ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/25/2019 11:43 PM

Cara
Ik had het meegekregen en rolde mijn ogen vanuit de deuropening. 'Misschien moet je eens een interessant leven ontwikkelen. Dan lijkt het niet alsof ik in het middelpunt wil staan.'zei ik tegen haar en liep vervolgens weer door naar mijn eigen kamer. Zij is degene die Jonesy claimt en chagrijnig wordt als ik wat aandacht van hem krijg. Ik kleedde me om en had toch besloten een paar uur te slapen voor de vlucht.

Jonesy
Ik rolde mijn ogen als Cara wegliep en keek naar Melinda. 'Sem heeft gelijk. Cara en jij zijn gewoon twee hele andere types. En dat maakt totaal niet uit, want ik hou evenveel van jou als van haar en Sem.' zei ik en keek vervolgens op de klok. 'We vliegen over een paar uur. Willen jullie nog wat slapen of blijven jullie wakker?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/25/2019 11:48 PM

Melinda
"Ik zal je laten zien wat intressant is." Ik rolde mijn mouwen al op om haar heen stoot te verkopen. Net hoe ik een beetje vertrouwen in Sem kreeg met onze familieband wat beter maken. 

Sem
Als Melinda al richting de deur loopt grijp ik haar pols met een lachje vast." Ik zie dat het bedtijd is Jones stop je haar in?" Vroeg ik met een knipoog zodat hij compulsion op haar kon gebruiken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/25/2019 11:51 PM

Jonesy
Ik kwam overeind en knikte naar Sem. Ik zuchtte even en keek naar Melinda. Die twee maken elkaar nog eens af. Waarschijnlijk Cara Melinda aangezien Cara iemands nek kon breken met 1 vingerknip. Ik trok Melinda naar mij toe en compelde haar de boosheid los te laten en te gaan slapen. Als ze eenmaal in haar eigen bed ligt drukte ik een kusje op haar voorhoofd en liep terug naar mijn eigen kamer. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/26/2019 12:18 AM

Sem

"Welkom terug heer Sem en Jonesy en medame Melinda" zei Capri onze buterler in Brazilie terwijl ik glimlachte." En wie is dit meisje een vriendinnetje van 1 van jullie?" Vroeg hij ons terwijl ik mijn lach probeerde in te houden.. Moeder had de mensen in Brazilie niet op de hoogte gesteld dat we een zusje hebben. 

Sem
Als Capri dat vraagt en ik van de hete zon aan het genieten was kijk ik op." That's our new little sister Cara Lincoln" zei ik tegen Capri "treat her als royalty." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/26/2019 12:43 PM

Jonesy
Ik kwam als laatste uit de limousine die ons naar de villa had gebracht. Ik keek naar Capri en begroette hem met een buiging. 'Hallo Capri.'zei ik en liep vervolgens alvast naar binnen om mijn spullen weer terug uit te pakken. Ik wou zo snel mogelijk het zwembad in.

Cara
Ik glimlachte naar Capri. 'Pleasure to meet you.' zei ik tegen Capri. Ik was altijd beleefd tegen de servents. Ik liep binnen en keek mijn ogen uit. Toen ze Brazilië zeiden had ik een arm land voorgesteld en dat we maar moesten gaan slapen een een hutje ofzo.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/26/2019 12:56 PM

Sem
Ik keek het paleis rond en snoof de vertrouwde geur op." Welkom terug Sem" horde ik achter me terwijl het Medina was onze maid ze was onze leeftijd maar mijn eerste echte crush." Medina" zei ik bewonderend terwijl ik haar algauw omhelsde.

Melinda
Onze spullen werden verkast naar onze kamers terwijl ik kort naar Cara keek." Wen er maar aan dat je hier niemand bent" mijn blik glee naar onze familie foto waar zij niet op stond en liep vervolgens arogant mijn kamer in.. Waarna ik de deur opslot deed. Ik kleden me om in een jurk om vervolgens een wandeling te maken langs het strand. Hier was ik een prinses in Rusland was ik maar Melinda.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/26/2019 01:05 PM

Cara
Als ze dat zegt lachte ik haar bespottelijk uit. 'Wat jij wil, nerd.'zei ik en het deed me eigenlijk niet veel. Ze reflecteerde alleen maar haar jaloezie op mij. Omdat ik weldegelijk iets voorstelde. Ik was een krachtige heks en wat was zij? Een kakkerlak in het verkeerde gezin. 'Volg mij, Cara. Ik breng je naar je kamer.' zei Capri. Ik glimlachte en liep met hem mee naar mijn kamer.

Jonesy
Ik had inmiddels alles uitgepakt en had mijn zwembroek aangetrokken. Ik rende door de villa heen naar beneden en sprong regelrecht het zwembad in. Nu moest ik toch ook wel zeggen dat ik het hier gemist had.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/26/2019 01:08 PM

Sem
Na even met Medina gepraat te hebben merkte ik dat mijn familie al op hun eigen hagje bezig was. Ik dacht kort aan wat ik Cara had beloofd.. Ik bloosde bij het denken er aan en liep toen naar het zwembad waar ik alle dienstmeisjes al zag kijken naar mijn broer "Jonesy is zo mooi geworden." Horde ik ze fluisteren terwijl ik grijnsde en mijn shirt uittrok "denk maar niet dat je alle aandacht krijgt brother." Ik sprong in het zwembad en keek de meisjes grijnzend aan. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/26/2019 01:13 PM

Jonesy
Ik was banen aan het zwemmen als dan opeens Sem erbij sprong. Ik grijnsde. 'What brother? Are u jealous?' zei ik plagend en spetterde hem wat nat voor ik verder zwom en opkeek naar de kamer van Melinda. Die was perfect te zien vanuit hier. Afgelopen keer had ik vanaf hier lopen gluren hoe ze zich omkleedde met de gordijnen open. Ik wist dat het fout was, maar ze zag er nu eenmaal fucking lekker uit.

Cara
Ik had mijn spullen hun plekje gegeven en stuurde meteen een berichtje naar Kathy hoe het hier was. Vervolgens kleedde ik me ook om in een bikini die eigenlijk nauwelijks wat bedekte van mijn kont. Ik liep naar beneden en ging buiten op een zonnebedje liggen terwijl ik naar de jongens in het water keek. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/26/2019 01:30 PM

Melinda
Ik was bikini's aan het passen maar voelde me er zo onzeker in. Ik nam diep adem en trok mijn jurk over een normale bh en boxer aan. Ik voelde me kort bekeken en bloosde automatische als ik Jonesy zie in het zwembad.

Sem
Ik grinnikte en keek naar Cara "Cara kom er ook bij." Riep ik terwijl ze daar zo lekker geil lag in de zon. Ik wist echt niet wat ik deze zomer zou door maken... Maar in ieder geval ik zou geen maagd meer zijn.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum