ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 02:18 PM

Cara
'Nee ik ben niet gek, ik ben een sterke heks. Sterker dan iedereen ooit dacht, dus don't ever underestimate me again.' zei ik tegen haar en keek op als ik Emelia weer zag. 'Melinda, meet our auntie Emilia.' zei ik met een glimlachje. 'Sorry dat ik opeens weg was. Mevrouw hier dacht dat het slim was om een heks te onderbreken in the middle of an incantation.'

Jonesy
Ik rolde mijn ogen en begon te rijden. 'Ik behandel Melinda niet als een van mijn zussen, Sem. Een normale broer en zus relatie bestaat niet uit seks.' zei ik tegen hem. 'Ik hou van Melinda en ik weet heus wel dat het geen broeder zuster liefde is.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 02:28 PM

Melinda
Ik was stil en keek Cara aan "if you ddon't mind i need to talk to my sister privately." Ik trok Cara mee het huis in aangezien auntie Emilia vampire hearing had." If dad finds out he kill us" zei ik tegen haar "so bring us back." Ik wilde Jonesy's angst niet onder ogen komen ik wilde er het liefst niks van weten "jij bent Melinda right?" Ik keek op "my little nephews girlfriend." Als ze dat zegt raak ik in paniek.

Sem
"Look i know you love her.. Maar ik denk dat jij meer haar mensen gevoelens moet gaan begrijpen.. Be romantic or something make her feel a little more appreciated.." Ik parkeerde de auto in de garage "try to act you don't care about your own personal opinions for once." Zei ik doelend dat hij Melinda's gevoelens een beetje in een hoek schoof. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 02:50 PM

Cara
'Stel je niet zo aan Melinda. Ik doe dit nu al maanden en hij is er niet achter gekomen.' zei ik tegen haar en keek op als Emilia zich terug bij ons voegde. Ik merkte dat ze lichtelijk in paniek raakte dus ik nam haar hand vast. 'It's okay. Mensen aan The Other Side weten die dingen gewoon. Het is niet alsof ze je staat te bekijken.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Jonesy
'Oké, mensengevoelens.' zei ik en stapte uit. 'Niet dat ze nu nog naar me luisterd als ik haar vraag om mee te komen voor een romantisch etentje bij kaarslicht.' zei ik en haalde wat dozen uit de kofferbak om naar binnen te brengen. Ik kreeg toch wel zin in kerst nu ik al deze decoraties zag.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 02:58 PM

Melinda
Als Cara mijn hand vastpakt "you knew about me and Jonesy?" Zei ik tegen haar "lijkt er op dat ik geen geheimen meer voor je kan houden." Ik draaide me om naar Emilia "we on the verge of a break up." Zei ik zacht tegen haar "dus liever dat je zusje zegt inplaats van vriendin." Ik verliet de Mansion en moest even lucht krijgwn.

Emilia
Ik keek Melinda na en focuste me op Cara." Wat brengt je eigenlijk hier?" Vroeg ik haar terwijl ik ging zitten. When i died my nephew qas traumatized 8 years of his life he was in constant fear.. Totdat Joshua Melinda vond en haar bracht als een soort van pijnstiller voor Jonesy. Ik heb alles gezien elke dag dat ze zonder mij verder met hun leven gingen.. Ron was niet meer zichzelf te diep in zijn grieve voor mij. Vanuit hier kon ik niks doen alleen maar toekijken ik was al 17 jaar lang dood en hier was this girl of the Cross cofin.. Trying to talk to me about my family.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 03:06 PM

Cara
'Jullie zijn nog al duidelijk. Ik heb niks gezegd omdat ik het niet wou verpesten voor jullie.' zei ik en keek haar na. Ik zei nog tegen haar dat ze niet weg van me moest lopen. Ik hoopte voor haar dat ze buiten op het stoepje wachtte. Ik wist sowieso niet of ik ons twee nog lang kon houden. Ik draaide me weer naar Emilia. 'Sem zijn pack. Het was soort van mijn schuld dat jou broer ze vermoordde. Ik wou Sem de kans geven om ze terug te zien. Hij wilde het niet en ik ben toch door gegaan. Geen idee waarom. Ik denk dat ik gewoon verwachtte hier nog iets te vinden over mijn verleden.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Ben je altijd hier? Ik merk dat ik Mel en mezelf niet meer lang hier kan houden.' zei ik haar en glimlachte zwakjes.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 03:21 PM

Emilia
Ik horde haar aan "ik weet alles over jullie 4 waar jullie vandaan komen.. Waarom jullie vader zo wreed is." Zei ik tegen haar "believe it or not he cares more about you 4 then himself." Zei ik "en mij terugbrengen is geen goed idee i died with my humanity switch off.. Al zou ik Joshua graag zien." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 03:25 PM

Cara
Ik luisterde naar haar en glimlachte. 'Hold that thought. Ik moet echt gaan, maar ik beloof dat ik terug kom!' riep ik en liep snel naar buiten. Als ik Melinda op de trapjes zie zitten pakte ik haar pols en maakte ons wakker. Met een grasp naar adem werden we wakker. Ik veegde de gebruikelijke bloedneus af. Ik was dit keer langer kunnen blijven en het had minder effect gehad. Dat kwam vast omdat ik de krachten van Mel had gechanneld. Ook al wist ze zelf niet meer dat ze krachten had. 'Ik zei nog dat je niet weg moest gaan. Straks verdwaal je, dan is de kans dat ik je niet terug kan brengen oké.' zei ik en kwam overeind.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 03:30 PM

Melinda
Ik krabbelde overeind "whatever Cara.. But don't think i will hide this from Sem or Jonesy" zei ik tegen haar. Terwijl ik het niet goed vond dat ze haar krachten aan het ontdekken was ze wist helemaal niks over haar cofin.. Laat staan waar ze tot in staat is.

Sem
"Achter wat?" Ik en Jonesy kwamen de kamer binnen en zagen al haar grimoires open liggen.. De grimoires waar vader van zei dat ze toch niks kunnen." Naar de otherside gaan geuss what we did today.. We talked to or death ant." Zei Melinda terwijl Jonesy algauw Cara aankeek "o no don't even think about it." Zei ik doelend naar het feit dat hij nu ook naar de otherside wilde gaan om tante Emilia onder ogen te komen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 03:41 PM

Cara
'Dat jou leven zo zuur is op dit moment betekend niet dat je mij moet verlinken.'zei ik en keek op naar Sem en Jonesy. Ik zuchtte geïrriteerd als ze me toch verlinkt. 'Laat me er aan denken dat als ik ooit nog een geheim van jou weet dat ik hem niet voor me houd.'zei ik en begon alles op te ruimen. Ik keek naar Sem. 'Laat Jonesy. Waarschijnlijk ben ik veiliger als hij meegaat. Hij heeft veel kracht in zich wat ik weer kan channelen.'zei ik en zette de boeken in de kast.

Jonesy
Ik keek naar Sem. 'Precies. Dan doet ze het tenminste niet alleen.' zei ik om ze ervan te overtuigen dat het goed zou zijn als ik mee zou gaan. Niet dat ze mij ervan konden weerhouden, want niemand had iets over mij te zeggen. 'Waarom ruim je op, kom we gaan.' zei ik tegen haar. 'Jones. Ik ben er vandaag twee keer geweest. Ik moet het niet pushen.' zei ze tegen me. Ik zuchtte. 'Prima, dan gaan we morgen.' zei ik en verliet de kamer zodat niemand er wat tegen in kon brengen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 03:48 PM

Sem
Als iedereen door mekaar heen praat en Cara instemd om naar de otherside te gaan "No.. Straks kom je de verkeerde tegen en neem je misschien de verkeerde dooie mee of misschien word je niet sterk genoeg om Jonesy terug te halen... To get to the point er zijn genoeg mannieren waardoor het mis kan lopen." 

Melinda
Als Jonesy instemd kijk ik Cara aan "the blood that you will spill is on your hands." Ik verliet de kamer en moest eigenlijk met Jonesy praten maar iets diep hield me tegen en ik wist niet wat. Ik keek kort naar de deur richting vaders kantoor en dacht in mezelf dat hij iets achterhield daar. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum