ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  79  |  80  |  81  |  82  |  83  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/27/2019 08:33 PM

Jonesy
'Nee, ik heb gewoon niet zo een zin in vader zijn gecommandeer.'zei ik tegen haar en zuchtte. 'Nou kom, we hebben ons ijsje nog niet eens gehad.'zei ik tegen haar en sloeg mijn arm eventjes om haar heen om naar een ijssalon te lopen waar we altijd heen gingen als we hier waren.

Cara
Ik keek wellustig naar hem. Ik vond het wel leuk dat hij me zo makkelijk rond gooide. Ik beet op mijn lip en schoof naar de rand van het bed. De zijden japon was inmiddels aan een kant over mijn schouder gegleden waardoor mijn bh goed zichtbaar was. Ik trok zijn broek verder naar beneden en keek naar het gevaarte dat uit zijn boxer sprong zodra ik die ook naar beneden had getrokken. Ik keek nog een keer op naar de ogen van Sem voor ik hem in mijn mond nam en wat begon op en neer te gaan. Ondertussen zoog ik ook zachtjes en likte af en toe alleen over zijn eikel. Hopende dat ik het goed zou doen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/27/2019 08:44 PM

Sem
Ik voelde haar tong en lippen over mijn schacht gaan en nam haar haren vast om haar aan te sturen." Fucking hell Cara hoe kom je aan die geweldige lippen." Zei ik grijnzend terwijl ik mijn vriend al voelde reageren op alles wat ze deed.

Melinda
Als hij dat zegt zucht ik zacht maar als hij zijn arm om me heen doet bloos ik. Als we bij een iissalon komen kies ik voor pistache en aardbei "ik moet je eigenlijk iets vertellen." Zei ik zacht tegen Jonesy.. Ik wist dat wat er speelde tussen Sem en Cara niet mijn probleem was maar ik vond dat Jonesy het ook kocht weten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/27/2019 08:59 PM

Cara
Ik glimlachte in mezelf als ik hoor dat ik het blijkbaar toch goed deed. Als ik over pijpen nadacht had ik altijd gedacht dat het super geil zou zijn, maar echt vies. Zo vies was het eigenlijk niet. Het was een rare gedachte, maar als ik hem dan zo voelde trekken aan mijn haren en ik in zijn genietende ogen keek vond ik het alleen maar geil. Ik deed extra goed mijn best om hem te verwennen.


Jonesy
Ik bestelde stragiatella en citroen ijs en ging toen zitten aan een tafeltje als we het beide gekregen hadden. Er ontstond een frons op mijn gezicht wanneer Melinda zegt dat ze iets moest vertellen. 'Wat is er? Je kijkt opeens zo serieus?' zei ik en nam een hapje van mijn ijs.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/27/2019 09:02 PM

Melinda
"I saw Cara and Sem having seks." Zei ik toen tegen hem terwijl ik hhem.nu aankeek "ik weet dat ze van elkaar houden maar zoveel?" 

Sem
Ik genoot van haar doen en kwam klaar in haar mond." Sorey veel te snel" zei ik grommend terwijl ik nog nooit 2 keer was klaargekomen.. Hmm dan werd het vandaag dat ik voor de 2e keer zal komen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/27/2019 09:11 PM

Cara
Het was onverwachts waardoor er een beetje uit mijn mond liep, maar grotendeels wist ik door te slikken. Ik veegde langs mijn lip en deed dat ook nog in mijn mond. 'Weet ik tenminste dat ik het goed deed.'zei ik met een lachje en kwam overeind. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne.

Jonesy
Als ze dat verteld verslikte ik mij in mijn ijs en keek naar Melinda. 'Je maakt en grapje zeker?' zei ik tegen haar en moest het even laten bezinken. Mijn zusje en kleine broertje samen seks. Ik kon het me ook gewoon niet voorstellen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/27/2019 09:47 PM

Sem
Als ze me zoent val ik met haar neer op bed en verdwijnen we onder de lakens. Ik trok haar japon stuk en zag dat ze geen ondergoed aan had "en nu is het mijn beurt." Zei ik tegen haar lippen aan terwijl ik verdween onder de dekens en haar vriendin begon te verwennen met zachte likjes.. Als ik merk dat ik het lekker vind begin ik mijn mond iets meer te gebruiken.

Melinda
"Nee echt niet ik zag ze het in de woonkamer doen." Zei ik tegen hem "ik denk als vader er achter komt dat hij 1 van hun iets aan gaat doen." Onze vader was zwaar tegen incest ookal waren we niet related by blood... Hij wilde het gewoon niet hebben.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WDD

from LostSouls on 04/27/2019 09:50 PM

Cara
Ik grijnsde tegen zijn lippen en keek naar hem als hij onder de dekens verdwijnt. Zijn tong voelde heerlijk en ik kon alleen maar kreunen. Er was toch niemand thuis dus nu wist ik dat ik me kon laten gaan. 'Omg.'hijgde ik en greep in het matras.

Jonesy
Ik beet op mijn lip. 'Hij mag hier niet achterkomen.' zei ik tegen haar. 'Ik zal met Sem praten.'zei ik tegen haar en nam nog een hapje van mijn ijs. Ik kon het gewoon niet geloven. Nu waren we niet familie bij bloed, maar toch. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/27/2019 09:53 PM

Melinda
Als hij dat zegt slik ik.. Ik nam hapjes van mijn ijsje en schaamde me ergens.. Wat als ik en Jonesy het waren geweest? Ik schudde mijn Jonesy verliefd op mij? Dat zal nooit gebeuren.

Sem
Als ik haar hoor genieten streelt mijn tong alleen maar meer over haar vriendin "je smaakt echt geweldig weet je dat." Zei ik met een lachje vanonder de dekens als ze klaar komt kom ik weer naar boven en druk ik een kus op haar lippen." Ben je er klaar voor?" Vroeg ik glimlachend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/27/2019 10:12 PM

Cara
Ik haalde een hand door mijn haar en kreunde steeds harder tot ik op mijn hoogtepunt kwam. 'Fuck!!'riep ik uit en keek naar beneden als hij boven de dekens kwam. Ik kuste met hem mee en knikte op zijn vraag. 'Neuk me totaal los.' zei ik tegen hem met een dirty grijnsje.

Jonesy
Inmiddels had ik mijn ijs opgegeten. Eigenlijk was ik hypocriet. Zelf zat ik ook altijd naar Melinda te gluren. Hell, ik heb zelfs een keer gefantaseerd dat ik haar neukte terwijl ik een andere meid vanachter nam. Ik beet op mijn lip. Ik wist gewoon dat het niet correct was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/27/2019 10:18 PM

Sem
Als ze dat zegt grijns ik en draai ik haar op haar buik waarna ik mijn stijve vanachter erin schoof. Doggy was waarschijnlijk beter want zo kon ik haar kont ook neer slaan. Ik begon hevig te stoten en nam haar heupen vast.


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  79  |  80  |  81  |  82  |  83  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum