ging ik aan tafel zitten. Ik ging tegenover Sem zitten als gewoonlijk en keek vervolgens naar moeder die me vroeg hoe mijn training was. 'Het ging geweldig. Ik heb echt killer aanvallen gehad.'zei ik met een glimlachje en keek naar de nog lege borden. Gaia mocht wel opschieten want ik had honger als een paard. 'Komende zaterdag heb ik een belangrijke wedstrijd.' vertelde ik nog en keek naar oom Joshua. Ik had wel een goede band met hem, maar ik kon het nog het beste met mijn moeder vinden. Mijn vader gaf alleen maar aandacht aan Jonesy en Melinda zover ik het kon merken. Het irriteerde me ook mateloos, want ik had altijd zijn lievelingetje willen zijn.

Jonesy
Zuchtend liep ik de eetzaal binnen. Dit werd weer oh zo gezellig. Het enige waar ik iedere dag aan kon denken was de dood van mijn tante. Ik was een verrekte duivel met vampier voordelen. Ondanks dat ik pas 7 was. Ik had haar moeten helpen. Ik gaf mezelf nog iedere dag de schuld. Ik ging zonder iets te zeggen naast Cara zitten en keek op als het eten voor ik het wist al voor me stond. Ik begon dan ook snel te eten zodat ik niet hoefde te praten. Dat deed ik niet graag, omdat me meestal werd gevraagd hoe ik me voelde vandaag.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 12:05 AM

Sem
"Een belangrijke wedstrijd.. Dus dat betekend dat je mama gaat smeken om vrijdag bij je vriendje te kunnen slapen.. Om zogenaamd op tijd op school te komen omdat hij dichterbij woont." Zei ik om heet feestje voor haar te verpesten "kom op Melinda back up.. We weten allemaal waar onze allerliesfte zusje uithangd." Melinda rolde haar ogen "ik bemoei me er niet mee." Gaia zette het avondmaal op tafel terwijl ik mijn tong grijnzend naar Cara uitstak. 

Melinda
Als Jonesy de kamer binnenkomt zie ik dat hij weer afstandelijk doet zoals altijd... Waren Sem en Cara het hoogte punt aan tafel omdat ze meer extravert waren dan mij en Jonesy." En Jonesy hoe gaat zwaardvechten.. En met dat meisje van gister in je bed?" Zei Uncle Joshua met een knipoog terwijl ik nieuwsgierig naar Jonesy opkeek. Iedereen wel was benieuwd en pijlde zijn reactie aangeziem hij heel prive was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/10/2019 12:12 AM

Cara
Ik rolde met mijn ogen als Sem zich ermee gaat bemoeien. 'Ik hoef mama er niet om te smeken, want ze zegt ja.'zei ik en keek naar mijn moeder. 'Vooruit dan. En Sem stop met het plagen van je zusje.' zei ze. Ik glimlachte en begon met een grijnsje te eten. Als oom Joshua naar Jonesy vraagt beet ik op mijn lip. Veel zou hij er waarschijnlijk niet uitkrijgen. Ondanks dat hij het enige echtelijke kind is, valt hij het meeste buiten de familie. Ik keek naar Sem en beet op mijn lip.

Jonesy
Terwijl Sem en Cara bezig waren over Cara haar activiteiten buiten het huis probeerde ik gewoon door te eten zodat ik ook zo snel mogelijk van tafel kon. Als oom Joshua me vragen begint te stellen zuchtte ik. Hij was diep van binnen dood ongelukkig zonder tante Emi en dat was mijn schuld. 'Zwaardvechten ging prima. Het meisje is weg.'zei ik kort en at weer verder terwijl ik kort even naar Melinda keek. Zij was de enige die mijn gedachtes stop kon zetten. En de brouwsels van Cara.  

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 12:19 AM

Sem
Ik schoot in de lach bij Jonesy zijn korte melding." Details brother heb je er geneukt?" Vroeg ik grijnzend terwijl moeder me boos aankeek." Laat je broer met rust Sem.. En schiet op met eten je moet zo naar je training." ik had nog even een binnen pretje maar deed toen wat ze zei. Ik keek kort naar Melinda "wanneer ga jij wat doet Meli?" Melinda deed niks amders dan met haar neus in de boeken zitten. Was natuurlijk ook een mens.

Melinda
Als Jonesy me aankijkt blijven mijn ogen even in de zijne kijken maar al snel werd dat verstoord door stoorzender Sem." Ik doe aan schaken... Je zou dat moeten weten na dat ik je had gevraagd om naar mijn wedstrijd te komen maar dat doe je niet omdat je te veel met je zelf bezig bent." Ik kwam geirriteerd overeind en liep de zaal uit "Mel!" Horde ik mijn moeder nog roepen maar ik wilde niks horen van dat geleuter van Sem. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/10/2019 12:28 AM

Cara
Ik grijnsde. 'Well, she needs to get a life.'zei ik waar een boze blik van mama volgde. 'Laat haar doen waar ze gelukkig van wordt Cara.'zei ze. Ik zuchtte. 'Ik bedoel maar. Dat binnen zitten en  wat pionnetjes bewegen is toch niet wat je wilt met je leven.' zei ik schouder ophalend. 'Genoeg Cara!' siste ze nu. Ik bleef maar stil en ging verder met eten. Ik zuchtte. Het was altijd hetzelfde aan tafel.

Jonesy
'Ze heeft wel gelijk Sem. Je denkt alleen maar aan jezelf. En als je het zo graag wilt weten, ja ik heb haar geneukt. Waarschijnlijk beter dan jij zou kunnen met dat geval tussen jouw benen.' zei ik tegen hem en kwam ook overeind. Ik liep ook de zaal uit en liep naar mijn kamer waar ik op het bed ging zitten en uit het nachtkastje een klein flesje met kurkdop haalde. Een van de brouwseltjes van Cara. Het was te vergelijken met drugs, maar sterker.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 12:33 AM

Sem

Ik wilde overeind schieten bij Jonesy's woorden maar bleef gedeisd zitten. Omdat er een regel hier was.. Niemand gebruikt zijn krachten om kwade dingen te doen." ik pak hem later wel" ik kwam verveelt overeind en sloeg mijn voetbaltas over mijn schouder "ik maak Jake af als hij afgelijd raakt door jou tieten tijdens de training." Zei ik nog tegen Cara wetende dat ze zou cheeren en trainen met haar team. 

Melinda
Ik keek naar het plafond en probeerde te achterhalen waarom het nu al 3 jaar is zins die ene dag. Toen Jonesy me zoende maar ik er nika vanaf wilde weten. Waarom was hij geintresseerd in een meisje zoals ik.. Waarom niet Cara die bloedmooi is en talentvol? Ik kwam overeind en pakte mijn tas in voor schaken.. Vandaag was het toernooi maar geen 1 van mijn siblings kwam ooit kijken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/10/2019 12:44 AM

Cara
Ik rolde mijn ogen om Sem zijn opmerking. 'Please, they all are distracted by me.'zei ik en keek hoe hij met zijn tas al klaarstond om te vertrekken. Ik moest me nog omkleden in mijn cheerpakje. Ik had een druk sociaal leven. Ik deed aan volleybal en cheerleading. Van beide was ik teamcaptain. Daarnaast had ik nog mijn punten die ik hoog moest houden om bij de teams te mogen blijven en natuurlijk mijn vriend. Al leek het af en toe voor hem meer alleen om mijn uiterlijk, de populariteit en seks te gaan dan dat hij echt van me hield.

Jonesy
Al snel merkte ik dat mijn hoofd kalmeerde. Mijn gedachtes verdwenen. Althans de slechte gedachtes. Het was wel mijn laatste dus ik zou Cara moeten vragen voor nieuwe. Ondertussen liep ik naar Mel haar kamer. 'Ben je er klaar voor?' vroeg ik haar. Ik vond het wel knap dat ze kon schaken. Ik snapte er de ballen van. Ik heb ook al sinds de adoptie van mijn ouders een dingetje voor haar gehad, maar zij duidelijk niet voor mij. Die hint had ik wel begrepen. Dus hield ik respectvol mijn afstand van haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 03:28 PM

Melinda
Ik was net klaar met inpakken en zag Jonesy staan wat me deed schrikken.´Beetje´zei ik zacht terwijl ik naar de grond keek ´heb je geen zwaardvechten vandaag?'Vroeg ik hem zacht terwijl ik hem aankeek en mijn tas op mijn rug deed.
Sem
Ik sprong zo wat op mijn scooter en deed mijn helm grijnzend op. Ik wilde zo graag op mijn oom lijken dat ik zelf zijn scooter had geerfd.. het prachtding was mijn vervoer naar school. Cara die een porsche op de oprit had staan nam elke dag de limo zonde van het geld.. Jonesy had een normale witte volvo en Melinda die koos voor een rover. Wel grappig dat ze voor zo een bikkel van een sportwagen koos maar totaal niet het persoon er voor leek. Ik racete weg richting onze school Hervan High een gelijken school opgericht door een oude vriend van mijn vader Scott. Onderweg haal ik mijn beste maatje Jack op die gelijk achter op sprong 'traind je zus vandaag?'Vroeg hij als gewoonlijk 'jep open en bloot maar haar vriendje komt kijken dus opgepast.'Zei ik mompelend.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum