ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 05:23 PM

Cara
Ik kwam uiteindelijk beneden en zag dat ze bezig waren met de kerstversiering. 'Zal ik maar even helpen?' vroeg ik en keek naar Jonesy die zijn telefoon nam en een beetje bezorgd de gang op liep. 'Wat is met hem aan de hand?' vroeg ik Sem terwijl ik naast hem ging staan en ook een glas voor mezelf inschonk. Ik nam er een paar slokken van.

Jonesy
Ik fronste. Dat klonk niet als Melinda. Ik nam mijn telefoon en liep de gang op waar ik haar nummer bel en haar probeer te bereiken. Ik wist dat we ruzie hadden, maar bloedzuigend? Normaal heeft ze nooit wat gezegd over mijn bloedzuiger aard.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 07:10 PM

Melinda
"Ik ga" zei ik tegen Ben terwijl ik de jongen voorbij liep "you wanna kill vampires... I can help you" ik bleef staan en draaide me om naar de jongen." Ik ben Kenzo trouwens" ik grijnsde breed "nice to meet you ik ben Melinda."

Sem
"Weet niet iets met Melinda.. En hoe was jullie otherside sessie hij lijkt heel blij anders." Zei ik zuchtend terwijl ik haar aankeek.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 07:13 PM

Cara
Ik hing alle versiering met mijn magie op en keek vervolgens naar Sem. 'Hij leeft toch nog of niet soms?' vroeg ik hem en zuchtte. 'Stop alsjeblieft met aan me te twijfelen.' zei ik en ging verder met decoreren.

Jonesy
Ik fronste. Ze nam niet op. Ik liep naar binnen en keek naar Sem. 'Wat als ze het weet? Van haar aard?' vroeg ik aan Sem en Cara. 'Ze zou me nooit een bloedzuigende noemen. Het heeft haar nooit dwarsgezeten wat ik ben.' zei ik lichtelijk in paniek. Ik wou gewoon mijn meisje terug.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 07:26 PM

Sem
Ik rolde mijn ogen terwijl Jonesy binnenkwam. Ik fronste "o" zei ik toen "ze heeft vaders dracula kunstwerk ookal kapot gemaakt.. Ik denk dat ze die boog weer heeft gevonden maar hoe de spell van Cara zat er op?" Ik liep fronsend naar de haard "we have to find her.. Cara denk je dat je nog genoeg magie heb om een locator spell uit te voeren?" Vroeg ik.

Ben
"You can't hunt vampires what if you kill your own brother?" Vroeg ii haar "shut up Ben." Zei Kenzo terwijl ik hem beledigd aankeek "hey ze is mijn.." Voor ik het wist draaide Kenzo mijn nek om.

Melinda
Als Ben de betweter tussem ons komt maar Kenzo al snel hem de mond snoerde grijns ik." Dus hoe beginnen we?" Vroeg ik "vanaf het begin ik ben een wolf trouwens.. En jij woont met iemand die ik moet omleggen." Als hij dat zegt luister ik "so i learn you how to find a vampire.. And you will give me Sem Lincoln alive." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 07:36 PM

Cara
Ik keek naar Jonesy en merkte dat hij bezorgd was. Het was ook al niet echt Melissa om me zomaar te verraden. 'Haal me iets van haar.' zei ik en liep zelf naar mijn kamer waar ik een kaart nam en naar beneden liep. Ik spreidde de kaart en nam een kaars van de salon tafel. 'Incendia.' zei ik waardoor de kaars aan ging. Als Jonesy terug kwam met haar borstel sloeg ik een grote sier lamp kapot en snee mezelf met het glas. Het bloed druppelde op de kaart. Ik sloot mijn ogen en deed de spell waardoor het plasje bloed zich verplaatste over de kaart.

Jonesy
Als Cara instemd knikte ik en liep ik snel naar Melinda haar kamer waar ik als eerste haar haarborstel zag liggen. Ik nam deze mee naar beneden en gaf hem af aan Cara die al vanalles klaarlegde voor de Spell. Ik keek naar Sem en beet op mijn lip. 'Als ze me probeert te vermoorden ga ik haar pijn doen, Sem.' zei ik zachtjes in paniek. Mijn instinct zou haar omleggen want een beginnende hunter is nog altijd minder sterk als mij. Een ervaren hunter is nog zwakker qua kracht. Ze zijn gewoon goed met hun wapens en hebben een 6e zintuig om vampieren op te sporen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 07:57 PM

Sem
"Dat gaat niet gebeuren we schakelen haar uit voor ze uberhaupt een pijl kan schieten." Als de locator spell stopt "de antiek store" zei ik "let's go." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 08:13 PM

Cara
Ik keek op als de spell gedaan was. De antiek winkel waar Sem altijd vaak uithing met Ginie. 'Ja.' zei ik en maakte de kaars uit en keek naar Jonesy. 'Het komt wel goed. Ze weet diep van binnen dat het verkeerd is wat ze doet. We dringen wel tot haar door voor ze zich er in verliest. 

Jonesy
Ik knikte en liep met ze naar buiten. Aangezien de Porsche van Cara het snelst was reden we daarmee naar de antiekwinkel waar ik achterom inderdaad Melinda zag staan. 'Dat is die gast van de Walmart.'zei ik tegen Sem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 08:35 PM

Melinda

´Je siblings zijn hier.´Ik keek op ´don´t worry i handlle it go i will see you in a hour.´Hij knikte en sprong in zijn gedaante de bosjes in als Sem op me afkwam gelopen grijns ik.´Semmie what´s going on?' Zei ik glimlachend.

Sem
'Mel' Jonesy kwam de auto ook uitgestapt met Cara achter zich aan.'Did you take the bow by any chance?' Ze keek me duivels aan haar ogen kil 'je bedoelt mijn boog?' Ze liep een beetje heen en weer terwijl mijn ogen haar bewegingen volgde. Ik kon ruiken dat haar hele auro op een killingspree was.. en dat was wat die boog kon doen binnen één dag. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 08:44 PM

Jonesy
Ik liep langzaam de auto uit. Ik wist als ik achter die eikel aan zou gaan het me niet veel goeds zou brengen, dus liet ik hem gaan. Ik keek naar Melinda en liep naar haar toe. 'Hand me the bow Melinda.'zei ik tegen haar en keek in haar ogen. Koud en kill, netzoals die van vader. 'Niemand hoeft gewond te raken.' 

Cara
Ik slikte. Dit was precies wat ik wou voorkomen. Mijn spreuk kon alleen maar ongedaan worden gemaakt door mijzelf dus hoe kon het dat de boog werkte. 'Wie heeft je geholpen met die boog?' vroeg ik haar en haalde diep adem. Omdat ze nog altijd een mens was kon ik mijn magie haar geen aneurysme geven zoals ik dat bij weerwolven en vampiers kon. Ze zou meteen sterven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 09:01 PM

Melinda

'O mijn god je hebt de 2 billenmaatjes meegenomen geweldig Sem.' Zei ik lachend 'hand what... which bow?' Ik liet mijn handen zien als Cara vraagt wie me heeft geholpen grijns ik 'daddy ofcourse.. and he also said.. to kill you.' Ik trok een mes vanuit onder mijn mouw en gooide die recht in Cara haar buik 'NO!' Sem en Jonesy vingen beide hun zusje op terwijl ze taste naar de mes 'don't worry it won't kill her.. for the next 24 hours because the knife is poiisened.. and only i have the antidote.'

Sem
Als Melinda doet wat ze nooit zou doen en Jonesy al in devilmode wilde springen grijp ik hem bij zijn mouw terug.' She is compelled don't hurt her.. geef je bloed aan Cara i handle this.' Ik kwam overeind 'so what do you wan't us to for that stupid antidote?' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum