ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/21/2019 11:32 PM

Cara
Nerveus en stilletjes liep ik naar binnen waar ik 3 kinderen op een rij zag staan met een vrouw en een man aan iedere zijde. Ik glimlachte en keek op naar mijn nieuwe moeder. 'Schattebouten, dit is jullie nieuwe zusje Cara.'zei ze. 'Cara, dit zijn Sem, Jonesy en Melinda.' Ik glimlachte blij. 'Hoi.' zei ik en liep als eerste op het jongetje dat Sem heette. Ik gaf hem een handje omdat ik niet precies wist welke houding aan te nemen.

Jonesy
Ik glimlachte en keek naar Cara. 'Hoi Cara. Welkom bij onze familie.' zei ik en zag dat ze nog wat verlegen was. Dat nam ik haar niet kwalijk. Ze was net nieuw hier en dan opeens drie onbekende gezichten die je nieuwe familie moeten worden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/22/2019 10:23 PM

Sem
Als ze als eerst op mij afloopt lichte mijn ogen op." Hoi ik ben Semmie je nieuwe broer" ik nam haar handje vast en trok haar mee naar boven." Sem je gaat veel te snel!" Riep mama nog maar het kon me niets schelen.. Cara was mijn zusje." Kijk hier is je kamer" ik duwde de deur open terwijl een grote prinsessen kamer tevoorschijn kwam.. Dit was Melinda haar oude kamer maar aangezien ze al 11 was kreeg ze de kamer tegenover Jonesy. 

Melinda
Net toen ik me wilde voorstellen rende Sem met ons nieuw zusje er vandoor." Jeejtje" zei ik lachend terwijl ik Jonesy optilde en ze maar achterna ging. Jonesy was 6 en Sem was 5 maar toch al een stuk verder vooruit. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/22/2019 10:34 PM

Cara
Als hij me meetrekt lachte ik kort, maar ik was wel een beetje overwelmd door alle prikkels. Wanneer de deuren naar mijn nieuwe kamer opengingen keek ik mijn ogen uit. Deze was veel groter dan mijn eigen kamer. Ik liep naar mijn bed waar ik opklom en op begon te springen. Ik voelde me hier nu al helemaal thuis.

Jonesy
Als Sem haar helemaal claimt werd ik lichtelijk chagrijnig, maar ik liet hem maar. Zolang Cara zich hier maar thuis ging voelen. Ik zuchtte even en keek op naar Melinda. 'Dit wordt nog leuk.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/22/2019 10:54 PM

Sem
15
"Heb jij al seks?" Vroeg Jack terwijl we op mijn kamer zaten en wat zaten te prutsen met mijn spelcomputer "iel nee ik denk er wel aan natuurlijk.. Maar het moet iemand speciaal voor ik seks ga hebben." Zei ik tegen hem terwijl ik naar Jonesy zijn deur keek "mijn broer heeft al wel seks misschien heeft hij meer ervaring." Terwijl ik dacht aan Cara was ze nog maagd eigenlijk?

Melinda
Ik was nu 16 een leeftijd dat een normaal meisje al gaat experimenteren. Ik keek even in mijn spiegel voordat ik er vandoor ging richting schaken en verliet mijn kamer.. Als ik Jack en Sem tegen kom in Sem's kamer kijk ik even om de hoek en hoor ik ze praten over seks... Seks mijn ogen gingen gelijk naar Jonesy's deur Jonesy die een vriendin had en regelmatig seks met haar had.. It made me jealos that he wasn't touching me. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/22/2019 11:13 PM

Cara
Ik deed wat make up op mijn gezicht terwijl ik mezelf in de spiegel bekeek. Ik was sinds kort echt heel erg met mijn uiterlijk bezig. Ik was in de puberteit en begon rondingen te ontwikkelen. De meeste meiden worden erg onzeker in deze tijd en natuurlijk had ik ook wel iets van onzekerheden, maar echt heel weinig. Ik was blij met hoe ik eruit zag en ook trots op mijn rondingen. Ik deed nog wat blush op voor ik alles mij elkaar nam om in de achtertuin in de zon te gaan liggen met een tijdschrift. Ik was ook bezig met uitvinden hoe ik jongens verleidde. Dat las ik allemaal op internet en bestudeerde ik uit films. Waarom mijn interesse daar lag in plaats van in schaken zoals mijn zus wist ik niet. Schaken vond ik maar saai. Melinda überhaupt was een beetje saai. Ze was alleen maar in haar boeken bezig en aan het schaken.

Jonesy
Ik had mijn vriendinnetje mee naar huis genomen en ontdeed haar van haar t shirt. Ik duwde haar op bed en liet mijn hand over haar been strelen tot ik bij haar broeksknoop kwam. Ik lag al iets voor op kinderen van mijn leeftijd, maar ik kon niet echt zeggen dat ik al echte liefde had meegemaakt. Ik was gewoon ervaring aan het opdoen en gewoon aan het doen wat ik lekker vond en zo probeerde ik ook te leren wat vrouwen lekker vonden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/23/2019 07:29 AM

Sem
"Wat loop jij nou te gluren 4 oog." Zei ik tegen Melinda die opschrok "shut up Sem." Ze liep er vandoor terwijl ik mijn deur sloot om vedvolgens een joint te draaien met Jack jep ik rookte en gebruikte al drugs ik kwam ermee in aanraking door zo een jongen op achool. Sindsdien vond ik het heerlijk om even high te zijn als we eenmaal klaar zijn verlaten we mijn kamer om vervolgens naar de achtertuin te lopen waar Cara lag. We liepen naar het tuinhuisje en gingen daar dan vervolgens ons jointje oproken. 

Melinda
Ik liep ook naar beneden en zag Cara liggen met haar wel getrainde lichaam." Wat lees jij nou weer?" Vroeg ik met een lachje terwijl ik zag dat ze het stukje over jongens verlijden las. Niet dat ik ooit de cosmopolitan las.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/23/2019 12:04 PM

Cara
Ik keek op als Melinda naar buiten kwam en rolde mijn ogen als ze begon over mijn tijdschrift. Ik klapte het tijdschrift dicht en ik rolde mijn ogen. 'Moet jij niet iets saais gaan doen zoals schaken?' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. 'Er staan veel dingen in die handig zijn in het echte leven. Aan een boek heb je helemaal niks.'

Jonesy
Als we beide waren klaar gekomen trok ik alleen een joggingsbroek aan en stak ik een jointje op. 'Het was heel fijn Jones.' zei Lissa. Ik glimlachte en knikte. 'Je weet de uitgang wel te vinden toch?' zei ik vervolgens en kwam overeind. Ik liet haar achter in mijn kamer en liep naar beneden waar ik een glas melk nam en vervolgens tegen de zijkant van de deur naar buiten leunde. 'Wat vreten jullie hier allemaal uit?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/23/2019 12:10 PM

Melinda
Als Jonesy er mee bemoeit kijk ik op naar zijn halfnaakte lichaam. Ik bloosde en keek toen naar Cara "Cara probeerd jongens te verlijden een boek is handiger dan een dom tijdschrift die je leert om jezelf te hoereren." Kaatste ik terug terwijl ik wiet rook en het vanuit het tuinhuisje kwam want Jonesy's joint stonk niet zo sterk.

Sem
Ik installeerde de hookah terwijl de hele kamer zich vuld met rook "oef dit is pas goeie eigenlijk je zus zou hier ook van mee kunnen genieten." Jack had een oogje op Cara ik denk wel elke vriend van me had een oogje op haar.. Ik werd er misselijk van als ik er aan dacht wat ze achter me rug uitvrat ik was heel overprotective als het tot Cara kwam. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/23/2019 12:20 PM

Cara
'Ach schei toch uit. Het is niet alsof jij weet wat verleiden inhoudt. Zeker niet met hoe je eruit ziet.' zei ik en sloeg mijn tijdschrift terug open en rook ook de sterke wiet geur. 'Als papa die stal met rook ziet dan hangt hij.' zei ik en zette mijn zonnebril op mijn neus. Ik wist dat Papa op dit moment niet thuis was, maar toch.

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd zuchtend. 'Jullie zijn zusjes, gedraag jullie er ook naar in plaats van elkaar af te katten.' zei ik tegen de twee en keek op als ik Lissa hoorde. 'Sorry, maar heb je mijn tweede schoen gezien?' vroeg ze. Ik glimlachte. 'Volgens mij heb je die ergens bij de trap uitgegooid dus ze moeten onderaan liggen ergens.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/23/2019 01:04 PM

Melinda
Ik rolde mijn ogen en zag toen dat meisje binnenlopen. Ik moest er niet aan denken Jonesy die een ander meisje aanraakte. Ik keek toen op mijn horloge en moest eigenlijk Jonesy vragen van mama om me naar schaken te brengen.. Ik deed het niet en begon naar mijn fietssleutels te zoeken.

Sem
Ik kwam stoned het huisje uit en zag mijn medefamilie op de veranda "oef ik ben stoned." Zei ik lachend met rode ogen tegen ze terwijl Melinda verwilderd naar binnen liep en ik Jonesy zijn sletje net de deur uit zag gaan "zo zo seksueel actief al bezig jongeman je bent pas 16." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum